Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 7
    • Best 0
    • Groups 0

    ladyp

    @ladyp

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    7
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ladyp Unfollow Follow

    Latest posts made by ladyp

    • RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel

      Ο χρήστης tsabasid έγραψε:
      Δεν είναι το θέμα τόσο απλό όσο οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο για να μην έχεις πρόβλημα. Πρόσφατα είχα ζήτημα σε καινούριο Yaris. Σε αυτοκίνητο με 5000km που κινείται σχεδόν μόνο αυτοκινητόδρομο. Το κοντινότερο εξουσιοδοτημένο Toyota για γέλια και για κλάματα. Έφτυσα αίμα μέχρι να βγάλω άκρη, μετά από πολλά τηλέφωνα στην Toyota Hellas και επικοινωνία και με άλλους τεχνικούς συμβούλους Toyota.

      Επίσης, τουλάχιστον στο Yaris, η διαδικασία αφαίρεσης/επανατοποθέτησης του φίλτρου είναι πολύ χρονοβόρα, κοντά στο 5ωρο. Οπότε εκτός κι αν δώσεις στο μηχανικό σου ένα καλό μεροκάματο οπτικός έλεγχος στο φίλτρο δεν παίζει να γίνει.

      Ειχε προσπαθησει κ αλλες φορες να κανει αναγεννηση? το ειχες παρατηρησει κ δεν το αφηνες να τελειωσει ας πουμε? Θεωρητικα τπτ δε με τρομαζει (θεωρητικα) αφου εχω μεινει απο συμπλεκτη που κοπηκε στο φιατακι μου σε εθνικη την ωρα κατεβασματος για προσπεραση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      ladyp
    • RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel

      εννοειται πως θελω να τα ακολουθησω (μακαρι να μη ζοριστει η τσεπη πολυ) γιατι αν οχι τοτε κ θα ζοριστει... κ θα με κουρασει μπες βγες συνεργεια κτλ. Τωρα απο αυτα που εχω διαβασει... μαλλον ειναι ενα προβλημα το μεταχειρισμενο.. αλλα δε κυκλοφορουν τοσα πολλα μετ. ειναι πιο καινουρια τεχνολογια αν δεν κανω λαθος συν οτι πριν το παρεις πας κ το τσεκαρει κ ενας δικος σου μηχανικος που θα πρεπει να ξερει οτι απο τα βασικα ειναι να δει τη κατασταση του φιλτρου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      ladyp
    • RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel

      ok οπως το θετεις. μπορει να ειναι μια παρακινηση για καποιον... παρολαυτα πρωτα το ψαχνεις κ μετα πας να το αγορασεις.... τωρα αν το αγορασεις κ το ψαξεις μετα....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      ladyp
    • RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel

      οκ προφανως τωρα που πουλανε κ πιο πολυ συμφερει να χαλανε κ πιο συχνα... αν ηταν σκυλια οπως παλια κ ταξι κτλ φανταζομαι θα ειχαν προβλημα οι αυτοκ/νιες. δε μπορω να εκφερω αποψη στο αν ειναι ευπαθη κτλ μιας που την αλλη βδομαδα θα το εχω στα χερια μου αλλα ολο αυτη η ¨τρομοκρατια' που παιζει ιδιαιτερα με το dpf πιστευω ειναι περιττη

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      ladyp
    • RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel

      σα να λεμε οτι ειχα ενα λαπτοπ windows 2000 κ τωρα που πηρα mac γκρινιαζω γιατι δυσκολευομαι να το μαθω η ειναι διαφορετικο. ενω το ηξερες εξαρχης.. ε δεν εχει λογικη οχι μονο σε αμαξια αλλα γενικα σε ολους τους τομεις τεχνολογιας κ μη που εξελισσονται συνεχεια τα πραγματα. Το θεωρω τοσο απλο κ κατανοητο κ δεδομενο οτι καποιος ΠΡΕΠΕΙ να σκεφτει ετσι

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      ladyp
    • RE: FIAT FORUM

      Καλησπερα. Γνωριζει κανεις αν εμφανιζει γνωστα προβληματα ή θεματακια ο 1.3 multijet2 ta 95hp? Γενικα τι θα πρεπει να προσεχω κτλ.
      Υ.Γ. μη μου πειτε για το dpf το τερματισα το αναλογο θρεντ!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      ladyp
    • RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel

      Καλησπερα σε ολους! Διαβαζοντας ολες τις σελιδες που αφορουν το dpf κ τα ντιζελ αμαξια (περιμενω ενα fiat500 1.3 multijet 95hp) εχω να κανω καποιες παρατηρησεις κ καποιες αποψεις που διαμορφωσα απο το διαβασμα εδω. Υπαρχει μια δαιμονοποιηση των παντων σε σχεση με το φιλτρο με τα ντιζελ κτλ χωρις λογο...
      1ον. ο ελληνας φταει οταν κοιταει να βαλει το φτηνοτερο πετρελαιο αγνοωντας την ποιοτητα κτλ... αν μετα με εχει προβληματα δε φταινε τα φιλτρα (το κρατος εννοειται που δεν κανει ελεγχους κτλ) κ οι κατασκευαστες .
      2ον. τελικα ειναι τοσο δυσκολο να ανοιγεις το αμαξι σου μια φορα στις 3 μερες στην εθνικη για 20 λεπτα? οπου κ να μενεις( αναφερομαι στην αθηνα κ κατοικους που κυκλοφοσουν στη κινηση κτλ) Διαβασα πραγματα του στυλ μη το παρετε για οδηγηση στη πολη, θα το καταστρεψετε θα εχετε προβλημα κτλ. Τοτε γιατι πολλα μικρα αμαξια βγαινουν με ντιζελ κινητηρες ? κ με πολλες επιλογες μαλιστα σε κυβικα κ ιππους?
      3ον περιμενετε απο τις αντιπροσωπιες να σας πουν τι να προσεξετε? μαλακια τους που δεν το κανουν αλλα μη ξεχνατε οτι αν εχουν κ σερβις μεσα σε καποια χρονια θα βγαλουν πολλα λεφτα απο το dpf κ απο διαφορες αλλες εργασιες που θα δημιουργηθουν λογω ¨κακης χρησης ¨. πλεον υπαρχει το ιντερνετ στο οποιο με ενα απλο search μπορεις να βρεις χιλιαδες πληροφοριες, συμβουλες και υποδειξεις.Οποιος δεν το εκανε, δεν ασχοληθηκε με ενα αντικειμενο που δε το ξερει (πρωτη φορα εχω η θα οδηγησω ντιζελ αμαξι) ειναι δικο του κ μονο λαθος....
      4ον το να βγαλεις το φιλτρο.... δυστυχως ο ελληνας παντα την ευκολη κ κουτοπονηρη λυση θα σκεφτει θα τα σκασει για το αμαξακι που θα κανει λιγοτερα σερβις με τη μικροτερη καταναλωση, θα του βαλει κ οτι πιο φτηνο ντιζελ υπαρχει κ οταν θα του βγαλει κ τη ζημια θα κοιταξει πως θα τη γλυτωσει κ δε θα υπολογισει το κοστος ειτε προσωπικο αν τον πιασουν ειτε του συνολου...
      Μην φοβιζεται τον κοσμο χωρις λογο αλλα κ ο κοσμος που διαβαζει ας βαλει λιγο τη λογικη να λειτουργησει...
      Ταδε εφη μια κοπελα που διαβαζει το manual του αμαξιου πριν το παρει, οπως επισης προσεχει κ τα λαμπακια που αναβουν στο καντραν...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      ladyp
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr