-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Το νεος οδηγος σχετικα δεν λεει κατι οποτε καλο θα ηταν να ξερουμε Α) Ποσο εισαι, Β) Αν οδηγεις κατι τωρα και Γ) Που θα το οδηγας (Πολη πχ ? Επαρχια ? Κλπ.)Το Α γιατι σε νοιάζει; Την πεφτεις στην κοπέλα;
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Το νεος οδηγος σχετικα δεν λεει κατι οποτε καλο θα ηταν να ξερουμε Α) Ποσο εισαι, Β) Αν οδηγεις κατι τωρα και Γ) Που θα το οδηγας (Πολη πχ ? Επαρχια ? Κλπ.)
Το Α γιατι σε νοιάζει; Την πεφτεις στην κοπέλα;
Αχαχα έκλαψα! πολύ καλό!
-
Παιδιά πήγα κι έκανα test drive picanto και micra (το yaris τελικά αποκλείστηκε λόγω τιμής). Όσον αφορά το picanto ενώ εμφανισιακά μου άρεσε για κάποιο λόγω μου φάνηκε πιο δύσκολο στην οδήγηση και το τιμόνι λίγο ασταθές και μέσα δεν με ενθουσίασε. Το micra για κάποιο λόγο το αγάπησα γιατί μου φάνηκε πιο γυναικείο και πιο στα μέτρα μου. Απλά θέλω να ακούσω μερικές ακόμα γνώμες για να σιγουρευτώ πριν το αγοράσω
-
Αφού σου άρεσε go for it.
Θέματα αξιοπιστίας δεν υπάρχουν.
Τα μείον του ειναι ότι έχει χαμηλότερης ποιότητας πλαστικά απο τον ανταγωνισμό και αδιάφορη οδική συμπεριφορά, αφού όμως το δοκιμασίες και σου άρεσε πρόβλημα κανένα. -
Η συνεργασία της nissan με τη renault τα τελευταία χρόνια μόνο θετικά αποτελέσματα έχει φέρει κι ένα από αυτά είναι η οδική συμπεριφορά που έχει βελτιωθεί πολύ. Ο καθένας βέβαια βλέπει τι του ταιριάζει και τι όχι, κι αφού το οδήγησες και σου άρεσε μην κωλώνεις πουθενά, να το πάρεις
-
Το τωρινό Micra δεν έχει καμία σχέση με την Renault και η οδική του συμπεριφορά είναι μέτρια. Αλλά αφού άρεσε στην κοπελιά ας το πάρει. Δεν θα απογοητευτεί.
-
Ο χρήστης Maraki99 έγραψε:
Παιδιά πήγα κι έκανα test drive picanto και micra (το yaris τελικά αποκλείστηκε λόγω τιμής). Όσον αφορά το picanto ενώ εμφανισιακά μου άρεσε για κάποιο λόγω μου φάνηκε πιο δύσκολο στην οδήγηση και το τιμόνι λίγο ασταθές και μέσα δεν με ενθουσίασε. Το micra για κάποιο λόγο το αγάπησα γιατί μου φάνηκε πιο γυναικείο και πιο στα μέτρα μου. Απλά θέλω να ακούσω μερικές ακόμα γνώμες για να σιγουρευτώ πριν το αγοράσωΜια χαρά είναι το Micra. Αξιόπιστο μηχανικά και βελτιωμένο στα σημεία μετά το f/l του. Ελαφρύ τιμόνι, άνετο σε χώρους και οδική συμπεριφορά.
