-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αυτο ακριβως, επειδη οι 'κασες' ειναι μετριες(εως κακες) σε συστηματα πεδησης, διευθυνσης, στησιματος κτλ, φτιαχνουν εναν καλο οδηγο επειδη απλα τα εχει δει ολα στη πραξη, και πλεον αντιλαμβανεται πολυ περισσοτερα πραγματα. Ξερει τι παιζει εκει εξω οταν εχει γλιτσα, οταν τσαρουχωσει τα φρενα και θελει να στριψει, οταν το παρακανει λιγο στη στροφη… φυλασετε καλυτερα… Ο αλλος που εμαθε οδηγηση σε στιβαρο αμαξι συγχρονο και στριβει 50% τα ηλεκτρονικα και 50% ο οδηγος ειναι πιο επιρρεπης σε χοντρη μαλακια. Θα εχεις δει αλλωστε την κουτση μαρια στους δρομους με golf, octavia, bmw 1 κτλ να στριβουν με τα οσα χωρις να ξερουν τι κανουν και πως… απλα το αμαξι 'οδηγει' μονο του. Αυτη ειναι η αποψη μου.
Δεν εκφερω γνωμη για το τι αμαξι πρεπει να δωσει καποιος στο παιδι του, αυτο το ξερει καλυτερα ο ιδιος ο γονιος σε καθε περιπτωση.+1 στον cson
Με παλιο αυτοκινητο, θα μαθεις ΘΕΣ ΔΕ ΘΕΣ. Με καινουριο δε θα μαθεις αν ΔΕ ΘΕΣ.Οσον αφορα την κυρια συζητηση... Δειτε: H ιστορια ενός Lancer
8 σελιδες γεματες εκπληξεις!
ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ, 2ο αυτοκινητο, ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΟΔΗΓΟΣ, ΛΙΓΑ ΧΛΜ, ΔΕΚΤΟΣ ΚΑΘΕ ΕΛΕΓΧΟΣ
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
( Ηλια προς Θεου μη το παρεις ως προσωπικη κοντρα)Τις οποιες ενισχυσεις υπολογιζει με προηγμενα συστηματα CAD και πεπερασμενων στοιχειων....
Ακομα θυμαμαι τις κομμενες ασκονες & Μαντα ( ναι οκ αλλες εποχες...)
εννοειτε οτι δεν το εχω παρει σαν κοντρα και ειδικα απο εσενα, φανοποιος δεν ειμαι απλα τις εμπειριες μου καταθετω απο διαφορα συνεργεια που εχω συνεργαστει ή εστω απλα δει δουλειες τους.
υπαρχουν πολλοι κατσαπλιαδες αλλα και πολλοι 'καλλιτεχνες' οπως και σε ολα τα επαγγελματα αλλωστε, απλα σε αυτο που θελω να δωσετε βαση ειναι το εξης, να πληρωσεις καποια δουλεια φθηνα και να γινει 'σωστα' δεν υπαρχει περιπτωση ουτε 1/1000000, να πληρωσεις δουλεια 'σωστη' και να γινει αστα να πανε υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Αυτο ακριβως, επειδη οι 'κασες' ειναι μετριες(εως κακες) σε συστηματα πεδησης, διευθυνσης, στησιματος κτλ, φτιαχνουν εναν καλο οδηγο επειδη απλα τα εχει δει ολα στη πραξη, και πλεον αντιλαμβανεται πολυ περισσοτερα πραγματα. Ξερει τι παιζει εκει εξω οταν εχει γλιτσα, οταν τσαρουχωσει τα φρενα και θελει να στριψει, οταν το παρακανει λιγο στη στροφη… φυλασετε καλυτερα… Ο αλλος που εμαθε οδηγηση σε στιβαρο αμαξι συγχρονο και στριβει 50% τα ηλεκτρονικα και 50% ο οδηγος ειναι πιο επιρρεπης σε χοντρη μαλακια. Θα εχεις δει αλλωστε την κουτση μαρια στους δρομους με golf, octavia, bmw 1 κτλ να στριβουν με τα οσα χωρις να ξερουν τι κανουν και πως… απλα το αμαξι 'οδηγει' μονο του. Αυτη ειναι η αποψη μου.
Δεν εκφερω γνωμη για το τι αμαξι πρεπει να δωσει καποιος στο παιδι του, αυτο το ξερει καλυτερα ο ιδιος ο γονιος σε καθε περιπτωση.δηλαδη ολοι οι +50ριδες ξερουν να οδηγουν επειδη ειχαν 'φερετρα' στα χερια τους και ολοι οι 25-30ριδες δεν θα μαθουν να οδηγουν επειδη δεν ειχαν ¨φερετρα' στα χερια τους?
-
Ξεκολλάτε από τα στερεότυπα, η οδήγηση είναι πρωτίστως θέμα αντίληψης του αυτοκινήτου και του περιβάλλοντος, ( όσοι πχ έχουν οδηγήσει μηχανές και μηχανάκια έχουν συνήθως αν όχι πάντα διαφορετική αντίληψη στον χειρισμό και στο περιβάλλον - καλύτερη - από αυτούς που δεν οδήγησαν ποτέ δίκυκλο ), εσωτερικής ισορροπίας ( εννοώ φυσικά και όχι πνευματικά, αυτή είναι άλλη κουβέντα ) και γνώσης του αντικειμένου, ο οδηγός που θέλει να οδηγεί και όχι να μεταφέρεται απλά θα το πάει παρακάτω, θα διαβάσει, θα δοκιμαστεί, θα βρεί τα όρια του και του αυτοκινήτου του και θα οδηγεί με τον ρυθμό που θα νιώθει ασφαλής, εδώ γυρίζουμε σελίδα και πιάνουμε την πνευματική ισορροπία, αυτή είναι που θα μας αποτρέψει από την επίδειξη του υπερτροφικού εγώ που φτάνει στην καταστροφή.
-
Η κάθε εποχή έχει τα αυτοκίνητα της και τους οδηγους της. Αν σε 10 χρόνια δεν κυκλοφορούν αυτοκίνητα χωρίς ABS και τα σχετικα παρασυστήματα, δεν καταλαβαίνω γιατί το παιδί μου πρέπει να ξέρει να φρανάρει εφαρμόζοντας την σωστή πίεση στο πεντάλ. Το σημαντικό θα είναι να ξέρει με πόσο πρέπει να μπει στη στροφή και πώς να τοποθετήσει το αυτοκίνητο. Και αν τυχόν και αυτό ελέγχεται από οποιοδήποτε καλούδι, ας μάθει πως να μπαλαμουτιάζει τη γκόμενα στην ανάβαση της Ριτσώνας αντί να κρατάει το τιμόνι
Κάτι ανάλογο που συμβαίνει με εμένα (φαντάζομαι με πολούς άλλους): δεν είχα ποτέ αυτοκίνητο που να μην έχει αυτόματο τσοκ και δεν έχω ιδέα πώς γινοταν αυτο
Δεν αισθάνομαι όμως ότι μου λείπει κάτι έναντι ενός 50 αρη που έχει φάει τέτοια αυτοκίνητα με το κουτάλι -
δεν σου λειπει κατι.
απλα καποιες εμπειριες ειναι η διαφορα.
οι εμπειριες δεν ειναι δυνατον να μεταφερθουν παντα με λογια.εχει το ενδιαφερον του ΟΧΙ οτι πρεπει να γυρισουμε εκει.
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14346και ναι ενα ξαδερφακι μου που μου ειχε ερθει απο Αμερικα και δεν ηξερε τι ειναι το αριστερο πεταλι και γιατι πρεπει να υπαρχει εγω το θεωρω ελλειψη γνωσεων γενικοτερα.
-
Φιλε πριν εναμησι μηνα με τρακαραν απο πισω με αποτελεσμα να μου πουν οι μηχανικοι ακριβως τα ιδια οπως σου ειπαν και εσενα ,πολυ απλα ομως για να παρουν ενα δυνατο μεροκαματο χωρις να μπορουν να σου εγγυηθουν την ασφαλεια σου.Το τρακαρισμενομαυτοκινητο που ειχα το εβαλα προς πωληση και το ειδαν αρκετοι εκ των οποιων ηταν φανοποιοι και μηχανικοι οι περισσοτεροι επειδη εβλεπαν και το ταμπελακι απο πισω για το παιδι μου ειπαν να μην μπω στη διαδικασια να το φτιαχω δεν θα γινει ποτε ιδιο και οτι μετα απο καποια χιλιομετρα θα φανει το τρακαρισμα οποτε καλυτερα να παρω τα λεφτα και να αγορασω κατι αλλο,εγω φιλε παντως θα το πουλουσα οπως ειναι τραμαρισμενο και θα εψαχνα για κατι αλλο αν θες μπορω να σε εξυπηρετησω με τον ανθρωπο που πηρε το δικο μου και το εφτιαξε και θα το πουλησει διχως να ενημερωνει οτι ηταν τρακαρισμενο.....δεν χρειαζοντε σχολια..
-
¨Εχω εναν οικογενειακο φιλο ο οποιος εχει δικο τοθ φανοποιηο....εκτος οτι μου ειπε οτι ειναι τελειοσ λαθος να το κοψω, φτιαχνετε κ χωρις κοψιμο..και μπορει να μου το κανει!
Θελω να πιστευς οτι αν ηταν τα πραγματα καπως ετσι θα μου το ελεγε απο την αρχη....σκεφτομαι εντελει να το φτιαξω και αν βγαλει κατι το πεταω! -
μαζι και τα λεφτα που εχεις δωσει......... οκ δικα σου ειναι οτι θες τα κανεις......
-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Το θεμα με απασχολησε και εμένα με το πρώτο μου αμάξι, ένα Yaris του 2000. Στην βεβαίωση του φανοποιού ότι είχε πάρει σασί (μπροστινή δεξιά κολόνα) η μισή Ελλάδα μου είπε να το φτιάξω και η άλλη μισή να το πετάξω. Ο λόγος υποτίθεται ότι ήταν η μειωμένη ακαμψία του αμαξώματος μετά την επισκευή. Σε λεπτομερείς συζητήσεις με το φανοποιό κατέληξε να μου πει ότι στο συγκεκριμένο σημείο που θα έκανε την κοπτοραπτική, δεν υπήρχε αρχικά κόλληση (απο το εργοστάσιο). Αυτός για εμένα ήταν ένας καλός λόγος να μην προχωρήσω. Δεν ξέρω αν έκανα καλά ή όχι.Τώρα η ερώτηση μου προς τον Ηλία είναι η εξής: στο εργοστάσιο κανουν συγκολλήσεις με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, προσέχοντας να μην επιβαρύνουν θερμικά και μηχανικά την περιοχή γύρω από τη ραφή. Υπάρχουν αντίστοιχα μηχανήματα στα φανοποιεία? Πώς μπορεί κάποιος να βεβαιωθεί ότι ο φανοποιός δεν θα πάρει το καμινέτο να ζεστάνει το μισό σασί μέχρι να γίνει η κόλληση? Νομιζω ότι είναι πολύ δύσκολο να αξιολογήσει κάποιος τη συγκεκριμένη εργασία γιατί δεν μπορείς να το ελέγξεις μακροσκοπικά.
Ποιό καμινέτο και πιο ζέσταμα σασί ? Μάθε πρώτα τις τεχνικές καα τα εργαλεία απαιτούνται και μετά αμόλα τις ρουκέτες, αφού δεν ξέρεις γιατί δεν ρωτάς να μάθεις ?
Νομίζεις ότι η Ελλάδα ζεί στο τεχνικό Μεσαίωνα ?
Αμάν πια με τις κοτσάνες των άσχετων. -
Έχει μια βδομάδα που πούλησα το συγκεκριμένο σκάφος. το είχα 3 χρόνια και μόνο καλές εμπειρίες έχω απο το honda. τώρα στο θέμα του παιδιού ξεχνάμε κάτι. Η ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΙΚΉ ΤΟΥ ΑΞΙΑ. Θα δώσει άλλα τόσα € οσο σχεδόν το αγόρασε και δεν θα μπορεί να το πουλήσει σε 2-4-6 χρόνια γιατι ο επόμενος απλά θα το δει ως τρακαρισμένο και θα το κάνει στην άκρη. μην μου πείτε οτι αν δείτε αμάξι που έχει φάει καλίμπρα (Και η καλύτερη δουλειά να έχει γίνει) θα το αγοράζατε εύκολα?
edit:επίσης πιστεύω πως και η καλύτερη δουλειά να γίνει ποτε δεν θα είναι σαν ατρακάριστο( προσωπική μου άποψη πάντα)
-
Ο χρήστης giazi έγραψε:
Έχει μια βδομάδα που πούλησα το συγκεκριμένο σκάφος. το είχα 3 χρόνια και μόνο καλές εμπειρίες έχω απο το honda. τώρα στο θέμα του παιδιού ξεχνάμε κάτι. Η ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΙΚΉ ΤΟΥ ΑΞΙΑ. Θα δώσει άλλα τόσα € οσο σχεδόν το αγόρασε και δεν θα μπορεί να το πουλήσει σε 2-4-6 χρόνια γιατι ο επόμενος απλά θα το δει ως τρακαρισμένο και θα το κάνει στην άκρη. μην μου πείτε οτι αν δείτε αμάξι που έχει φάει καλίμπρα (Και η καλύτερη δουλειά να έχει γίνει) θα το αγοράζατε εύκολα?edit:επίσης πιστεύω πως και η καλύτερη δουλειά να γίνει ποτε δεν θα είναι σαν ατρακάριστο( προσωπική μου άποψη πάντα)
Kαλά για ένα απλό honda 10+ετίας μιλάμε, σε 4 και 6 χρόνια που λες αν θέλει να το πουλήσει και του δώσει κανείς κανα 1500αρι τυχερός θα είναι.
Σιγά μην είναι αυτό κριτήριο επισκευής ή όχι για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.Κι εγώ θα του έλεγα να μην το φτιάξει γιατί μπορεί κάλλιστα να πάρει άλλο με τα ίδια λεφτά που δεν θα είναι και συναρμολογημένο τροπέτο.
Αλλά θέμα σοβαρής μεταπώλησης για ένα τέτοιο αμάξι τόσων χρόνων, έτσι κι αλλιώς δεν τίθεται. -
Δεν διαφωνώ σε αυτό που λές. Ίσα ισα συμφωνω απόλυτα. υποθετικά βάση τις τιμές που τρέχουν τώρα:
το αγόρασε περίπου 3000
να το φτιάξει αλλα 2500-3000 = 6000€ +/-Άν το πουλήσει σε κάποια χρόνια θα το δώσει όσα θα το πουλήσει και τώρα τρακαρισμένο. Οπότε άλλο να χάσεις 5000 € και άλλο 2000€
Με αυτη την λογική εννοω Μεταπολιτικη αξία
υποθετικά μιλάω πάντα -
500 ευρω εχει μην το ανεβαζεται για κανενα λογο..
ας παρει ενα αλλο χαλασμενο να βαλει τα δικα του πραματα επανω και τελος..αλλα και παλι μιλαμε για μπουρουχα αμαξι! -
Πριν 4 χρονια σε μαξι τριετιας επεσε ενω ηταν παρκαρισμενο ενας στουπα στο μεθυσι, το αμαξι ανεβηκε πεζοδρομιο και πηρε κιγο ο κολος. Το αμαξι μπηκε στην καλιμπρα, ο φανοποιος μου ειπε οτι δεν ειχε παρει το σασι αλλα μονο οι λαμαρινες. Οταν το ανεφερα αυτο σε καποιους μου ειπαν οτι για να μπει καλιμπρα, ειχε παρει σασι. Ειναι αληθεια αυτο; Παντως το αμαξι εδω και 4 χρονια δεν εχει παρουσιασει κατι, παει οπως πηγαινε και πριν, τρενο. Το εχω βαλει για πουλημα, φαινεται βεβαια στον ελεγχο οτι εχει μπει καλιμπρα και ολοι γινονται λουηδες. Τοσο τραγικο ειναι να μπει αμαξι σε καλιμπρα; Αυτο σημαινει οτι δεν μπορει να πουληθει; Και λιγα χιλιομετρα εχει και δεν παρουσιαζει προβληματα στην οδηγηση. Ας με διαφωτισει καποιος σχετικα με το αν με παραμυθιασε ο φανοποιος. Μπαινει το αμαξι καλιμπρα μονο για λαμαρινες;
-
Ο χρήστης mikekal έγραψε:
Μπαινει το αμαξι καλιμπρα μονο για λαμαρινες;οχι
καλιμπρα μπαινει οταν θελει διορθωση και το σασι
αυτο δεν σημαινει οτι διαλύθηκε το αμαξι ομως
μπορει να ηταν για μικροδιορθωση
ομως υπαρχει η αποψη, οτι οταν ενα αμαξι μπει στην καλιμπρα, εχει φαει χοντρη στουκα και ειναι 'ανεπιθύμητο'
τι αμαξι ειναι? -
Honda civic του 2007. Απ΄οτι μου ειπε ο φανοποιος ειχε φυγει 2 εκ. ο κολος. Το αμαξι παντως παει οπως πηγαινε! Το πουλαω γιατι δεν κανω χιλιομετρα επειδη εχει και ενα μικρο η γυναικα μου και σημερα δε λεει να εχεις δυο αυτοκινητα. Μονο 38000 χλμ εχει.
Συγχωνεύτηκε με το υπάρχων θέμα για καλίμπρες. [mod] -
Παιξε με την τιμη ή περιμενε καποιον που δεν θα το ελεγξει. Αληθεια που ακριβως βλεπουν οτι εχει μπει σε καλυμπρα?
-
Νομιζω οι εμπειροι βλεπουν που εχει 'δαγκωσει' η καλιμπρα για να μπορεσει να τραβηχτει.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παιξε με την τιμη ή περιμενε καποιον που δεν θα το ελεγξει. Αληθεια που ακριβως βλεπουν οτι εχει μπει σε καλυμπρα?στο πορτμπαγκαζ εκει που μπαινει η ρεζερβα βγαζει ματι αν την εχει φαει απο πισω και εχει καλιμπραριστει.
Καλίμπρα και Αντοχή