Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 110
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 189
    • 190
    • 112 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    3784
    71034
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ermis1975 last edited by

      Εφόσων έχει μέσα άδεια μπουκάλια λάδι, τότε θα έπρεπε να τα είχανε αλλάξει. Διαφορετικά θα σου έλεγαν *δεν ήταν απαραίτητο. Αρα κάνοντας τον κινέζο το πάς και λές....ρίξτε μια ματιά στα λαδάκια, μήπως θέλουν αλλαγή, γιατί ειναι μαύρα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        burbos last edited by

        λοιπόν .. Η επίσημη θέση της αντιπροσωπείας τελικά είναι ότι τα λάδια ...ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΧΤΕΙ !!!!. Συμφωνα με την υπεύθυνο συνεργείου στις ντιζελ μηχανές με το που θα μπει το νεο λάδι εχει κιόλαε μαυρίσει!!!. Η αλήθεια είναι πως μου φαινεται παραξενο σε 400 μετρα που έκανε απο το συνεργείο στο σπίτι(συν το οσο λειτουργουσε εκει η μηχανη) να προλαβε να μαυρισε το λαδι αλλα.... Δεν εχω την γνωση η την βεβαιότητα να το αντικρουσω. Με δε, του χρόνου να ειμαι μπροστά στην αλλαγή των λαδιών να το διαπιστώσω και εγω. Τι να πω;; Αν γνωρίζει κανείς κατι σχετικό ας το μοιραστει μαζί μας.
        Υ.Γ Αν λεω ΑΝ η μηχανη μαζεύει τετοια μπιχλα που μετα απο αλλαγη μαυριζει το λάδι αμέσως σε ...60000 χλμ πχ θα βγαινουν απο μεσα κομματια καρβουνο;;;;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astronautis last edited by

          Ο χρήστης burbos έγραψε:
          Πρεπει να σημειώσω οτι στο βιβλιο σερβισ εχει εναν αστερισκο που λέει αλλαγη΄λαδιων ΑΝ ειναι απαραιτητο.

          Τι πάει να πει αν είναι απαραίτητο? Το μυρίζουν και κρίνουν ανάλογα?

          Καταλαβαίνεις βέβαια οτι αυτο που έκαναν είναι ΑΠΑΤΗ, δεν είναι λάθος! Προσπάθησαν να σε εξαπατήσουν βάζοντας 2 άδεια μπουκάλια μέσα στο αμάξι. Εκτός και αν το πέρασαν για σκουπιδοτενεκέ, οπότε έχεις κάθε δικαίωμα να τους γ*****εις. Στη θεση σου θα προσπαθούσα να επικοινωνήσω με το εργαστάσιο.

          Επίσης, νομίζω ότι πρέπει να αναφέρεις πού πήγες το αυτοκίνητο για service. Δεν μπορώ να καταλάβω τι λογική τους: μια που δεν έχουν περνάνε ούτε μύγες μετά το πέρας της εγγύησης, αντί να στήσουν κώλο για να μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης, πάνε να κάνουν οικονομία στο λάδι εξαπατώντας τον?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            madwalker last edited by

            Μπορούν να δώσουν απάντηση όσοι έχουν diesel! Δε μπορεί να έχει μαζέψει τόση καπνίλα ο χώρος λίπανσης μέσα σε 10Κ χλμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mrclouzo last edited by

              Στο δικό μου αυτοκίνητο τα τσέκαρα 500 χλμ μετά το service και όντως ήταν κατράμι. Μάλλον είναι φυσιολογικό στα diesel. Επίσης αν αλλάξεις λάδια αλλά όχι το φίλτρο, θα μαυρίσουν αμέσως. Θέλω να πιστεύω ότι στην αντιπροσωπεία δεν ήταν τόσο κάφροι να μην τα άλλαξαν καθόλου ή ακόμα χειρότερα μην άλλαξαν το φίλτρο που τους κοστίζει 3-4 ευρώ. Δυστυχώς αν δεν είσαι μπροστά δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα. Γι΄ αυτό προσωπικά σε κάθε service είμαι από πάνω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
                Στο δικό μου αυτοκίνητο τα τσέκαρα 500 χλμ μετά το service και όντως ήταν κατράμι. Μάλλον είναι φυσιολογικό στα diesel. Επίσης αν αλλάξεις λάδια αλλά όχι το φίλτρο, θα μαυρίσουν αμέσως. Θέλω να πιστεύω ότι στην αντιπροσωπεία δεν ήταν τόσο κάφροι να μην τα άλλαξαν καθόλου ή ακόμα χειρότερα μην άλλαξαν το φίλτρο που τους κοστίζει 3-4 ευρώ. Δυστυχώς αν δεν είσαι μπροστά δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα. Γι΄ αυτό προσωπικά σε κάθε service είμαι από πάνω.

                μπας και στην ''κανανε'' και σε εσενα;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dexter13 last edited by

                  Στα diesel μαυρίζουν απο την πρώτη βόλτα. Αν ειναι κ βαρελισια κλαφτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
                    Στα diesel μαυρίζουν απο την πρώτη βόλτα. Αν ειναι κ βαρελισια κλαφτα.

                    υπάρχει διαφορά αν είναι σε συσκευασία του λίτρου ή απο μπετόνι/βαρέλι;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dexter13 last edited by

                      Ειναι τακτική για να μειώσουν το κοστος του πελάτη να βάζουν απο βαρέλι. Προσωπικα τους πάω τα δικα μου. Στο βαρέλι δεν ξέρω αν ειναι των σωστών προδιαγραφών ή απλά βάζουν ένα 5-30 σε όλους ανεξάρτητα προτεινομενου acea.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bmw-520i-dual-vanos last edited by

                        Καλησπεριζω ολους τους φιλους φορουμαδες!!!!Για να μη φλιαρω μπαινω απευθειας στο θεμα.Εχω ενα Atos 1.0 2001 με 190κ χιλιομετρα!Εκτος απο ρουλεμαν που ειχα καποια θεματακια ολα καλα μεχρι τωρα!Προσεκτικη και ηρεμη οδηγηση λαδια φιλτρα καθε 7κ χιλιομετρα και τελεια συντηρηση γενικοτερα.Βαλβολινες ψυκτικα υγρα, υγρα φρενων και ολα τα σχετικα τα παντα!Προςφατα ρυθμιςα και βαλβιδες.Το προσεχω περισσοτερο απο τα ματια μου!Οι αναρτησεις μου θελουν αντικατασταση και κλεινω προς bilstein, τι λετε?Και μια ερωτηση στους φιλους με ατος, σε καθε λακουβα παρατηρω θορυβο-τριξιμο πορτ παγκαζ.Παρατηρειτε κ εσεις κατι τετοιο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Δες τα σημεια που εδραζει η εταζερα......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            djlouis last edited by

                            Καλησπερα σε ολη τη παρεα,πριν μια εβδομαδα αγορασα απο ιδιωτγ στη γερμανια ενα ι30 ντιζελ μπλου ντραιβ 6ταχυτο μπορειτε να μου πειτε ως ον αφορα το καυσιμο εδω στην ελλαδα ,ποια εταιρια να προτιμαω και αν χρειαζετε καποιο κα8αρτικο η καποια αλλη μεθοδο καθαρσης ,εχω ακουσει οτι πολλοι βαζουν καθε 10κ χιλιομετρα ενα συγκεκριμενο υγρο η βαζουν λιγη βενζινη και μετα φουλαρουν με πετρελαιο.Εσεις προσωπικα που εχετε πετρελαιοκινητα τι προσεχετε?το αυτοκινητο το πηρα με 111κ χιλιομετρα και συμπεριφερεται σαν να εχει κανει 5κ χιλιομετρα ειναι σε αψογη κτασταση και πραγματικα το απολαμβανω στο μεγιστο,ασχετα αν η ελλαδιτσα θελει 1200ε για να το εκτελωνισω ασχολιαστο....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              astronautis last edited by

                              Αυτό που ακούς είναι τρίξιμο ή χτύπος? Ακούω και εγώ πολλές φορές ένα ξερό γκαπ το οποίο ΔΕΝ ακούγεται αν έχω φορτωμένο το χώρο αποσκευών. Έχω ψάξει πολύ για να βρω τι χτυπάει, αλλά δεν ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab last edited by

                                Ο χρήστης djlouis έγραψε:
                                Καλησπερα σε ολη τη παρεα,πριν μια εβδομαδα αγορασα απο ιδιωτγ στη γερμανια ενα ι30 ντιζελ μπλου ντραιβ 6ταχυτο μπορειτε να μου πειτε ως ον αφορα το καυσιμο εδω στην ελλαδα ,ποια εταιρια να προτιμαω και αν χρειαζετε καποιο κα8αρτικο η καποια αλλη μεθοδο καθαρσης ,εχω ακουσει οτι πολλοι βαζουν καθε 10κ χιλιομετρα ενα συγκεκριμενο υγρο η βαζουν λιγη βενζινη και μετα φουλαρουν με πετρελαιο.Εσεις προσωπικα που εχετε πετρελαιοκινητα τι προσεχετε?το αυτοκινητο το πηρα με 111κ χιλιομετρα και συμπεριφερεται σαν να εχει κανει 5κ χιλιομετρα ειναι σε αψογη κτασταση και πραγματικα το απολαμβανω στο μεγιστο,ασχετα αν η ελλαδιτσα θελει 1200ε για να το εκτελωνισω ασχολιαστο....

                                καλοτάξιδο λοιπόν το νέο σου όχημα.........
                                λένε οτι καλό πετρέλαιο έχουν η ΕΚΟ και η SHELL,τα υπόλοιπα που αναφέρεις τα ξεχνάς!
                                Απλά όσο πιο συχνά μπορείς,να κάνεις μια μακρινή διαδρομή ώστε να αυτοκαθαρίζεται,η αχίλειος πτέρνα των diesel,το φίλτρο DPF.........δες εδω viewtopic.php?f=6&t=53132

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dgrgtc last edited by

                                  Καλοτάξιδο το i30 τι κυβικά το πήρες ?
                                  1400 ή 1600 ?
                                  το καινούριο μοντέλο μετά το 2012 ?
                                  Γράψε εντυπώσεις εάν θέλεις γιατί το ψάχνω και εγώ για εισαγωγή απο Γερμανία η για καινούριο.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    screwdriver last edited by

                                    Στο hyundai i10 ,το τελευταια μοντελο,της συζυγου,παρηγγειλα ενα festoon canbus led γα την πλαφονιερα.
                                    Το προβλημα ειναι οτι οταν βαζω μπροστα μενει ελαχιστα αναμμενο.οταν το κλειδωνω σβηνει τελειως.
                                    Καμια ιδεα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      karatzitz last edited by

                                      Ο χρήστης GGAB έγραψε:

                                      Καλησπερα σε ολη τη παρεα,πριν μια εβδομαδα αγορασα απο ιδιωτγ στη γερμανια ενα ι30 ντιζελ μπλου ντραιβ 6ταχυτο μπορειτε να μου πειτε ως ον αφορα το καυσιμο εδω στην ελλαδα ,ποια εταιρια να προτιμαω και αν χρειαζετε καποιο κα8αρτικο η καποια αλλη μεθοδο καθαρσης ,εχω ακουσει οτι πολλοι βαζουν καθε 10κ χιλιομετρα ενα συγκεκριμενο υγρο η βαζουν λιγη βενζινη και μετα φουλαρουν με πετρελαιο.Εσεις προσωπικα που εχετε πετρελαιοκινητα τι προσεχετε?το αυτοκινητο το πηρα με 111κ χιλιομετρα και συμπεριφερεται σαν να εχει κανει 5κ χιλιομετρα ειναι σε αψογη κτασταση και πραγματικα το απολαμβανω στο μεγιστο,ασχετα αν η ελλαδιτσα θελει 1200ε για να το εκτελωνισω ασχολιαστο....

                                      καλοτάξιδο λοιπόν το νέο σου όχημα.........
                                      λένε οτι καλό πετρέλαιο έχουν η ΕΚΟ και η SHELL,τα υπόλοιπα που αναφέρεις τα ξεχνάς!
                                      Απλά όσο πιο συχνά μπορείς,να κάνεις μια μακρινή διαδρομή ώστε να αυτοκαθαρίζεται,η αχίλειος πτέρνα των diesel,το φίλτρο DPF.........δες εδω viewtopic.php?f=6&t=53132

                                      καλοτάξιδο φίλε και από εμένα!Εγώ έχω το i20 1400 και ήθελα να σου πώ ότι το dpf έχει κάποιες ιδιαιτερότητες αυτήν την εποχή..πιστεύω πως μετά από λίγα χρόνια και οι τιμές στις βλάβες θα πέσουν και οι τεχνικοί θα εντοπίζουν τις βλάβες πιο γρήγορα!Εγώ έχω αλλάξει το φίλτρο σε καινούργιο αμάξι να φανταστείς με αρκετή ταλαιπωρία!Για τα καύσιμα συνήθος σε εταιρικό να βάζεις,εγώ βάζω shell το ν πάουερ και τώρα λέω να βάλω bp γιατί λένε καλά λόγια αρκετός κόσμος!Καλοτάξιδο και πάλι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        djlouis last edited by

