-
δεν ΑΝΟΙΞΕ KANENAΣ αεροσακος!!!!!! πήρα αυτοκινητο με full αεροσακους ειχα πολύ σοβαρό τρακάρισμα δεν άνοιξε κανένας αεροσακος και η απάντηση της toyota οτι δεν είναι τετοιο ώστε να ανοίξουν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
δεν ΑΝΟΙΞΕ KANENAΣ αεροσακος!!!!!! πήρα αυτοκινητο με full αεροσακους ειχα πολύ σοβαρό τρακάρισμα δεν άνοιξε κανένας αεροσακος και η απάντηση της toyota οτι δεν είναι τετοιο ώστε να ανοίξουν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
δεν ΑΝΟΙΞΕ KANENAΣ αεροσακος!!!!!! πήρα αυτοκινητο με full αεροσακους ειχα πολύ σοβαρό τρακάρισμα δεν άνοιξε κανένας αεροσακος και η απάντηση της toyota οτι δεν είναι τετοιο ώστε να ανοίξουν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
πώς μπορώ να ανεβάσω φωτό!!!ειλικρινά μήπως τελικά πρέπει να γίνουν ανακλήσεις σε μοντέλα???2007??
-
Χωρίς φωτο δεν μπορούμε να έχουμε άποψη. Κανε τουσ αγωγή αν είσαι σίγουρη. Ευτυχώς που δεν υπάρχει κάποιος τραυματισμός.
-
πώς μπορώ να ανεβάσω τις φωτό ?
-
βάλτε εναν αητό δικηγόρο πού νά ασχολείται μόνο μέ τροχαία ατυχήματα κ κάντε τους αγωγή κ μήνυση γιά επικίνδυνο αυτοκίνητο πού εθεσε σέ αμεσο κίνδυνο τήν ζωή σας κλπ - τό ξαναγράφω μόνο αητό δικηγόρο πού νά ασχολείται μόνο μέ τέτοια θέματα κ οχι τόν πρώτο τυχόντα - τό corolla πόσα κυβικά ειναι ?
-
τις φωτο ανεβασε τες εδω http://postimage.org/?lang=greek
και δειξε μας τα λινκ -
Θάτανε κανά μικρό ατυχηματακι, δεν ανοιγουν με το παραμικρό οι αερόσακοι. Ηταν σίγουρα on ή μήπως τους ειχες απενεργοποιήσει;;;
-
+1
Οι αερόσακοι δεν προστατεύουν ταμπλό, πλαστικά και λαμαρίνες. Προφανώς οι αισθητήρες δεν έκριναν ανάγκη να ανοίξουν. Δεν είναι σπάνιο σακατεμενα αμάξια με ανέπαφους αερόσακους σε περιπτώσεις χωρίς τραυματισμούς.
-
Υπάρχει και περιστατικό με σοβαρότατο τραυματισμό του οδηγού με Mercedes SLK που δεν άνοιξε κανένας αερόσακος. Η υπόθεση είναι ακόμα στα δικαστήρια...
-
εμενα παντος στο γκολφακι μια χαρα ανοιξαν....(εμβολισμος με 50χλμ αυτοκινητου που παραβιασε στοπ το οποιο πηγενε πανω απο 40 ...)
βγηκε αγραντζουνιστος ο φαδερ αν και χωρις ζωνη
το δικιο σου δεν θα το βρεις!....λεω εγω...μηπως οι αεροσακοι εχουν ληξει!? γιατι κρατανε μια 12ετια παραπανω με το ζορι να λειτουργισουν σωστα!....
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
εμενα παντος στο γκολφακι μια χαρα ανοιξαν....(εμβολισμος με 50χλμ αυτοκινητου που παραβιασε στοπ το οποιο πηγενε πανω απο 40 ...)βγηκε αγραντζουνιστος ο φαδερ αν και χωρις ζωνη
το δικιο σου δεν θα το βρεις!....λεω εγω...μηπως οι αεροσακοι εχουν ληξει!? γιατι κρατανε μια 12ετια παραπανω με το ζορι να λειτουργισουν σωστα!....
Εδώ λέει για αυτοκίνητο του 2007, επομένως δεν έχουν ληξει. Επίσης όταν λήγουν δεν σημαίνει ότι δεν ανοίγουν. Σημαίνει ότι ενδεχομένως να μην ανοίξουν ακριβώς τη στιγμή που πρέπει - μιλάμε για εκατοστά του δευτερολέπτου - με αποτέλεσμα ακόμη και τον τραυματισμό του επιβάτη. Όσο για τον φαδερ, να είναι πάντα καλά ο άνθρωπος, δεν τον έσωσαν οι αερόσακοι αλλά η τύχη του και το γεγονός ότι δεν έγινε με μεγάλη ταχύτητα.
Υπάρχει και περιστατικό με σοβαρότατο τραυματισμό του οδηγού με Mercedes SLK που δεν άνοιξε κανένας αερόσακος. Η υπόθεση είναι ακόμα στα δικαστήρια...
Σοβαρός τραυματισμός μπορεί να προκύψει πανεύκολα αν δεν κάνεις τα προβλεπόμενα και δεν συμπεριφέρεσαι προβλεπόμενα. Αν πχ ψάχνεις κάτι στα πόδια σου και δεν φοράς και ζώνη, μπορείς να χτυπήσεις το κεφάλι σου ακόμη και με μικρό κοπανημα που δεν δικαιολογεί να ανοίξουν οι αερόσακοι. Άσε που υποψιάζομαι οτι στην περίπτωση που αναφέρεις, τη ζώνη θα την είχε για διακοσμητική...
...τό corolla πόσα κυβικά ειναι ?
Τα κυβικά πού κολλάνε?
Θάτανε κανά μικρό ατυχηματακι, δεν ανοιγουν με το παραμικρό οι αερόσακοι. Ηταν σίγουρα on ή μήπως τους ειχες απενεργοποιήσει;;;
Μπορείς να απενεργοποιήσεις όλους τους αερόσακους ή μόνο του συνοδηγού για την περιπτωση που κουβαλάς παιδικό κάθισμα μπροστά?
Συμφωνώ ότι μάλλον ήταν ατύχημα - χαρά του φαναρτζή - αλλά χωρίς επικίνδυνες επιταχύνσεις. Άλλωστε αν κατάλαβα καλά δεν υπήρξε και τραυματισμός.
**
ΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΒΕΝΤΗ ΠΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΝΗ ΤΟΝ ΖΕΣΤΑΙΝΕΙ, ΤΟΝ ΤΣΑΛΑΚΩΝΕΙ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ** -
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Υπάρχει και περιστατικό με σοβαρότατο τραυματισμό του οδηγού με Mercedes SLK που δεν άνοιξε κανένας αερόσακος. Η υπόθεση είναι ακόμα στα δικαστήρια...
Σοβαρός τραυματισμός μπορεί να προκύψει πανεύκολα αν δεν κάνεις τα προβλεπόμενα και δεν συμπεριφέρεσαι προβλεπόμενα. Αν πχ ψάχνεις κάτι στα πόδια σου και δεν φοράς και ζώνη, μπορείς να χτυπήσεις το κεφάλι σου ακόμη και με μικρό κοπανημα που δεν δικαιολογεί να ανοίξουν οι αερόσακοι. Άσε που υποψιάζομαι οτι στην περίπτωση που αναφέρεις, τη ζώνη θα την είχε για διακοσμητική...
Κι όμως φορούσε τη ζώνη. Υπάρχουν και πραγματογνωμοσύνες.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
+1Οι αερόσακοι δεν προστατεύουν ταμπλό, πλαστικά και λαμαρίνες. Προφανώς οι αισθητήρες δεν έκριναν ανάγκη να ανοίξουν. Δεν είναι σπάνιο σακατεμενα αμάξια με ανέπαφους αερόσακους σε περιπτώσεις χωρίς τραυματισμούς.
Πολυ απλα.......ενας πυροκροτικος μηχανισμος ειναι,ηρθε σε επαφη.....σκαει και ανοιγουν,δεν σε επαφη......δεν ανοιγουν
Ουτε αισθητηρες υπαρχουν ουτε εχουν κριση για τα τεκτενομενα..... -
Και πως αντιλαμβάνεται ο πυροκροτητης πότε θα 'εκραγεί'?
Εκτός και αν ΚΑΙ αυτός έχει iq ραδικιού και ανοίγει όποτε θέλει και αν γουστάρει ...Για δοκίμασε το με το δικό σου αμάξι. Ίσως υπάρχει ελπίδα ...
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
+1
Οι αερόσακοι δεν προστατεύουν ταμπλό, πλαστικά και λαμαρίνες. Προφανώς οι αισθητήρες δεν έκριναν ανάγκη να ανοίξουν. Δεν είναι σπάνιο σακατεμενα αμάξια με ανέπαφους αερόσακους σε περιπτώσεις χωρίς τραυματισμούς.
Πολυ απλα.......ενας πυροκροτικος μηχανισμος ειναι,ηρθε σε επαφη.....σκαει και ανοιγουν,δεν σε επαφη......δεν ανοιγουν
Ουτε αισθητηρες υπαρχουν ουτε εχουν κριση για τα τεκτενομενα.....Φυσικά και υπάρχουν αισθητήρες. Επιταχυνσιόμετρα λέγονται και ο εγκέφαλος δίνει εντολή να ανοίξουν οι κατάλληλοι αερόσακοι (μερικές φορές μόνο οι πλευρικοί της μια μεριάς, άλλη φορά μόνο οι μπροστινοί κλπ) ανάλογα με τις μετρήσεις που δίνουν οι αισθητήρες για την σφοδρότητα και την φορά της σύγκρουσης. Η εντολή λοιπόν δίνεται σε πυροδοτικούς μηχανισμούς οι οποίοι πυροδοτούν τα εκρηκτικά, τα αέρια των οποίων ανοίγουν τους σάκους. Όλα αυτά σε κλάσματα του δευτερολέπτου.
-
Συνήθως δεν ανοίγουν γιατί δεν υπήρχαν οι συνθήκες για να ανοίξουν. Η περίπτωση να υπάρχει τεχνικό πρόβλημα, θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει. Αν δεν έγινε κάτι σοβαρό για όσους ήταν μέσα στο αμάξι, τότε όλα καλά!!!
-
Σαν κάτι να θυμάμαι πάντως ότι η Toyota είχε μια μεγάλη ανάκληση για αερόσακους. Αλλά στην Αμερική.
-
προς astronauti ¨και ομως ο αεροσακος μετριασε και εξαλειψε τις οποιος τυχων επαφες με το τιμονι κλπ...κρατουσε γερα το τιμονι αλλα το μονο που τον ενοχλεισε ηταν το κλοτσιμα απ τον αεροσακο οδηγου. ολοι οι αεροσακοι ανοιγουν σε 2 σταδια...δλδ ειναι δυο σταδιον (τουλαχιστων στο δικο μου ετσι εμαθα στην αντιπροσωποια) καθοτι φουσκοσαν ανοιξαν αλλα οχι μεχρι το μαξιμουμ αναλογα την σφοδροτητα και εδω κολανε οι αισθητηρες που εχει το καθε αμαξι για πλευρικες επιταχυνσεις και τα ποτενσιομετρα που δινουν εντολη οτι κατι προσεκρουσε.
προς τον φιλο που λεει οτι δεν ανοιξαν οι δικοι του,αν μπορει να μας πει με ποσα χλμτρα πηγενε θα ηταν κατατοπιστηκοτατο,γιατι κατω απο 45χλμ οι αεροσακοι ανοιγουν οριακα!αν υπηρχε ανακληση για τους αεροσακους πιστευω οτι μια εταιρια που την ενδιαφερει το αφτερ σειλς και το να χωσει κοσμο με τις αναδουλιες που υπαρχουν στα συνεργεια της δεν θα εκανε τον κινεζο!, οστωσο με ενα ελεγχο στον πυροκροτητη απο εξειδικευμενο συνεργειο μπορει να καταλαβει αν ηταν και ειναι σε καλη κατασταση το συστημα.
TOYOTA???δεν ανοιξε κανενας αερόσακος!!!!!!!!!