-
ο μπιλιοφορος θεωρειται τοσο αναλωσιμος; επειδη ποτε δεν χρειαστηκε να τον αλλαξω, στο sunny μοντελο του 1994 με 340.000χλμ μου φαινεται πως παντα οταν ημουνα σε διασταυρωση και πηγαινα αριστερα-δεξια παντα εκανε τον χαρακτηριστικο θορυβο, οταν σχιζεται η φουσκα(στα 80-100.000χλμ) τις αλλαζω παντα μαζι καθαριζω τα παλια και βαζω καινουριο γρασσογραφιτη σε febi ειναι αρκετη σκληρη φουσκα μπιλιοφορου και κραταει
-
Αν αρχίσει να σου κάνει θόρυβο και στην ευθεία τότε πρέπει να τον αλλάξεις
-
Αν αρχισει να κανει στην ευθεια πρεπει να εισαι πολυ τσοπανος γιατι τοσο καιρο θα φωναζε,θα εβριζε,και στο τελος θα κατεβει να σε δειρη κιολας!
Και δεν ειναι τοσο αναλωσιμα τα ιμιαξονια..δεν ειναι δα και ευαισθηητα τοσο...αντεχουν πολυ τακτακ -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
ο μπιλιοφορος θεωρειται τοσο αναλωσιμος; επειδη ποτε δεν χρειαστηκε να τον αλλαξω, στο sunny μοντελο του 1994 με 340.000χλμ μου φαινεται πως παντα οταν ημουνα σε διασταυρωση και πηγαινα αριστερα-δεξια παντα εκανε τον χαρακτηριστικο θορυβο, οταν σχιζεται η φουσκα(στα 80-100.000χλμ) τις αλλαζω παντα μαζι καθαριζω τα παλια και βαζω καινουριο γρασσογραφιτη σε febi ειναι αρκετη σκληρη φουσκα μπιλιοφορου και κραταειΕίσαι προκλητικός. Εγώ με 230000 χλμ θα τον αλλάξω για δεύτερη φορά. Βέβαια δεν κάνω αυτό που λες οτι κάνεις, να ελέγξω την φούσκα τακτικά ώστε να αποτρέψω νερά και λάσπες να μπουν μέσα. Από εδώ και τώρα το έμαθα το μάθημα, θα είμαι προσεκτικός.
Υπάρχει περίπτωση να φθείρονται πρώωρα λόγω του γεγονότος ότι κανω πολλές ανηφορικές διαδρομες με κλειστές φουρκέτες? (οπότε με πολύ κομμένο τιμόνι πατάω τέρμα γκάζι)
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Αν φτασεις να αλλαξεις τη φουσκα αλλαξε και μπλιλιοφορο γιατι θα πληρωσεις την ιδια εργασια 2 φορες...
ειναι σα να λες αλλαξω ιμαντα εκεντροφορου και δεν αλλαζω τρομπα νερου οποτε οταν ερθει κι αυτηνης η ωρα ξαναλυνεις και ξαναπληρωνειςΔοκιμασε να μπαλωσεις τη φουσκα και βαλε γρασσο μεσα. Θα 'αγορασεις' λιγο χρονο παραπανω....
Αλλα ΠΑΝΤΑ να εχεις το νου σου ... αν ο θορυβος αυξηθει..... και ναι οριακα αλλα τιθεται ενα θεμα ασφαλειας αν ο μπιλιοφορος αποφασισει καποια στιγμη να δυαλυθει στα εξ ων συνετεθει και να μπλοκαρει η ροδα....
Γενικά αν αποφευγεις το πολυ κομενο τιμονι και να παταε εντονα και γκαζει το τραιναρεις....
Εννοειται οτι ολα αυτα ειναι 'μπακαλικα'.... τη σωστη λυση την ξερεις...
Τα σοβαρα μοτορια ΔΕΝ αλλαζουν αντλια μαζι με τον ιμαντα,βασικα δεν αλλαζουν ΠΟΤΕ...
