-
Καλησπέρα σας,
Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum προσπαθώντας να βρω λύση στο πρόβλημα μου!
Ας αναφερθώ λίγο στο παρελθόν μου… ξεκίνησα στα 18 έχοντας στην κατοχή μου ένα Opel Astra 1.4 3d καινούργιο, εκείνη την στιγμή και για 6 χρόνια δεν σκεφτόμουν καταναλώσεις έξοδα συντήρησης κλπ αφού δεν πλήρωνα εγώ αλλά ο Πατέρας μου…
Στα 24 αποφάσισα να πάρω κάτι πιο οικονομικό μιας και άρχισα να πληρώνω εγώ… κατέληξα σε ένα Nissan Micra 1.4 3d καινούργιο, πραγματικά πιο οικονομικό αμάξι από το Astra βγάζοντας και λιγότερα προβλήματα.
Μετά από 6 χρόνια αποφάσισα να πουλήσω το Micra λόγο οικογενειακών αναγκών (περιμένοντας νέο μέλος στην οικογένεια) και να πάρω ένα 5d μέχρι 9000euro. Θα πω την αλήθεια έχω φάει κόλλημα με το Nissan Qashqai 1.6 μοντέλο 2008 κοιτόντας όμως λίγο καταναλώσεις, συντήρηση κλπ είπα να πάρω ένα Ford Fiesta 1.4 μοντέλο 2010 που παίζει στα 7-7,5 να γλυτώσω και 1,5-2 χιλιάρικα. Από το πουθενά βρέθηκα να οδηγώ το Ford Fiesta της εταιρείας 1.2 5d μοντέλο 2010, προς έκπληξη μου διαπίστωσα ότι καίει 6.5-7lt/100χλμ!Και τώρα οι ερωτήσεις μoυ…
Αν το 1.2 καίει 6.5-7/100 το 1.4 (titanium) πόσο καίει????? Έχει κανείς να μου πει ακριβώς???
Ξέρει κάποιος πόσο καίει το Nissan Qashqai 1.6 μοντέλο 2008??????
Σκέφτομαι και το Opel Astra 1.4 μοντέλο 2011 ξέρει κανείς πόσο καίει?????Με εκτίμηση,
Ένα απεγνωσμένος -
Καλησπέρα σας,
Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum προσπαθώντας να βρω λύση στο πρόβλημα μου!
Ας αναφερθώ λίγο στο παρελθόν μου… ξεκίνησα στα 18 έχοντας στην κατοχή μου ένα Opel Astra 1.4 3d καινούργιο, εκείνη την στιγμή και για 6 χρόνια δεν σκεφτόμουν καταναλώσεις έξοδα συντήρησης κλπ αφού δεν πλήρωνα εγώ αλλά ο Πατέρας μου…
Στα 24 αποφάσισα να πάρω κάτι πιο οικονομικό μιας και άρχισα να πληρώνω εγώ… κατέληξα σε ένα Nissan Micra 1.4 3d καινούργιο, πραγματικά πιο οικονομικό αμάξι από το Astra βγάζοντας και λιγότερα προβλήματα.
Μετά από 6 χρόνια αποφάσισα να πουλήσω το Micra λόγο οικογενειακών αναγκών (περιμένοντας νέο μέλος στην οικογένεια) και να πάρω ένα 5d μέχρι 9000euro. Θα πω την αλήθεια έχω φάει κόλλημα με το Nissan Qashqai 1.6 μοντέλο 2008 κοιτόντας όμως λίγο καταναλώσεις, συντήρηση κλπ είπα να πάρω ένα Ford Fiesta 1.4 μοντέλο 2010 που παίζει στα 7-7,5 να γλυτώσω και 1,5-2 χιλιάρικα. Από το πουθενά βρέθηκα να οδηγώ το Ford Fiesta της εταιρείας 1.2 5d μοντέλο 2010, προς έκπληξη μου διαπίστωσα ότι καίει 6.5-7lt/100χλμ!Και τώρα οι ερωτήσεις μoυ…
Αν το 1.2 καίει 6.5-7/100 το 1.4 (titanium) πόσο καίει????? Έχει κανείς να μου πει ακριβώς???
