Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 202
    • 203
    • 204
    • 205
    • 206
    • 1091
    • 1092
    • 204 / 1092
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    21825
    262497
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mpompio last edited by

      Ο χρήστης citastak έγραψε:

      Ελαχιστες φορες εχω μπει στις συζητησεις σας αλλα τωρα θελω να μου απαντησει αν ξερει καποιος.
      Εχω ενα C-4 Exclusive 2 μηνες περιπου. Εδω και 5-6 μερες ακουω ενα θορυβο στο πισω μερος σαν να τριζουν τα τακακια πανω στους δισκους. Μπορει να ακουγεται κι απο μπροστα. Δεν εχω καταλαβει. Ακουγεται σε χαμηλες ταχυτητες 5-25 χλμ και σταματα οταν φρεναρω. Ξερει καποιος κατι ;;

      μεταξύ τακακι και δαγκανας, υπάρχει ενα μεταλλικο ελασμα το οποιο κρατα σταθερό το τακακι οταν δεν ειναι πατημενα τα φρενα.. Μπορεί αυτό να εχει σπάσει ή να έχει στραβωσει και απο εκει να ακους το θόρυβο...

      Δεν ειναι επικίνδυνο, μην ανησυχεις! Το είχα πάθει στο ξαντια και λύθηκε μεσα σε 3 λεπτα στο συνεργείο με αντικατασταση του ελασματος.!

      Ευχαριστω φιλε citastak
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        citastak last edited by

        Ο χρήστης MPOMPIO έγραψε:

        Ελαχιστες φορες εχω μπει στις συζητησεις σας αλλα τωρα θελω να μου απαντησει αν ξερει καποιος.
        Εχω ενα C-4 Exclusive 2 μηνες περιπου. Εδω και 5-6 μερες ακουω ενα θορυβο στο πισω μερος σαν να τριζουν τα τακακια πανω στους δισκους. Μπορει να ακουγεται κι απο μπροστα. Δεν εχω καταλαβει. Ακουγεται σε χαμηλες ταχυτητες 5-25 χλμ και σταματα οταν φρεναρω. Ξερει καποιος κατι ;;

        μεταξύ τακακι και δαγκανας, υπάρχει ενα μεταλλικο ελασμα το οποιο κρατα σταθερό το τακακι οταν δεν ειναι πατημενα τα φρενα.. Μπορεί αυτό να εχει σπάσει ή να έχει στραβωσει και απο εκει να ακους το θόρυβο...

        Δεν ειναι επικίνδυνο, μην ανησυχεις! Το είχα πάθει στο ξαντια και λύθηκε μεσα σε 3 λεπτα στο συνεργείο με αντικατασταση του ελασματος.!

        Ευχαριστω φιλε citastak

        Τιποτα να εισαι καλά. ελπίζω να είναι αυτό και να μην ταλαιπωρηθείς

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mpompio last edited by

          Ο χρήστης citastak έγραψε:

          Ελαχιστες φορες εχω μπει στις συζητησεις σας αλλα τωρα θελω να μου απαντησει αν ξερει καποιος.
          Εχω ενα C-4 Exclusive 2 μηνες περιπου. Εδω και 5-6 μερες ακουω ενα θορυβο στο πισω μερος σαν να τριζουν τα τακακια πανω στους δισκους. Μπορει να ακουγεται κι απο μπροστα. Δεν εχω καταλαβει. Ακουγεται σε χαμηλες ταχυτητες 5-25 χλμ και σταματα οταν φρεναρω. Ξερει καποιος κατι ;;

          μεταξύ τακακι και δαγκανας, υπάρχει ενα μεταλλικο ελασμα το οποιο κρατα σταθερό το τακακι οταν δεν ειναι πατημενα τα φρενα.. Μπορεί αυτό να εχει σπάσει ή να έχει στραβωσει και απο εκει να ακους το θόρυβο...

          Δεν ειναι επικίνδυνο, μην ανησυχεις! Το είχα πάθει στο ξαντια και λύθηκε μεσα σε 3 λεπτα στο συνεργείο με αντικατασταση του ελασματος.!

          Ευχαριστω φιλε citastak

          Τιποτα να εισαι καλά. ελπίζω να είναι αυτό και να μην ταλαιπωρηθείς

          Παντως εδω και 2-3 μερες δεν ακουω τιποτα. Ισως κατι να ΄χε κολλησει.
          Θα το παρακολουθησω λιγες μερες ακομα και βλεπουμε. Μαλλον ομως εφτιαξε μονο του...
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_n last edited by

            Καλημέρα!

