-
σα να λεμε οτι ειχα ενα λαπτοπ windows 2000 κ τωρα που πηρα mac γκρινιαζω γιατι δυσκολευομαι να το μαθω η ειναι διαφορετικο. ενω το ηξερες εξαρχης.. ε δεν εχει λογικη οχι μονο σε αμαξια αλλα γενικα σε ολους τους τομεις τεχνολογιας κ μη που εξελισσονται συνεχεια τα πραγματα. Το θεωρω τοσο απλο κ κατανοητο κ δεδομενο οτι καποιος ΠΡΕΠΕΙ να σκεφτει ετσι
-
Ε δεν βλεπεις ποσο πισω ειμαστε σε ολους τους τομεις ? Τι σε κανει να πιστευεις οτι κατι θα λειτουργει αλλιως ο ελληνας στο αυτοκινητο? Κλασικες αντιληψεις,σερβις οποτε μεινει το αμαξι, καθολου διαβασμα το εγχεριδιο χρησης, τιποτα. Τσοπανηδες σε ολα! Παρολα αυτα δεν ερχομαι να δικαιολογησω τα ντιζελακια που οντως ειναι ευπαθη αυτοκινητα σε σχεση με τα παλαιοτερα που παρολη την κακομεταχειριση αντεχαν.
-
οκ προφανως τωρα που πουλανε κ πιο πολυ συμφερει να χαλανε κ πιο συχνα... αν ηταν σκυλια οπως παλια κ ταξι κτλ φανταζομαι θα ειχαν προβλημα οι αυτοκ/νιες. δε μπορω να εκφερω αποψη στο αν ειναι ευπαθη κτλ μιας που την αλλη βδομαδα θα το εχω στα χερια μου αλλα ολο αυτη η ¨τρομοκρατια' που παιζει ιδιαιτερα με το dpf πιστευω ειναι περιττη
-
περιττη δεν ειναι.
ολος αυτος ο ντορος γυρω απο τα νεα ντιζελ και τα νεα χαρακτηριστικα τους ΜΠΟΡΕΙ ΙΣΩΣ να αναγκασουν καποιους να διαβασουν δυο αραδες απο το κωλομανουαλι που ολοι εχουν και κανενας δεν μπαινει στο κοπο ουτε να το ανοιξει, και δεν αναφερωμαι μονο στα αυτοκινητα.παντος ''κακη'' χρηση δεν θελουν
-
ok οπως το θετεις. μπορει να ειναι μια παρακινηση για καποιον... παρολαυτα πρωτα το ψαχνεις κ μετα πας να το αγορασεις.... τωρα αν το αγορασεις κ το ψαξεις μετα....
-
Εντωμεταξυ εσυ παιρνεις καινουριο αμαξι, δειχνεις οτι θα ακολουθησεις και ευλαβικα τα σερβις, τα ξεμπουκωματα του, τα πετρελαια του. Θα κανει πολυ καιρο να σε απασχολησει το dpf. Υπαρχουν ομως και καποιοι αλλοι που παιρνουν μεταχειρισμενα ντιζελ με dpf και αγνωστο ιστορικο και εκει ειναι πραγματικα προβλημα αυτο το φιλτρο.
-
εννοειται πως θελω να τα ακολουθησω (μακαρι να μη ζοριστει η τσεπη πολυ) γιατι αν οχι τοτε κ θα ζοριστει... κ θα με κουρασει μπες βγες συνεργεια κτλ. Τωρα απο αυτα που εχω διαβασει... μαλλον ειναι ενα προβλημα το μεταχειρισμενο.. αλλα δε κυκλοφορουν τοσα πολλα μετ. ειναι πιο καινουρια τεχνολογια αν δεν κανω λαθος συν οτι πριν το παρεις πας κ το τσεκαρει κ ενας δικος σου μηχανικος που θα πρεπει να ξερει οτι απο τα βασικα ειναι να δει τη κατασταση του φιλτρου.
