Ο χρήστης cson έγραψε:
Εντυπωσιαζομαι την οργη που σας πιανει και τις καταρες που ριχνετε οταν καποιος αναφερει οτι αφαιρεσε το dpf για να μπορεσει να κυκλοφορησει το αμαξι του χωρις προβληματα(ετσι πιστευει). Ποτε βεβαια δεν εχω δει τετοια οργη οταν καποιος ανεφερε οτι εβγαλε τον καταλυτη απο το βενζινοκινητο του προς τιμην της 'βελτιωσης'. Πιστευω να ξερετε οτι η πλειοψηφια των 'βελτιωμενων' δεν εχει καταλυτη ετσι? Και ειναι πολυ παραπανω απο τα diesel χωρις dpf. Καμια οργη δεν βλεπω οταν ο αλλος αναφερει οτι κυκλοφορει με ασυντηρητο χρεπι σκορπιζοντας λαδιλα και καρκινο παντου…
Αν δεν λειρουργησει ο βουρδουλας( αυστηροι ελεγκτικοι μηχανισμοι) στην ελλαδα δεν θα αλλαξει τιποτα.
Δεν συμφωνω. Το γεγονός ότι ο παραπάνω βγήκε και δήλωσε ευθαρσώς ότι έβγαλε το dpf λες και έλεγε ότι άλλαξε ζάντες (εννοώ ότι πιο φυσιολογικό) προκάλεσε τα σχόλια που γράφτηκαν. Αν ένας κοπρίτης βγάλει τον καταλύτη, το dpf ή οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα αποσκοπεί στην ασφάλεια των συνανθρώπων του (χεστηκαμε για τη δική του) και την προστασία του περιβάλλοντος τότε γίνεται άξιος κοινωνικής κατακραυγής και αποκτά επάξια τον τίτλο του
Δεν έχει σημασία τι παρανομία θα κάνει, όλες περίπου το ίδιο αποτέλεσμα έχουν.
...
πολλές φορές έχω αναφέρει περιπτώσεις κυρίως ΡΩΜΑ ,που με χρέπια αγροτικά σπέρνουν καρκίνο...
ποτέ δεν έτυχε να περάσουν μπροστά απο τροχαία,ΔΙΑΣ κτλ;;;;;δεν θα γίνουμε ποτέ κράτος σοβαρό!!!
εξού και για τα καγκουροφτιαγμένα
Δεν νομίζω ότι είναι μόνο οι Ρωμα. Υπάρχουν φορτηγατζήδες και ταξιτζήδες με χρέπια που σπέρνουν καρκίνο στο κέντρο της Αθήνας, διανύοντας εκατοντάδες χλμ καθημερινά. Υπάρχουν ιδιώτες με χρέπια που αποτελούν κίνδυνο για την ασφάλεια όσων κινούνται μπροστά ή πισω τους. Και υπάρχουν και οι ιδιώτες που αποτελούν εθνικό κίνδυνο μονο και μόνο εξαιτίας του τρόπου οδήγησης. Γενικά το συμπέρασμα είναι αυτό που λες: αν το κράτος δεν είναι σοβαρό...