-
μια χαρα. Οσο στρωνει περιμενε να πηγαινει προς το 6αρι.
-
Μετά από 4500 χλμ με το i30 diesel μηδένισα τον trip computer και βλέπω ότι η κατανάλωση έπεσε αισθητά όσο στρώνεται
ο κινητήρας. Με χαλαρή οδήγηση κατάφερα να πετύχω την εργοστασιακή μικτή κατανάλωση (4,1) αλλά και οδηγώντας πιο σβέλτα
με το κλιματισμό σε λειτουργία και 4 άτομα μέσα η μέση κατανάλωση που κατέγραψε το αυτοκίνητο ήταν 5 λίτρα/100 κμ. Όφειλα λοιπόν να ξαναγράψω προς αποκατάσταση της πραγματικότητας!!! -
Καλησπέρα στην παρέα.
Μπορεί κάποιος φίλος που έχει το νέο i30 diesel να μας πει τη συχνότητα των service και αν έχει κάνει κάποιο, το κόστος; -
Ο χρήστης stavkostakis έγραψε:
Καλησπέρα στην παρέα.
Μπορεί κάποιος φίλος που έχει το νέο i30 diesel να μας πει τη συχνότητα των service και αν έχει κάνει κάποιο, το κόστος;Service κάθε 30.000 χλμ ή δύο χρόνια (όποιο έρθει πρώτο).
-
Φαντάζομαι ότι αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, δεν θα κάτσεις με λάδια 2 χρόνων!!! Ειδικά αν το DPF εξαναγκάζεται συχνά να κάνει ενεργητική αναγέννηση.
Περισσότερο απο τη συχνότητα των service θα με ένοιαζε το κόστος. Σημαντικό πλεονέκτημα στα i30 / Ceed είναι η ύπαρξη καδένας οπότε δεν έχεις πρακτικά το έξοδο της αλλαγής ιμάντα χρονισμού. -
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Φαντάζομαι ότι αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, δεν θα κάτσεις με λάδια 2 χρόνων!!! Ειδικά αν το DPF εξαναγκάζεται συχνά να κάνει ενεργητική αναγέννηση.
Περισσότερο απο τη συχνότητα των service θα με ένοιαζε το κόστος. Σημαντικό πλεονέκτημα στα i30 / Ceed είναι η ύπαρξη καδένας οπότε δεν έχεις πρακτικά το έξοδο της αλλαγής ιμάντα χρονισμού.Δεν ανέφερα ότι η αλλαγή λαδιών στα 15.000 χλμ, παρόλο που τα ENEOS 5W-30 είναι long life, θεωρείται μια ασφαλής επιλογή συντήρησης.
-
Ειμαι και εγώ σχεδόν έτοιμος να προχωρήσω στη αγορά του Ι30 Comfort Diesel (παρα τη σύσταση φίλου τεχνικού να το πάρω σε βενζίνη version). Επεσα ομως προ ολίγου στο site http://www.hyundai-forums.com/i30-elantra-touring-forum/155181-i30-diesel-fuel-problems-4.html οπου αναφέρονται προβλήματα στο ντεπόσιτο του καυσίμου με πιθανή την ανάγκη αλλαγής του μελλοντικά. Τι λένε αυτοί? Υπάρχει κάποια βάση? (Αν ειναι στρέφομαι προς το βενζινοκίνητο)
Hyundai i30 1.4 diesel η μήπως κατι αλλο.