-
Δεν είναι το θέμα τόσο απλό όσο οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο για να μην έχεις πρόβλημα. Πρόσφατα είχα ζήτημα σε καινούριο Yaris. Σε αυτοκίνητο με 5000km που κινείται σχεδόν μόνο αυτοκινητόδρομο. Το κοντινότερο εξουσιοδοτημένο Toyota για γέλια και για κλάματα. Έφτυσα αίμα μέχρι να βγάλω άκρη, μετά από πολλά τηλέφωνα στην Toyota Hellas και επικοινωνία και με άλλους τεχνικούς συμβούλους Toyota.
Επίσης, τουλάχιστον στο Yaris, η διαδικασία αφαίρεσης/επανατοποθέτησης του φίλτρου είναι πολύ χρονοβόρα, κοντά στο 5ωρο. Οπότε εκτός κι αν δώσεις στο μηχανικό σου ένα καλό μεροκάματο οπτικός έλεγχος στο φίλτρο δεν παίζει να γίνει.
-
τι πρόβλημα είχες;
πως λύθηκε; -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τι πρόβλημα είχες;
πως λύθηκε;Επειδή η κύρια διαδρομή που κάνω είναι κοντά στα 15 λεπτά αυτοκινητόδρομο, δεν προλάβαιναν να ολοκληρωθούν οι ενεργητικες αναγεννήσεις. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να περάσει στα λιπαντικά σημαντική ποσότητα πετρελαίου και να βουλώσει το φίλτρο. Αντικαταστάθηκε στα πλαίσια της εγγύησης, και έγινε μαι ρύθμιση στην ecu για να μην επιχειρεί τόσο επιθετικά ενεργητικες αναγεννησεις. Μέχρι να λυθεί το θέμα, κοντά στον. Ένα μήνα από την πρώτη εμφάνιση προβλήματος που ήταν υψηλή στάθμη λαδιών, έγιναν 2 αλλαγές λιπαντικων.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
-
Ο χρήστης tsabasid έγραψε:
τι πρόβλημα είχες;
πως λύθηκε;......Επειδή η κύρια διαδρομή που κάνω είναι κοντά στα 15 λεπτά αυτοκινητόδρομο....
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Η συνολική διαδρομή, πόσα min είναι ;
έχεις κάποια ένδειξη (λαμπάκι πχ?) ότι 'τώρα' κάνει αναγέννηση το φίλτρο ?
θετικό, ότι το φίλτρο αντικαταστάθηκε στο πλαίσιο της εγγύησης 'ΤΟΥΟΤΑ'
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τι πρόβλημα είχες;
πως λύθηκε;......Επειδή η κύρια διαδρομή που κάνω είναι κοντά στα 15 λεπτά αυτοκινητόδρομο....
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Η συνολική διαδρομή, πόσα min είναι ;
έχεις κάποια ένδειξη (λαμπάκι πχ?) ότι 'τώρα' κάνει αναγέννηση το φίλτρο ?
θετικό, ότι το φίλτρο αντικαταστάθηκε στο πλαίσιο της εγγύησης 'ΤΟΥΟΤΑ'
η διαδρομή είναι περίπου 15 λεπτά, Λιτόχωρο-Κατερίνη για όποιον ξέρει. Ένδειξη για να δεις πότε κάνει αναγέννηση δεν έχει, αλλά μπορείς να το καταλάβεις από τη στιγμιαία κατανάλωση. Κατά την ενεργητική αναγέννηση, ψεκάζει περισσότερο καύσιμο από το φυσιολογικό κατά το στάδιο της εξαγωγής, με σκοπό αυτό να πάει κοντά στο φίλτρο να καεί και να καθαρίσει το φίλτρο. Οπότε αν είσαι πχ αυτοκινητόδρομο με 120χαω και η κατανάλωση από 4,5 βλέπεις ότι πάει περί το 7, τότε κατά πάσα πιθανότητα κάνει αναγέννηση εκείνη την ώρα. Εκείνη τη στιγμή κιόλας, μπορείς να το επιβεβαιώσεις, αν έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο και αφήσεις το γκάζι, η κατανάλωση αντί για 0 θα είναι περί τα 2l/100km.
