-
Θα βρεις στην αντιπροσωπεία κιτ επιδιόρθωσης χρώματος (ένα μπουκαλάκι με την μπογιά και ένα πινελάκι). Καλό θα είναι όμως να το κάνει κάποιος που ξέρει γιατί αλλιώς μπορεί να γίνει χειρότερο από πριν.
-
Ξαναγράψε το μήνυμά σου με πεζά ελληνικά, όπως ορίζει ο Κανονισμός του Φόρουμ! Δεν σε παραξένεψε που κανείς άλλος δεν γράφει με greeklish? [Admin]
-
Παιδες καλησπερα σας....νεο μελος στην παρεα σας και ενδιαφερομαι να αγορασω το clio diesel στην φουλ του εκδοση!!!!!το μονο κολλημα που εχω ειναι οτι ψιλοφοβαμαι πιθανα προβληματα που μπορει να βγαλει λογο διαφορων που ακουγονται σχετικα με τα γαλλικα!!!!!!θα ηθελα λοιπον την βοηθεια των ατομων που ηδη εχουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο στην κατοχη τους......σας ευχαριστω εκ'τον προτερον!!!!!!!
-
Παρε καλυτερα Γερμανικο που δεν ακουγονται προβληματα.
-
ελπίζω να μην κυριολεκτεις φιλε......μια χαρα ειναι το γαλλικο....τιμια επιλογη με το καλο να το παρεις....
υ.γ για να μην παρεξηγηθω γερμανικο αυτοκινητο εχω (χωρις ακομα να μου εχει βγαλει προβλημα) αλλα ας μην ειμαστε απολυτοι ολα μπορει να βγαλουν προβλημα και ολα μπορει να μην βγαλουν τιποτα
-
Ο χρήστης J.R έγραψε:
...το μονο κολλημα που εχω ειναι οτι ψιλοφοβαμαι πιθανα προβληματα που μπορει να βγαλει λογο διαφορων που ακουγονται σχετικα με τα γαλλικα!!!Παρτο άφοβα. Ο 1,5 πάει να γίνει αιωνοβιος πλέον και έχει περάσει πολύς καιρός από τις 'παιδικές ασθένειες' του Clio.
Το Clio έχει βγει από το τσουβάλι των αναξιόπιστων γαλλικών ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ξερει κανεις ποια λαδια φοραει ο dci???
-
5w30 προδιαγραφές: RN 720
-
καλησπερα και ευχαριστω που απαντησατε στο ερωτημα μου.καποιος φιλος που να εχει το clio diesel αρκετα χρονια θα με βοηθουσε πραγματικα στο να μου πει πως ειναι απο θεμα αξιοπιστιας!!!!!ξερω γινομαι κουραστικος απλα δεν θελω να εχω θεματα γιατι κακα τα ψεματα ειναι δυσκολοι οι καιροι και μετραει το καθε ευρω και επειδη ειναι μεγαλη επενδυση δεν θα ηθελα να εχω θεματα που θα με βαζουν στην διαδικασια του να πληρωνω για βλαβες!!!!!!!!!!
-
Το καινουργιο κλιο δεν κυκλοφορει πολλα χρονια, οποτε δεν υπαρχει καποιος. Τωρα, αν εννοεις γενικα κλιο και παλι δεν θα σου προσφερει κατι η εμπειρια εφενος γιατι μιλαμε για αλλο αυτοκινητο, αφετερου θα ειναι ΕΝΑ μεμονομενο δειγμα.
Μονη λυση αν θελεις να το ψαξεις στατιστικα ειναι οι λιστες που κυκλοφορουν απο διαφορες εταιρειες (αν τις εμπιστευεσαι γιατι λεγονται πολλα). Επισης μπορεις να διαβασεις ξενα (καλυτερα Γαλλικα) φορουμ (google translate στα αγγλικα αν δεν ξερεις την γλωσσα) αλλα και παλι δεν θα δεις κατι αντιπροσωπευτικο γιατι καιβεδω ειναι παρατηρημενο και κοινα αποδεκτο πως οι περισσοτεροι γραφουν σε ενα φορουμ λογω ενος προβληματος που εχουν και να βρουν λυση.
Αν ομως δεις υπερβολικα πολλες αναφορες για ενα συγκεκριμενο προβλημα, αν το αποκαλουν 'γνωστο προβλημα' και αν κοστιζει πολλα η επισκευη του τοτε αυτο ισως θα πρεπει να σε προβληματισει. Αν τα περισσοτερα 'προβληματα' που απασχολουν τους χρηστες ειναι πως θα βαλουν χαρτες στο navi και πως να αλλαξουν υαλοκαθαριστηρες, τοτε ισως προκυπτει μια σχετικη αξιοπιστια. Αυτα! Καπως ετσι εγω κατεληξα στο megane μετα απο δυο προβληματικα 'αξιοπιστα' bmw και ενα δηθεν 'αθανατο' toyota. -
Καλημέρα!
Σήμερα, και ενώ είχα βάλει ασφάλεια στο αυτοκίνητο, επιβάτης που καθόταν πίσω από τον οδηγό (πίσω αριστερά πόρτα) προσπάθησε να κατεβεί. Ξέρω ότι όταν έχεις ασφάλεια, με 2 φορές τράβηγμα του χερουλιού της πόρτας ξεκλειδώνει η πόρτα που θες και ανοίγει από μέσα. Ωστόσο, η συγκεκριμένη δεν άνοιξε ποτέ. Μάλιστα σταματώντας το αυτοκίνητο, βγάζοντας την κάρτα, βάζοντας - βγάζοντας συναγερμό και ξαναπροσπαθώντας, η πόρτα δεν άνοιξε ποτέ από μέσα. Από έξω ανοίγει κανονικά. Επίσης, η άλλη πίσω πόρτα, όπως και οι υπόλοιπες ανοίγουν κανονικά. Και από μέσα και από έξω.
Άρα λοιπόν έχω την πόρτα πίσω από τον οδηγό που δεν ανοίγει από μέσα, αλλά ανοίγει από έξω. Υπάρχει κάποιου είδους ασφάλεια που πείραξα (άθελά μου) και δεν ανοίγει, ή έχει υποστεί βλάβη;
Το αυτοκίνητο το παρέλαβα πριν ακριβώς 2 βδομάδες, και η συγκεκριμένη πόρτα δεν άνοιξε πάνω από 5 φορές.
EDIT: Μόλις είδα ότι με κάποιο μαγικό τρόπο είχε κλειδώσει το λεβιεδάκι της παιδικής ασφάλειας. Τζάμπα το άγχος.
-
καθε ποτε ειναι τα service παιδια στο diesel??
λεει καπου καθε ποσα χλμ προτεινει ο κατασκευαστης?? -
service κάθε χρόνο ή 30.000χλμ
λάδια κάθε 30.000χλμ ή κάθε 2 χρόνια -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
service κάθε χρόνο ή 30.000χλμ
λάδια κάθε 30.000χλμ ή κάθε 2 χρόνιαΛίγο μπλεγμένα τα είπες...
Λάδια: 1 χρόνο ή 15.000
Service: 2 χρόνια ή 30.000
και στις 2 περιπτώσεις όποιο φτάσει πρώτα! -
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
εκει που αναφερουν για μετρηση της ποιοτητας των λαδιων από το ιδιο το αμαξι, τι εννοουν αραγε?
-
Εννοεί, ότι το αυτοκίνητο έχει κάποιο σύστημα (software φαντάζομαι) που ανάλογα με την χρήση που του κάνεις, λαμβάνοντας μετρήσεις , όπως, οι στροφές/το φορτίο/ταχύτητα/on-off μοτέρ/θερμοκρασίες, μεταβάλει(μειώνει) τα διαστήματα προτεινόμενης αλλαγής λαδιών.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Εννοεί, ότι το αυτοκίνητο έχει κάποιο σύστημα (software φαντάζομαι) που ανάλογα με την χρήση που του κάνεις, λαμβάνοντας μετρήσεις , όπως, οι στροφές/το φορτίο/ταχύτητα/on-off μοτέρ/θερμοκρασίες, μεταβάλει(μειώνει) τα διαστήματα προτεινόμενης αλλαγής λαδιών.προφανως και είναι το λογισμικο αυτό που κανει την δουλεια, όπως και σχεδόν σε όλα τα συγχρονα αυτοκίνητα.
ετσι όπως το αναφερει όμως, καποιος καταλαβαινει ότι το αμαξι είναι κινητο εργαστηριο.
ελεγχει λεει την ποιοτητα του λαδιου....
ότι περναει δηλαδή το λαδι από μεσα και αυτόματα το αναλυει... -
χαθήκαμε στη μετάφραση .......
-
Κάηκε το μπροστά αριστερά προβολάκι ομίχλης, μετά από (μόνο) 1 μήνα χρήσης. Είναι τόσο ευαίσθητα τα άτιμα; Γενικά τα άναβα όποτε άναβα και φώτα. Και το κορυφαίο, για after market λάμπα στην αντιπροσωπεία μου είπαν 45 ευρώ, ενώ για την επίσημη 60 ευρώ. Τόσο ακριβές είναι;
Renault Clio IV