-
Καλησπέρα σε όλους!
Διαβάζω και εδώ στο φόρουμ παλαιά θέματα αλλά και σε άλλα φόρουμς διάφορους τρόπους για να καθαρίσουμε μονοι μας το ψυγειου και γενικώς όλο το κύκλωμα ψύξης αλλά επειδή διαβάζω διάφορες 'πατέντες' θα ήθελα να μου πείτε τι είναι προτιμότερο.
Διάβασα για σόδα, για ξύδι, για ROLI, για TIDE και υδροχλωρικό οξύ. Τελικά πιο είναι αυτό που δε θα προκαλέσει προβλήματα αλλά ταυτόχρονα δε θα κοστίσει πολλά; (όπως κάποια καθαριστικά που κυκλοφορούν εκεί έξω)
Προσωπικά σκεφτόμουν την εξής διαδικασία:
Άδειασμα του κυκλώματος, ξέπλυμμα και γέμισμα με καθαρό νερο και μαζί με αυτό ξύδι και σόδα. (αλλά σε τι δοσολογία; ) Άδειασμα και ξέπλυμμα πάλι ή ξανά από την αρχή αν έχει πολύ μπίχλα.Τέλος, έστω ότι το καθάρισα, με τι θα ήταν καλό να το γεμίσω; Διαβάζω πως τα παραφλού τα αρεωμένα ειδικά τα πράσινα δεν είναι καθόλου καλά. Ισχύει και για τα κόκκινα; Να πάρω κάποιο άλλο που να το αραιώσω εγώ;
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα σε όλους!
Διαβάζω και εδώ στο φόρουμ παλαιά θέματα αλλά και σε άλλα φόρουμς διάφορους τρόπους για να καθαρίσουμε μονοι μας το ψυγειου και γενικώς όλο το κύκλωμα ψύξης αλλά επειδή διαβάζω διάφορες 'πατέντες' θα ήθελα να μου πείτε τι είναι προτιμότερο.
Διάβασα για σόδα, για ξύδι, για ROLI, για TIDE και υδροχλωρικό οξύ. Τελικά πιο είναι αυτό που δε θα προκαλέσει προβλήματα αλλά ταυτόχρονα δε θα κοστίσει πολλά; (όπως κάποια καθαριστικά που κυκλοφορούν εκεί έξω)
Προσωπικά σκεφτόμουν την εξής διαδικασία:
Άδειασμα του κυκλώματος, ξέπλυμμα και γέμισμα με καθαρό νερο και μαζί με αυτό ξύδι και σόδα. (αλλά σε τι δοσολογία; ) Άδειασμα και ξέπλυμμα πάλι ή ξανά από την αρχή αν έχει πολύ μπίχλα.Τέλος, έστω ότι το καθάρισα, με τι θα ήταν καλό να το γεμίσω; Διαβάζω πως τα παραφλού τα αρεωμένα ειδικά τα πράσινα δεν είναι καθόλου καλά. Ισχύει και για τα κόκκινα; Να πάρω κάποιο άλλο που να το αραιώσω εγώ;
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα σε όλους!
Διαβάζω και εδώ στο φόρουμ παλαιά θέματα αλλά και σε άλλα φόρουμς διάφορους τρόπους για να καθαρίσουμε μονοι μας το ψυγειου και γενικώς όλο το κύκλωμα ψύξης αλλά επειδή διαβάζω διάφορες 'πατέντες' θα ήθελα να μου πείτε τι είναι προτιμότερο.
Διάβασα για σόδα, για ξύδι, για ROLI, για TIDE και υδροχλωρικό οξύ. Τελικά πιο είναι αυτό που δε θα προκαλέσει προβλήματα αλλά ταυτόχρονα δε θα κοστίσει πολλά; (όπως κάποια καθαριστικά που κυκλοφορούν εκεί έξω)
Προσωπικά σκεφτόμουν την εξής διαδικασία:
Άδειασμα του κυκλώματος, ξέπλυμμα και γέμισμα με καθαρό νερο και μαζί με αυτό ξύδι και σόδα. (αλλά σε τι δοσολογία; ) Άδειασμα και ξέπλυμμα πάλι ή ξανά από την αρχή αν έχει πολύ μπίχλα.Τέλος, έστω ότι το καθάρισα, με τι θα ήταν καλό να το γεμίσω; Διαβάζω πως τα παραφλού τα αρεωμένα ειδικά τα πράσινα δεν είναι καθόλου καλά. Ισχύει και για τα κόκκινα; Να πάρω κάποιο άλλο που να το αραιώσω εγώ;
Ευχαριστώ!
-
- Αυτοκινητο, χρονολογια, χλμ
- ΓΙΑΤΙ σε εχει πιασει να το καθαρισεις?
- Δεν ειναι τουαλετα στο στρατο να ριχνουμε ακουαφόρτε.
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=19105&p=2763817&hilit=jimny#p2763817
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
- Αυτοκινητο, χρονολογια, χλμ
- ΓΙΑΤΙ σε εχει πιασει να το καθαρισεις?
- Δεν ειναι τουαλετα στο στρατο να ριχνουμε ακουαφόρτε.
- Για αυτό δε θέλω να ρίξω κανένα χημικό
- σα να ανεβάζει λίγο περισσότερη θερμοκρασία από ότι συνήθως (μετά από ανηφόρες αν μείνω σταματημένος βλέπω λίγο ανεβασμένη θερμοκρασία μέχρι να δουλέψει το βετιλατέρ και να την ρήξει), αλλά και πριν λίγο καιρό μου έκανε κάτι (μάλλον άσχετο με το καθαρισμό που θέλω) μερικές φορές μου άδειαζε απο την υπερχίληση νερα. Τότε λοιπόν πήρα μία καινούρια τάπα για το ψυγείο, έκανα εξαέρωση αλλά συμπλήρωσα αρκετό νερό από τη βρύση (προσωρινά για να δω αν παίζει κάτι άλλο με το αμάξι) αλλά τελικά φαίνεται να λειτουργεί μια χαρά. Εκτός του ότι είδα κατακάθια σα λάσπη στο παγούρι και ενώ το καθάρισα πριν κάνα δυο βδομάδες που άλλαξα την τάπα μου φαίνεται ότι έχει πάλι βρώμες. Οπότε ένας λόγος είναι η λασπούρα που είδα και ο δεύτερος είναι ότι του έχω συμπληρώσει αρκετό νερό και δε θέλω να μείνει έτσι οπότε θα το αδειάσω ούτος η άλλος άρα ας κάνω και κάνα καθαρισματάκι.
- daihatsu charade '93 χιλιόμετρα μακάρι να ξερα. (μεταχειρισμένο και μάλλον ήταν πειραγμένα )
-
κακο δεν του κανει το καθαρισμα προφανως. Νερακι σκετο μερικα ξεπλυματα, μεχρι να μη βγαινει βρωμικο
Δες και το υπολοιπο θεμα 'παραφλου στο ψυγειο' μην εχει κανεις αλλος και αλλη ιδεα
Θερμοστατης ειναι ενταξει? ειναι σχετικα φτηνος, αμα σου ειναι ευκολο κανε μια αλλαγη μια και θα μπλεχτεις με τετοια. -
Πριν ενάμιση χρόνο αν θυμάμαι καλά αλλάξα θερμοστάτη και μη φανταστείς ότι κάνω και τα πολλά χιλιόμετρα (να κάνω καμια 2χιλιάδες km το χρόνο περίπου...), αλλά δε νομίζω πως το καθάρισε ο μηχανικός που τον άλλαξε γιατί το καλοριφέρ έβγαζε λιγότερο ζεστό αέρα από ότι παλαιότερα και επίσης εγώ είχα πράσινο παραφλού και εκείνος έβαλε κόκκινο και μου φαίνεται ότι είχε αναμιχτεί με το πράσινο άρα δε το άδειασε καν εντελώς το παλιό. Δυστυχώς δε ξέρω που είναι ο θερμοστάτης και πόσο δύσκολο είναι να βγει. Θα τον έβγαζα τουλάχιστον για το καθάρισμα γιατί φαντάζομαι είναι καλύτερα να κάνει κύκλο το νερό μέσα και με σβηστό το αμάξι όταν βάλω το λάστιχο.
Edit: το κακό είναι ότι πριν 2 βδομάδες που έκανα ότι έκανα και άλλαξα και τάπα, διαπίστωσα ότι χάνει λίγο το ψυγείο από πάνω στο καπάκι και ίσως να έφταιγε αυτό και πήρε αέρα το κύκλωμα και μου τα πέταγε έξω (παίζει αυτό ή όχι; ) Αν το παρακολουθώ και συμπληρώνω όταν χάνει υπάρχει θέμα και πάλι;
-
Aυτο που χανει το ψυγειο δεν ακουγεται και η καλυτερη φαση.
Καλο νομιζω θα ητνα να φτιαχτει αν μπορεις οικονομικα. Ας πει και καποιος αλλος τη γνωμη του. -
Ο χρήστης nikospot έγραψε:
Πριν ενάμιση χρόνο αν θυμάμαι καλά αλλάξα θερμοστάτη και μη φανταστείς ότι κάνω και τα πολλά χιλιόμετρα (να κάνω καμια 2χιλιάδες km το χρόνο περίπου...), αλλά δε νομίζω πως το καθάρισε ο μηχανικός που τον άλλαξε γιατί το καλοριφέρ έβγαζε λιγότερο ζεστό αέρα από ότι παλαιότερα και επίσης εγώ είχα πράσινο παραφλού και εκείνος έβαλε κόκκινο και μου φαίνεται ότι είχε αναμιχτεί με το πράσινο άρα δε το άδειασε καν εντελώς το παλιό. Δυστυχώς δε ξέρω που είναι ο θερμοστάτης και πόσο δύσκολο είναι να βγει. Θα τον έβγαζα τουλάχιστον για το καθάρισμα γιατί φαντάζομαι είναι καλύτερα να κάνει κύκλο το νερό μέσα και με σβηστό το αμάξι όταν βάλω το λάστιχο.Edit: το κακό είναι ότι πριν 2 βδομάδες που έκανα ότι έκανα και άλλαξα και τάπα, διαπίστωσα ότι χάνει λίγο το ψυγείο από πάνω στο καπάκι και ίσως να έφταιγε αυτό και πήρε αέρα το κύκλωμα και μου τα πέταγε έξω (παίζει αυτό ή όχι; ) Αν το παρακολουθώ και συμπληρώνω όταν χάνει υπάρχει θέμα και πάλι;
Σιγουρα ο μηχανικος δεν σου αλλαξε το νερο στο κυκλωμα αφου δεν του το ειπες.
Απλα αλλαξε τον θερμοστατη και συμπληρωσε.
Λες οτι χανει νερο το ψηγειο.
Εαν ειναι ετσι φιλε μου ,καλυτερα αλλαξε το εντελως.
Οσον αφορα το καθαρισμα του,εγω ελυνα πανω και κατω κολαρο,επαιρνα λαστιχο νερου και εριχνα μεσα με λιγο TIDE για αφρο. -
Καλησπέρα & καλές γιορτές καταρχήν!
Από χτες είμαι σε αναζήτηση για ψυγείο και βασικά μιας που μπήκα στη διαδικασία και το ξήλωσα έβγαλα και τον θερμοστάτη για να με διευκολύνει στο καθάρισμα με το λάστιχο. Αλλά δεν έβαλα κάτι άλλο μέσα πέρα από νερό. Το νερό έβγαινε πεντακάθαρο από την αρχή αλλά στο κολάρο βλέπω κολλημένο ένα στρώμα σαν σκουριά που αν το τρίψεις με το δάχτυλο είναι σαγρέ και φεύγει λίγο λίγο με την τριβή. Φαντάζομαι πως έτσι θα είναι και σε άλλα σημεία του κυκλώματος, οπότε κάτι σκεφτόμουν να βάλω μπας και ξεκολλήσει η μπίχλα και καθαρίσει καλύτερα. Όπως και να χει με απασχολεί άλλο θέμα τώρα και έχω φάει τον κόσμο να βρω ένα service manual του συγκεκριμένου κινητήρα μήπως καταλάβω τι είναι αυτό που με απασχολεί αλλά δεν υπάρχει χωρίς να πληρώσεις.
Να περιγράψω λίγο μήπως κάποιος μπορεί να μου δώσει καμιά ιδέα γιατί και το αμάξι δε μπορώ να το μετακινήσω τώρα να το πάω σε κάνα μηχανικό να μου πει.
Στο κάτω μέρος του ψυγείου εκτός από την έξοδο για το κολάρο έχει και 2 μικρά σωληνάκια δεξία και αριστερά (υπάρχει και φωτό στο τέλος). Το ένα είναι ταπωμένο αχρησιμοποίητο. Από το άλλο φεύγει ένα σωληνάκι και πάει στο..... φίλτρο λαδιού ( ? ) και από εκεί φεύγει ένα άλλο σωληνάκι και πάει κάπου πάνω στο μοτέρ και μετά δε ξέρω... (έχω ανεβάσει και βίντεο). Το θέμα είναι το εξής. Αυτό το σωληνάκι δε κάνει κύκλωμα με κάτι άλλο... Αφού φανταστείτε όταν το έβγαλα από το ψυγείο ενώ το κύκλωμα είχε καθαρό νερό, μέσα από το σωληνάκι βγήκε ένα σάπιο μπορντοροδοκόκκινο ζουμί που προφανώς είχε μείνει εκεί από την εποχή του Νώε. Αφού έχωσα το λάστιχο εκεί μέσα και προσπάθησα να περάσω νερό, δεν πέρναγε με τίποτα και μετά απλά ξανα άδειασε καθαρότερο νερό. Προσπάθησα να φυσίξω με το στόμα μου και δε πέρναγε τίποτα, κόντεψα να σκάσω εγώ βασικά, αλλά κύκλωμα δεν είδα να κάνει πουθενά. Ερώτηση λοιπόν! Τι είναι αυτό εκεί και γιατί πηγαίνει εκεί χωρίς λόγο; Μήπως είχε αναμονή για κάτι άλλο ή χρησιμοποίησαν κάτι κοινό σε αρκετά μοντέλα ενώ δεν χρησιμοποιείται σε όλα και απλά κάποιος που άλλαξε το ψυγείο κάποτε, το έβαλε σα βλάκας επειδή δεν ήξερε ότι ηταν άχρηστο; Αυτό το θέμα με απασχολεί διότι βρίσκω ψυγεία χωρίς τέτοια σωληνάκια κάτω και δε βγάζω άκρη με τα 200 διαφορετικά μοντέλα charade που κυκλοφορούν. Πραγματικά δε ξέρω καν ποιο έχω και ποια είναι συμβατά μεταξύ τους και τι σόι ανταλλακτικά μπορεί να είχε χρησιμοποιείσει ο προηγούμενος.
Ευχαριστώ!
φωτό: http://i58.tinypic.com/i2sopu.jpg
Βίντεο (σορρυ για την βρώμα μέσα στον κινητήρα, θα καθαριστεί κάποια στιγμή): http://youtu.be/UypJPf27Lj0 -
Τα σωληνάκια αυτά είναι συνήθως για να κρυώσει το λάδι στα αυτόματα κιβώτια ή στην μηχανή.
Στην περίπτωση σου ψύχει το λάδια αφού ψύχει το φίλτρο λαδιού.
Το ότι δεν κάνει κύκλωμα μπορεί να οφείλεται σε πιθανό βούλωμα ή κάποιο επιπλέον θερμοστάτη στην βάση του φίλτρου ή και τον κανονικό θερμοστάτη του κινητήρα που καθώς έπλυνες θα ήταν κλειστός. -
Τον κανονικο θερμοστατη τον εχω βγαλει αυτη τη στιγμη. Το δουλεψα με καθαρο νερο και το ζεστανα χωρις θερμοστατη! Σε περιπτωση που εχει ξεχωριστο θερμοστατη υπαρχει πιθανοτητα δηλαδη το κυκλωμα να ξεκιναει απο το ψυγειο ανεξαρτητο και μετα να συνεχιζει μεσα στη μηχανη αρα να επιστρεφει απο το πανω κολαρο στο ψυγειο; (το λεω γιατι ενω το ψυγειο εχει 2 σωληνακια μονο το 1 χρησιμοποιειται.)
-
Οπως βλεπω το ψυγειο στη φωτογραφια,φαινεται να ειναι ολο μεταλλικο και να μην εχει πλαστικα μερη.Αν οντως ειναι ετσι,μπορεις να το πας σε εναν ψυγεια να το καθαρισει και να επισκευασει τη διαρροη,φανταζομαι δεν θα σου παρει παραπανω απο 50 ευρω(αν εχεις να τα δωσεις,εννοειται )
Μπορεις να κανεις το ιδιο και για το ψυγειο του καλοριφερ,αν ειναι σε ευκολο σημειο και δεν χρειαζεται να ξηλωσεις το μισο αυτοκινητο για να βγει. -
Το πήγα πριν λίγο σε έναν και μου λέει κάποια πατέντα έχουν κάνει, ίσως έχουν αλλάξει και τα καπάκια με μπορύτζινα και αν μου το κολλήσει θα χαλάσει σχεδόν αμέσως πάλι (σε αντίθεση με τον άλλον την προηγούμενη φορά που έλεγε ναι ναι ναι φτιάααχνεται! και όντως δεν άντεξε και πολύ) Του το άφησα εκεί και περιμένω να δω αν θα βρει καινούριο.
Μόλις το είδε με ρώτησε αν έχω αυτόματο κιβώτιο (είδε τα σωληνάκια στο κάτω μέρος) και του εξήγησα τι ακριβώς συμβαίνει και δε με πίστευε. Του έδειξα το βίντεο και μου λέει 50 χρόνια δεν έχει δει τέτοιο πράγμα καθώς αυτό θα έπρεπε να επιστρέφει στο άλλο σωληνάκι του ψυγείου. Υπο κανονικές συνθήκες δηλαδή τα σωληνάκια στο κάτω μέρος του ψυγείου είναι ανεξάρτητα από το νερό του ψυγείου! (πράγμα που δε συμβαίνει στο δικό μου, άρα μάλλον έχει φάει κάποια χαζή μετατροπή...) Κανονικά καταλήγουν σε ένα οριζόντιο σωλήνα κατα μήκος του καπακιού του ψυγείου και από εκεί περνάει λάδι το οποίο απλά ψύχεται λίγο με επαγωγή από το νερό του ψυγείου. Σε αλουμινένια ψυγεία εντωμεταξύ λέει ότι έχει τύχει να τρυπήσει εσωτερικά αυτό και να ανακατέβει νερό με λάδια.
Γενικό συμπέρασμα: ίσως το σωληνάκι αυτό είναι άχρηστο τελικά...
@fiat127
το ψυγείο του καλοριφέρ φαντάσου πριν μερικά χρόνια που ξήλωσα το ταμπλό (έτσι για την πλάκα μου περισσότερο) δεν το βρήκα καν! Οπότε μάλλον είναι δύσκολο να βγει. -
το βιντεο δε φαινεται, ειναι private
-
Ο χρήστης nikospot έγραψε:
Το πήγα πριν λίγο σε έναν και μου λέει κάποια πατέντα έχουν κάνει, ίσως έχουν αλλάξει και τα καπάκια με μπορύτζινα και αν μου το κολλήσει θα χαλάσει σχεδόν αμέσως πάλι (σε αντίθεση με τον άλλον την προηγούμενη φορά που έλεγε ναι ναι ναι φτιάααχνεται! και όντως δεν άντεξε και πολύ) Του το άφησα εκεί και περιμένω να δω αν θα βρει καινούριο.Μόλις το είδε με ρώτησε αν έχω αυτόματο κιβώτιο (είδε τα σωληνάκια στο κάτω μέρος) και του εξήγησα τι ακριβώς συμβαίνει και δε με πίστευε. Του έδειξα το βίντεο και μου λέει 50 χρόνια δεν έχει δει τέτοιο πράγμα καθώς αυτό θα έπρεπε να επιστρέφει στο άλλο σωληνάκι του ψυγείου. Υπο κανονικές συνθήκες δηλαδή τα σωληνάκια στο κάτω μέρος του ψυγείου είναι ανεξάρτητα από το νερό του ψυγείου! (πράγμα που δε συμβαίνει στο δικό μου, άρα μάλλον έχει φάει κάποια χαζή μετατροπή...) Κανονικά καταλήγουν σε ένα οριζόντιο σωλήνα κατα μήκος του καπακιού του ψυγείου και από εκεί περνάει λάδι το οποίο απλά ψύχεται λίγο με επαγωγή από το νερό του ψυγείου. Σε αλουμινένια ψυγεία εντωμεταξύ λέει ότι έχει τύχει να τρυπήσει εσωτερικά αυτό και να ανακατέβει νερό με λάδια.
Γενικό συμπέρασμα: ίσως το σωληνάκι αυτό είναι άχρηστο τελικά...
@fiat127
το ψυγείο του καλοριφέρ φαντάσου πριν μερικά χρόνια που ξήλωσα το ταμπλό (έτσι για την πλάκα μου περισσότερο) δεν το βρήκα καν! Οπότε μάλλον είναι δύσκολο να βγει.Στο δικο μου αυτοκινητο, ο σωληνας απο το κυκλωμα του υδραυλικου τιμονιου περναει μπροστα απο το ψυγειο στο ρευμα του αερα, για να ψυχεται λιγακι. Εχεις υδραυλικο τιμονι? Μπας και παιζει κανα σεναριο τετοιο?
-
λάθος κατάλαβες
Ο ψυγειας περίμενε να υπάρχει επιπλέον κυκλοφορία νερού από το ένα σωληνάκι στο άλλο με νερο που να κρυώνει το φίλτρο λαδιουΔεν εξήγησε όμως αφού τα σωληνάκια είναι δίπλα πως θα γίνει κυκλοφορία;;
Πρέπει να είναι παράλληλη γραμμή που να φεύγει το νερό από την μηχανή και να πηγαίνει στο ψυγείο
Πάντως μπορείς να βάλεις πρόχειρα το ψυγείο ,να μην βάλεις το σωληνάκι στην θέση του και να δεις αν φέρνει νερό από την μηχανή
Αν φέρνει όταν ζεσταθεί καλά τότε το σωληνακι χρειάζεται, αν δεν φέρνει μάλλον είσαι ΟΚ -
Μιλάτε ρε παιδιά για το βίντεο ότι είναι private, δε το είχα προσέξει.
Όχι δεν έχω υδραυλικό τιμόνι (η έκδοση full extra είχε όμως)
Όσο για το σωληνάκι μου εξήγησε πως περνάει από εκεί λάδι από το αυτόματο κιβώτιο! Μου έδειξε κιόλας ένα τέτοιο σωλήνα και μου είπε ότι αυτό υπάρχει στο κάτω μέρος του ψυγείου και βγάζει δεξιά και αριστερά δυο μικρα σωληνάκια τα οποία δεν βγάζουν νερό από το ψυγείο! Έστω ότι το ψυγείο είναι έτσι, στο αμάξι μου κάτι άλλο συμβαίνει πάντως. Τώρα πρέπει να φαίνεται το βίντεο.
Ήθελα να την κάνω αυτή τη δοκιμή που λες αλλά τώρα δεν έχω καν ψυγείο προς το παρόν. -
Αδερφε εκανα ενα γρηγορο ψαξιμο και νομιζω πως manual υπαρχουν αερα πατερα
ριξε μια ματια εδω σελ 183
http://www.workshopservicemanual.com/m007290-daihatsu-charade-g100-gtti-1987-1994.htmlή εδω
http://www.clearchain.com/~benjsc/download/Daihatsu/Charade/
οντως το λαδι ψυχεαι με καποιο τροπο η βαση στο φιτρο ειναι 'oil cooler' λεει.
υπαρχουν και αλλα manual για σασσι , αναρτησεις φρενα κλπ
-
Αέρα υπάρχουν για τα μοτέρ CB-x και για το GTti. Εγώ φοράω το HC-E 1300cc 4κύλινδρο και δεν είναι καν τουρμπάτο. Για το συγκεκριμένο μοντέλο δε βρίσκω κάτι αέρα (μόνο owners manual το οποίο το έχω και σε βιβλιαράκι), αλλά μόνο επι πληρωμής στο ebay ή σε άλλα site που πουλάνε το pdf.
Πως είναι δυνατόν να ψύχει χωρίς να κάνει κύκλωμα; Εκτός αν όντως έχει και κάποιον άλλο θερμοστάτη και είναι κλειστός όταν είναι κρύο και δε το βλέπω το κύκλωμα. Πάντως ο ψυγειάς έτσι όπως μου το έδειξε μέσα από τον ανεξάρτητο αυτό σωλήνα στο ψυγείο λέει περνάει το λάδι και 'κρυώνει' λίγο από το νερό που βρίσκεται στο κάτω μέρος του ψυγείου (αφού από εκεί φεύγει το πιο κρύο) Στο δικό μου ψυγείο το συγκεκριμένο σωληνάκι βγάζει νερό από το ψυγείο και μάλιστα χρησιμοποιείται μόνο το 1... Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι όντως να το βάλω σε λειτουργία να ζεσταθεί και να δω τι θα γίνει σε εκείνο το σωληνάκι που πάει στο φίλτρο. (αφού ταπώσω και την άλλη έξοδο του ψυγείου)
Καθαρισμός ψυγείου/κυκλώματος. Πως τελικα;