Το οτι το εκαναν must καποιοι ιταλοι κ γερμανοι φιλοι μας.......δεν σημαινει κ κανονας!ξυπνατε...... -
Συμφωνω μαζι σου ομως ..εσυ εχεις μαζντα χαχα
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Αν φτασεις να αλλαξεις τη φουσκα αλλαξε και μπλιλιοφορο γιατι θα πληρωσεις την ιδια εργασια 2 φορες...
ειναι σα να λες αλλαξω ιμαντα εκεντροφορου και δεν αλλαζω τρομπα νερου οποτε οταν ερθει κι αυτηνης η ωρα ξαναλυνεις και ξαναπληρωνειςΔοκιμασε να μπαλωσεις τη φουσκα και βαλε γρασσο μεσα. Θα 'αγορασεις' λιγο χρονο παραπανω....
Αλλα ΠΑΝΤΑ να εχεις το νου σου ... αν ο θορυβος αυξηθει..... και ναι οριακα αλλα τιθεται ενα θεμα ασφαλειας αν ο μπιλιοφορος αποφασισει καποια στιγμη να δυαλυθει στα εξ ων συνετεθει και να μπλοκαρει η ροδα....
Γενικά αν αποφευγεις το πολυ κομενο τιμονι και να παταε εντονα και γκαζει το τραιναρεις....
Εννοειται οτι ολα αυτα ειναι 'μπακαλικα'.... τη σωστη λυση την ξερεις...
Τα σοβαρα μοτορια ΔΕΝ αλλαζουν αντλια μαζι με τον ιμαντα,βασικα δεν αλλαζουν ΠΟΤΕ...
Το οτι το εκαναν must καποιοι ιταλοι κ γερμανοι φιλοι μας.......δεν σημαινει κ κανονας!ξυπνατε......Υπάρχουν αντλίες που παίρνουν κίνηση από τον ιμάντα του εκκεντροφόρου και το το πολύ τέντωμα τους διαλύει το κουζινέτο του ιμπέλλερ, υπάρχουν αυτοκίνητα που τα χλμ αντοχής των εντατήρων είναι όσο και τα χλμ που αντέχει η μηχανική σαλαμάστρα των αντλιών και αλλάζονται πακέτο γιατί η αντλία είναι φτηνή και δεν αξίζει να αλλάξεις ιμάντα / εντατήρες και όχι αντλία και να σου τρέχει νερά μετά πό 5-10.000 χλμ και να ξαναπληρώσεις εργατικά τη στιγμή που τα είχες όλα στο χέρι έξω, όσο για τα έξυπνα μαστόρια αν δεν έχουν εμεπιρία από πολλές μάρκες κάνουν τα κοκκοράκια, αυτές τις εξυπνάδες να μην λέγατε όσοι δεν γνωρίζεται όλα τα θέματα το φόρουμ αυτό θα ήταν καλύτερο.
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
ο μπιλιοφορος θεωρειται τοσο αναλωσιμος; επειδη ποτε δεν χρειαστηκε να τον αλλαξω, στο sunny μοντελο του 1994 με 340.000χλμ μου φαινεται πως παντα οταν ημουνα σε διασταυρωση και πηγαινα αριστερα-δεξια παντα εκανε τον χαρακτηριστικο θορυβο, οταν σχιζεται η φουσκα(στα 80-100.000χλμ) τις αλλαζω παντα μαζι καθαριζω τα παλια και βαζω καινουριο γρασσογραφιτη σε febi ειναι αρκετη σκληρη φουσκα μπιλιοφορου και κραταει
Είσαι προκλητικός. Εγώ με 230000 χλμ θα τον αλλάξω για δεύτερη φορά. Βέβαια δεν κάνω αυτό που λες οτι κάνεις, να ελέγξω την φούσκα τακτικά ώστε να αποτρέψω νερά και λάσπες να μπουν μέσα. Από εδώ και τώρα το έμαθα το μάθημα, θα είμαι προσεκτικός.
Υπάρχει περίπτωση να φθείρονται πρώωρα λόγω του γεγονότος ότι κανω πολλές ανηφορικές διαδρομες με κλειστές φουρκέτες? (οπότε με πολύ κομμένο τιμόνι πατάω τέρμα γκάζι)
πιθανοτατα να φερει προωρη φθορα
μην νομιζεις οτι ασχολουμαι καθε μερα και σκυβω να βλεπω τι γινεται, προσεξα που γεμισε γρασσογραφιτη το θολο του τροχου, η εργασια τζαμπε οποτε δεν με νοιαζει ποτε θα σχιστει -
Μα τους μπξλιοφορους τους σκωτονουν οι στροφες...τπτ αλλο...α!και τα πολλα αλογα αλλα αυτο τωρα πια δεν...
-
Στη δική μου περίπτωση μάλλον φταίνε και τα 2. Τα στροφιλικια κάθε μέρα καθώς και τα 55 ατίθασα ακούραστα καθαρόαιμα κορεάτικα άλογα...
-
Με την αλλαγη απο χειμερινα σε καλοκαιρινα προεκυψε το εξης προβλημα(προφανως προυπηρχε αλλα λογω σκληροτητας ελαστικων εγινε εμφανες).Λοιπον παω ευθεια με ευθεια το τιμονι(σχεδον) μεσα στην πολη γυρω στα 40-50χαω(εφοσον το οδοστρωμα εχει μικρες ανωμαλιες δλδ υψωματικες διαφορες χιλιοστων ωστοσο κανεις θα το λεγε ομαλο δεχομαι καποια χτυπηματακια στο τιμονι λες και ειναι χαρχαλο και θα μου μεινει στο χερι η λες και ειναι τιμονι απο διχροχο μηχανακι και νιωθεις τους κραδασμους εκει.Το πιο ανεξηγητο ειναι ομως αλλο.Οταν ειχα βαλει τα χειμωνιατικα προ μηνων τραβουσε δεξια αν αφηνα το τιμονι ελευθερο και το τιμονι κατευθυνονταν προς τα δεξια.Το ιδιο συμβαινει και τωρα μονο που σε χαμηλες ταχυτητες και αναλογα το οδοστρωμα(κυριως σε οδοστρωμα οπως το παραπανω)αν το αγγιζω ελαχιστα χωρις να παρεμβαινω στην κινηση του και το εχω 2-3 μοιρες αριστερα αυτο τραβαει σταδιακα δεξια αλλα ταυτοχρονα νιωθω οτι μαγκωνει 0.5 μοιρα ξεμαγκωνει και ετσι σιγα σιγα παει δεξια.Σαν να ειναι ενα γραναζι που κολαει-ξεκολλαει.Τι μπορει να ειναι απο το εμπρος μερος?
Να σημειωσω οτι πριν λιγες μερες το ειδε μαστορας και το μονο που βρηκε(δεν εψαξε πολυ-γιατι δεν επεμεινα)ειναι απο το κατω ψαλιδι και στις δυο μεριες το πισω σινεμπλοκ απλα πολυ μαλακο(οχι κομμενο).Παιζει να ευθυνεται μονο αυτο???Γιατι πρεπει να κατεβουν ολα κατω για να αλλαχθουν αυτα τα σινεμπλοκ και θα θελα αν κατι αλλο ειναι που ευθυνεται για αυτη τη συμπεριφορα να αλλαχθει για να μην πληρωνω διπλα εργατικα.
Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων και σορρυ για το εκτενες κειμενο αλλα ηθελα να καταστω οσο τον δυνατον περισσοτερο σαφης. -
απο πότε έχεις να κάνεις ευθυγράμμιση;;;;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
απο πότε έχεις να κάνεις ευθυγράμμιση;;;;Η αληθεια ειναι πως εχει αρκετο καιρο η καλητερα καμια 60-70.000 χιλιομετρα.
Νταξει το τραβηγμα δεξια ειναι καθαρα θεμα ευθυγραμμισης αλλα αυτο το πραγμα που κανει ψιλοσκαλωματακια δεν ειναι ανησυχητικο???
Επισης κατι αλλο που ισως βοηθαει σαν επιπλεον συμπτωμα ειναι οτι δεξια η ενεργη καμπερ(οταν ειναι τερμα κομμενο το τιμονι αριστερα)και ο δεξης τροχος παιρνει αρνητικη καμπερ εχει μειωθει αισθητα.Πιθανον απο τα φθαρμενα σινεμπλοκ χαλαει η θεση του ψαλιδιου.Αλλα το σκαλωμα στο τιμονι με ανησυχει αρκετα!!! -
Τα λαστιχα,ποσα χλμ εχουν και ποσα χρονια;;;
-
Τα λαστιχα 2,5 χρονων ειναι και χιλιομετρα κατω απο 20.000.Φθορα εχουν πολυ λιγη.Κατι που ξεχασα να αναφερω ειναι οτι τα αλλαξα μπροστα πισω αλλα ειναι και τα 4 σιγουρα ζυγοσταθμισμενα και δεν το κανει παντα μονο αναλογα με το οδοστρωμα και αυτο υπο ιδιαιτερες προυποθεσεις.Ενα αμορτισερ τιμονιου που εχει απο κατω παιζει να σκαλωνει???Εχει να αλλαχτει και αυτο και εκεινο του κινητηρα ουκ ολιγα χιλιομετρα.Τα θεωρω αξεσουαρ απλα.Δεν ξερω αν κανει δουλεια.
-
Αν μπορείς σήκωσε και τους δύο μπροστινούς τροχούς στον αέρα (με 2 γρύλλους πχ) και δοκίμασε να στρίψεις το τιμόνι πιάνοντας την ρόδα. Πρόσεξε αν θα νιώσεις αυτό το μάγκωμα. Εγώ αυτό θα έκανα για αρχή.
-
Θα το κανω αυριο το πρωι μιας και εχω 2 γρυλους.Η δοκιμη να γινει με αναμενω τον κινητηρα η μη?
-
Με τον κινητήρα σε λειτουργία,αλλιώς θα είναι τόσο βαρύ το σύστημα που δεν θα βγάλεις ακρη...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Αν φτασεις να αλλαξεις τη φουσκα αλλαξε και μπλιλιοφορο γιατι θα πληρωσεις την ιδια εργασια 2 φορες...
ειναι σα να λες αλλαξω ιμαντα εκεντροφορου και δεν αλλαζω τρομπα νερου οποτε οταν ερθει κι αυτηνης η ωρα ξαναλυνεις και ξαναπληρωνειςΔοκιμασε να μπαλωσεις τη φουσκα και βαλε γρασσο μεσα. Θα 'αγορασεις' λιγο χρονο παραπανω....
Αλλα ΠΑΝΤΑ να εχεις το νου σου ... αν ο θορυβος αυξηθει..... και ναι οριακα αλλα τιθεται ενα θεμα ασφαλειας αν ο μπιλιοφορος αποφασισει καποια στιγμη να δυαλυθει στα εξ ων συνετεθει και να μπλοκαρει η ροδα....
Γενικά αν αποφευγεις το πολυ κομενο τιμονι και να παταε εντονα και γκαζει το τραιναρεις....
Εννοειται οτι ολα αυτα ειναι 'μπακαλικα'.... τη σωστη λυση την ξερεις...
Τα σοβαρα μοτορια ΔΕΝ αλλαζουν αντλια μαζι με τον ιμαντα,βασικα δεν αλλαζουν ΠΟΤΕ...
Το οτι το εκαναν must καποιοι ιταλοι κ γερμανοι φιλοι μας.......δεν σημαινει κ κανονας!ξυπνατε......Mazda FE3N μοτερ εχει το ΚΙΑ....
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Θα το κανω αυριο το πρωι μιας και εχω 2 γρυλους.Η δοκιμη να γινει με αναμενω τον κινητηρα η μη?Σβηστο..αυτα εχουν κρεμαριερα ή ατερμονα?
επισης δδε χρειαζεται να το σηκωσεις με ευθεια τιμονι σπρωνχεις με το ποδι σου τη ροδα απο διπλα πλαγια μια απο μπρος μια απο πισω αν ακουσεις γκουπ κατι εχει κενο συνηθως απο την αλλη ροδα....και το ιδιο απο την αλλη..
αν εχεις ατερμονα παιρνει σφιξιμο αν εχει κενα...
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........