Θα το προτιμούσα από το Picanto.Σε σχέση με το προιγουμενο Micra έχασε το νεύρο του παλιού 1,2 έγινε όμως οικονομικότερο σε κατανάλωση ενώ βελτίωσαν και την συμπεριφορά του στον δρόμο. Όχι πλεον ξερές αντιδράσεις, αναπηδήσεις πίσω κλπ.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Αφού το δοκίμασες και σου κάνει να το πάρεις! Άλλωστε το Micra έχει βελτιωθεί πολύ και οι Ιάπωνες είναι εγγύηση σε θέματα κινητήρα και αξιοπιστίας. Οικονομικό, εύκολο στην οδήγηση. Κι εγώ θα το προτιμούσα από το Picanto
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας! Λοιπόν η απόφαση πάρθηκε ομόφωνα στο οικογενειακό συμβούλιο Καταλήξαμε στο Micra. Στα λεφτά περίπου που θέλουμε να διαθέσουμε υπάρχουν 2 εκδόσεις. Μια η “1.2 5DR Motiva (w/o A/C R/CD)” και μια η “1.2 5DR Motiva”. Εσείς ποια προτείνετε;
-
Ο χρήστης Maraki99 έγραψε:
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας! Λοιπόν η απόφαση πάρθηκε ομόφωνα στο οικογενειακό συμβούλιο Καταλήξαμε στο Micra. Στα λεφτά περίπου που θέλουμε να διαθέσουμε υπάρχουν 2 εκδόσεις. Μια η “1.2 5DR Motiva (w/o A/C R/CD)” και μια η “1.2 5DR Motiva”. Εσείς ποια προτείνετε;w/o A/C R/CD) = χωρίς κλιματισμό και ράδιο!!!
Αν είναι δυνατόν, εκεί στη nissan μας δουλεύουν... -
Ειναι δυνατόν να πουλάνε αμάξια χωρις air condition έν ετσι 2015;;;;; Απίστευτοι ειλικρινά και μονο που το έχουν στη λίστα!
-
Ούτε για αστείο αυτοκίνητο χωρίς A/C!!!
Nokia 730 & Tapatalk
-
Βασικά είναι κατόπιν παραγγελίας αν δεν κάνω λάθος και είναι η πολύ απλή έκδοση γι αυτούς που εστιάζουν καθαρά σε θέματα οικονομίας. Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει να περιμένεις και ούτε η χρηματική διαφορά από την άλλη έκδοση που έχει σαφώς πιο πλούσιο εξοπλισμό είναι τόσο μεγάλη ώστε να σε αποτρέψει από την αγορά του.
-
Κι εγώ θα συμφωνήσω να πας στην πιο ακριβή έκδοση! Κι αν σε παίρνει να ανέβεις λίγο ακόμα στην τιμή στην 1.2 5DR ACENTA θα βρεις ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό (πχ cruise Control).
-
Μάλλον κάτι δεν είχα καταλάβει σωστά αλλά όπως μου τα λέτε τα πράγματα θα πάω στην έκδοση “1.2 5DR Motiva”. Είδα ότι έχει πλούσιο εξοπλισμό σε ηχοσύστημα και αερόσακους οπότε πιστεύω πως με καλύπτει. Θα κοιτάξω και την “1.2 5DR ACENTA” γιατί το cruise control απ όσα διάβασα στο Ιντερνετ είναι αρκετά βολικό αλλά μάλλον τείνω προς την άλλη έκδοση.
-
Το cruise control βέβαια εκτός απο 'βολικό' μην ξεχνάς πως προσφέρει και οικονομία στην κατανάλωση. Οπότε σκέψου το. Αν και πιστεύω πως με τον εξοπλισμό της “1.2 5DR Motiva” καλύπτεσαι σ αυτή τη φάση!
-
Πάντως σε acenta connect αναβαθμίζεται κατα πολύ η εικόνα του αυτοκινητου.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Πάντως σε acenta connect αναβαθμίζεται κατα πολύ η εικόνα του αυτοκινητου.Τι εννοείς αναβαθμίζεται;
-
Αυτοκινητα όπως τα παρακάτω τα εχεις δει καθολου :
- Opel Corsa
- Opel Adam
- Toyota Aygo
- Citroen C1
- Peugeot 107
- Seat Ibiza
- Citroen C3
- Suzuki swift
-
Ο χρήστης Maraki99 έγραψε:
Πάντως σε acenta connect αναβαθμίζεται κατα πολύ η εικόνα του αυτοκινητου.
Τι εννοείς αναβαθμίζεται;
ε φαινεται χλιδη με τον navigator
-
Λοιπόν μετά απο σκέψη κατέληξα στην απόφαση του micra 1.2 5DR ACENTA. Η διαφορά δεν είναι μεγάλη κοντά στα 1000 ευρώ και σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του με περισσότερα χρήματα παίρνεις πολύ φτωχότερο εξοπλισμό, οπότε γιατί να μην τα δώσω; Και στο κάτω κάτω 1 φορά παίρνει κανείς αμάξι! (περίπου δηλαδή )
Αγορά Νέου Αυτοκινήτου