            Χριστός Ανέστη
            Χρόνια πολλά (επί 2 σε όλους όσους γιόρταζαν ή γιρτάζουν αυτές τις μέρες)
            Καλό μήνα κ επι τέλους ζέστη να αρχίσουμε κ τις 'καταβάσεις' στις παραλίες

            Ο χρήστης sirgus έγραψε:
            Ζέστανε ο καιρός και πάλι το ίδιο @)$Ο*πρόβλημα στα φρένα.
            Μετά από λίγα χιλιόμετρα χρήσης πατάω φρένο και λίγα μέτρα πριν σταματήσω ακούω ένα....τρομπόνι μέσα στο καπό!

            Τακάκια καινούρια, LHM καινούργια…

            Ναι πείτε μου αλλαγή δισκόπλακες να χαρώ…

            Νικόλα θύμισε μου εξήγηση που μου είχες δώσει.

            Κώστα καλημέρα,

            αυτό που μου είπαν 2 διαφορετικοί μηχανικοί Citroen είναι ότι στο δικό μου έχουν φθαρεί αρκετά οι εμπρός δισκόπλακες κ έχουν κ λίγο 'αρπάξει' (κοινώς στραβώσει) κ έτσι αφενός ζεσταίνονται πολύ (είναι πολύ λεπτές οπότε ζεσταίνονται γρήγορα.... κ φυσικά που να κρυώσουν στο σταμάτα ξεκίνα) κ κατά δεύτερο λόγο όταν ζεσταθούν πολύ παραμορφώνονται ακόμα περισσότερο κ έτσι.....
            Κ εμένα είναι από σωληνώσει μία χαρά, με καινούργια τακάκια αλλά....

            Στο παρελθόν μου είχε τύχει σκηνικό να κάνει τον ίδιο θόρυβο κ τελικά είχε μία ψιλοδιαροή κ λαδάκι είχε ποτήσει τα τακάκια κ έτσι έτριζαν! οπότε το έφτιαξα κ τα άλλαξα

            Τώρα πάμε για δισκόπλακες!
            Τιμή? από 125 ευρώ έως κ 180 μου ζήτησαν εργατικά ανταλλακτικά!

            Τώρα εγω έχω πρόβλημα κ με σφύριγμα από τις πίσω δισκόπλακες όπου η μία έχει κάνει ένα αυλάκι κ τα καινούργια τακάκια δεν έχουν προλάβει να το 'ακολουθήσουν' κ έτσι όταν ζεσταθούν σφυρίζουν στο ρυθμό του 'τρίβω μέταλα'

            Καλημέρα σε όλους
            Νικόλας

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorikas last edited by

              Γεια σας παιδια,
              να πω και εγω με την σειρα μου

              ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ

              (και κανενα τζοκερ επισης... )

              Πηρα λοιπον το καινουργιο μου αμαξακι για τα πρωτα ταξιδακια μου τωρα το πασχα (CITROEN XSARA VTS 2.0 μοντελο 1998)

              Εντυπωσεις :

              • ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλα κρατιματα στις στροφες

              • Αν και 2λιτρο, τελικα αποδειχθηκε ΝΟΡΜΑΛ στην καταναλωση, αφου εχω οδηγησει 285 χιλιομετρα απο την στιγμη που το φουλαρα την τελευταια φορα και η σταθμη μου ειναι ακριβως στα μισα τωρα.

              • Ειναι πολυ ανετο για τους 2 που καθονται πισω

              • Τα εργοστασιακα ηχεια δεν βγαζουν τοσο καλο ηχο, λεω να τα αλλαξω...

              • Ισως και τις ζαντες...

              • Κατα τα αλλα ολα μια χαρα, ολα αναμενομενα.

              Πιθανον ολα τα παραπανω να τα γνωριζετε ηδη, αλλα ειναι ακομα οι πρωτες μερες μου με το συγκεκριμενο αυτοκινητο οποτε ηθελα να μοιραστω τον ενθουσιασμο μου.

              Αυτα.
              Γιωργος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sirgus last edited by

                mad_n αν ήταν στραβές οι δισκόπλακες δεν θα έπρεπε να το νιώθω στο πόδι ή δεν είναι απαραίτητο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_n last edited by

                  Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                  mad_n αν ήταν στραβές οι δισκόπλακες δεν θα έπρεπε να το νιώθω στο πόδι ή δεν είναι απαραίτητο?

                  Δεν είναι σίγουρο! παίζει σημαντικό ρόλο το πως έχουν στραβώσει κ πόσο!
                  Πάντως το στράβωμα στις δισκόπλακες φαίνεται κυρίως στο φρενάρισμα! για να φαίνεται8 κ στην πορεία πρέπει να είναι πολύ χάλια

                  Πάντως στο δικό μου δύο διαφορετικοί μου είπαν το ίδιο! κ μάλιστα ότι η δισκόπλακα από την μεριά του οδηγού ότι έχει μεγάλη φθορά!

                  Θα ρωτήσω κ 3ο με την πρώτη ευκαιρία κ βλέπουμε!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apollo last edited by

                    Χριστος Ανεστη και Χρονια Πολλα σε ολους, και επειδη εχει πεσει πολυ καινουργιλα καλοριζικες και καλοταξιδες οι Γαλλιδουλες
                    Απορια το αμαξι γομενοπαγιδα πως λειτουργει? σαν την ποντικοπαγιδα?
                    με την διαφορα οτι ο ιδιοκτητης του αυτοκινητου κανει το τυρι?
                    Βαζεις και τεσσερα καινουργια αμορτισερ και χτιζεις μια σχεση με γερες βασεις

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sirgus last edited by

                      Ο χρήστης mad_n έγραψε:

                      mad_n αν ήταν στραβές οι δισκόπλακες δεν θα έπρεπε να το νιώθω στο πόδι ή δεν είναι απαραίτητο?

                      Δεν είναι σίγουρο! παίζει σημαντικό ρόλο το πως έχουν στραβώσει κ πόσο!
                      Πάντως το στράβωμα στις δισκόπλακες φαίνεται κυρίως στο φρενάρισμα! για να φαίνεται8 κ στην πορεία πρέπει να είναι πολύ χάλια

                      Πάντως στο δικό μου δύο διαφορετικοί μου είπαν το ίδιο! κ μάλιστα ότι η δισκόπλακα από την μεριά του οδηγού ότι έχει μεγάλη φθορά!

                      Θα ρωτήσω κ 3ο με την πρώτη ευκαιρία κ βλέπουμε!

                      Εκτός από τον ήχο εσύ καταλαβαίνες τίποτα στο πόδι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_n last edited by

                        Καλημέρα Κώστα,

                        επειδή το 'ταλαιπωρεί' κ κάποιο άλλο πρόβλημα (ελπίζω μην φύγει πάλι μία μικρή περιουσία) εμπρός δεξιά, δεν γνωρίζω αυτό που νιώθω από που προέρχεται!
                        Την άλλη εβδομάδα που υπολογίζω να προλάβω να το πάω συνργείο θα σου πω τελικά από τι ήταν!

                        Πάντως στο παρελθόν που το είχε ξανακάνει, όχι στο 'πόδι' δεν το ένιωθα, αλλά έτριζε ολόκληρο όταν είχε τρελλή ζέστη κ έπεφτε στην κίνηση! οπότε ναι το ένιωθα όπως κ όλοι όσοι ήταν μέσα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Εχετε δει την διαφημηση με το C4 που χορευει;

                          http://uk.download.yahoo.com/ne/fu/oa/eurcncs185030.mpg

                          Δειτε και με 2CV http://www.themoog.f2s.com/2CV.wmv

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            xsara16v last edited by

                            Καλησπέρα παιδιά.....

                            Είδα αυτό το μαραφέτι του BOULEKOU που βελτιώνει την απόκριση του ηλεκτρόγκαζου (SPRINT BOOSTER) στον 1.6 16v κινητήρα που φοράει το XSARA μου, και θέλω να ρωτήσω μήπως το έχει δοκιμάσει κανείς σας για να μην δώσω τζάμπα τα 200€.

                            Επίσης ενδιαφέρομαι για αλλαγή εκκεντροφόρων και νέο πρόγραμμα , ξέρετε κανένα καλό συνεργείιο που να μπορεί να το αναλάβει ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ στην Θεσσαλονίκη???

                            Γιώργος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              obelix last edited by

                              [quote='xsara16v']Καλησπέρα παιδιά.....

                              Είδα αυτό το μαραφέτι του BOULEKOU που βελτιώνει την απόκριση του ηλεκτρόγκαζου (SPRINT BOOSTER) στον 1.6 16v κινητήρα που φοράει το XSARA μου, και θέλω να ρωτήσω μήπως το έχει δοκιμάσει κανείς σας για να μην δώσω τζάμπα τα 200

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • X
                                xsara16v last edited by

                                Απο ότι γνωρίζω το μαραφέτι μπερδεύει το σήμα που δέχεται η πεταλούδα , οπότε όταν αυτή πέρνει εντολή για 15 μοίρες άνοιγμα την ανοίγει 25μοίρες και ούτω καθ. εξής.

                                Προφανώς δεν κάνει δουλειά σε full throtle. Από άλλα forums που πήρα απόψεις, όσοι το έχουν δοκιμάσει σε ατμοσφαιρικά αμάξια έχουν καταλάβει μεγάλη διαφορα στην απόκριση.

                                Για την άλλη λύση που λες, ήδη μελετάω μια ιστορία με εκκεντροφόρους , πρόγραμμα και full σύστημα εξάτμισης.
                                Το μόνο που με προβληματίζει έιναι ότι θέλω να βγάζω κάρτα καυσαερίων κανονικά και η εύρεση σωστού μάστορα στην Θεσσαλονίκη.
                                Επειδή κάνω χιλιόμετρα θέλω να είναι αξιοπιστη η βελτιώση , δεν θέλω να το κάνω DEMO CAR.
                                Ήδη πάντως έχω βάλει ένα φιλτράκι K&N και ένα τελικο SUPERSPRINT για XSARA. Μετρημένος με GTECH με μαμά XSARA έχω 2-3 ΗΡ παραπάνω (90 μ.ο. ΗΡ στο GTECH έναντι 87μ.ο. το μαμά) , και επιβεββαιωμένα με μετρήσεις 0-100'' και 0-400. Αν ενδιαφέρέσε στειλε μου μαιλ να σου στείλω καμπύλες XSARA από GTECH.

                                ΓΙώργος ΘΕσσαλονικη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  obelix last edited by

                                  Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
                                  Απο ότι γνωρίζω το μαραφέτι μπερδεύει το σήμα που δέχεται η πεταλούδα , οπότε όταν αυτή πέρνει εντολή για 15 μοίρες άνοιγμα την ανοίγει 25μοίρες και ούτω καθ. εξής.

                                  Αυτο υποψιαζομουν κι εγω, αν ειναι ετσι το αποτελεσμα του ειναι σαν να πατας πιο βαθια το γκαζι αλλα πάλι δεν είμαι σίγουρος.
                                  Το GTECH ακριβώς είναι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    apollo last edited by

                                    Το Sprint booster το βαζουν μετα απο δοκιμη τα 200 ειναι πολλα αλλα μου ειπαν οτι κανει δουλεια ειδικα σε ξεκινηματα σε ανηφορες κλπ ειδικα ενας φιλος που το εβαλε σε ibiza ειναι πολυ ευχαριστημενος.
                                    Τωρα σχετικα με την βελτιωση φιλε Γιωργο επειδη ειμαι ανησυχο πνευμα και εγω απο τις λυσεις που εχω ακουσει σε σχεση με τα λεφτα που θα δωσεις νομιζω χωρις να ειμαι και ειδικος ενα turbo κιτ με πιεση 0,5 ειναι η καλυτερη λυση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ε όχι και turbo ρε παιδιά, αφήστε τα μοτέρ σας στην ησυχία τους!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        obelix last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                        Ε όχι και turbo ρε παιδιά, αφήστε τα μοτέρ σας στην ησυχία τους!

                                        Βάλτε κανα κομπρέσσορα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kid last edited by

                                          Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                                          Ε όχι και turbo ρε παιδιά, αφήστε τα μοτέρ σας στην ησυχία τους!

                                          Βάλτε κανα κομπρέσσορα

                                          Προτείνω νίτρο.. Για συμβουλές τον the_dude..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                                            Ε όχι και turbo ρε παιδιά, αφήστε τα μοτέρ σας στην ησυχία τους!

                                            Βάλτε κανα κομπρέσσορα

                                            Οχι βγάλτε τα καλώδια ..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 1091
                                            • 1092
                                            • 204 / 1092
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr