-
Πως βρισκουμε το service στην μικρη οθονη του trip computer.. παταω βρισκω καταναλλωση, χλμ κ.α αλλα δε μου βγαζει τιποτα για το service.
-
Εχει βρει κανεις καποιο τροπο να βγαλει εκτος το esp?
-
Ο χρήστης nick-gous έγραψε:
Πως βρισκουμε το service στην μικρη οθονη του trip computer.. παταω βρισκω καταναλλωση, χλμ κ.α αλλα δε μου βγαζει τιποτα για το service.Πρέπει να είναι σβηστός ο κινητήρας. Πριν βάλεις μπροστά το βλέπεις
-
Έχω την έκδοση expression με το manual air conditioning.εχει παρατηρησει κανείς ότι η ανακύκλωση του αέρα κλείνει μετά από περίπου 15 λεπτα;
-
Πως το καταλαβενεις αυτο?
Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Πως το καταλαβενεις αυτο?Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ανοίγω την ανακύκλωση του αερα, ανάβει το λαμπάκι και μετά από 15 λεπτα σβηνει. Στην πράξη το καταλαβαίνω στο κέντρο της Αθήνας που αρχίζει και μυρίζει ξανά καυσαέρια. Στο manual δεν γράφει κάτι αλλά συνιστά να το χρησιμοποιείς όσο το δυνατόν λιγότερο γιατί αλλιώς μαζεύει υγρασία στα τζάμια. Πράγματι το χειμώνα ισχύει αυτό. Οπότε μάλλον θεωρώ ότι σου το κλείνει αυτόματα. Στην αρχή το πέρασα για βλάβη, αλλά το ότι κλείνει σε 15 λεπτα όποτε το δοκιμάζω δεν μου δείχνει βλάβη αλλά προσχεδιασμένη λειτουργια
-
Ο χρήστης μαυρος ιπποτης έγραψε:
γεια σας.ειμαι καινουργιος στο φορουμ.θα θελα να ρωτησω κατι.εχω το renault clio 1.5d στην εκδοση dynamic.εδω και καιρο ακουγεται καποιος ηχος,απο το μπροστινο μερος.οταν οι στροφες του μοτερ ειναι απο τις 900 και πανω.ειναι εκνευριστικος και παραλληλα με αγχωνει.για να βοηθησω στην περιγραφη του ηχου.ειναι οπως ακουγεται απο τα ηχεια ο δυναμος του αυτοινητου(σε παλιοτερα αυτοκινητα).το πηγα στον αντιπροσωπο τον αυγουστο.αφου το οδηγησε,επιβεβαιωσε πως οντως ακουγεται.αφου εψαχνε για μια ωρα κατω απο το ταμπλο.μου ειπε πως μαλλον θα πρεπει να λυθει για να δουν τι γινεται.εγω δεν δεχομαι να βγαλουν ολο το ταμπλο.γιατι σιγουρα στην συνεχεια θα εχω αλλα προβληματα.μηπως εχει καποιος στα υποψην του κατι παρομοιο?
υ.γ..συγνωμη για το μεγεθοςτου κειμενου.απλα ηθελα να ειμαι οσο γινεται πιο κατατοπιστικος.ακριβως το ιδιο κανει και σε μενα φιλε που το εχω 3 μηνες,καπου μπροστα αριστερα κανει αυτο το θορυβο που λες,δε ξερω αν το κανει και σε αλλους αλλα γενικα οσο ωραιο μεσα εξω και οικονομικο ειναι το αμαξι τοσο κακο ειναι οσο αναφορα τους τριγμους...
δε μπορει να εχει περισσοτερους τριγμους ενα νεο αμαξι απο αλλα αμαξια 10 χρονων!!!!
και να σου λενε σαν δικαιολογια στην αντιπροσωπεια οτι ολα τα αμαξια εχουν τριγμους,ντροπη... -
Ο χρήστης eftapsixos έγραψε:
Μέχρι ταχύτητες 140-150 δεν θα σε προβληματίσει, συγκριτικά με άλλα 90άρια σε ιπποδύναμη.
Το expression δεν έχει τέλη, το dynamic έχει 90 με 100 euro το χρόνο. Δε θυμάμαι το ακριβές ποσό.
To dynamique δεν πληρωνει τελη
Αναφέρομαι στο TCe 90 βενζίνη. Οχι στο diesel DCi 90.
To expression έχει 99g ρύπους και το Dynamic 105g. -
Παιδιά έχω ένα. ..βασικά δύο προβληματάκια... έχω το clio 14 μήνες και όλα καλά μέχρι στιγμής με το gps. Ξαφνικά τώρα που άλλαξε η ώρα και προσπάθησα να κάνω την αλλαγή δεν την δεχόχανε... πώς την κάνατε εσείς... και επίσης ξαφνικά (τωρα το δοκίμασα μετα απο περίπου 2-3 μήνες) όταν μπαίνω στην πλοήγηση δεν την ανοιγεί. Με κρατάει στην αρχική οθόνη και δε μου δινει την δυνατότητα να πατήσω 'ΕΝΤΑΞΕΙ' και να μπω μέσα... Έχει κανείς ιδέα τι φταιει; Δεν φαντάζομαι να λήγει κάποιο πακέτο μετά τον χρονο στην πλοήγηση... αλλά και πάλι γιατί δεν αλλάζει η ώρα;;;;; HELP and THANKS...
-
Βασικά την δυνατοτητα να πατήσω 'ΣΥΜΦΩΝΩ' οχι ΕΝΤΑΞΕΙ...
-
εμενα την αλλαξε μονο του την ωρα δεν εκανα τιποτα.
Ισως βρηκε τη νεα ωρα απο τους δορυφορους του gps?Δεν ξερω, αλλα ισως να σου εχει χαλασει το gps για αυτο να μη σου ανοιγει κ για αυτο να μην ανανεωθηκε μονη της η ωρα.
Υπαρχει κανεις εδω που να αλλαξε την ωρα μονος του κ οχι αυτοματα το αμαξι? -
Γείτονάς μου πήρε ένα Clio diesel σε κόκκινο βαθύ χρώμα...
Όλα όμορφα και ωραία, αλλά ρε παιδιά τέτοιο αυτοκίνητο με τάσι;;;; Χάλι εντελώς... -
Να σημειωθεί ότι τα τακάκια που εμφάνιζαν θέμα με πρόωρη φθορά αλλάχθηκαν και στη γραμμή πραγωγής μέσα στο καλοκαίρι, ενώ άλλαξε και το ανταλλακτικό που έρχεται στα εξουσιοδοτημένα.
Το πρόβλημα -όπου εμφανίστηκε- αν δεν λυθεί, τουλάχιστον αναμένεται να βελτιωθεί η κατάσταση.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Να σημειωθεί ότι τα τακάκια που εμφάνιζαν θέμα με πρόωρη φθορά αλλάχθηκαν και στη γραμμή πραγωγής μέσα στο καλοκαίρι, ενώ άλλαξε και το ανταλλακτικό που έρχεται στα εξουσιοδοτημένα.Το πρόβλημα -όπου εμφανίστηκε- αν δεν λυθεί, τουλάχιστον αναμένεται να βελτιωθεί η κατάσταση.
Δηλαδή εγώ που άλλαξα τακακια στα. 19000Χλμ στις 10 Σεπτέμβρη μου έβαλαν από τα καινούρια; μάλλον όχι, .... οπότε σε 1 χρόνο πάλι τα ξανασκαω για τακακια. ....
-
Ο χρήστης Firestarter26 έγραψε:
Πως το καταλαβενεις αυτο?
Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ανοίγω την ανακύκλωση του αερα, ανάβει το λαμπάκι και μετά από 15 λεπτα σβηνει. Στην πράξη το καταλαβαίνω στο κέντρο της Αθήνας που αρχίζει και μυρίζει ξανά καυσαέρια. Στο manual δεν γράφει κάτι αλλά συνιστά να το χρησιμοποιείς όσο το δυνατόν λιγότερο γιατί αλλιώς μαζεύει υγρασία στα τζάμια. Πράγματι το χειμώνα ισχύει αυτό. Οπότε μάλλον θεωρώ ότι σου το κλείνει αυτόματα. Στην αρχή το πέρασα για βλάβη, αλλά το ότι κλείνει σε 15 λεπτα όποτε το δοκιμάζω δεν μου δείχνει βλάβη αλλά προσχεδιασμένη λειτουργια
Το εχει παρατηρήσει κανείς;
-
Εχει δοκιμασει κανεις το καινουριο καυσιμο της Ελλην diesel crystal στο clio ??
-
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΥΣ, ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗ REANULT ΘΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΕΝΤΟΣ ΒΔΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΝΕΟ CLIO DIESEL 1,5 90HP ΣΕ ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΕ ΜΑΥΡΗ ΖΑΝΤΑ ΘΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΡΧΕΣ ΓΕΝΑΡΗ, ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΦΟΒΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ, ΟΠΩς ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΣΤΗ ΚΑΜΠΙΝΑ...ΤΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ? ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ FULL EDITION ΤΟΥ ΚΙΑ RIO ΕΚΑΝΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ...ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ Κ ΦΩΤΟ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΑΡΩ,ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ
γράφε με μικρά γράμματα όπως ορίζει ο κανονισμός. [mod] -
thelo na kano kapoies erotiseis??? yparxei kaneis??
Κάνε την ερώτηση σου στα ελληνικά όπως ορίζει ο κανονισμός. Έχει αρκετούς κατόχους και θα σε βοηθήσουν [mod] -
Ο χρήστης Firestarter26 έγραψε:
Να σημειωθεί ότι τα τακάκια που εμφάνιζαν θέμα με πρόωρη φθορά αλλάχθηκαν και στη γραμμή πραγωγής μέσα στο καλοκαίρι, ενώ άλλαξε και το ανταλλακτικό που έρχεται στα εξουσιοδοτημένα.
Το πρόβλημα -όπου εμφανίστηκε- αν δεν λυθεί, τουλάχιστον αναμένεται να βελτιωθεί η κατάσταση.
Δηλαδή εγώ που άλλαξα τακακια στα. 19000Χλμ στις 10 Σεπτέμβρη μου έβαλαν από τα καινούρια; μάλλον όχι, .... οπότε σε 1 χρόνο πάλι τα ξανασκαω για τακακια. ....
Έχεις πιθανότητες να έχεις και το νέο σετ. Αν έχει αλλάξει ο κωδικός του ανταλλακτικού ίσως θα μπορούσες να το διαπιστώσεις. Αν έχει μείνει ο ίδιος αλλά με αλλαγμένη γόμα όχι. Αλλά δεν γνωρίζω τι από τα 2 έχει γίνει.
-
Ο χρήστης santorini clio έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΥΣ, ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗ REANULT ΘΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΕΝΤΟΣ ΒΔΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΝΕΟ CLIO DIESEL 1,5 90HP ΣΕ ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΕ ΜΑΥΡΗ ΖΑΝΤΑ ΘΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΡΧΕΣ ΓΕΝΑΡΗ, ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΦΟΒΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ, ΟΠΩς ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΣΤΗ ΚΑΜΠΙΝΑ...ΤΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ? ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ FULL EDITION ΤΟΥ ΚΙΑ RIO ΕΚΑΝΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ...ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ Κ ΦΩΤΟ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΑΡΩ,ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ
γράφε με μικρά γράμματα όπως ορίζει ο κανονισμός. [mod]Συνοψίζοντας από τους πολλούς κατόχους που υπάρχουν εδώ μέσα:
- Σε κάποιους πρόωρη φθορά σε τακάκια (όπως προαναφέρθηκε μάλλον λύθηκε ή βελτιώθηκε με νέο ανταλλακτικό)
- Κάποιοι αναφέρουν κάποιους μικροτριγμούς (ή μπροστά στο ταμπλό ή πίσω από τα καθίσματα - κυρίως)
- Στις αρχές κάποια μικροκολλήματα με το Start Stop (περισσότερο σε αυτοκίνητα με μη εργοστασιακό συναγερμό, αν και έχουν εκλείψει σχετικές αναφορές)
Πάντως στα 2 χρόνια κυκλοφορίας του και όσο έχει δοκιμαστεί, όχι αποτρεπτικοί λόγοι για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Renault Clio IV