-
Καλησπέρα παιδιά,
τον τελευταίο μήνα ψάχνω να πάρω ένα αυτοκινητάκι μεταχειρισμένο για την δουλειά μου.
Μετά από άτυχες προσπάθειες να βρώ κάτι 10 ετίας με 2.500 ευρώ αποφάσισα να δόσω λίγα λεφτά παραπάνω και να πάρω κάτι πιο καινούριο.
Έχω φτάσει στα 4.000 ευρώ και είμαι μεταξύ των:
Kia Picanto 2008
Hyundai Getz 2008
Hyundai i10 2008
Fiat Panda 2008Όπως καταλαβαίνετε τα πιο σημαντικά για εμένα είναι :
- Λίγα κυβικά για χαμηλά τέλη και κατανάλωση.
2.Σχετικά χαμηλού κόστους service και ανταλλακτικά
3.Αξιοπιστία (όσα άτομα ξέρω με τα ανωτέρω οχήματα έχουν βγάλει πολλά χιλιόμετρα χωρίς ιδιαίτερα θέματα)
4.Να μην ξεφύγω στα λεφτά για να το αγοράσω.
Η χρήση που θέλω είναι κυρίως για την Αθήνα. Βέβαια να μπορώ να πάω και μια φορά ως την Πάτρα που λέει ο λόγος.
Για πείτε καμιά γνώμη επί του θέματος. Ευχαριστώ.
- Λίγα κυβικά για χαμηλά τέλη και κατανάλωση.
-
Καλησπέρα παιδιά,
τον τελευταίο μήνα ψάχνω να πάρω ένα αυτοκινητάκι μεταχειρισμένο για την δουλειά μου.
Μετά από άτυχες προσπάθειες να βρώ κάτι 10 ετίας με 2.500 ευρώ αποφάσισα να δόσω λίγα λεφτά παραπάνω και να πάρω κάτι πιο καινούριο.
Έχω φτάσει στα 4.000 ευρώ και είμαι μεταξύ των:
Kia Picanto 2008
Hyundai Getz 2008
Hyundai i10 2008
Fiat Panda 2008Όπως καταλαβαίνετε τα πιο σημαντικά για εμένα είναι :
- Λίγα κυβικά για χαμηλά τέλη και κατανάλωση.
2.Σχετικά χαμηλού κόστους service και ανταλλακτικά
3.Αξιοπιστία (όσα άτομα ξέρω με τα ανωτέρω οχήματα έχουν βγάλει πολλά χιλιόμετρα χωρίς ιδιαίτερα θέματα)
4.Να μην ξεφύγω στα λεφτά για να το αγοράσω.
Η χρήση που θέλω είναι κυρίως για την Αθήνα. Βέβαια να μπορώ να πάω και μια φορά ως την Πάτρα που λέει ο λόγος.
Για πείτε καμιά γνώμη επί του θέματος. Ευχαριστώ.
- Λίγα κυβικά για χαμηλά τέλη και κατανάλωση.
-
Καλησπέρα παιδιά,
τον τελευταίο μήνα ψάχνω να πάρω ένα αυτοκινητάκι μεταχειρισμένο για την δουλειά μου.
Μετά από άτυχες προσπάθειες να βρώ κάτι 10 ετίας με 2.500 ευρώ αποφάσισα να δόσω λίγα λεφτά παραπάνω και να πάρω κάτι πιο καινούριο.
Έχω φτάσει στα 4.000 ευρώ και είμαι μεταξύ των:
Kia Picanto 2008
Hyundai Getz 2008
Hyundai i10 2008
Fiat Panda 2008Όπως καταλαβαίνετε τα πιο σημαντικά για εμένα είναι :
- Λίγα κυβικά για χαμηλά τέλη και κατανάλωση.
2.Σχετικά χαμηλού κόστους service και ανταλλακτικά
3.Αξιοπιστία (όσα άτομα ξέρω με τα ανωτέρω οχήματα έχουν βγάλει πολλά χιλιόμετρα χωρίς ιδιαίτερα θέματα)
4.Να μην ξεφύγω στα λεφτά για να το αγοράσω.
Η χρήση που θέλω είναι κυρίως για την Αθήνα. Βέβαια να μπορώ να πάω και μια φορά ως την Πάτρα που λέει ο λόγος.
Για πείτε καμιά γνώμη επί του θέματος. Ευχαριστώ.
- Λίγα κυβικά για χαμηλά τέλη και κατανάλωση.
-
Έχω ψάξει και εγώ πέρισυ με τα ίδια μοντέλα + Γιάρις. (Τελικά ακόμα εδώ και κάποια χρόνια είμαι χωρίς αυτοκίνητο, δεν μου είναι απαραίτητο.)
Να προσέξεις πολύ διότι όλα τα μοντέλα που αναφέρεις κυρίως είναι από ενοικιαζόμενα. Οπότε η γνώμη μου είναι να βρεις μόνο από πρώτο χέρι ιδιώτη και να το ελέγξεις σε δικό σου συνεργείο και στο μητρώο των ασφαλιστικών με τον αριθμό της πινακίδας για πιθανό τρακάρισμα. Όπως το έκανα και εγώ σε ένα Γιάρις που φαινόταν σούπερ και είχε εννέα τρακαρίσματα δηλωμένα
Έχω οδηγήσει το Getz και ηταν χάλια μαύρα. Το i10 είναι πολύ μικρό, το Πικάντο δεν ξέρω.
Για μένα ψάξε ένα Fiat Panda, είναι πιο αυτοκίνητο, το είχαμε παλαιότερα και είχα πάθει πλάκα, δεν το πίστευα. αν μπορείς βρες την πλούσια έκδοση Emotion, έχει κάποια καλά εξτρά, κυρίως τα πολύ καλύτερα ζαντολάστιχα μαμά που το μεταμορφώνουν. Είναι πολύ αξιόπιστο και δεν έβγαλε τίποτα και πολύ οικονομικό. Πάντως είναι δύσκολο να βρεις καλό και καθαρό Παντα, ο άλλος δεν το δίνει εύκολα.
Τα Πάαντα που βλέπεις με μαύρους προφυλακτήρες μην τα κοιτάς καθόλου, είναι τα 1100 και 99% είναι νοικιάρικα η leasing και δεν αξίζουν κιόλας.
Επίσης σημαντικό είναι να φυλασόταν σε γκαράζ το μεταχειρισμένο και όσο πιο λίγα χιλιόμετρα και πιο καινούργιο μοντέλο τόσο το καλύτερο. -
Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Έχουν μπει και στα υπόψιν και HUYNDAI ATOS 2008. -
Επικεντρώσου καλύτερα σε i10 και Picanto με πολύ προσοχή γιατί όπως και προειπώθηκε αυτά που κοιτάς είναι συνήθως ή νοικιάρικα ή leasing. Δεν προυποθέτει κακό αμάξι αλλα σίγουρα κατάτι χειρότερο από ένα ενός ιδιώτη. Μικρά πόλης είναι όλα αυτά, έχουν αποδείξει μηχανική αξιοπιστία, σε άλλες εποχές ήταν δεύτερα αυτοκίνητα και δεν ήταν και τα πλέον καλομεταχειρισμένα σε χρήση. Θέλει προσοχή.
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Τα Πάντα που βλέπεις με μαύρους προφυλακτήρες μην τα κοιτάς καθόλου, είναι τα 1100 και 99% είναι νοικιάρικα η leasing και δεν αξίζουν κιόλας.Διαφωνώ. Ο 1,1 μάλλον λόγω της υπερβολικής απλότητας του ήταν και είναι απόλυτα αξιόπιστος κινητήρας. Εκεί που δεν είχε καμιά σχέση και επαφή είναι στο θέμα επιδόσεων. Μπορείς να πεις ότι και δεν υπάρχουν. Για ΕΟ μονόδρομος το δεξιά μαζί με το αργά ...
-
i10......
-
Από αυτά τα αυτοκίνητα που αναφέρεις είχα τα i10, getz και panda με leasing για μια τριετία περίπου το καθένα και 80-100000 χλμ. Και τα 3 έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Το getz είναι το πιο ευρύχωρο από τα 3, αλλά με τον κινητήρα των 1100cc είναι απλά αργό. Αν σε παίρνει ψάξε για 1400cc. To panda, αυτό με τον κινητήρα των 1250cc ήταν το πιο καλά εξοπλισμένο και αυτό με το οποίο έκανες τα πιο ξεκούραστα χιλιόμετρα. Μου έβγαλε μία δύο μαλακισμένες ζημιές με τα ηλεκτρικά οι οποίες όμως ήταν πολύ φθηνές στην επισκευή τους. Γενικά όμως ήταν απροβλημάτιστο αυτοκίνητο. Tο hyundai i10 το είχα για 4 χρόνια και μάλιστα σε κάποια εποχή που δεν είχα προσωπικό αυτοκίνητο οπότε εκτελούσε και χρέη οικογενειακού αυτοκινητου, όσο βέβαια αυτό ήταν εφικτό. Γενικά τέρας αξιοπιστίας αφού σε 116000 χλμ που έκανε αποδείχθηκε τέρας αξιοπιστίας μιας και πέρα από τα προγραμματισμένα του service δε χρειάστηκε απολύτως τίποτα. Το είχα ερωτευτεί αυτό το αμαξάκι και τώρα με το Toyota aygo που έχω το νοσταλγώ κάθε μέρα. Για το piccanto δε θα μιλήσω γιατί όπως σου είπα στην αρχή θα μιλήσω μόνο για όσα αυτοκίνητα είχα για μεγάλο διάστημα στα χέρια μου και έκανα κάποια, αρκετά πιστεύω, χιλιόμετρα. Αν τώρα μου ζητούσαν να κάνω κάποια κατάταξη στην πρώτη θέση θα έβαζα το i10 και μετά τα panda και getz.
-
Ευχαριστώ Manker, GGAB , δημήτρης72 για τις απαντήσεις σας.
Κι εγώ μπορώ να πω πως συγκλίνω προς το i10. Ελπίζω να το βρω και να μην μου ξεφύγει πάνω από τα 4.000.
Όποιος άλλος έχει εμπειρίες αντίστοιχες ας επικοινωνήσει.
Πιστεύετε η τοποθέτηση γκαζιού σε τόσο μικρά αυτοκίνητα αξίζει ή λόγο τεχνολογίας κινητήρα και πτώσης της τιμής τις βενζίνης δεν αξίζει τον κόπο? (Λόγο πιθανότητας φθοράς και πτώση μεταπωλησιακής αξίας)
-
Ο χρήστης mariosmpg έγραψε:
Ευχαριστώ Manker, GGAB , δημήτρης72 για τις απαντήσεις σας.Κι εγώ μπορώ να πω πως συγκλίνω προς το i10. Ελπίζω να το βρω και να μην μου ξεφύγει πάνω από τα 4.000.
Όποιος άλλος έχει εμπειρίες αντίστοιχες ας επικοινωνήσει.
Πιστεύετε η τοποθέτηση γκαζιού σε τόσο μικρά αυτοκίνητα αξίζει ή λόγο τεχνολογίας κινητήρα και πτώσης της τιμής τις βενζίνης δεν αξίζει τον κόπο? (Λόγο πιθανότητας φθοράς και πτώση μεταπωλησιακής αξίας)
Ωπα.........i10 με λιγοτερο απο 4Κ €,εμενα θα μου βρωμαγε
Απο μενα ακυρο το γκαζι,τοσο απο θεμα χωροταξικο,οσο και κοστος,χρονο αποσβεσης κτλ -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ωπα.........i10 με λιγοτερο απο 4Κ €,εμενα θα μου βρωμαγε :hmmm
Θέλω να το παλέψω στα 4.000 με 4.500ευρώ.
Θεωρώ οτι ένα αυτοκίνητο 6,5 χρονών και με αξία καινούριου να είναι στα 10.500 ευρώ καλά είναι αυτά τα χρήματα.
Τι γνώμη έχεις;
-
Εγώ οδήγησα αρκετά χρόνια το picanto 1.1 (μοντέλο 2005) από το οποίο έχω πολύ καλές εντυπώσεις. Ένα πλήρες μικρό αυτοκίνητο, σβέλτο και αξιόπιστο. Το έχω χρησιμοποιήσει και σε πολλές διαδρομές εκτός δρόμου, είναι απίστευτο πως τα βγάζει πέρα ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο. Η μέση κατανάλωση που έχω μετρήσει (για παραπάνω από 5000 χιλιόμετρα) είναι 7.0 lt/100km.
Έχω επίσης οδηγήσει για σχετικά πολλά χιλιόμετρα το picanto 1.0 και το Atos. Παρά το γεγονός ότι στα χαρτιά δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα του picanto, στην πράξη το 1.0 δεν δίνει την αίσθηση της σπιρτάδας που έχει το 1.1. Για το Atos δεν θέλω να πω πολλά, είναι νομίζω το χειρότερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Αν έχεις ευκαιρία κάνε μια δοκιμή, για να σχηματίσεις και εσύ γνώμη.
-
Εξαρτάται από τα χιλιόμετρα που έχει και τι μοντελο είναι, με το τελευταίο να μετράει πιο πολύ. Εντάξει 4000 για 7 χρόνων ντενεκέ δεν το λες και ευκαιρία! (Εδώ βρήκα Α3 πεντάπορτο φουλ με 6500 με λιγα χιλιομετρα 5-6 χρονων ολοκαινουργιο, τι να λέμε τώρα)
Ότι θέλει ζητάει ο καθένας, ξέρουν ότι τα μικρά έχουν λιγότερα έξοδα συντήρησης και κοπανάνε.
Επίσης σωστό είναι να μην κοιτάμε πόσο κάνει το καινούργιο, διότι είναι ένα διαφορετικό πολύ βελτιωμένο μοντέλο συνήθως.
Αυτό που θα σε συμβούλευα είναι να μην βιαστείς, ψάχνε και οδήγα όσο πιο πολλά μπορείς για να δεις και πιο σου κάθεται καλύτερα, στη συνέχεια παζάρευε.
Επισημαίνω και πάλι μόνο από ιδιώτη πρώτο χέρι στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, όπου πιθανόν να είναι δεύτερο η τρίτο αμάξι στην οικογένεια και γι' αυτο το πουλάνε.
Αααααα και μακριά από εμπόρους, μα πολύ μακρυάαααα!@ dimitris43
Και εγώ άκουσα καλά λόγια για το Πικάντο και θυμήθηκα ότι νοίκιασα ένα ολοκαίνουριο τότε Ατος στην Φολέγανδρο, τραγωδία, στην ανηφόρα κατεβαίνανε για να ξεκινήσω χάλια μαύρα, δεν ξέρω τα Χιουνται τελικά ΔΕΝ. -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
@ dimitris43
Και εγώ άκουσα καλά λόγια για το Πικάντο και θυμήθηκα ότι νοίκιασα ένα ολοκαίνουριο τότε Ατος στην Φολέγανδρο, τραγωδία, στην ανηφόρα κατεβαίνανε για να ξεκινήσω χάλια μαύρα, δεν ξέρω τα Χιουνται τελικά ΔΕΝ.Δεν θέλω να πω γενικά για τα Hyundai, έχω ανέβει και σε άλλα που μου άφησαν καλή εντύπωση. Επίσης να μην ξεχνάμε ότι η Kia και η Hyundai είναι ίδια εταιρία. Το Atos πάντως θα το χαρακτήριζα περισσότερο σαν μεγάλο παιχνίδι παρά μικρό αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης dimitris_43 έγραψε:
@ dimitris43
Και εγώ άκουσα καλά λόγια για το Πικάντο και θυμήθηκα ότι νοίκιασα ένα ολοκαίνουριο τότε Ατος στην Φολέγανδρο, τραγωδία, στην ανηφόρα κατεβαίνανε για να ξεκινήσω χάλια μαύρα, δεν ξέρω τα Χιουνται τελικά ΔΕΝ.Δεν θέλω να πω γενικά για τα Hyundai, έχω ανέβει και σε άλλα που μου άφησαν καλή εντύπωση. Επίσης να μην ξεχνάμε ότι η Kia και η Hyundai είναι ίδια εταιρία. Το Atos πάντως θα το χαρακτήριζα περισσότερο σαν μεγάλο παιχνίδι παρά μικρό αυτοκίνητο.
Μακάρι να αναθεωρήσω για την Χιουνται, γιατί τα δύο που έχω οδηγήσει δεν μου ενέπνεαν καμμιά ασφάλεια, στο ένα μάλιστα έκανα το σταυρό μου να σταματησει να φυσαει!
-
Γιατί δεν κοιτάς και για Nissan Micra; Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα, σύμφωνα και με διεθνείς κατατάξεις (TUV κλπ) αλλά μπορώ να στο πω και από προσωπική εμπειρία.
-
Ο χρήστης kotsos4u έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς και για Nissan Micra; Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα, σύμφωνα και με διεθνείς κατατάξεις (TUV κλπ) αλλά μπορώ να στο πω και από προσωπική εμπειρία.+1.
Σ αυτά τα λεφτά υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα μτχ με λογικά χλμ. Ανάμεσα τους και πρώην νοικιαρικα και με λίγα χλμ αλλά παραμένουν και αυτά αξιόπιστα.
Θα πρότεινα ιδιαίτερα του 2006-07 τα 1,2.Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης kotsos4u έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς και για Nissan Micra; Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα, σύμφωνα και με διεθνείς κατατάξεις (TUV κλπ) αλλά μπορώ να στο πω και από προσωπική εμπειρία.+2
Πολύ ωραίο και αξιόπιστο.
(Προσοχή πάλι γιατί κυκλοφορούν πολλά νοικιαρικα) -
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Γιατί δεν κοιτάς και για Nissan Micra; Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα, σύμφωνα και με διεθνείς κατατάξεις (TUV κλπ) αλλά μπορώ να στο πω και από προσωπική εμπειρία.
+2
Πολύ ωραίο και αξιόπιστο.
(Προσοχή πάλι γιατί κυκλοφορούν πολλά νοικιαρικα)Και δεν καταλαβαινει τιποτα απο τον ανεμο,ε;;;;;
-
Αν θεωρείς πως είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ μικρό που επηρεάζεται από τον άνεμο και τα υπόλοιπα, προτεινόμενα και μη, μικρά ημιψηλα δεν ... τότε ναι! Δεν είναι καθόλου καλή επιλογή...
Αγορά Μεταχειρισμένου Πόλης.