Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 274
    • 275
    • 276
    • 277
    • 278
    • 377
    • 378
    • 276 / 378
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    7542
    70129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_winner last edited by

      Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
      To πήρα σήμερα το αμάξι (θα μπορούσα να το είχα πάρει και χτές, αν τους είχα απαντήσει νωρίτερα το όχι για τον δίσκο) , στα καλά του φαίνεται από το λίγο που το οδήγησα -αποκλειστικά στο χειροκίνητο mode- . Έγινε γρήγορα η δουλειά, πίστευα ότι θα το είχα από την επόμενη εβδομάδα, και σε γενικές γραμμές αρκετά ευχαριστημένος από τον άνθρωπο που χειρίστηκε το θέμα.
      Anyway, ας αρχίσουν τα πονταρίσματα για το πότε θα με αφήσει ο δίσκος .

      Μπορουσες ΑΝΕΤΑ και τα δυο να τα περασεις εγγυηση αλλα anyway , audi,vw,skoda mechatronic και διπλο συμπλεκτη τα περνανε εγγυηση και ας εισαι εκτος εγγυησης συνηθως πληρωνεις ενα πολυ μικρο ποσο . Ειδικα αν εχεις κανει ολα τα σερβις σε αντιπροσωπεια βοηθανε απιστευτα οπως και το εργοστασιο.Βεβαια αρχικα κοιτανε να στα παρουν αλλα αν πιεσεις λιγο σε βοηθανε .
      Τον δισκο πως τον ειδαν οτι ειναι στα τελευταια του?Ο Δισκος αν δεν ανοιχτει δεν φαινεται και καμια αντιπροσωπεια δεν τον ανοιγει . Σου κανει πατιναρισμα ή σκορτσαρισμα? αν οχι τοτε ειναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ !!

      Το mechatronic ή καιγεται ο εγκεφαλος του επειδή λιωνει η τσιμουχα στεγανοποιησης και παει βαλβολινη στον εγκεφαλο ή καιγεται ο εγκεφαλος καθαρα απο αστοχια ηλεκτρονικη ή καιγεται το μοτερακι της αντλιας πιεσης του υδραυλικου υγρου .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        panpo last edited by

        Καλησπέρα σε όλους παιδιά,
        σκέφτομαι να αγοράσω ένα μτχ. Golf 1.6 FSI του 2005 και μετά. Είμαι περιορισμένος στα λεφτά γ αυτό δεν κοιτάω τα TSI. Έχω ακούσει δυστυχως τα τρισχειροτερα για το συγκεκριμενο αμαξι και αρχιζω να απογοητευομαι. Η αληθεια ποια ειναι τελοσπάντων? Πόσοι έχετε 'η είχατε το συγκεκριμενο αυτοκινητο και εχετε να λετε τα χειροτερα?
        Σας ευχαριστω!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          touring-the-m3-1-6 last edited by

          Ο χρήστης panpo έγραψε:
          Καλησπέρα σε όλους παιδιά,
          σκέφτομαι να αγοράσω ένα μτχ. Golf 1.6 FSI του 2005 και μετά. Είμαι περιορισμένος στα λεφτά γ αυτό δεν κοιτάω τα TSI. Έχω ακούσει δυστυχως τα τρισχειροτερα για το συγκεκριμενο αμαξι και αρχιζω να απογοητευομαι. Η αληθεια ποια ειναι τελοσπάντων? Πόσοι έχετε 'η είχατε το συγκεκριμενο αυτοκινητο και εχετε να λετε τα χειροτερα?
          Σας ευχαριστω!

          ...Έ,τότε γιατί 'ξέσε μοναχός στη γκλίτσα του τσοπάνη';

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panpo last edited by

            Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:

            Καλησπέρα σε όλους παιδιά,
            σκέφτομαι να αγοράσω ένα μτχ. Golf 1.6 FSI του 2005 και μετά. Είμαι περιορισμένος στα λεφτά γ αυτό δεν κοιτάω τα TSI. Έχω ακούσει δυστυχως τα τρισχειροτερα για το συγκεκριμενο αμαξι και αρχιζω να απογοητευομαι. Η αληθεια ποια ειναι τελοσπάντων? Πόσοι έχετε 'η είχατε το συγκεκριμενο αυτοκινητο και εχετε να λετε τα χειροτερα?
            Σας ευχαριστω!

            ...Έ,τότε γιατί 'ξέσε μοναχός στη γκλίτσα του τσοπάνη';

            Επειδή απο απόψεις χορτάσαμε, ρωτάω εδώ για πραγματικές εμπειρίες όσων ειχαν ή εχουνε το αυτοκινητο αυτο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsakirtas last edited by

              Έχω το 1.4 fsi, οποίο έκλεισε 10ετία πλέον.
              Τα προβλήματα που έχει παρουσιάσει καθώς αυτό είναι που σε απασχολεί.
              1)Γρύλος παραθύρου συνοδηγού- έχει αλλαχθεί συνολικά 3 φορές- τελευταία πρόσφατα. εκτός φυσικά αντιπροσωπείας.
              2)βαλβίδα φρένων πρόσφατη και αυτή
              3)σινεμπλόκ
              4)ένας καμένος πολλαπλασιαστής.
              Έχει περίπου 90.000 χλμ χωρίς ιδιαίτερη σχολαστικότητα στη συντήρηση.
              Γενικά είμαι αρκετά ικανοποιημένος.

              Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του αυτοκινήτου είναι οι τιμές που έχει η αντιπροσωπεία στη συντήρηση.Τελευταία με είχαν πάρει τηλέφωνο από την εισαγωγική γιατί δεν το συντηρώ σε αντιπρόσωπο και είπαν οτι έχουν πλέον μειώσει τις τιμές οι οποίες μάλλον ασύμφορες και πάλι θα είναι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spi_duster last edited by

                Το αυτοκίνητο αυτό απωτελεί ασφαλές εισιτήριο στον κόσμο της οδήγησης ως πρώτη επιλογή λόγω της απλότητας στη σχεδίαση - χρηστικότητα αλλά και του ονόματος που φέρει. Είναι το ίδιο πράγμα σαν κάποιος που δεν είχε ποτέ πριν αυτοκίνητο να επιλέξει κορόλα. Ως εκεί όμως. Υπερτιμημένο και σίγουρα όχι απαραίτητα πρώτη επιλογή για όποιον γνωρίζει από αυτοκίνητα. Αποτελεί από μόνο του μια κατηγορία μόνο από τις πωλήσεις παγκοσμίως. Μεταξύ μας όμως το focus 1.6 της ίδιας ηλικίας, είναι πολύ ανώτερο και έχει περισσότερη ουσία.

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  djlouis last edited by

                  Και γιατι να μην παει σε μια bmw 116 του 06,07 με κανα 6αρι χιλιαδες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitris72 last edited by

                    Όταν τα οικονομικά είναι περιορισμένα κοιτάμε για ένα όσο το δυνατόν πιο οικονομικό αυτοκίνητο τόσο σε ότι αφορά την αγορά του, όσο και τη συντήρησή του. Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα κατευθείαν για focus ή ιαπωνικό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panpo last edited by

                      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                      Το αυτοκίνητο αυτό απωτελεί ασφαλές εισιτήριο στον κόσμο της οδήγησης ως πρώτη επιλογή λόγω της απλότητας στη σχεδίαση - χρηστικότητα αλλά και του ονόματος που φέρει. Είναι το ίδιο πράγμα σαν κάποιος που δεν είχε ποτέ πριν αυτοκίνητο να επιλέξει κορόλα. Ως εκεί όμως. Υπερτιμημένο και σίγουρα όχι απαραίτητα πρώτη επιλογή για όποιον γνωρίζει από αυτοκίνητα. Αποτελεί από μόνο του μια κατηγορία μόνο από τις πωλήσεις παγκοσμίως. Μεταξύ μας όμως το focus 1.6 της ίδιας ηλικίας, είναι πολύ ανώτερο και έχει περισσότερη ουσία.

                      Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και έχω περίπου 6 μήνες σε αναζήτηση, φορουμς για απόψεις κτλ κτλ. Άν με ρωτήσεις τι αυτοκίνητο θα ήθελα χωρίς να γνωρίζω τυχον προβληματα κτλ μόνο εμφανησιακά και οικονομικά θα σου έλεγα τα εξής: Golf 1.6 fsi, Astra 1.6, Focus 1.6 , Audi A3. Είναι τα μόνα αυτοκίνητα 10ετίας που μπορώ να πώ οτι μου αρέσουνε αρκετά.
                      Απέκλεισα το Α3 επειδή ξεφευγει απο τα λεφτα μου. Θεώρησα πως το focus σαν πιο ογκώδες θα εχει τεραστια καταναλωση, και πως το Astra θα εχει επειδή ειναι Opel πιο ακριβη συντηρηση. Κατεληξα στο Golf και όσο αρχισα να ψαχνω γ αυτό, απογοητευτικα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        panpo last edited by

                        Ο χρήστης δημητρης72 έγραψε:
                        Όταν τα οικονομικά είναι περιορισμένα κοιτάμε για ένα όσο το δυνατόν πιο οικονομικό αυτοκίνητο τόσο σε ότι αφορά την αγορά του, όσο και τη συντήρησή του. Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα κατευθείαν για focus ή ιαπωνικό.

                        Ιαπωνικό σε αυτά τα λεφτά πιο εννοείς?
                        Το Focus ανήκει στα οικονομικά ως προς αγορά και συντήρηση αυτοκίνητα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          astronautis last edited by

                          Ο χρήστης tsakirtas έγραψε:
                          Έχω το 1.4 fsi, οποίο έκλεισε 10ετία πλέον.
                          Τα προβλήματα που έχει παρουσιάσει καθώς αυτό είναι που σε απασχολεί.
                          1)Γρύλος παραθύρου συνοδηγού- έχει αλλαχθεί συνολικά 3 φορές- τελευταία πρόσφατα. εκτός φυσικά αντιπροσωπείας.
                          2)βαλβίδα φρένων πρόσφατη και αυτή
                          3)σινεμπλόκ
                          4)ένας καμένος πολλαπλασιαστής.
                          Έχει περίπου 90.000 χλμ χωρίς ιδιαίτερη σχολαστικότητα στη συντήρηση.
                          Γενικά είμαι αρκετά ικανοποιημένος.
                          ...

                          Δηλαδή τι άλλο πρέπει να σου βγάλει αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας για να συχτιρίσεις την ώρα και τη στιγμή που το αγόρασες???

                          Εκτός και αν εννοείς ότι είσαι ικανοποιημένος από την συμπεριφορά του **όταν **δούλευε... γιατί από ότι καταλαβαίνω τα μαστόρια πρέπει να είναι τα καλύτερα φιλαράκια σου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Ο χρήστης panpo έγραψε:

                            Το αυτοκίνητο αυτό απωτελεί ασφαλές εισιτήριο στον κόσμο της οδήγησης ως πρώτη επιλογή λόγω της απλότητας στη σχεδίαση - χρηστικότητα αλλά και του ονόματος που φέρει. Είναι το ίδιο πράγμα σαν κάποιος που δεν είχε ποτέ πριν αυτοκίνητο να επιλέξει κορόλα. Ως εκεί όμως. Υπερτιμημένο και σίγουρα όχι απαραίτητα πρώτη επιλογή για όποιον γνωρίζει από αυτοκίνητα. Αποτελεί από μόνο του μια κατηγορία μόνο από τις πωλήσεις παγκοσμίως. Μεταξύ μας όμως το focus 1.6 της ίδιας ηλικίας, είναι πολύ ανώτερο και έχει περισσότερη ουσία.