                                        To πηρα απο γερμανια απο ιδιωτη με μεγαλη ταλαιπωρια με τα γραφειοκρατικα της ελλαδος,ημουν τυχερος διοτι ειχα διπλα μου αδελφικο φιλο μηχανικο ο οποιος και μου πιστοποιησε την αψογη κατασταση του.Το αυτοκινητο ειναι τραινο με καλες επιδοσεις
                                        και πραγματικα ξεκουραστη οδηγηση,με ενα ρεζερβουαρ εκανα μετρημενα 800 χιλιομετρα και το αυτοκινητο δεν καταλαβαινε τιποτα σε μεγαλες ταχυτητες,ειναι μοντελο του 11 φασελιφτ και η εκδοση blue drive me start stop και αλλα εχτρα εχω την εντυπωση οτι δεν πρεπει να υπαρχει αλλο τετοιο στην ελλαδα,δεν μπορω να βρω κατι αρνητικο,ημουν πορωμενος με το φοκους αλλα πλεον η καινουρια μου γνωριμια με τη hyundai αλλαξε πολλα στις προτιμησεις μου.Το θεμα ειναι οτι στη γερμανια ειναι δυσκολο να βρεις ευρο 5 ντιζελ ι30 εγω ημουν απλα πολυ τυχερος και το πηρα απο ιδιωτη και καλο ανθρωπο που το αμαξι το διατηρουσε σε υπεραριστη κατασταση.
                                        Για οποια αλλη πληροφορια θελει καποιος για αυτοκινητα εισαγωγης μπορει να με βαλει στο fb leon anastasiou κοκκινη μπλουζα να τον βοηθησω σε οτι θελει για να μην κανει τα λαθη που εκανα εγω και βγηκα εκτος προυπολογισμου χρηματων.
                                        Ευτυχισμενος που μπηκα στην οικογενεια της hyundai, καλο σας απογευμα!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          djlouis last edited by

                                          Φιλαρακια γνωριζετε κανα καλο συνεργειο που να εχει εμπειρια πανω σε πετρελαιοκινητα hyundai εδω στην αθηνα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Ο χρήστης djlouis έγραψε:
                                            To πηρα απο γερμανια απο ιδιωτη με μεγαλη ταλαιπωρια με τα γραφειοκρατικα της ελλαδος,ημουν τυχερος διοτι ειχα διπλα μου αδελφικο φιλο μηχανικο ο οποιος και μου πιστοποιησε την αψογη κατασταση του.Το αυτοκινητο ειναι τραινο με καλες επιδοσεις
                                            και πραγματικα ξεκουραστη οδηγηση,με ενα ρεζερβουαρ εκανα μετρημενα 800 χιλιομετρα και το αυτοκινητο δεν καταλαβαινε τιποτα σε μεγαλες ταχυτητες,ειναι μοντελο του 11 φασελιφτ και η εκδοση blue drive me start stop και αλλα εχτρα εχω την εντυπωση οτι δεν πρεπει να υπαρχει αλλο τετοιο στην ελλαδα,δεν μπορω να βρω κατι αρνητικο,ημουν πορωμενος με το φοκους αλλα πλεον η καινουρια μου γνωριμια με τη hyundai αλλαξε πολλα στις προτιμησεις μου.Το θεμα ειναι οτι στη γερμανια ειναι δυσκολο να βρεις ευρο 5 ντιζελ ι30 εγω ημουν απλα πολυ τυχερος και το πηρα απο ιδιωτη και καλο ανθρωπο που το αμαξι το διατηρουσε σε υπεραριστη κατασταση.
                                            Για οποια αλλη πληροφορια θελει καποιος για αυτοκινητα εισαγωγης μπορει να με βαλει στο fb leon anastasiou κοκκινη μπλουζα να τον βοηθησω σε οτι θελει για να μην κανει τα λαθη που εκανα εγω και βγηκα εκτος προυπολογισμου χρηματων.
                                            Ευτυχισμενος που μπηκα στην οικογενεια της hyundai, καλο σας απογευμα!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 112 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr