Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VITO 110D
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. VITO 110D
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    133
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      martin40 last edited by

      Καλημέρα εχω κάποια προβλήματα με το VITO και θα ήθελα τις συμβουλές σας πριν απο 2 μήνες εχει αρχισει και καίει λάδια (1λτ/100χλμ) και πήγα σε συνεργείο μου ειπαν οτι πρεπει να εχουν κολήσει τα ελατήρια απο την ακινησία το ειχα 2,5 χρόνια παρκαρισμένο !υπάρχει κάποιο πρόσθετο να βάλω στα λάδια για να σταματήσει το κάπνισμα και να ξεκολλήσει τα ελατήρια ή δεν γλυτώνω το άνοιγμα του κινητήρα ; Το σκέφτομαι γιατι δεν έχω πλεον την οικονομική δυνατότητα να το φτιάξω
      Το άλλο πρόβλημα το έβγαλε σήμερα δεν ανάβει η προθέρμανση οταν γυρίζω τον διακόπτη αλλα ανάβει οταν πάρει μπροστά για κανα 2 λεπτο και μετα σβήνει τι γίνεται ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • M
        martin40 last edited by

        Καλημέρα εχω κάποια προβλήματα με το VITO και θα ήθελα τις συμβουλές σας πριν απο 2 μήνες εχει αρχισει και καίει λάδια (1λτ/100χλμ) και πήγα σε συνεργείο μου ειπαν οτι πρεπει να εχουν κολήσει τα ελατήρια απο την ακινησία το ειχα 2,5 χρόνια παρκαρισμένο !υπάρχει κάποιο πρόσθετο να βάλω στα λάδια για να σταματήσει το κάπνισμα και να ξεκολλήσει τα ελατήρια ή δεν γλυτώνω το άνοιγμα του κινητήρα ; Το σκέφτομαι γιατι δεν έχω πλεον την οικονομική δυνατότητα να το φτιάξω
        Το άλλο πρόβλημα το έβγαλε σήμερα δεν ανάβει η προθέρμανση οταν γυρίζω τον διακόπτη αλλα ανάβει οταν πάρει μπροστά για κανα 2 λεπτο και μετα σβήνει τι γίνεται ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          martin40 last edited by

          Καλημέρα εχω κάποια προβλήματα με το VITO και θα ήθελα τις συμβουλές σας πριν απο 2 μήνες εχει αρχισει και καίει λάδια (1λτ/100χλμ) και πήγα σε συνεργείο μου ειπαν οτι πρεπει να εχουν κολήσει τα ελατήρια απο την ακινησία το ειχα 2,5 χρόνια παρκαρισμένο !υπάρχει κάποιο πρόσθετο να βάλω στα λάδια για να σταματήσει το κάπνισμα και να ξεκολλήσει τα ελατήρια ή δεν γλυτώνω το άνοιγμα του κινητήρα ; Το σκέφτομαι γιατι δεν έχω πλεον την οικονομική δυνατότητα να το φτιάξω
          Το άλλο πρόβλημα το έβγαλε σήμερα δεν ανάβει η προθέρμανση οταν γυρίζω τον διακόπτη αλλα ανάβει οταν πάρει μπροστά για κανα 2 λεπτο και μετα σβήνει τι γίνεται ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • I
            ilias-a last edited by

            βγαλε τα μπουζι, φερε τα 4 εμβολα σχεδον στην ιδια ευθεια και ριξε πριπου 10ml υγρα φρενων μεσα στον καθε κυλινδρο, αστο 1 μερα αλλα 4-5 φορες να γυρισεις την μηχανη με το χερι 1-2 στροφες και ξανασυμπληρωνεις λιγα υγρα, πριν μονταρεις ξανα πατας μιζα χωρις τα μπουζι και με αποσυνδεμενους τους πολλαπλασιαστες (θα γινει ο τοπος χαλια) μονταρεις και πατας μιζα, αν δεν ξεκολλησουν ετσι τοτε πας για ανοιγμα κινητηρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • S
              super-t last edited by

              Να βγάλει τα μπουζί από κινητήρα diesel ; Καλή φάση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • I
                ilias-a last edited by

                Ο χρήστης Super@T έγραψε:
                Να βγάλει τα μπουζί από κινητήρα diesel ; Καλή φάση.

                προσπερασα γρηγορα το ντιζελ, η ιδια δουλεια γινετε και σε ντιζελ απο τις προθερμανσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • K
                  kostas-chania last edited by

                  Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                  βγαλε τα μπουζι, φερε τα 4 εμβολα σχεδον στην ιδια ευθεια και ριξε πριπου 10ml υγρα φρενων μεσα στον καθε κυλινδρο, αστο 1 μερα αλλα 4-5 φορες να γυρισεις την μηχανη με το χερι 1-2 στροφες και ξανασυμπληρωνεις λιγα υγρα, πριν μονταρεις ξανα πατας μιζα χωρις τα μπουζι και με αποσυνδεμενους τους πολλαπλασιαστες (θα γινει ο τοπος χαλια) μονταρεις και πατας μιζα, αν δεν ξεκολλησουν ετσι τοτε πας για ανοιγμα κινητηρα.

                  Ηλία ένα μίγμα πετρελαίου βενζίνης 50/50 δε θα ήταν καλύτερο; Και μετά που πάρει κάμποση ώρα στο «κόφτη»;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                    βγαλε τα μπουζι, φερε τα 4 εμβολα σχεδον στην ιδια ευθεια και ριξε πριπου 10ml υγρα φρενων μεσα στον καθε κυλινδρο, αστο 1 μερα αλλα 4-5 φορες να γυρισεις την μηχανη με το χερι 1-2 στροφες και ξανασυμπληρωνεις λιγα υγρα, πριν μονταρεις ξανα πατας μιζα χωρις τα μπουζι και με αποσυνδεμενους τους πολλαπλασιαστες (θα γινει ο τοπος χαλια) μονταρεις και πατας μιζα, αν δεν ξεκολλησουν ετσι τοτε πας για ανοιγμα κινητηρα.

                    Ηλία ένα μίγμα πετρελαίου βενζίνης 50/50 δε θα ήταν καλύτερο; Και μετά που πάρει κάμποση ώρα στο «κόφτη»;

                    Κωστα σε μεταχειρισμενες μηχανες που εχει τυχει αυτο το προβλημα με υγρα φρενων και μαρσαρισματα συνηθως ξεκωλανε, αλλα δεν μπορω να πω σε ιδιωτη μαρσαρισματα κοφτες κτλ, γιατι υπαρχει και το ενδεχομενο να παρει κατι στο χερι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr