-
Ο χρήστης caret έγραψε:
Ναι αυτό το ξέρω. Απλά συνήθως είμαι με την μούρη στην ανηφόρα και μπορεί να το αφήνω παρκαρισμένο για 2-3 μέρες. Έλεγα μήπως καμια μέρα δεν μπορεί αν ρουφήξει και δεν παίρνει μπρος. Αλλά με λαμπάκι δεν είμαι σχεδόν ποτέ.Η αντλια βενζινης στο αυτοκινητο μου ειναι προς την εμπρος μερια του τεποζιτου.
Μου εχει τυχει 2 φορες με πολυ λιγη βενζινη (οχι ατμους, αλλα σε φαση 'ενταξει παω μεχρι το σπιτι αλλα θα πρεπει να βαλω βενζινη σε λιγοτερο απο 10 χλμ') να μη μου παιρνει μπροστα επειδη εχω παρκαρει σε ανηφορα και εχει μαζευτι ολη η βενζινη πισω.
Βασικα η ξεφτιλα και η ταλαιπωρια ειναι περισσοτερο, παρα η ζημια. Τωρα πλεον παντα παρκαρισμα η μουρη στην κατηφορα, εχει δεν εχει βενζινη, -
Καλησπέρα , χθές στο focus 2005 1.6 Ti-Vct αναψε το 'check engine light ' χωρις καποια συμπτωματα ... Το πηγαμε βολτα και παρατήρησα οτι στο ρελαντί εκανε ενα λιγο διαφορετικο ηχο σαν να φερνει κατι στροφές και να βγαζει ηχο ... Εβαλα το OBD II scanner με το Torque απο το android και βρηκε τον κωδικο-προβλημα P2303 - Ignition coil b primary control circuit low
Εχει κανείς εμπειρία με το προβλημα ??? Το αμαξι εχει 120k km και δεν εχει αλλαχτει πολλαπλασιαστης .. Λετε να τον αλλαξω και να δω αν φτιαχτεί ? -
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Σχετικά με το βασικό service αυτοκινήτου ισχύει ότι πρέπει να γίνεται ή κάθε χρόνο ή ανά 15.000km, όποιο από τα δύο επέλθει πρώτα; Ας πούμε κάποιος (πχ εγώ) που δεν βγάζει 15000 σε ένα χρόνο, μπορεί να το καθυστερεί μέχρι τη συμπλήρωση τους ή όχι; Ποια η άποψή σας;Οποιο ερθει πρωτα, πιο απλο δε γινεται
Αμα εχεις κανει 15Κ χλμ σε λιγοτερο απο 12 μηνες, πας για σερβις
Αμα εχουν περασει 12 μηνες, ασχετως αν εχεις κανει λιγοτερα απο 15Κ χλμ, ΠΑΛΙ πας για σερβις.Ειδικα για λαδια, ιμαντες εκκεντροφορου κλπ. Πραγματα που μπορουν να χαλασουν το αυτοκινητο και την τσεπη σου.
Αμα τωρα μιλαμε για κανα φιλτρο αερα ή φιλτρο καμπινας, οκ, μην το αλλαξεις αμα εχεις κανει 5000 χλμ/ετος, φυσα το λιγο και τελείωσε. -
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Καλησπέρα , χθές στο focus 2005 1.6 Ti-Vct αναψε το 'check engine light ' χωρις καποια συμπτωματα ... Το πηγαμε βολτα και παρατήρησα οτι στο ρελαντί εκανε ενα λιγο διαφορετικο ηχο σαν να φερνει κατι στροφές και να βγαζει ηχο ... Εβαλα το OBD II scanner με το Torque απο το android και βρηκε τον κωδικο-προβλημα P2303 - Ignition coil b primary control circuit low
Εχει κανείς εμπειρία με το προβλημα ??? Το αμαξι εχει 120k km και δεν εχει αλλαχτει πολλαπλασιαστης .. Λετε να τον αλλαξω και να δω αν φτιαχτεί ?Τα διαφορα φόρα το παρουσιαζουν σαν κοινο πρόβλημα και φτηνο αν δεν αγορασεις απο αντιπροσωπια. Εξετασε και την περιπτωση να ειναι τα καλωδια.
-
Ερώτηση.
Μετά την τελευταία θεομηνία, στο αυτοκίνητο το νερό είχε φτάσει σε υψος μέχρι το άνω μέρος της ζάντας παρκαρισμένο, Μετά από αυτό όταν ξεκινάω κατά την αποσυμπλεξη με πρώτη τραντάζετε,
Έχω κάνει περίπου 100 χλμ. έχει βελτιωθεί αλλά το πρόβλημα παραμένει, τι μπορεί να συμβαίνει; -
Πιθανό να σκούριασε το βολάν. Ζόρισε λίγο τον συμπλέκτη να καθαρίσει και βλέπεις.
-
Υποτίθεται ότι είναι στεγανό το σύστημα πως να σκουριασε.
-
Οχι... το σημειο του συμπλεκτη δεν ειναι στεγανο....
Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Σχετικά με το βασικό service αυτοκινήτου ισχύει ότι πρέπει να γίνεται ή κάθε χρόνο ή ανά 15.000km, όποιο από τα δύο επέλθει πρώτα; Ας πούμε κάποιος (πχ εγώ) που δεν βγάζει 15000 σε ένα χρόνο, μπορεί να το καθυστερεί μέχρι τη συμπλήρωση τους ή όχι; Ποια η άποψή σας;
Οποιο ερθει πρωτα, πιο απλο δε γινεται
Αμα εχεις κανει 15Κ χλμ σε λιγοτερο απο 12 μηνες, πας για σερβις
Αμα εχουν περασει 12 μηνες, ασχετως αν εχεις κανει λιγοτερα απο 15Κ χλμ, ΠΑΛΙ πας για σερβις.Ειδικα για λαδια, ιμαντες εκκεντροφορου κλπ. Πραγματα που μπορουν να χαλασουν το αυτοκινητο και την τσεπη σου.
Αμα τωρα μιλαμε για κανα φιλτρο αερα ή φιλτρο καμπινας, οκ, μην το αλλαξεις αμα εχεις κανει 5000 χλμ/ετος, φυσα το λιγο και τελείωσε.Κατανοητός, ευχαριστώ
-
Αλλαγη φιλτρου βενζινης, εισαγωγης και καμπινας καθε ποσα χιλιομετρα πρεπει να γινεται?
-
Ο χρήστης caret έγραψε:
Αλλαγη φιλτρου βενζινης, εισαγωγης και καμπινας καθε ποσα χιλιομετρα πρεπει να γινεται?Αναλογα το αυτοκινητο και οτι λεει ο κατασκευαστης
Γενικοτερος κανονας μια φορα το χρονο........
Πλεον τα περισσοτερα μοντελα δεν αλλαζουν φιλτρο βενζινης για παραδειγμα...... -
Αναφερομαι σε golf mk4. Το συγκεκριμενο αλλαζει φιλτρο βενζινης.
-
Ο χρήστης caret έγραψε:
Αναφερομαι σε golf mk4. Το συγκεκριμενο αλλαζει φιλτρο βενζινης.καθε 30.000χλμ
καμπινας καθε 2χρονια -
Οκ ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
καμπινας καθε 2χρονιαστο δικο μου καθε 6 μηνο που το ανοιγω και το βλεπω εχει παπαδες πανω. Αν ειναι σε ευκολο σημειο αλλαζε το μονος σου συχνοτερα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
καμπινας καθε 2χρονια
στο δικο μου καθε 6 μηνο που το ανοιγω και το βλεπω εχει παπαδες πανω. Αν ειναι σε ευκολο σημειο αλλαζε το μονος σου συχνοτερα.
Συμφωνω..........και σε μενα η μαζντα λεει καθε 2χρονια,αλλα οταν το ειδα την πρωτη φορα αποφασισα να το αλλαζω καθε χρονο.
-
σε parking το εχω το αυτοκινητο για αυτο δεν μαζευει ξενη υλη απο πευκα,πλατανο κα.
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
σε parking το εχω το αυτοκινητο για αυτο δεν μαζευει ξενη υλη απο πευκα,πλατανο κα.Η βρωμια/σκονη που μαζευει ειναι ως επι το πλειστον εν κινηση,καθως και με τη χρηση του κλιματισμου.......
-
Αλλαξα τελικά σημερα τον πολλαπλασιαστή με τον μανίσιο της bosch που τον βρηκα 40 ευρώ . Το λαμπάκι εφυγε πλέον . Παρατήρησα οτι απο την μάνα του ειχε διηλεκτρικο γράσο εκει που πατανε τα καλώδια στον πολλαπλασιαστή αλλα εγώ δεν εχω καθόλου .. Θεωρείτε απαραίτητο ?
Ααα και προσοχή οποιος κανει την ιδια δουλεία το κλιπσάκι για την τροφοδοσία σπαει πανεύκολα ... -
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Αλλαξα τελικά σημερα τον πολλαπλασιαστή με τον μανίσιο της bosch που τον βρηκα 40 ευρώ . Το λαμπάκι εφυγε πλέον . Παρατήρησα οτι απο την μάνα του ειχε διηλεκτρικο γράσο εκει που πατανε τα καλώδια στον πολλαπλασιαστή αλλα εγώ δεν εχω καθόλου .. Θεωρείτε απαραίτητο ?
Ααα και προσοχή οποιος κανει την ιδια δουλεία το κλιπσάκι για την τροφοδοσία σπαει πανεύκολα ...Μαστορας!
To διηλεκτρικο γρασο (σιλικονης) υπαρχει εκει γιατι 'αντιστεκεται' στην ταση του ρευματος να πηγαινει στη γειωση απο τον πιο συντομο δρομο. Οποτε αν το καλωδιο εκει ειναι πιο 'αδυναμο' ή εχεις μεγαλη αντισταση στα μπουζοκαλωδια, το ρευμα αντι να παει στο μπουζι 'πηδαει' και παει πχ στον κορμο ή οπου αλλου βρισκει ευκολα.
Το ford (Motorcraft) εχει κωδικο XG 3A Dielectric grease.
Κανε ενα τηλ στην ford να σου πεσουν τα δοντια απο την τιμη ή παρτο απ' εξω. Τυπικα θα πρεπει να εχει και στην ακρη απο tις πιπες εκει που μπαινει το μπουζι.
Χρησιμοποιειται και για λιπανση στα φρενα, στους πειρους της δαγκανας γιατι ειναι αδρανες δεν ξεραινει/χαλαει/διογκωνει τις λαστιχενιες φουσκιτσες και αντεχει στην υψηλη θερμοκρασια.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........