Δεν είναι και ότι πιο αξιόπιστο αυτός ο τρόπος, αλλά με βάση τη δική μου εμπειρία μέχρι στιγμής και τις 'παρατηρήσεις' μου, φαίνεται αρκετά ακριβής.
Γενικά ήταν μια ιστορία η οποία έπρεπε να είχε τελειώσει σε 2-3 μέρες ουσιαστικά μόνο για αναμονή του νέου φίλτρου, αλλά η έλλειψη κατάρτισης του τοπικού εξουσιοδοτημένου δημιούργησε μεγάλη ταλαιπωρία και το έσυρε το πρόβλημα κανένα μήνα περίπου.
-
Ο χρήστης tsabasid έγραψε:
Δεν είναι το θέμα τόσο απλό όσο οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο για να μην έχεις πρόβλημα. Πρόσφατα είχα ζήτημα σε καινούριο Yaris. Σε αυτοκίνητο με 5000km που κινείται σχεδόν μόνο αυτοκινητόδρομο. Το κοντινότερο εξουσιοδοτημένο Toyota για γέλια και για κλάματα. Έφτυσα αίμα μέχρι να βγάλω άκρη, μετά από πολλά τηλέφωνα στην Toyota Hellas και επικοινωνία και με άλλους τεχνικούς συμβούλους Toyota.Επίσης, τουλάχιστον στο Yaris, η διαδικασία αφαίρεσης/επανατοποθέτησης του φίλτρου είναι πολύ χρονοβόρα, κοντά στο 5ωρο. Οπότε εκτός κι αν δώσεις στο μηχανικό σου ένα καλό μεροκάματο οπτικός έλεγχος στο φίλτρο δεν παίζει να γίνει.
Ειχε προσπαθησει κ αλλες φορες να κανει αναγεννηση? το ειχες παρατηρησει κ δεν το αφηνες να τελειωσει ας πουμε? Θεωρητικα τπτ δε με τρομαζει (θεωρητικα) αφου εχω μεινει απο συμπλεκτη που κοπηκε στο φιατακι μου σε εθνικη την ωρα κατεβασματος για προσπεραση.
-
Ο χρήστης LadyP έγραψε:
Δεν είναι το θέμα τόσο απλό όσο οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο για να μην έχεις πρόβλημα. Πρόσφατα είχα ζήτημα σε καινούριο Yaris. Σε αυτοκίνητο με 5000km που κινείται σχεδόν μόνο αυτοκινητόδρομο. Το κοντινότερο εξουσιοδοτημένο Toyota για γέλια και για κλάματα. Έφτυσα αίμα μέχρι να βγάλω άκρη, μετά από πολλά τηλέφωνα στην Toyota Hellas και επικοινωνία και με άλλους τεχνικούς συμβούλους Toyota.
Επίσης, τουλάχιστον στο Yaris, η διαδικασία αφαίρεσης/επανατοποθέτησης του φίλτρου είναι πολύ χρονοβόρα, κοντά στο 5ωρο. Οπότε εκτός κι αν δώσεις στο μηχανικό σου ένα καλό μεροκάματο οπτικός έλεγχος στο φίλτρο δεν παίζει να γίνει.
Ειχε προσπαθησει κ αλλες φορες να κανει αναγεννηση? το ειχες παρατηρησει κ δεν το αφηνες να τελειωσει ας πουμε? Θεωρητικα τπτ δε με τρομαζει (θεωρητικα) αφου εχω μεινει απο συμπλεκτη που κοπηκε στο φιατακι μου σε εθνικη την ωρα κατεβασματος για προσπεραση.
Στην αρχή να σου πω δεν το παρατηρούσα. Από τότε που εμφανίστηκε το πρόβλημα 1η φορά και μετά άρχισα να το προσέχω. Αλλά σίγουρα διακόπηκαν κάποιες αναγεννήσεις. Δεν είναι εύκολο να τις ολοκληρώνεις πάντα.
-
φαντάζομαι, ότι το ΙΔΙΟ 15min δρομολόγιο, εξακολουθείς και κάνεις και σήμερα. Πως είσαι σίγουρος, ότι το 'πρόβλημα' δεν θα εμφανιστεί ξανά; Από τον εγκέφαλο στο service, σου είπαν πόσες φορές προσπάθησε να κάνει αναγέννηση και ΔΕΝ τα κατάφερε και πόσες συνολικά αναγεννήσεις ξεκίνησε να κάνει;
ρυθμίζοντας λιγότερο 'επιθετική' αναγέννηση από την ECU, μήπως μειώνεις τον χρόνο ζωής του;
-
1000χλμ μετά την 'επισκευή' έλεγξα τα λάδια και δεν είχα mm παραπάνω. Ακόμη δε θεωρώ ότι εχει λυθεί το θέμα, καθώς αυτό θα φανεί σε βάθος χρόνου. Έχε υπόψιν ότι πρώτη φορά λαμπάκι υψηλής στάθμης είδα στα 3300χλμ και 2η στα 4700 όπου και αλλάχθηκε το φίλτρο. Πάντως η καταπόνηση του φίλτρου είναι μικρότερη από τις αραιότερες αναγεννήσεις, παρά από το άκαυστο πετρέλαιο που συσωρρεύεται από τις ατελείς απόπειρες αναγεννήσεων.
Δε μου είπαν πόσες φορές, είχε αποπειραθεί αναγέννηση, αλλά μπορώ να σου πω ότι μερικές μέρες πριν την αλλαγή του φίλτρου επιχειρούσε περίπου μια αναγέννηση ανά 40χλμ περίπου. Μέρος της τεχνικής οδηγίας ήταν και η διαγραφή όλων των δεδομένων του DPF, οπότε δε μπορώ και να θέλω να τα δω πλέον.
-
Στα 3300χλμ άναψε λαμπάκι υψηλής στάθμης λαδιών; Πάλι καλά που έχει τέτοιο λαμπάκι δεν προξενήθηκε ανεπανόρθωτη βλάβη στο μοτέρ. Πληροφοριακά, στα 3300 & 4700χλμ, πόσα mm πάνω απ το max της βέργας ήταν η στάθμη;
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Στα 3300χλμ άναψε λαμπάκι υψηλής στάθμης λαδιών; Πάλι καλά που έχει τέτοιο λαμπάκι δεν προξενήθηκε ανεπανόρθωτη βλάβη στο μοτέρ. Πληροφοριακά, στα 3300 & 4700χλμ, πόσα mm πάνω απ το max της βέργας ήταν η στάθμη;To πετρέλαιο δεν έχει λιπαντικές ιδιότητες καθόλου. Οπότε επειδή σε ένα ποσοστό είναι φυσιολογικό να περνάει πετρέλαιο( πολύ μικρό βέβαια) είναι ο τρόπος του κατασκευαστή να σε ειδοποιεί ότι η σύσταση των λιπαντικών είναι ακατάλληλη πλέον. Την 1η φορά δεν είδα πόσο ήταν. Τη 2η που το παρακολουθούσα κιόλας, πρέπει να ήταν περίπου 9mm-1cm δηλαδή μιλάμε κοντά 350-400ml πετρέλαιο σε 4L λάδι.
-
Ο χρήστης tsabasid έγραψε:
Δεν είναι το θέμα τόσο απλό όσο οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο για να μην έχεις πρόβλημα. Πρόσφατα είχα ζήτημα σε καινούριο Yaris. Σε αυτοκίνητο με 5000km που κινείται σχεδόν μόνο αυτοκινητόδρομο. Το κοντινότερο εξουσιοδοτημένο Toyota για γέλια και για κλάματα. Έφτυσα αίμα μέχρι να βγάλω άκρη, μετά από πολλά τηλέφωνα στην Toyota Hellas και επικοινωνία και με άλλους τεχνικούς συμβούλους Toyota.Επίσης, τουλάχιστον στο Yaris, η διαδικασία αφαίρεσης/επανατοποθέτησης του φίλτρου είναι πολύ χρονοβόρα, κοντά στο 5ωρο. Οπότε εκτός κι αν δώσεις στο μηχανικό σου ένα καλό μεροκάματο οπτικός έλεγχος στο φίλτρο δεν παίζει να γίνει.
Καλησπέρα,αν διάβασες προηγούμενα στο πόστ και εγώ περίπου το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπιζα, είχε ανάψει το λαμπάκι πρώτη φορά στα 6500 χλμ και έφτυσα και εγώ αίμα, με την τοπική αντιπροσωπεία στην καβάλα της χιουντάι μιας και έχω το i20 1400.Εντάξει οι άνθρωποι πραγματικά δεν ξέρουν τι τους γίνεται..με ανάγκασαν και άλλαξα αντιπροσωπεία κ πήγα σε άλλο νομό όχι ότι αυτοί ξέρουν περισσότερα άλλα είναι λίγο καλύτερα τουλάχιστον!Για να μην κουράζω μετά από 10 ολόκληρους μήνες μου άλλαξαν το φίλτρο αφού είχε βλάβη.... κάνοντας 27.000χλμ με χαλασμένο φίλτρο.Το καλό σε εμένα είναι ότι δεν ανέβαζε λάδια η μηχανή γιατί πάντα τα παρακολουθούσα όταν άναβε το λαμπάκι λόγο ότι μπορεί να κάνει υδραυλική! Τώρα είμαι κοντά στα 37.000 χλμ το έχω το αμάξι 17 μήνες, ευτυχώς δεν μου ξανά άναψε!Τι πετρέλαια μου λέγανε , τι ότι δεν το ανοίγω, τι ότι κάνω δρομολόγια μόνο στην πόλη κ διάφορες άλλες μλκς!17 μήνες αυτοκίνητο με κοντά στα 37.000 χλμ να κινείται μέσα στην πόλη... τι άλλο θα ακούσουμε!Τέλος πάντων λύθηκε το πρόβλημά μου με την αντικατάσταση του φίλτρου κ με μεγάλη πίεση από εμένα προς αυτούς!Κατά τα άλλα με 40 λίτρα περίπου καύσιμο ξεπερνάω τα 1000 χλμ. και είμαι οκ αφού για αυτό το λόγο το πήρα!Τέλος θα πρέπει όλες οι εταιρίες να ενημερώσουνε το προσωπικό τους με σεμινάρια κ επιμόρφωση γιατί τηλεφωνικός τα προβλήματα δεν λύνονται!
-
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
Δεν είναι το θέμα τόσο απλό όσο οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο για να μην έχεις πρόβλημα. Πρόσφατα είχα ζήτημα σε καινούριο Yaris. Σε αυτοκίνητο με 5000km που κινείται σχεδόν μόνο αυτοκινητόδρομο. Το κοντινότερο εξουσιοδοτημένο Toyota για γέλια και για κλάματα. Έφτυσα αίμα μέχρι να βγάλω άκρη, μετά από πολλά τηλέφωνα στην Toyota Hellas και επικοινωνία και με άλλους τεχνικούς συμβούλους Toyota.
Επίσης, τουλάχιστον στο Yaris, η διαδικασία αφαίρεσης/επανατοποθέτησης του φίλτρου είναι πολύ χρονοβόρα, κοντά στο 5ωρο. Οπότε εκτός κι αν δώσεις στο μηχανικό σου ένα καλό μεροκάματο οπτικός έλεγχος στο φίλτρο δεν παίζει να γίνει.
Καλησπέρα,αν διάβασες προηγούμενα στο πόστ και εγώ περίπου το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπιζα, είχε ανάψει το λαμπάκι πρώτη φορά στα 6500 χλμ και έφτυσα και εγώ αίμα, με την τοπική αντιπροσωπεία στην καβάλα της χιουντάι μιας και έχω το i20 1400.Εντάξει οι άνθρωποι πραγματικά δεν ξέρουν τι τους γίνεται..με ανάγκασαν και άλλαξα αντιπροσωπεία κ πήγα σε άλλο νομό όχι ότι αυτοί ξέρουν περισσότερα άλλα είναι λίγο καλύτερα τουλάχιστον!Για να μην κουράζω μετά από 10 ολόκληρους μήνες μου άλλαξαν το φίλτρο αφού είχε βλάβη.... κάνοντας 27.000χλμ με χαλασμένο φίλτρο.Το καλό σε εμένα είναι ότι δεν ανέβαζε λάδια η μηχανή γιατί πάντα τα παρακολουθούσα όταν άναβε το λαμπάκι λόγο ότι μπορεί να κάνει υδραυλική! Τώρα είμαι κοντά στα 37.000 χλμ το έχω το αμάξι 17 μήνες, ευτυχώς δεν μου ξανά άναψε!Τι πετρέλαια μου λέγανε , τι ότι δεν το ανοίγω, τι ότι κάνω δρομολόγια μόνο στην πόλη κ διάφορες άλλες μλκς!17 μήνες αυτοκίνητο με κοντά στα 37.000 χλμ να κινείται μέσα στην πόλη... τι άλλο θα ακούσουμε!Τέλος πάντων λύθηκε το πρόβλημά μου με την αντικατάσταση του φίλτρου κ με μεγάλη πίεση από εμένα προς αυτούς!Κατά τα άλλα με 40 λίτρα περίπου καύσιμο ξεπερνάω τα 1000 χλμ. και είμαι οκ αφού για αυτό το λόγο το πήρα!Τέλος θα πρέπει όλες οι εταιρίες να ενημερώσουνε το προσωπικό τους με σεμινάρια κ επιμόρφωση γιατί τηλεφωνικός τα προβλήματα δεν λύνονται!
Tην είχα διαβασει την ιστορία σου. Αν είσαι 4l/100 είσαι σούπερ αλλά υποθέτω το πας σαν να έχεις αυγό κάτω από το γκάζι. Γενικά από ότι έχω καταλάβει το Yaris έχει ωραίο μοτεράκι αλλά δεν είναι και το πιο οικονιμικό στην κατηγορία του. Εγώ βέβαια το πάω κανονικά, εννοώντας 120-130 αυτοκινητόδρομο και κινούμαι περίπου στο 5.2-5.3L/100χλμ μικτή κατανάλωση. Μιλάμε για μετρήσεις με λίτρα και οδόμετρο, όχι για trip computer.
Ότι αφορά για την κατάρτιση των αντιπροσωπειών, είναι λίγο μαύρη η κατάσταση και απογοήτευτηκα. Διότι πρόσεξε, στη δική μου περίπτωση υπήρχε σαφέστατη τεχνική οδηγία του κατασκευαστή, την οποία βαριούνταν να διαβάσουν ολόκληρη και να την υλοποιήσουν. Και μενα αρχισαν να μου λένε για τα πετρέλαια στην Ελλάδα και άλλα διάφορα. Την έχουν βρει την καραμέλα. Αλλά τους είπα. 'Αν τα πετρέλαια δεν είναι καλά στην Ελλάδα, να μην πουλάτε Diesel.' Από τη στιγμή που το πουλάτε έχετε κάποιες υποχρεώσεις έναντι του αγοραστή. Και αν σε ένα φαινομενικά απλό ζήτημα πελάγωσαν, φαντάσου τι θα γίνει αν υπάρξει σοβαρότερο που να απαιτεί ζόρικη διάγνωση. ¨Οπως και να χει, εγώ είχα βρει καλό εξουσιοδοτημένο Θεσ/νίκη, αλλά δυστυχώς επειδή πήγα την 1η φορά Κατερίνη και μου έσβησαν τους κωδικούς σφάλματος δε μπορούσα να το πάω Θεσν/ικη στα πλαίαια της εγγύσης. Και εν τέλει τους ανάγκασα με το στανιό να ακολουθήσουν σωστά όλα τα βήματα της σχετικής οδηγίας.
Φίλτρο σωματιδίων diesel