Ξέρει κάποιος πόσο καίει το Nissan Qashqai 1.6 μοντέλο 2008??????
Σκέφτομαι και το Opel Astra 1.4 μοντέλο 2011 ξέρει κανείς πόσο καίει?????Με εκτίμηση,
Ένα απεγνωσμένος -
Καλησπέρα σας,
Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο forum προσπαθώντας να βρω λύση στο πρόβλημα μου!
Ας αναφερθώ λίγο στο παρελθόν μου… ξεκίνησα στα 18 έχοντας στην κατοχή μου ένα Opel Astra 1.4 3d καινούργιο, εκείνη την στιγμή και για 6 χρόνια δεν σκεφτόμουν καταναλώσεις έξοδα συντήρησης κλπ αφού δεν πλήρωνα εγώ αλλά ο Πατέρας μου…
Στα 24 αποφάσισα να πάρω κάτι πιο οικονομικό μιας και άρχισα να πληρώνω εγώ… κατέληξα σε ένα Nissan Micra 1.4 3d καινούργιο, πραγματικά πιο οικονομικό αμάξι από το Astra βγάζοντας και λιγότερα προβλήματα.
Μετά από 6 χρόνια αποφάσισα να πουλήσω το Micra λόγο οικογενειακών αναγκών (περιμένοντας νέο μέλος στην οικογένεια) και να πάρω ένα 5d μέχρι 9000euro. Θα πω την αλήθεια έχω φάει κόλλημα με το Nissan Qashqai 1.6 μοντέλο 2008 κοιτόντας όμως λίγο καταναλώσεις, συντήρηση κλπ είπα να πάρω ένα Ford Fiesta 1.4 μοντέλο 2010 που παίζει στα 7-7,5 να γλυτώσω και 1,5-2 χιλιάρικα. Από το πουθενά βρέθηκα να οδηγώ το Ford Fiesta της εταιρείας 1.2 5d μοντέλο 2010, προς έκπληξη μου διαπίστωσα ότι καίει 6.5-7lt/100χλμ!Και τώρα οι ερωτήσεις μoυ…
Αν το 1.2 καίει 6.5-7/100 το 1.4 (titanium) πόσο καίει????? Έχει κανείς να μου πει ακριβώς???
Ξέρει κάποιος πόσο καίει το Nissan Qashqai 1.6 μοντέλο 2008??????
Σκέφτομαι και το Opel Astra 1.4 μοντέλο 2011 ξέρει κανείς πόσο καίει?????Με εκτίμηση,
Ένα απεγνωσμένος -
Εφόσον σε νοιάζει η κατανάλωση, γιατι δεν κοιτάς για κάποιο μοντέλο που να μπορείς να το μετατρέψεις σε αεριο? Φυσικά θα πρεπει να το προυπολογίζεις και ίσως να κοιτάξεις για κάτι λιγο φθηνότερο, ώστε μαζί με τη μετατροπη να πας ατα 9Κ.
Γενικά δεν νομίζω / δεν έχω υπόψη μου μικρομεσσαίο 5 ετιας που να καίει λιγότερο από 6.
-
Βασικά κατέληξα σε αυτά και για θέμα ομορφιάς... υποκειμενικό θα μου πεις για τον καθένα...
Αέριο δεν το έχω στο μυαλό μου γιατί πέρυσι το καλοκαίρι μου 'έσκασε στα χέρια' το αμάξι του γαμπρού μου Ford Fiesta 1.4 μοντέλο 2001 σε μετατροπή που είχε γίνει!!!!!!!!!! Κάηκε το μισό αμάξι... για ψυχολογικούς λόγους και μόνο δεν το σκέφτομαι!!! -
Βασικά δεν θέλω αμάξι με κατανάλωση κάτω απο 6lt, απλώς δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει να έχεις ένα μικρομεσαίο αμάξι που καίει γύρω στα 7-7,5lt ενώ ένα της κατηγορίας Qashqai-Astra καίει 8-9lt?????
-
- Η σχέση μεταξύ κατανάλωσης και κυβικών δεν ειναι γραμμική, αν ένα 1.2 δηλαδή καίει 7λτ το ίδιο αυτοκίνητο με 1.4 δεν είναι απαραίτητο ότι θα καίει 8.2λτ. Πιθανότατα σε κάποιες περιπτώσεις το 1.4 να καίει και λιγότερο (μεγάλες ταχύτητες ή και ανηφόρες για παράδειγμα, εκεί που το 1.2 θα πηγαίνει στην τσίτα ενώ το 1.4 πιο άνετα)
- Με 9.000 ευρώ στην τσέπη, εν έτει 2014 πιστεύω ότι είναι τραγικό λάθος να κοιτάζεις ατμοσφαιρικά και όχι turbo ... but that's just me
-
Είχα το Fiesta 1.4 5d, 96hp, titanium που σε ενδιαφέρει. Αν κινείσαι εντός πόλης συνέχεια, γύρω στο 8. Με γεμάτο ρεζερβουάρ 45 λίτρων έβγαζα maximum 550Km. Αν βγαίνεις και λίγο έξω γύρω στο 7,5. Για το Astra είχα διαβάσει ότι φτάνει ή και ξεπερνάει τα 9 λίτρα αλλά καλύτερα να πει κάποιος κάτοχος.
-
Ο χρήστης libitas έγραψε:
Είχα το Fiesta 1.4 5d, 96hp, titanium που σε ενδιαφέρει. Αν κινείσαι εντός πόλης συνέχεια, γύρω στο 8. Με γεμάτο ρεζερβουάρ 45 λίτρων έβγαζα maximum 550Km. Αν βγαίνεις και λίγο έξω γύρω στο 7,5. Για το Astra είχα διαβάσει ότι φτάνει ή και ξεπερνάει τα 9 λίτρα αλλά καλύτερα να πει κάποιος κάτοχος.Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση με βοηθάει στους υπολογισμούς μου.
Σου έβγαλε κάποιο πρόβλημα?
Σαν αμάξι είναι γερό έχω καταλάβει, λίγο υστερεί στις αναρτήσεις (τουλάχιστον το 1.2 που οδηγώ τώρα) είναι πολύ σκληρές νομίζω. -
Μου έβγαλε διάφορα προβλήματα. Αν θες να στα αναλύσω μου λες. Η ανάρτησή του πάντως μου φάνηκε μαλακή, είχε καλή απορρόφηση κραδασμών, ίσως να έπαιζαν ρόλο και τα φαρδιά ελαστικά του λόγω καλής έκδοσης.
-
Αν μπορούσες θα με βοήθαγες πάρα πολύ!
Έχω βρει ένα Ford Fiesta 1.4 titanium 50000km στα 7000€!!!!
Νομίζω ότι είναι καλή ευκαιρία... μοντέλο 2011. -
Καλή τιμή νομίζω πως είναι. Είναι όμορφο αυτοκίνητο.
Τα προβλήματα στο δικό μου, μοντέλο 2009, ήταν:
1.Χάλασε το bluetooth στα 2 χρόνια, η Ford δεν το κάλυψε, κόστιζε 300 ευρώ η επισκευή.
2. Το bluetooth ρούφηξε τη μπαταρία, οπότε χάλασε κι η μπαταρία πρόωρα, νέα μπαταρία στη Ford 100€.
3. Η νέα μπαταρία της Ford κακής ποιότητας, μετά από 7-8 μέρες ακινησίας ήθελε καλώδια.
4. Μαζί με το bluetooth χάλασε και η λειτουργία aux όπου βάζεις jack εξωτερικής συσκευής.
5. Έπεφτε ανά φάσεις στα πόδια του συνοδηγού ο πλαστικός αεραγωγός-διαχύτης του αέρα.
6. Δε λειτουργούσαν όλες οι μνήμες του ραδιοφώνου.
7. Σε απότομο φρενάρισμα είχε φύγει από τη θέση του ο εσωτερικός καθρέφτης, δεν ήταν καλά κολλημένος..
8. Έκανε ένα τρίξιμο στα πλαστικά στα πρώτα χιλιόμετρα, αυτό επισκευάστηκε.
9. Η όπισθεν συχνά δεν έμπαινε εύκολα.
10. Σε διάστημα 4,5 ετών είχαν καεί από μια φόρα οι λάμπες των μπροστινών φώτων και των πίσω ενώ δύο ξανακάηκαν σύντομα.
11. Το αμάξι ήταν εύκολος στόχος, το άνοιξαν 2 φορές, η κλειδαριά του προφανώς δεν ήταν και η πιο δύσκολη. Αυτό βέβαια μπορεί να ισχύει και σε άλλα αυτοκίνητα.
12. Την τρίτη φορά το αμάξι κλάπηκε ολόκληρο ενώ την επόμενη ημέρα κλάπηκε το ίδιο γνωστού μου, σε καλή έκδοση κι αυτό. Οι ζάντες και τα εξτρά σίγουρα αποτελούν επιπλέον κίνητρο. Τα αυτοκίνητα δε βρέθηκαν ποτέ.Κάποιοι θα πουν ότι το αμάξι ήταν από τις πρώτες παρτίδες γι' αυτό έβγαλε προβλήματα. Δεν το πιστεύω γιατί απλά, σε άλλες μάρκες δεν ισχύει αυτό. Τα παραπάνω με επηρέασαν αρνητικά και στο επόμενο αυτοκίνητο επέλεξα άλλη μάρκα όπου το αμάξι δεν έχει βγάλει τίποτα και είναι κι αυτό από τις πρώτες παρτίδες.
-
Ο χρήστης spellkeeper έγραψε:
Αν μπορούσες θα με βοήθαγες πάρα πολύ!
Έχω βρει ένα Ford Fiesta 1.4 titanium 50000km στα 7000€!!!!
Νομίζω ότι είναι καλή ευκαιρία... μοντέλο 2011.Moντελο 2011 1.4 titanium,με 50.000 χιλιομετρα στα 7000 δεν παιζει,ειτε τα 50 ειναι >100 πραγματικα,ειτε το σκοτωνουν για αλλους λογους.Στα 7-7500 κινουνται Fiesta του 8-9 κυριως και καποια του 10.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Αν μπορούσες θα με βοήθαγες πάρα πολύ!
Έχω βρει ένα Ford Fiesta 1.4 titanium 50000km στα 7000€!!!!
Νομίζω ότι είναι καλή ευκαιρία... μοντέλο 2011.Moντελο 2011 1.4 titanium,με 50.000 χιλιομετρα στα 7000 δεν παιζει,ειτε τα 50 ειναι >100 πραγματικα,ειτε το σκοτωνουν για αλλους λογους.Στα 7-7500 κινουνται Fiesta του 8-9 κυριως και καποια του 10.
ειτε το σκοτωνουν για αλλους λογους.... το είπες μόνος σου!!!!!!!
-
Ο χρήστης libitas έγραψε:
Καλή τιμή νομίζω πως είναι. Είναι όμορφο αυτοκίνητο.Τα προβλήματα στο δικό μου, μοντέλο 2009, ήταν:
1.Χάλασε το bluetooth στα 2 χρόνια, η Ford δεν το κάλυψε, κόστιζε 300 ευρώ η επισκευή.
2. Το bluetooth ρούφηξε τη μπαταρία, οπότε χάλασε κι η μπαταρία πρόωρα, νέα μπαταρία στη Ford 100€.
3. Η νέα μπαταρία της Ford κακής ποιότητας, μετά από 7-8 μέρες ακινησίας ήθελε καλώδια.
4. Μαζί με το bluetooth χάλασε και η λειτουργία aux όπου βάζεις jack εξωτερικής συσκευής.
5. Έπεφτε ανά φάσεις στα πόδια του συνοδηγού ο πλαστικός αεραγωγός-διαχύτης του αέρα.
6. Δε λειτουργούσαν όλες οι μνήμες του ραδιοφώνου.
7. Σε απότομο φρενάρισμα είχε φύγει από τη θέση του ο εσωτερικός καθρέφτης, δεν ήταν καλά κολλημένος..
8. Έκανε ένα τρίξιμο στα πλαστικά στα πρώτα χιλιόμετρα, αυτό επισκευάστηκε.
9. Η όπισθεν συχνά δεν έμπαινε εύκολα.
10. Σε διάστημα 4,5 ετών είχαν καεί από μια φόρα οι λάμπες των μπροστινών φώτων και των πίσω ενώ δύο ξανακάηκαν σύντομα.
11. Το αμάξι ήταν εύκολος στόχος, το άνοιξαν 2 φορές, η κλειδαριά του προφανώς δεν ήταν και η πιο δύσκολη. Αυτό βέβαια μπορεί να ισχύει και σε άλλα αυτοκίνητα.
12. Την τρίτη φορά το αμάξι κλάπηκε ολόκληρο ενώ την επόμενη ημέρα κλάπηκε το ίδιο γνωστού μου, σε καλή έκδοση κι αυτό. Οι ζάντες και τα εξτρά σίγουρα αποτελούν επιπλέον κίνητρο. Τα αυτοκίνητα δε βρέθηκαν ποτέ.Κάποιοι θα πουν ότι το αμάξι ήταν από τις πρώτες παρτίδες γι' αυτό έβγαλε προβλήματα. Δεν το πιστεύω γιατί απλά, σε άλλες μάρκες δεν ισχύει αυτό. Τα παραπάνω με επηρέασαν αρνητικά και στο επόμενο αυτοκίνητο επέλεξα άλλη μάρκα όπου το αμάξι δεν έχει βγάλει τίποτα και είναι κι αυτό από τις πρώτες παρτίδες.
Ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση των προβλημάτων, απο ότι καταλαβαίνω πάντως δεν είχε μηχανικά προβλήματα!
Πρέπει να ήσουν ευχαριστημένος μέχρι να στο σηκώσουν πάντως!
Η κατανάλωση με κολλάει πάντως αυτός που το έχει μου λέει ότι του καίει 8,5-9, δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει βέβαια -
Ο χρήστης libitas έγραψε:
Καλή τιμή νομίζω πως είναι. Είναι όμορφο αυτοκίνητο.Τα προβλήματα στο δικό μου, μοντέλο 2009, ήταν:
1.Χάλασε το bluetooth στα 2 χρόνια, η Ford δεν το κάλυψε, κόστιζε 300 ευρώ η επισκευή.
2. Το bluetooth ρούφηξε τη μπαταρία, οπότε χάλασε κι η μπαταρία πρόωρα, νέα μπαταρία στη Ford 100€.
3. Η νέα μπαταρία της Ford κακής ποιότητας, μετά από 7-8 μέρες ακινησίας ήθελε καλώδια.
4. Μαζί με το bluetooth χάλασε και η λειτουργία aux όπου βάζεις jack εξωτερικής συσκευής.
5. Έπεφτε ανά φάσεις στα πόδια του συνοδηγού ο πλαστικός αεραγωγός-διαχύτης του αέρα.
6. Δε λειτουργούσαν όλες οι μνήμες του ραδιοφώνου.
7. Σε απότομο φρενάρισμα είχε φύγει από τη θέση του ο εσωτερικός καθρέφτης, δεν ήταν καλά κολλημένος..*
8. Έκανε ένα τρίξιμο στα πλαστικά στα πρώτα χιλιόμετρα, αυτό επισκευάστηκε.
9. Η όπισθεν συχνά δεν έμπαινε εύκολα.
10. Σε διάστημα 4,5 ετών είχαν καεί από μια φόρα οι λάμπες των μπροστινών φώτων και των πίσω ενώ δύο ξανακάηκαν σύντομα.
11. Το αμάξι ήταν εύκολος στόχος, το άνοιξαν 2 φορές, η κλειδαριά του προφανώς δεν ήταν και η πιο δύσκολη. Αυτό βέβαια μπορεί να ισχύει και σε άλλα αυτοκίνητα.
12. Την τρίτη φορά το αμάξι κλάπηκε ολόκληρο ενώ την επόμενη ημέρα κλάπηκε το ίδιο γνωστού μου, σε καλή έκδοση κι αυτό.Ford ... εγγύηση ...
Ειδικά το (*7) μάλλον είναι σήμα κατατεθέν των Φιέστα. Το είχε πάθει και το δικό μου (1984) και το έπαθε και ενός φίλου 1995...
Εκείνος πήγε και το κόλλησε με LOGO και του ράγισε το παμπρίζ μετά από 3 μήνες... Ρωγμή από το καθρέπτη προς τα κάτω. -
Μηχανικά όντως δεν είχε τίποτα. Αλλά το bluetooth βραχυκύκλωσε και τη μπαταρία οπότε δεν το λες και λίγο, αμέσως 2 ζημιές που δεν κάλυπτε η εγγύηση. Πήγα να μπω στο αμάξι και δε δούλευε τίποτα, ούτε ο τηλεχειρισμός. Και από την άλλη δεν έχεις 2 gadgets στη διάθεσή σου κάτι που τα είχες πληρώσει στην τιμή (το bluetooth και το aux).
Γενικά, ήμουν 50% ικανοποιημένος, 50% απογοητευμένος. Και ό,τι σου λέω με ελάχιστα χιλιόμετρα, 31.000 σε 4,5 χρόνια. Είχα χάσει όμως την εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο. Να λείπεις 2 φορές 15 μέρες διακοπές το καλοκαίρι και να βρίσκεις πάλι 2 φορές τη μπαταρία νεκρή... Ακόμη και μετά από μια εβδομάδα ακινησίας πάλι την άκουγες να ζορίζεται. Το πας στο συνεργείο για νέα μπαταρία, την πληρώνεις ακριβά (100€, ήθελε 120 στην αρχή) γιατί σου λέει ότι είναι σούπερ και διαπιστώνεις ότι σε αφήνει για πλάκα.
Γενικά έπαψε να μου εμπνέει εμπιστοσύνη η Ford συνολικά. Το πας για σέρβις και δεν εμπιστεύεσαι ούτε την αντιπροσωπεία. Ένα αυτοκίνητο πρέπει να σου εμπνέει σιγουριά. Δεν είναι ότι μας πειράζει αν χαλάσει μόνο κάτι μηχανικό. Τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα. Ε, δε θες να σου χαλάνε. Αν χαλάσει η touch οθόνη ή το cruise control, θα πεις 'Δεν πειράζει, είναι μηχανικά εντάξει;'
Ίσως σε μεταγενέστερα μοντέλα Fiesta να διορθώθηκαν κάποια από τα προβλήματα, δε γνωρίζω.
-
Και εγώ σε μία τέτοια φάση είμαι με τα Ford 50%-50%.
Από την δική μου εμπειρία έχω ζήσει διάφορα προβλήματα παντός τύπου από τα οποία τα χειρότερα ήταν όταν έπρεπε να σπρώξουμε διάφορα μοντέλα που τα έφτυναν για διαφόρους λόγους.
Ωστόσο ομολογουμένως είχαν (και έχουν) καλή οδική συμπεριφορά και καλό τιμόνι. Αλλά τι να το κάνεις αυτό, όταν είναι πολύ πιθανό να βγάλουν προβλήματα και να ζητάνε κάθε τρεις και λίγο συνεργείο και χρήματα;
-
Ο χρήστης libitas έγραψε:
Μηχανικά όντως δεν είχε τίποτα. Αλλά το bluetooth βραχυκύκλωσε και τη μπαταρία οπότε δεν το λες και λίγο, αμέσως 2 ζημιές που δεν κάλυπτε η εγγύηση. Πήγα να μπω στο αμάξι και δε δούλευε τίποτα, ούτε ο τηλεχειρισμός. Και από την άλλη δεν έχεις 2 gadgets στη διάθεσή σου κάτι που τα είχες πληρώσει στην τιμή (το bluetooth και το aux).Γενικά, ήμουν 50% ικανοποιημένος, 50% απογοητευμένος. Και ό,τι σου λέω με ελάχιστα χιλιόμετρα, 31.000 σε 4,5 χρόνια. Είχα χάσει όμως την εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο. Να λείπεις 2 φορές 15 μέρες διακοπές το καλοκαίρι και να βρίσκεις πάλι 2 φορές τη μπαταρία νεκρή... Ακόμη και μετά από μια εβδομάδα ακινησίας πάλι την άκουγες να ζορίζεται. Το πας στο συνεργείο για νέα μπαταρία, την πληρώνεις ακριβά (100€, ήθελε 120 στην αρχή) γιατί σου λέει ότι είναι σούπερ και διαπιστώνεις ότι σε αφήνει για πλάκα.
Γενικά έπαψε να μου εμπνέει εμπιστοσύνη η Ford συνολικά. Το πας για σέρβις και δεν εμπιστεύεσαι ούτε την αντιπροσωπεία. Ένα αυτοκίνητο πρέπει να σου εμπνέει σιγουριά. Δεν είναι ότι μας πειράζει αν χαλάσει μόνο κάτι μηχανικό. Τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα. Ε, δε θες να σου χαλάνε. Αν χαλάσει η touch οθόνη ή το cruise control, θα πεις 'Δεν πειράζει, είναι μηχανικά εντάξει;'
Ίσως σε μεταγενέστερα μοντέλα Fiesta να διορθώθηκαν κάποια από τα προβλήματα, δε γνωρίζω.
Νομίζω οτι το θέμα σου ειναι περισσότερο με την αντιπροσωπεία και λιγότερο με το μοντέλο το ίδιο. Τι εννοώ:
- Δεν σου επισκεύασαν / άλλαξαν το bluetooth. Φαντάζομαι ότι το πρόβλημα μπορεί να ήταν γενικότερο με το ηχοσύστημα που θα ήθελε σημαντικό ποσό για να αλλαχτεί. Έτσι απλά σου είπαν τράβα και ... Δεν μας είπες ποια ήταν ακριβώς η δικαιολογία τους. Ήταν εντός εγγύησης το αυτοκίνητο? Φώναξες?
- Το γεγονός ότι η μπαταρία που σου έβαλαν ήταν σκάρτη, δεν υποδεικνύει κάτι για το μοντελο, αλλά για το ότι τουλάχιστον ο συγκεκριμένος αντιπρόσωπος είναι κοπρίτης! Την ίδια μπαταρία θα μπορούσα να είχα αγοράσει από τα παλιατζίδικα και για το δικό μου αυτοκίνητο που δεν είναι Ford. Απορία: δεν καλύπτεται απο ελάχιστη εγγύηση 2 ετών? Αν κατάλαβα καλά σε άφησε νωρίτερα (εντός 12 μηνών). Δεύτετη απορία: Γιατί ρε παιδάκι μου άλλαξες την μπαταρία στην αντιπροσωπεία?
Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου ότι πρόβλημα δεν είναι μόνο ότι έχει σχέση με γρανάζια και γράσσα, αλλά οτιδήποτε μπορεί να δυσλειτουργεί.
-
Το να πέφτουν πλαστικά στα πόδια μου ή ο καθρέφτης στο χέρι νομίζω αποδεικνύει την ποιότητα κατασκευής του αυτοκινήτου. Την μπαταρία την άλλαξα στην αντιπροσωπεία γιατί όταν άδειασε, είχαν διαρρήξει το αμάξι και είχε χαλάσει και η κλειδαριά. Δεν άνοιγε με τίποτα. Έφερα οδική βοήθεια, μου το άνοιξε, μου έδωσε ρεύμα και το πήγα στη Ford για να μου αλλάξει μαζί και την κλειδαριά.
Το bluetooth-aux ζήτησα να το επισκευάσουν μετά τη διετία στα πλαίσια του 2+3 έτη από τη Ford, δεν το ενέκρινε η ασφαλιστική που προσφέρει τα επιπλέον 3 έτη. Εμένα με ενόχλησε περισσότερο που χάλασε, όχι το ότι δεν επισκευάστηκε.
Εν πάση περιπτώσει, το αμάξι μου άρεσε στο δρόμο αλλά με δυσαρέστησαν τα υπόλοιπα με αποτέλεσμα η Ford να με χάσει από πελάτη.
Βοήθεια για αγορά μεταχειρισμένου μέχρι 9000€