-
Καλησπέρα!
Σκέφτομαι να αποκτήσω το πρώτο μου αυτοκίνητο. Θέλω κάτι σε μικρή κατηγορία μάλλον, καθώς θα προορίζεται για μετακινήσεις μέσα στην πόλη και τον περιφερειακό, και ταξίδια μέχρι την πόλη μου στις διακοπές, άντε και κανένα ταξιδάκι που θα κάνω στα ενδιάμεσα με φίλους. Πρόκειται να το κρατήσω αρκετά χρόνια (ορίζοντας δεκαετίας). Κοιτάω κυρίως ντίζελ λόγω χαμηλών καταναλώσεων.
Σήμερα είδα και οδήγησα το καινούργιο corsa και το καινούργιο clio (90 hp). Σε εκδόσεις edition και expression αντίστοιχα. βγαίνουν κοντά στα 16.000. Το κόρσα μου φάνηκε πιο ευρύχωρο μέσα, αλλά πιο 'βάρκα' στην οδήγηση. Το κλιο μου φάνηκε πολύ πιο 'κοφτερό' στο στρίψιμο, και μπορώ να πω μου άρεσε πιο πολύ.
Αύριο σκοπεύω να πάω να δω το yaris, το polo, και το fiesta, αλλά στο fiesta μάλλον θα δω τον ecoboost με τα 125 hp. Ίσως και το 208.
Από αυτά τα μοντέλα υπάρχει κάτι που να πρέπει να με αποθαρρύνει στην αγορά του; Μιλάμε για ορίζοντα 10ετίας πάντα. Επίσης κάποια μοντέλα όπως το fiesta ή το polo παρά τα facelift που βγήκαν πρόσφατα, ακούστηκε πότε θα αντικατασταθούν από τους διαδόχους τους;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Καλησπέρα!
Σκέφτομαι να αποκτήσω το πρώτο μου αυτοκίνητο. Θέλω κάτι σε μικρή κατηγορία μάλλον, καθώς θα προορίζεται για μετακινήσεις μέσα στην πόλη και τον περιφερειακό, και ταξίδια μέχρι την πόλη μου στις διακοπές, άντε και κανένα ταξιδάκι που θα κάνω στα ενδιάμεσα με φίλους. Πρόκειται να το κρατήσω αρκετά χρόνια (ορίζοντας δεκαετίας). Κοιτάω κυρίως ντίζελ λόγω χαμηλών καταναλώσεων.
Σήμερα είδα και οδήγησα το καινούργιο corsa και το καινούργιο clio (90 hp). Σε εκδόσεις edition και expression αντίστοιχα. βγαίνουν κοντά στα 16.000. Το κόρσα μου φάνηκε πιο ευρύχωρο μέσα, αλλά πιο 'βάρκα' στην οδήγηση. Το κλιο μου φάνηκε πολύ πιο 'κοφτερό' στο στρίψιμο, και μπορώ να πω μου άρεσε πιο πολύ.
Αύριο σκοπεύω να πάω να δω το yaris, το polo, και το fiesta, αλλά στο fiesta μάλλον θα δω τον ecoboost με τα 125 hp. Ίσως και το 208.
Από αυτά τα μοντέλα υπάρχει κάτι που να πρέπει να με αποθαρρύνει στην αγορά του; Μιλάμε για ορίζοντα 10ετίας πάντα. Επίσης κάποια μοντέλα όπως το fiesta ή το polo παρά τα facelift που βγήκαν πρόσφατα, ακούστηκε πότε θα αντικατασταθούν από τους διαδόχους τους;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Καλησπέρα!
Σκέφτομαι να αποκτήσω το πρώτο μου αυτοκίνητο. Θέλω κάτι σε μικρή κατηγορία μάλλον, καθώς θα προορίζεται για μετακινήσεις μέσα στην πόλη και τον περιφερειακό, και ταξίδια μέχρι την πόλη μου στις διακοπές, άντε και κανένα ταξιδάκι που θα κάνω στα ενδιάμεσα με φίλους. Πρόκειται να το κρατήσω αρκετά χρόνια (ορίζοντας δεκαετίας). Κοιτάω κυρίως ντίζελ λόγω χαμηλών καταναλώσεων.
Σήμερα είδα και οδήγησα το καινούργιο corsa και το καινούργιο clio (90 hp). Σε εκδόσεις edition και expression αντίστοιχα. βγαίνουν κοντά στα 16.000. Το κόρσα μου φάνηκε πιο ευρύχωρο μέσα, αλλά πιο 'βάρκα' στην οδήγηση. Το κλιο μου φάνηκε πολύ πιο 'κοφτερό' στο στρίψιμο, και μπορώ να πω μου άρεσε πιο πολύ.
Αύριο σκοπεύω να πάω να δω το yaris, το polo, και το fiesta, αλλά στο fiesta μάλλον θα δω τον ecoboost με τα 125 hp. Ίσως και το 208.
Από αυτά τα μοντέλα υπάρχει κάτι που να πρέπει να με αποθαρρύνει στην αγορά του; Μιλάμε για ορίζοντα 10ετίας πάντα. Επίσης κάποια μοντέλα όπως το fiesta ή το polo παρά τα facelift που βγήκαν πρόσφατα, ακούστηκε πότε θα αντικατασταθούν από τους διαδόχους τους;
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Αν σου αρέσει η οδήγηση (μίλησες για το στρίψιμο του Clio και βλέπω και το σήμα της F1 στο άβατάρ σου), προβλέπω από τώρα ότι μόλις οδηγήσεις το Fiesta 125 Ecoboost θα το παραγγείλεις αμέσως!!!
-
Καλησπέρα και πάλι!
Έχοντας οδηγήσει μέχρι στιγμής κορσα, κλιο, γιαρις, πολο και φιέστα, έχω νομίζω καταλήξει ανάμεσα στο κλιό και το φιέστα.
Το κλιο μου αρέσει πιο πολύ εξωτερικά, μου δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου από το φιέστα, και πρέπει να είναι και λίγο πιο ευρύχωρο (γενικά έχω ένα θέμα καθώς είμαι σχετικά ψηλός 2 μέτρα παρά ). Μιλάω πάντα για τον 1.5 dci στην έκδοση expression.
To fiesta μου φαίνεται πιο στιβαρα κατασκευασμένο εσωτερικά, αλλά λιγότερο εργονομικό όσον αφορά την κονσόλα. Δε μου άρεσε η πολυφωνία με τα κουμπάκια, κλπ κλπ. Επίσης σκεφτόμουν την έκδοση titanium με τον ecoboost στα 125 hp, αλλά μου είπε από την αντιπροσωπεία ότι έχει αναμονή 3μηνο. Οπότε ή θα στραφώ στα 100 hp ή στον 1.6 tdci. Προσωπικά οδήγησα τον 1.6 tdci και μου φάνηκε ψόφιος χαμηλά. Μου άρεσε ωστόσο το τιμόνι του. Μου φάνηκε το πιο κοφτερό απ' όλα. Επίσης λόγω αναπτυγμένης σωματοδομής είμαι 'κάπως' στριμωγμένος μέσα. Και με απασχολεί και επειδή ουσιαστικά είναι το ίδιο μοντέλο από το 2008 μήπως αλλάξει άμεσα (
-
Και τα δύο είναι κορυφαία αυτοκίνητα. Το Fiesta μόλις δέχθηκε ένα facelift (ξεχωρίζει από την νίκελ μάσκα) και ένα από τα πράγματα που άλλαξαν είναι τα πολλά κουμπάκια στο εσωτερικό, το οποίο απλοποιήθηκε. Όσον αφορά στις επιδόσεις, ακόμα και ο 100άρης Ecoboost θα είναι ταχύτερος σε σύγκριση με τα ντίζελ Clio-Fiesta.
Δεν βλέπω γιατί να υπάρχει πρόβλημα με το Clio από άποψη ποιότητας και συναρμογής. Οδηγικά πάντως το Ford έχει ένα μικρό προβάδισμα, το οποίο γίνεται μεγαλύτερο με τον Ecoboost.
-
Δες & το Yaris με τον 1,4 D-4D. Σε άρθρο που είχα διαβάσει στο Ελληνικό AutoBild το καλοκαίρι, το Yaris είναι κορυφαίο από άποψη κόστους/km (συνυπολογιζόμενων των αξιών αγοράς νέου & μεταπώλησης του σε 5 χρόνια) κι έχει την κληρονομιά της αξιοπιστίας του ονόματος Toyota στις πλάτες του, που το θεωρώ πολύ σημαντικό για ορίζοντα δεκαετίας.
-
Ο χρήστης evankouros έγραψε:
Δες & το Yaris με τον 1,4 D-4D. Σε άρθρο που είχα διαβάσει στο Ελληνικό AutoBild το καλοκαίρι, το Yaris είναι κορυφαίο από άποψη κόστους/km (συνυπολογιζόμενων των αξιών αγοράς νέου & μεταπώλησης του σε 5 χρόνια) κι έχει την κληρονομιά της αξιοπιστίας του ονόματος Toyota στις πλάτες του, που το θεωρώ πολύ σημαντικό για ορίζοντα δεκαετίας.Σ' ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη που άργησα να ενημερώσω.
Έκλεισα στο clio με τον 1.5 dci στα 90 άλογα. Θα πάω αύριο να το κλείσω. Χρειάζεται να προσέξω κάτι στο αμάξι; Στην παραγγελία;
-
Να παζαρέψεις καλά τα δωράκια που θα σου κάνουν!
Χωρίς πλάκα τώρα, οι αντιπροσωπείες συνήθως δίνουν δώρο συναγερμό (τρίγωνο-πατάκια εννοούνται). Κατά την άποψη μου δεν είναι χρήσιμος, γιατί ακόμη κι αν δουλεύει & βαράει κανείς δεν του δίνει σημασία, ο δε κλέφτης αν θέλει θα στο πάρει. Στα αυτοκίνητα της οικογένειας που είχαμε πάρει παλιότερα, ή τον απενεργοποιούσα ή τον έβγαζα (στα νεότερα δεν έβαλα ποτέ - προτιμώ μια καλή ασφάλεια). Κοίτα λοιπόν (αναλόγως με το επίπεδο εξοπλισμού που θα το παραγγείλεις) να πάρεις για δώρο κάτι πιο χρήσιμο (π.χ. προβολείς ομίχλης, κοτσαδόρο, αισθητήρες παρκαρίσματος, μπάρες οροφής, πλαστική προστατευτική σκάφη δαπέδου πορτ-μπαγκάζ κλπ).
Με το καλό η παραγγελία-παραλαβή! -
Πάρε τηλεφωνικές προσφορές από όλες τις αντιπροσωπιες της Ελλάδας ή έστω από κοντινούς νομούς.
Την ιδέα αγοράς Renault από Θεσσαλονίκη δεν την θεωρώ και πολύ καλή...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
ΠΡΩΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΗ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