Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Το τι προτεραιοτητες βαζει καθενας στη ζωη του ειναι κατι που κρινεται εκ του αποτελεσματος. Το προβλημα ειναι οτι αν το αποτελεσμα δεν ειναι καλο ο χρονος δεν ξαναγυριζει πισω για να το διορθωσεις.
Δεν ειμαστε off topic, καθε αλλο ειμαστε μεσα στο θεμα της εποχης, δηλαδη για την αποψη, εστω δικη μου, το οτι η υγραεριοκινηση συμφερει πολυ περισσοτερο να γινεται σε πιο καινουργια αυτοκινητα που προσφερουν και παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια, αντι να αγοραζει καποιος ενα αρκετα παλαιοτερο μικρο μοντελο ελπιζοντας μονο σε χαμηλοτερη καταναλωση βενζινης και να συμβιβαζεται σε θεματα παθητικης, κυριοτερα, ασφαλειας.
Το θεμα εχει πιο πολυ βαρυτητα και σοβαροτητα απο το τι συστημα εντελει θα βαλουμε στο αυτοκινητο μας.
Ένα θα σου πω, και πριν 30 και 40 χρόνια οδηγούσαμε αυτοκίνητα. Επίσης, και τώρα με την παθητική ασφάλεια σκοτώνονται στο δρόμο.
Ο μεγαλύτερος (και με τεράστια διαφορά από τους άλλους) παράγοντας ασφάλειας είναι ο οδηγός. Τι να σου κάνει το μερκεντέ και το πεμβέ αν εσύ πίνεις μέχρι να γίνεις ντέφι και μετά οδηγείς!!!
Τωρα Αλεξ υποστηριζεις δηλαδη οτι αν τρακαρεις, και κυριοτερα αν σε τρακαρουν (αυτο ειναι πιο σοβαρο) η ασφαλεια των σημερινων αυτοκινητων ειναι ιδια με την προ 30-40 ετων που λες επειδη και τοτε σκοτωνονταν κοσμος? Τι λογικη ειναι αυτη? Υπηρχαν τοτε ABS, ESP, αεροσακοι, μπαρες στις πορτες,ζωνες παραμορφωσης, κολωνες τιμονιου και πενταλ αυτοκινητου που υποχωρουν σε συγκρουση κλπ? Πριν 30 χρονια κυκλοφορουσαν δυο εκατομμυρια αυτοκινητα στην Ελλαδα και τωρα πανω απο εξι, θυμασαι ποσοι σκοτωνονταν τοτε σε καθε εξοδο (αν και μπορει και να μην ειχες γεννηθει τοτε) και ποσοι τωρα? Τοτε τρακαρες με 60 χλμ και ησουν με το ενα ποδι στο νεκροταφειο! Προς θεου, οταν φτανουμε να λεμε οτι ο μεγαλυτερος παραγοντας ασφαλειας (και μαλιστα με διαφορα!!) ειναι ο οδηγος, δηλαδη ολοι οι 'οδηγαρες' δεν τρακαρουν ποτεεεε ενω οι υπολοιποι που 'δεν ξερουν' φταινε παντα, φαινεται οτι αγνοουμε παντελως τις παραμετρους του θεματος. Ο οδηγος σχετιζεται αποκλειστικα και μονο με την ενεργητικη ασφαλεια του αυτοκινητου, ενω εμεις εδω μιλαμε για την παθητικη ασφαλεια, που σχετιζεται αποκλειστικα με τα συστηματα ασφαλειας του αυτοκινητου και οχι του οδηγου, μην τα μπλεκουμε και δημιουργουμε λαθος εντυπωσεις στους αλλους αλλα κυριως στον εαυτο μας! Δηλαδη αν δωσω την μερσεντε η την μπεμβε στην οδηγαρα και αυτος τρακαρει με 200 χλμ και σκοτωθει θα φταιει το αυτοκινητο?Τι θα σου κανει η 'οδηγαρα' οταν πεσει καποιος πανω της με 100 χλμ? Θα βγει και θα τον σταματησει σαν τον Superman?
Ας μην το συνεχισουμε το θεμα γιατι δεν επιδεχεται κριτικη και τωρα οντως βγαινει εκτος του κυριου θεματος.