                            Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και έχω περίπου 6 μήνες σε αναζήτηση, φορουμς για απόψεις κτλ κτλ. Άν με ρωτήσεις τι αυτοκίνητο θα ήθελα χωρίς να γνωρίζω τυχον προβληματα κτλ μόνο εμφανησιακά και οικονομικά θα σου έλεγα τα εξής: Golf 1.6 fsi, Astra 1.6, Focus 1.6 , Audi A3. Είναι τα μόνα αυτοκίνητα 10ετίας που μπορώ να πώ οτι μου αρέσουνε αρκετά.
                            Απέκλεισα το Α3 επειδή ξεφευγει απο τα λεφτα μου. Θεώρησα πως το focus σαν πιο ογκώδες θα εχει τεραστια καταναλωση, και πως το Astra θα εχει επειδή ειναι Opel πιο ακριβη συντηρηση. Κατεληξα στο Golf και όσο αρχισα να ψαχνω γ αυτό, απογοητευτικα!

                            Το focus έχει κινητήρα διαμάντι (τον 1.6 ZETEC). Μη πας για το 1.4 γιατί είναι πολύ αδύναμος. Η οδική συμπεριφορά του ήταν και παραμένει πολύ καλή. Ο σχεδιασμός του αρκετά πρωτοποριακός για την εποχή του παραμένει εντός και εκτός σύγχρονος και μοντέρνος. Η ανεξάρτητη ανάρτηση σε συνδυασμό με τις σχετικά μακρυές σχέσεις το καθιστά ταξιδιάρικο ενώ ακόμη και εντός πόλης δεν είναι απαραίτητες οι συχνές αλλαγές ταχύτητας. Το συμπαγές σχήμα και το φωτεινό πίσω μέρος το συνηθίζεις γρήγορα και μπορείς να παρκάρεις με ευκολία συγκριτικά με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Αν θέλεις να του δώσεις πιο σπορτιφ οδική συμπεριφορά βάζεις αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ΚΟΝΥ και θα με θυμηθείς. Το αυτοκίνητο θα γίνει τραίνο. Κατανάλωση εντός του Μέσου όρου. Απίστευτα καλές οι επιδώσεις των φωτιστικών του το βράδυ και άνω του μέσου όρου. Παρουσιάζει μειωμένους συντελεστές θορύβου με εξαίρεση ίσως το ταμπλό που εμφανίζει κάποιους τριγμούς όχι όμως ιδιαίτερα ενοχλητικούς. Ενσταση έχω μόνο για το πορτ μπαγκάζ του 5πορτου ως προς τα λίτρα αλλά στην κατηγορία αυτή δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsakirtas last edited by

                              astronautis Χαλάρωσε .
                              Ενας καμένος πολλάπλασιατης (κανα 50αρι), μια βαλβίδα φωτων φρένων (30 ευρώ) και ενα σινεμπλοκ, όλα μετά τα 8,5 χρόνια του αυτοκινήτου δεν το λες και συχτίρισμα για την ώρα και τη στιγμή που το αγόρασες ούτε γίνεσαι κολλητάρι με τα μαστόρια, οταν δεν είμαι καν σχολαστικός στη συντήρηση.

                              Ναι για το γρύλο να το πεις, στα υπόλοιπα έχεις άδικο.

                              Τώρα ο καθένας έχει προσωπικά κριτήρια ικανοποίησης ανάλογα με την εμπειρία του με αυτοκίνητηα και συγκριτικά με άλλα του κύκλου του,οπότε ναι είμαι ικανοποιημένος.Εσύ με το δικό σου?

                              Εγώ σαν κάτοχος απλά ενημέρωσα το φίλο με ειλικρίνια για το τι αντιμετώπισα,και το πότε καθώς κοιτάει για αυτοκίνητο 10ετίας για να ξέρει.Ούτε του είπα τράβα πάρτο ούτε οτι είναι αμαξάρα, ούτε τιποτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                Φίλε αστροναύτη νομίζω πως ο tsakirtas έχει δίκιο. Όσο για τον γρύλο νομίζω πως το θέμα αφορούσε και άλλα μοντέλα του ομίλου και έχει καταντήσει ανέκδοτο. Φίλος με το ίδιο όχημα τον έχει αλλάξει επίσης 3 φορές ενώ και κάποιος άλλος γνωστός με Α3 άλλη μία. Δεν παύει να είναι ένα αξιόπιστο αμάξι.

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  astronautis last edited by

                                  Tsakirtas, sorry ελπίζω να μην φάνηκα εριστικός. Δεν είχα τέτοια πρόθεση.

                                  Όμως εγώ προσωπικά τι να σου πώ, έχω κάνει 230.000 και πήγα στο συνεργείο μόνο μια φορά εκτός προγράμματος για ένα σπασμένο κολάρο - έχασα όλα τα υγρά του ψυγείου. Ακόμη και τότε με τη θερμοκρασία στο Θεό, δεν κατάλαβε τίποτα.
                                  Με αυτή την έννοια θεωρώ ότι δεν είναι αξιόπιστο - βασικά φρίκαρα με το γρύλο!

                                  Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:

                                  Το focus έχει κινητήρα διαμάντι (τον 1.6 ZETEC). Μη πας για το 1.4 γιατί είναι πολύ αδύναμος. Η οδική συμπεριφορά του ήταν και παραμένει πολύ καλή. Ο σχεδιασμός του αρκετά πρωτοποριακός για την εποχή του παραμένει εντός και εκτός σύγχρονος και μοντέρνος. Η ανεξάρτητη ανάρτηση σε συνδυασμό με τις σχετικά μακρυές σχέσεις το καθιστά ταξιδιάρικο ενώ ακόμη και εντός πόλης δεν είναι απαραίτητες οι συχνές αλλαγές ταχύτητας. Το συμπαγές σχήμα και το φωτεινό πίσω μέρος το συνηθίζεις γρήγορα και μπορείς να παρκάρεις με ευκολία συγκριτικά με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Αν θέλεις να του δώσεις πιο σπορτιφ οδική συμπεριφορά βάζεις αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ΚΟΝΥ και θα με θυμηθείς. Το αυτοκίνητο θα γίνει τραίνο. Κατανάλωση εντός του Μέσου όρου. Απίστευτα καλές οι επιδώσεις των φωτιστικών του το βράδυ και άνω του μέσου όρου. Παρουσιάζει μειωμένους συντελεστές θορύβου με εξαίρεση ίσως το ταμπλό που εμφανίζει κάποιους τριγμούς όχι όμως ιδιαίτερα ενοχλητικούς. Ενσταση έχω μόνο για το πορτ μπαγκάζ του 5πορτου ως προς τα λίτρα αλλά στην κατηγορία αυτή δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

                                  Αναφέρεσαι στο Focus I ή στο II? Ειδικά για το χώρο αποσκευών διαφωνώ αν αναφέρεσαι στο ΙΙ. Εϊναι από τους καλύτερους / μεγαλύτερους στην κατηγορία, απείρως μεγαλύτερος καμία σχέση με το νέο Focus!

                                  Σχετικά με την έκδοση 1.6: ποσο πιο ενεργοβόρο είναι σε σχέση με το 1.4?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panpo last edited by

                                    Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:

                                    Το αυτοκίνητο αυτό απωτελεί ασφαλές εισιτήριο στον κόσμο της οδήγησης ως πρώτη επιλογή λόγω της απλότητας στη σχεδίαση - χρηστικότητα αλλά και του ονόματος που φέρει. Είναι το ίδιο πράγμα σαν κάποιος που δεν είχε ποτέ πριν αυτοκίνητο να επιλέξει κορόλα. Ως εκεί όμως. Υπερτιμημένο και σίγουρα όχι απαραίτητα πρώτη επιλογή για όποιον γνωρίζει από αυτοκίνητα. Αποτελεί από μόνο του μια κατηγορία μόνο από τις πωλήσεις παγκοσμίως. Μεταξύ μας όμως το focus 1.6 της ίδιας ηλικίας, είναι πολύ ανώτερο και έχει περισσότερη ουσία.

                                    Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και έχω περίπου 6 μήνες σε αναζήτηση, φορουμς για απόψεις κτλ κτλ. Άν με ρωτήσεις τι αυτοκίνητο θα ήθελα χωρίς να γνωρίζω τυχον προβληματα κτλ μόνο εμφανησιακά και οικονομικά θα σου έλεγα τα εξής: Golf 1.6 fsi, Astra 1.6, Focus 1.6 , Audi A3. Είναι τα μόνα αυτοκίνητα 10ετίας που μπορώ να πώ οτι μου αρέσουνε αρκετά.
                                    Απέκλεισα το Α3 επειδή ξεφευγει απο τα λεφτα μου. Θεώρησα πως το focus σαν πιο ογκώδες θα εχει τεραστια καταναλωση, και πως το Astra θα εχει επειδή ειναι Opel πιο ακριβη συντηρηση. Κατεληξα στο Golf και όσο αρχισα να ψαχνω γ αυτό, απογοητευτικα!

                                    Το focus έχει κινητήρα διαμάντι (τον 1.6 ZETEC). Μη πας για το 1.4 γιατί είναι πολύ αδύναμος. Η οδική συμπεριφορά του ήταν και παραμένει πολύ καλή. Ο σχεδιασμός του αρκετά πρωτοποριακός για την εποχή του παραμένει εντός και εκτός σύγχρονος και μοντέρνος. Η ανεξάρτητη ανάρτηση σε συνδυασμό με τις σχετικά μακρυές σχέσεις το καθιστά ταξιδιάρικο ενώ ακόμη και εντός πόλης δεν είναι απαραίτητες οι συχνές αλλαγές ταχύτητας. Το συμπαγές σχήμα και το φωτεινό πίσω μέρος το συνηθίζεις γρήγορα και μπορείς να παρκάρεις με ευκολία συγκριτικά με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Αν θέλεις να του δώσεις πιο σπορτιφ οδική συμπεριφορά βάζεις αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ΚΟΝΥ και θα με θυμηθείς. Το αυτοκίνητο θα γίνει τραίνο. Κατανάλωση εντός του Μέσου όρου. Απίστευτα καλές οι επιδώσεις των φωτιστικών του το βράδυ και άνω του μέσου όρου. Παρουσιάζει μειωμένους συντελεστές θορύβου με εξαίρεση ίσως το ταμπλό που εμφανίζει κάποιους τριγμούς όχι όμως ιδιαίτερα ενοχλητικούς. Ενσταση έχω μόνο για το πορτ μπαγκάζ του 5πορτου ως προς τα λίτρα αλλά στην κατηγορία αυτή δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

                                    Μπορώ να πω πως με επεισες! Εξάλλου το Focus ήταν ιδιαίτερη αδυναμία! Το δίπορτο μ αρέσει πιο πολύ, ειναι συμαζεμένο. Κοιτάω ήδη για Focus!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spi_duster last edited by

                                      Ο χρήστης astronautis έγραψε:
                                      Tsakirtas, sorry ελπίζω να μην φάνηκα εριστικός. Δεν είχα τέτοια πρόθεση.

                                      Όμως εγώ προσωπικά τι να σου πώ, έχω κάνει 230.000 και πήγα στο συνεργείο μόνο μια φορά εκτός προγράμματος για ένα σπασμένο κολάρο - έχασα όλα τα υγρά του ψυγείου. Ακόμη και τότε με τη θερμοκρασία στο Θεό, δεν κατάλαβε τίποτα.
                                      Με αυτή την έννοια θεωρώ ότι δεν είναι αξιόπιστο - βασικά φρίκαρα με το γρύλο!

                                      Το focus έχει κινητήρα διαμάντι (τον 1.6 ZETEC). Μη πας για το 1.4 γιατί είναι πολύ αδύναμος. Η οδική συμπεριφορά του ήταν και παραμένει πολύ καλή. Ο σχεδιασμός του αρκετά πρωτοποριακός για την εποχή του παραμένει εντός και εκτός σύγχρονος και μοντέρνος. Η ανεξάρτητη ανάρτηση σε συνδυασμό με τις σχετικά μακρυές σχέσεις το καθιστά ταξιδιάρικο ενώ ακόμη και εντός πόλης δεν είναι απαραίτητες οι συχνές αλλαγές ταχύτητας. Το συμπαγές σχήμα και το φωτεινό πίσω μέρος το συνηθίζεις γρήγορα και μπορείς να παρκάρεις με ευκολία συγκριτικά με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Αν θέλεις να του δώσεις πιο σπορτιφ οδική συμπεριφορά βάζεις αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ΚΟΝΥ και θα με θυμηθείς. Το αυτοκίνητο θα γίνει τραίνο. Κατανάλωση εντός του Μέσου όρου. Απίστευτα καλές οι επιδώσεις των φωτιστικών του το βράδυ και άνω του μέσου όρου. Παρουσιάζει μειωμένους συντελεστές θορύβου με εξαίρεση ίσως το ταμπλό που εμφανίζει κάποιους τριγμούς όχι όμως ιδιαίτερα ενοχλητικούς. Ενσταση έχω μόνο για το πορτ μπαγκάζ του 5πορτου ως προς τα λίτρα αλλά στην κατηγορία αυτή δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

                                      Αναφέρεσαι στο Focus I ή στο II? Ειδικά για το χώρο αποσκευών διαφωνώ αν αναφέρεσαι στο ΙΙ. Εϊναι από τους καλύτερους / μεγαλύτερους στην κατηγορία, απείρως μεγαλύτερος καμία σχέση με το νέο Focus!

                                      Σχετικά με την έκδοση 1.6: ποσο πιο ενεργοβόρο είναι σε σχέση με το 1.4?

                                      Φίλε astronautis αναφέρομαι στο Ι. Συνολικά το 1.6 είναι καλύτερο από το 1.4 γιατί ο κινητήρας βγάζει τη δύναμη ακριβώς που χρειάζεται για να κινηθεί το αμάξωμα όχι απλά αξιοπρεπώς αλλά με σπορτίφ διάθεση. Το 1.4 με τους 85 ίππους μπορεί επίσης να κινήσει το αμάξωμα δίχως όμως να επιτρέπει στον οδηγό να προσπερνά απρόσκοπτα όταν το θελήσει. Διαφορές στην κατανάλωση δεν γνωρίζω αλλά πιθανολογώ πως δεν θα είναι ιδιαίτερα μεγάλες. Το 1.6 με το οποίο έχω 'γνωριστεί' καλά με εχει εντυπωσιάσει ως σύνολο.

                                      ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Ο χρήστης panpo έγραψε:

                                        Το αυτοκίνητο αυτό απωτελεί ασφαλές εισιτήριο στον κόσμο της οδήγησης ως πρώτη επιλογή λόγω της απλότητας στη σχεδίαση - χρηστικότητα αλλά και του ονόματος που φέρει. Είναι το ίδιο πράγμα σαν κάποιος που δεν είχε ποτέ πριν αυτοκίνητο να επιλέξει κορόλα. Ως εκεί όμως. Υπερτιμημένο και σίγουρα όχι απαραίτητα πρώτη επιλογή για όποιον γνωρίζει από αυτοκίνητα. Αποτελεί από μόνο του μια κατηγορία μόνο από τις πωλήσεις παγκοσμίως. Μεταξύ μας όμως το focus 1.6 της ίδιας ηλικίας, είναι πολύ ανώτερο και έχει περισσότερη ουσία.

                                        Είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και έχω περίπου 6 μήνες σε αναζήτηση, φορουμς για απόψεις κτλ κτλ. Άν με ρωτήσεις τι αυτοκίνητο θα ήθελα χωρίς να γνωρίζω τυχον προβληματα κτλ μόνο εμφανησιακά και οικονομικά θα σου έλεγα τα εξής: Golf 1.6 fsi, Astra 1.6, Focus 1.6 , Audi A3. Είναι τα μόνα αυτοκίνητα 10ετίας που μπορώ να πώ οτι μου αρέσουνε αρκετά.
                                        Απέκλεισα το Α3 επειδή ξεφευγει απο τα λεφτα μου. Θεώρησα πως το focus σαν πιο ογκώδες θα εχει τεραστια καταναλωση, και πως το Astra θα εχει επειδή ειναι Opel πιο ακριβη συντηρηση. Κατεληξα στο Golf και όσο αρχισα να ψαχνω γ αυτό, απογοητευτικα!

                                        Το focus έχει κινητήρα διαμάντι (τον 1.6 ZETEC). Μη πας για το 1.4 γιατί είναι πολύ αδύναμος. Η οδική συμπεριφορά του ήταν και παραμένει πολύ καλή. Ο σχεδιασμός του αρκετά πρωτοποριακός για την εποχή του παραμένει εντός και εκτός σύγχρονος και μοντέρνος. Η ανεξάρτητη ανάρτηση σε συνδυασμό με τις σχετικά μακρυές σχέσεις το καθιστά ταξιδιάρικο ενώ ακόμη και εντός πόλης δεν είναι απαραίτητες οι συχνές αλλαγές ταχύτητας. Το συμπαγές σχήμα και το φωτεινό πίσω μέρος το συνηθίζεις γρήγορα και μπορείς να παρκάρεις με ευκολία συγκριτικά με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Αν θέλεις να του δώσεις πιο σπορτιφ οδική συμπεριφορά βάζεις αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ΚΟΝΥ και θα με θυμηθείς. Το αυτοκίνητο θα γίνει τραίνο. Κατανάλωση εντός του Μέσου όρου. Απίστευτα καλές οι επιδώσεις των φωτιστικών του το βράδυ και άνω του μέσου όρου. Παρουσιάζει μειωμένους συντελεστές θορύβου με εξαίρεση ίσως το ταμπλό που εμφανίζει κάποιους τριγμούς όχι όμως ιδιαίτερα ενοχλητικούς. Ενσταση έχω μόνο για το πορτ μπαγκάζ του 5πορτου ως προς τα λίτρα αλλά στην κατηγορία αυτή δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

                                        Μπορώ να πω πως με επεισες! Εξάλλου το Focus ήταν ιδιαίτερη αδυναμία! Το δίπορτο μ αρέσει πιο πολύ, ειναι συμαζεμένο. Κοιτάω ήδη για Focus!

                                        Συμφωνώ με την επιλογή σου για 3πορτο. Δείχνει πιο συμπαγές!

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iroc last edited by

                                          αν πιστευεις οτι το φοκους δεν βγαζει θεματα και ιδιος με τον 1,6 tivct πλανασε οικτρα....αλλο ο 1,6 ο απλος με τα 100 αλογα ναι ειναι διαμαντι δεν σπαει δεν χαλαει...
                                          στο φσι βλαβη χοντρη εκτος προγραματος εχει αναφερθει ο τεντοτηρας καδενας και κατ επεκταση το γραναζι μεταβλητου(jetta φιλου)απ την αλλη στο vwclub ελλαδος υπαρχουν 1γκολφ και 2-3πασσατ με τον 1,6 φσι με πανω απο 150χ χλμ απροβληματιστα,εκαστο..ειναι να μην σου τυχει. με λιγο ψαξιμο στο νετ και το φοκους προβλημα στον μεταβλητο βγαζει και κακα τα ψεματα αντε να βρεις καλο συνεργειο φορντ εκτος αντιπροσοπειας να στο φτιαξει και να στο ρυθμισει αν βγαλει προβλημα. δεν ξερω αν κοιταγα φοκους θα κοιταγα το απλο 1,6.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            Βασικά αναφέρομαι στην ατμοσφαιρική έκδοση 1.6 (ZETEC) του Focus.

                                            ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 274
                                            • 275
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 278
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 276 / 378
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr