-
Χαίρετε, εδω και 10 ημέρες περίπου το ρελαντί του αυτοκινήτου-αφού ειχε κανει cold start- αντι να ηταν στις 700 στροφές ηταν στις 1000 παρά κάτι για καμποση ώρα και μετά έπεφτε στις 700.Σημερα το μεσημέρι όμως που το εβαλα μπροστά-μετά από διαδρομές- ακούστηκε 3 φορές το ηχητικό - σοβαρή προειδοποιηση κατά το manual. Ελεγχω τις 3 πιθανότητες και βλεπω ότι ψυκτικό υγρό οκ, στάθμη λαδιού οκ και μένει μόνο το ενδεχόμενο της χαμηλής πίεσης λαδιού. Όσες φορές μετά ξαναξεκινησα το αμάξι δεν μου έκανε ούτε ηχητικό ούτε κάποια λυχνία. Το αυτοκίνητο είναι Λεον 1.4 tsi 2008 με 76000 χλμ, την τακτική του συντήρηση και αλλαγές λαδιων (5-30) κάθε 9000 χλμ χωρίς καποια βλάβη μεχρι τώρα και χωρίς να καίει λάδι. Λέτε να υπάρχει κάποιο μεγάλο πρόβλημα με τον κινητήρα;Συνδυάζονται το περίεργο ρελαντι με την ηχητική προειδοποιηση; Ή μήπως όλα αυτά τα συμπτώματα οφείλονται στο πολύ κρύο των τελευταιων 10 ημερών;
-
Χαίρετε, εδω και 10 ημέρες περίπου το ρελαντί του αυτοκινήτου-αφού ειχε κανει cold start- αντι να ηταν στις 700 στροφές ηταν στις 1000 παρά κάτι για καμποση ώρα και μετά έπεφτε στις 700.Σημερα το μεσημέρι όμως που το εβαλα μπροστά-μετά από διαδρομές- ακούστηκε 3 φορές το ηχητικό - σοβαρή προειδοποιηση κατά το manual. Ελεγχω τις 3 πιθανότητες και βλεπω ότι ψυκτικό υγρό οκ, στάθμη λαδιού οκ και μένει μόνο το ενδεχόμενο της χαμηλής πίεσης λαδιού. Όσες φορές μετά ξαναξεκινησα το αμάξι δεν μου έκανε ούτε ηχητικό ούτε κάποια λυχνία. Το αυτοκίνητο είναι Λεον 1.4 tsi 2008 με 76000 χλμ, την τακτική του συντήρηση και αλλαγές λαδιων (5-30) κάθε 9000 χλμ χωρίς καποια βλάβη μεχρι τώρα και χωρίς να καίει λάδι. Λέτε να υπάρχει κάποιο μεγάλο πρόβλημα με τον κινητήρα;Συνδυάζονται το περίεργο ρελαντι με την ηχητική προειδοποιηση; Ή μήπως όλα αυτά τα συμπτώματα οφείλονται στο πολύ κρύο των τελευταιων 10 ημερών;
-
Χαίρετε, εδω και 10 ημέρες περίπου το ρελαντί του αυτοκινήτου-αφού ειχε κανει cold start- αντι να ηταν στις 700 στροφές ηταν στις 1000 παρά κάτι για καμποση ώρα και μετά έπεφτε στις 700.Σημερα το μεσημέρι όμως που το εβαλα μπροστά-μετά από διαδρομές- ακούστηκε 3 φορές το ηχητικό - σοβαρή προειδοποιηση κατά το manual. Ελεγχω τις 3 πιθανότητες και βλεπω ότι ψυκτικό υγρό οκ, στάθμη λαδιού οκ και μένει μόνο το ενδεχόμενο της χαμηλής πίεσης λαδιού. Όσες φορές μετά ξαναξεκινησα το αμάξι δεν μου έκανε ούτε ηχητικό ούτε κάποια λυχνία. Το αυτοκίνητο είναι Λεον 1.4 tsi 2008 με 76000 χλμ, την τακτική του συντήρηση και αλλαγές λαδιων (5-30) κάθε 9000 χλμ χωρίς καποια βλάβη μεχρι τώρα και χωρίς να καίει λάδι. Λέτε να υπάρχει κάποιο μεγάλο πρόβλημα με τον κινητήρα;Συνδυάζονται το περίεργο ρελαντι με την ηχητική προειδοποιηση; Ή μήπως όλα αυτά τα συμπτώματα οφείλονται στο πολύ κρύο των τελευταιων 10 ημερών;
-
Αισθητηρας ψυκτικου μυριζω...αν αναβε για χαμηλη πιεση θα εσβηνε το αμαξι!
-
Κάποιο φωτάκι δεν ανάψε? Φαντάζομαι δεν αναφέρεσαι στο απλό ηχητικό για χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία και πιθανό παγετό?
Πρέπει να συνδεθεί το αμάξι σε διαγνωστικό, ώστε να δείτε ακριβώς τι πρόβλημα προέκυψε και τι σφάλματα έχουν καταγραφεί.
-
Δεν καθαριζεις τις φισες απο του αισθητηρες θερμοκρασιας ψυκτικου ,βαλβιδα ψυχρης κτλ.?Εγω εχω χρονιο προβλημα απο εκει.Δεν γινεται καλη επαφη και φθανει να διαβαζει ο εγκεφαλο - θερμοκρασιες και ουτε μπροστα δεν παιρνει.Βγαζω την φισα και με μια χαρτοπετσετα η μπατονετα την καθαριζω.
-
Όχι παιδιά ήταν τριπλό ηχητικό μήνυμα(οχι του παγετου δλδ)! Τώρα που το ξαναεβαλα μπροστά ειδοποίηση ούτε ακούστηκε ούτε εμφανίστηκε. Δούλεψε κάποια δευτερόλεπτα στην κρυα εκκίνηση, για 2-3 λεπτά μετά στις 700 στροφές και μετα ανέβηκαν μόνες τους οι στροφές στις 950-1000.Δεν μπορώ να εξηγήσω την πρωτοβουλία του! Δευτέρα πρωί θα μας πει το διαγνωστικό τι και πώς!
-
Επίσης δεν υπάρχουν κομπιασματα ή διακοπές στην λειτουργία του κινητήρα, ανεβάζει κανονικα στροφές!Ας ελπίσω να είναι κάποια βλάβη ασήμαντου κόστους...
-
Πιθανον κατι απο βαλβιδα ψυχρης η θερμοκρασιας ψυκτικου.
-
Κρύο κάνει ,δεν είναι φυσιολογικό να έχει ανεβασμένο ρελαντί στην αρχή;
-
Λεει οτι πεφτει και στην συνεχεια ξαναανεβαινει.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Λεει οτι πεφτει και στην συνεχεια ξαναανεβαινει.Ετσι λέει;
-
Ο χρήστης dionisis82 έγραψε:
Χαίρετε, εδω και 10 ημέρες περίπου το ρελαντί του αυτοκινήτου-αφού ειχε κανει cold start- αντι να ηταν στις 700 στροφές ηταν στις 1000 παρά κάτι για καμποση ώρα και μετά έπεφτε στις 700.Σημερα το μεσημέρι όμως που το εβαλα μπροστά-μετά από διαδρομές- ακούστηκε 3 φορές το ηχητικό - σοβαρή προειδοποιηση κατά το manual. Ελεγχω τις 3 πιθανότητες και βλεπω ότι ψυκτικό υγρό οκ, στάθμη λαδιού οκ και μένει μόνο το ενδεχόμενο της χαμηλής πίεσης λαδιού. Όσες φορές μετά ξαναξεκινησα το αμάξι δεν μου έκανε ούτε ηχητικό ούτε κάποια λυχνία. Το αυτοκίνητο είναι Λεον 1.4 tsi 2008 με 76000 χλμ, την τακτική του συντήρηση και αλλαγές λαδιων (5-30) κάθε 9000 χλμ χωρίς καποια βλάβη μεχρι τώρα και χωρίς να καίει λάδι. Λέτε να υπάρχει κάποιο μεγάλο πρόβλημα με τον κινητήρα;Συνδυάζονται το περίεργο ρελαντι με την ηχητική προειδοποιηση; Ή μήπως όλα αυτά τα συμπτώματα οφείλονται στο πολύ κρύο των τελευταιων 10 ημερών;Έ..σιγά-σιγά φτάνει στα όριά του.....
-
Ο χρήστης dionisis82 έγραψε:
Χαίρετε, εδω και 10 ημέρες περίπου το ρελαντί του αυτοκινήτου-αφού ειχε κανει cold start- αντι να ηταν στις 700 στροφές ηταν στις 1000 παρά κάτι για καμποση ώρα και μετά έπεφτε στις 700.Σημερα το μεσημέρι όμως που το εβαλα μπροστά-μετά από διαδρομές- ακούστηκε 3 φορές το ηχητικό - σοβαρή προειδοποιηση κατά το manual. Ελεγχω τις 3 πιθανότητες και βλεπω ότι ψυκτικό υγρό οκ, στάθμη λαδιού οκ και μένει μόνο το ενδεχόμενο της χαμηλής πίεσης λαδιού. Όσες φορές μετά ξαναξεκινησα το αμάξι δεν μου έκανε ούτε ηχητικό ούτε κάποια λυχνία. Το αυτοκίνητο είναι Λεον 1.4 tsi 2008 με 76000 χλμ, την τακτική του συντήρηση και αλλαγές λαδιων (5-30) κάθε 9000 χλμ χωρίς καποια βλάβη μεχρι τώρα και χωρίς να καίει λάδι. Λέτε να υπάρχει κάποιο μεγάλο πρόβλημα με τον κινητήρα;Συνδυάζονται το περίεργο ρελαντι με την ηχητική προειδοποιηση; Ή μήπως όλα αυτά τα συμπτώματα οφείλονται στο πολύ κρύο των τελευταιων 10 ημερών;Έ..σιγά-σιγά φτάνει στα όριά του.....
-
Ο χρήστης Happy έγραψε:
Κρύο κάνει ,δεν είναι φυσιολογικό να έχει ανεβασμένο ρελαντί στην αρχή;Τα tsi είναι ανώμαλα. Όταν έχει κρύο δεν κάνουν cold start
Πέρα από την πλάκα όταν η θερμοκρασία είναι ήπια (συνήθως > 15 C) ή μηχανή είναι χλιαρή κάνουν πολύ 'άγριο' cold start ψεκάζοντας πολύ βενζίνη (κάνουν πολύ θόρυβο και αν πατήσεις γκάζι ακούς σκάσιματα) για τα πρώτα ~20 δευτερόλεπτα. Οι στροφές σε αυτό το διάστημα διατηρούνται γύρω στις 1200 αν θυμάμαι σωστά. Ο σκοπός από ότι λένε είναι να φέρουν γρήγορα τον καταλύτη σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Αντίθετα όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή, είναι ήσυχα (δεν έχει ουτε σκασίματα ούτε θόρυβο) και πέφτουν αμέσως στις περίπου 800-900 στροφές μέχρι σταδιακά να μειωθούν.
Αυτή είναι η φυσιολογική συμπεριφορά. Και εμένα με είχε προβληματίσει στην αρχή, αλλά έτσι κάνουν όλα τελικά
-
συμφωνω με το απο πανο ποστ γενικος κολτ σταρτ κανει πιο εντονα σε ζεστες μερες και πολυ κρυες-κοντα στο μηδεν. εχω τον ιδιο κινητηρα στο γκολφ μου τσι 122 αλογα.
αν σου εβγαλε ενδιξη κοκκινη την λαδιερα στο καντραν με ηχητικο διακοπτομενο ηχο καλο θα ηταν να τσεκαρεις τον χρονισμο σου και την καδενα σου. τα 9000χλμ που αλαζεις λαδια ειναι λιγα αν τα αλλαζεις καθε χρονο..το μανουαλ λεει 2 χρονια-30000χλμ κατι περισοτερο θα ξερουν.
-
Ενημερωτικά, μετά από αλλαγή της μπαταρίας(που ήταν στα τελευταία της) το πρόβλημα δεν ξαναεμφανιστηκε.
Πίεση λαδιού σε 1.4 tsi(?)