-
Δηλαδή φίλε μου η έκδοση 2wd είναι κίνηση ΜΟΝΟ στους δύο μπροστινούς τροχούς? Γιατί ο μαντράς επιμένει ότι είναι στους δύο μπροστινούς τροχούς μέχρι να σπινιάρουν που πάει στους πίσω... Πως μπορώ να δω ποιο μοντέλο είναι ακριβώς ώστε να είμαι σίγουρος πριν το πάρω?
Το hr-v 4wd δηλαδή δεν έχει μόνιμη τετρακίνηση? -
Ο χρήστης jimdrak έγραψε:
Καλησπέρα σας
Μόλις πήρα το hrv το οποίο έχει αυτόματη τετρακίνηση (ούτε μόνιμη, ούτε κατ' επιλογή), οπότε θα ήθελα να μάθω σε μία τέτοιου είδους τετρακίνηση κινούμενος σε μία ΚΑΤΗΦΟΡΑ με χιόνι η τετρακίνηση 'υπάρχει' και σε διασφαλίζει ...ή δεν υπάρχει !!! δηλ. συμπεριφέρεται ως ένα απλό αυτοκίνητο με κίνηση ΜΟΝΟ στους εμπρός τροχούς.....και 'αγοράζεις οικόπεδο'Η περίπτωση που θα χρειαστείς την τετρακίνηση στην κατηφόρα,είναι όταν θα πατήσεις το γκάζι και θα σπινιάρει.Διαφορετικά στην κάθοδο είτε έχεις είτε όχι είναι το ίδιο πράγμα...την διαφορά την κάνει η σχέση μετάδοσης που θα επιλέξεις,ο τρόπος που χειρίζεσαι τιμόνι και φρένα και φυσικά τα ελαστικά σου.
Κοινώς αν είναι να γίνει η στραβή,θα σου γίνει είτε με 4χ4 είτε χωρίς.. -
Ο χρήστης rokko74 έγραψε:
Δηλαδή φίλε μου η έκδοση 2wd είναι κίνηση ΜΟΝΟ στους δύο μπροστινούς τροχούς? Γιατί ο μαντράς επιμένει ότι είναι στους δύο μπροστινούς τροχούς μέχρι να σπινιάρουν που πάει στους πίσω... Πως μπορώ να δω ποιο μοντέλο είναι ακριβώς ώστε να είμαι σίγουρος πριν το πάρω?
Το hr-v 4wd δηλαδή δεν έχει μόνιμη τετρακίνηση?2 wd κινηση μονο μπροστα και ποτε και με τιποτε πισω, απο κατω θα του λειπει ο αξονας που δινει την κινηση πισω και καταληγει σε ενα διαφορικο. Δεν ειχε εισαχθει αυτο το δικινητο στην Ελλαδα
4wd δεν ειναι μονιμη, οταν σπινιαρει μπροστα διδει πισω. Ειναι λιγο αποτομη και αργη η διαδικασια εκτος δρομου, αν κανεις συχνα εκτος δρομου που μπαινει συχνα η τετρακινηση θα υπερθερμανθει το συστημα. Μονο για ηπιες καταστασεις που δε σε νοιαζει το τρανταγμα μετα το σπινιαρισμα. Επειδη ομως ειναι ελαφρυ ειναι το ιδιο καλο με τα suv -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Δηλαδή φίλε μου η έκδοση 2wd είναι κίνηση ΜΟΝΟ στους δύο μπροστινούς τροχούς? Γιατί ο μαντράς επιμένει ότι είναι στους δύο μπροστινούς τροχούς μέχρι να σπινιάρουν που πάει στους πίσω... Πως μπορώ να δω ποιο μοντέλο είναι ακριβώς ώστε να είμαι σίγουρος πριν το πάρω?
Το hr-v 4wd δηλαδή δεν έχει μόνιμη τετρακίνηση?2 wd κινηση μονο μπροστα και ποτε και με τιποτε πισω, απο κατω θα του λειπει ο αξονας που δινει την κινηση πισω και καταληγει σε ενα διαφορικο. Δεν ειχε εισαχθει αυτο το δικινητο στην Ελλαδα
4wd δεν ειναι μονιμη, οταν σπινιαρει μπροστα διδει πισω. Ειναι λιγο αποτομη και αργη η διαδικασια εκτος δρομου, αν κανεις συχνα εκτος δρομου που μπαινει συχνα η τετρακινηση θα υπερθερμανθει το συστημα. Μονο για ηπιες καταστασεις που δε σε νοιαζει το τρανταγμα μετα το σπινιαρισμα. Επειδη ομως ειναι ελαφρυ ειναι το ιδιο καλο με τα suvΕυχαριστώ πολύ
-
Το ΒΑΣΙΚΟ προβλημα ειναι η φιλοσοφια κατασκευης του... Αν σπιναρει ( σε χωμα αμμο κ.λ.π. ) εχεις ΗΔΗ θαυτει....
Κακα τα ψεματα. ΔΕΝ ειναι εκτος δρομου περισσότερο απο οποιοδηποτε επιβατιγο....
δεν φτιαχτηκαν για κατι τετοιο...Ειδικά το συγκεκριμενο με την συγκεκριμενη ο θεος να την κανει τετρακινηση....
κι οπως ειπωθηκε.
Πεσε απο κατω και κοιτα αν δεν εχεις αλλο τροπο να εισαι σιγουρος γιατι ΙΣΩΣ ηρθε απο εξωτερικό...
( Πχ στην Αμερική το δικό μου υπηρχε και ως 2κινητο...) -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Το ΒΑΣΙΚΟ προβλημα ειναι η φιλοσοφια κατασκευης του... Αν σπιναρει ( σε χωμα αμμο κ.λ.π. ) εχεις ΗΔΗ θαυτει....Κακα τα ψεματα. ΔΕΝ ειναι εκτος δρομου περισσότερο απο οποιοδηποτε επιβατιγο....
δεν φτιαχτηκαν για κατι τετοιο...Ειδικά το συγκεκριμενο με την συγκεκριμενη ο θεος να την κανει τετρακινηση....
κι οπως ειπωθηκε.
Πεσε απο κατω και κοιτα αν δεν εχεις αλλο τροπο να εισαι σιγουρος γιατι ΙΣΩΣ ηρθε απο εξωτερικό...
( Πχ στην Αμερική το δικό μου υπηρχε και ως 2κινητο...)στη θεωρία ακούγεται λίγο δύσκολο,αλλά πίστεψε με στην πράξη έχει βγει από δύσκολα μέρη.Εντάξει δεν είναι αυτοκίνητο που θα τα κάνει όλα,αλλά τα καταφέρνει καλά.
-
Στο περοοδικο drive ειχαν οργανωσει trophy και το hrv ηταν το ιδιο ικανο με το xtrail που ειχε τοτε την καλυτερη τετρακινηση. Ο λογος ηταν το μικρο του βαρος. Τα καταφερνει λεγαν το ιδιο με τα suv
-
Ποιο μοντέλο xtrail εννοείς γιατί ψάχνω και τέτοιο
Τελικά με σωσατε γιατί ήταν χωρίς πίσω άξονα άρα ήταν εισαγωγής και επίσης αποδείχτηκε μοντέλο του 2000 αντί του 2004 που έλεγε ο μαντρας... Καλά για τα 100.000χλμ δεν το συζητώ.... Έλληνες μαντραδες ο ορισμός του λαμογιου.... Και μετα παραπονιομαστε που κάνεις δεν κάνει δουλειά με Έλληνα.... -
H αρχαιγωνη ερωτηση. = 'τι το θες'
γιατι ενα πολυ καλο αυτοκινητο μπορει να ειναι τελειως 'κακο' σε λαθος χρηση....
Υγ. Αν η υπογραφη σου αναφερεται σε αυτοκινητα που ειχες, ε τοτε το xtrail ειναι αναμεσα στο Jeep και πιο κοντα στο καλιμπερ
-
Ποιο extrail φίλε μου? Εγώ κοιτάω κυρίως 2004,2005 κτλ
Γιαυτό ρώτησα τον παραπάνω φίλο εάν έχουν όλα την καλή τετρακινηση που γράφει ή να κοιτάω από κάποιο έτος και πάνω? -
Ολα τα xtrail ειχαν εξαιρετικη τετρακινηση. Στο 2004 ειχαν την καλυτερη, αλλα διλιτρα
Αν επαιρνα διλιτρο θα επαιρνα rav4 αλλα η κουκουβαγια το κουκουβαδακι το βρισκει το πιο ομορφο. Ασε που κανει και αναποδα τιμονια- υπερστροφη σε λασπη χιονι γρασιδι, ομως μονο αυτο μεχρι το 2003 με τη μονιμη τετρακινηση και το πισω τορσεν, μετα το φ/λ ειχε μια φτωχη εκδοση με τορσεν παλι, αλλα αποκτα esp στις εκδοσεις χωρις τορσεν, αλλα χωρις ιανοτητα απενεργοποιηδης των ηλεκτρονικων ήταν κακο στο χωμα. Αν πας ομως και καταφερεις με ηλεκτρολογο και τα απενεργοποιησεις και τραβας κσι λιγο το χειροφρενο, αυτο με τα ηλεκτρονικα θα ειναι το ιδιο καλο οπως παλια, πριν φ/λ. Το rav4 παρολη τη μονιμη τετρακινηση και το τορσεν πισω ειχε την πιο χαμηλη καταναλωση απο όλα τα διλιτρα.Η πιο φρονιμη επιλογη ειναι το τετρακινητο πενταπορτο hrv 1600, μονο που μεχρι να μπει η αυτοματη τετρακινηση σε τρανταζει λιγο, γιατι πρωτα σπινιαρει μπροστα. Αλλιως λογω μικρου βαρους εχει μικροτερη καταναλωση, ειναι το ιδιο ικανο με τα suv (λογω βαρους ελεγε το drive), ειναι και 1600 κυβικα και αθανατη μηχανη
-
Έχεις δίκιο φίλε μου αλλά τα hr-v τα βρίσκεις σπάνια τα πενταπορτα και σε πάρα πολύ ψηλή τιμή....
Όσο για το xtrail δηλαδή αρκεί να είναι μοντέλο 2003-2004 έτσι? Δεν έχει να κάνει ποιο μήνα είναι ακριβώς, σορρυ αλλά έχω δει μοντέλα να βγαίνουν στην μέση της χρόνιας γιαυτό ρωτάω -
Ολα τα χτραιλ ειχαν τελεια τετρακινηση σε όλες τις χρονολογιες, όμως δεν καναν παιχνιδια υπερστροφης. Μεγαλοι χωροι επισης. Καλο αμαξι γενικως
-
Η αυτοματη τετρακινηση με δυο διαφορικα και ενα συνεκτικο ηλεκτρομαγνητικο συμπλεκτη φερει φθορες με την χρηση? Δηλαδη μετα απο καποια χλμ μπορει η μεταφορα ισχυος στον πισω αξονα να μην ειναι επαρκης και κατ επεκταση να μην λειτουργει ουτε το lock 4x4?
ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ HONDA HRV