-
Γιατί μου φαίνεται ότι το στήσιμο του Focus RS **ΔΕΝ **έχει γίνει από τους Γερμανούς?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
α)Τα Ford αμερικάνικα δεν είναι?
β)ST? Χα Χα Χα
γ)Μίλα καλύτερα, δεν νομίζω ότι σου έχει δώσει κάποιος το δικαίωμα να του μιλάς με αυτόν τον τρόπο..α)τα FORD είναι Γερμανικά αλλά δεν ξέρω προς τι τέτοια ξεροκεφαλιά.Μήπως ζεις ακόμα στην δεκαετια του ΄50?
β)για το FOCUS RS μιλούσα το καινούργιο. ST δεν λεγεται τώρα?
γ) Εσένα κοροϊδευα αν δεν το κατάλαβες κ μάθε να μην είσαι απόλυτος στην ζωή σου.α)Δεν το γνωριζα, ζητώ συγγνώμη.
β)Άλλο ST άλλο RS. Το καινουργιο το ST το έχεις οδηγήσει και εκφέρεις άποψη ή απλά φαντάζεσαι?
γ)Δεν σου επιτρέπω να με κοροϊδευεις. Επιχειρήματα δεν βλέπω όμως.. Και αν είμαι απόλυτος μπορούν να το κρίνουν οι υπόλοιποι χρήστες του φόρουμ.Και όταν λες ότι έχει RACING χαρακτήρα το Audi, μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει η λέξη RACING
Φιλικά
EDIT: Ναι, το RS έχει racing χαρακτήρα αλλά η περιορισμένη παραγωγή του δεν θα έλεγα ότι μας επιτρέπει να το συγκρίνουμε με ένα αυτοκίνητο που πωλείται κανονικά.
Καλα ρε KID σε λίγο θα με βγάλεις κ Τούρκο επειδή ο προπάππους μου έχει Μικρασιάτικες ρίζες. γιατι τόσος αντίλογος δεν μπορώ να καταλάβω. Τα racing αμάξια (αγωνιστικού τύπου) ΠΑΝΤΑ θα είναι Limited edition για αυτους που πραγματικά τα θέλουν. Πρέπει να έχεις κότσια να οδηγήσεις ενα FOCUS RS κ δεν θα το πάρει ο καθε ένας τυχαίος. Όπως κ το VW GOLF V GTI. θα δεις ποσα θα κυκλοφορήσουν. τουλάχιστον συμφωνεις σε αυτο?
Οσο για την κοροιδία ζητάω συγνώμη, αλλα να ξέρεις οτι οταν μιλάς να ξέρεις τι γράφεις.δεν χρειάζεται να ρωτησω αλλους στο φορουμ για σένα. εχω κριτικη ικανοτητα να βγάζω συμπερασματα. απλα με έβγαλες απο τα ρούχα μου.
Φιλικά,
Θοδωρης -
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Καλα ρε KID σε λίγο θα με βγάλεις κ Τούρκο επειδή ο προπάππους μου έχει Μικρασιάτικες ρίζες.Δεν κατάλαβα τι σχέση έχει αυτό το σχόλιο.
γιατι τόσος αντίλογος δεν μπορώ να καταλάβω.
Στην θέση σου θα το έλεγα διάλογο και όχι αντίλογο.
Τα racing αμάξια (αγωνιστικού τύπου) ΠΑΝΤΑ θα είναι Limited edition για αυτους που πραγματικά τα θέλουν.
Ούτε τα EVO, ούτε τα STi είναι limited edition. To RS ήταν limited edition.
Πρέπει να έχεις κότσια να οδηγήσεις ενα FOCUS RS κ δεν θα το πάρει ο καθε ένας τυχαίος.
Συμφωνώ, θα το πάρει αυτός που θέλει ένα τρομερό αυτοκίνητο και δεν ενδιαφέρεται να πουλήσει μούρη.
Όπως κ το VW GOLF V GTI. θα δεις ποσα θα κυκλοφορήσουν. τουλάχιστον συμφωνεις σε αυτο?
GTi θα κυκλοφορήσουν πάρα πολλά (αναλογικά με τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας) γιατί είναι Golf. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
Οσο για την κοροιδία ζητάω συγνώμη, αλλα να ξέρεις οτι οταν μιλάς να ξέρεις τι γράφεις.
Παρόλα αυτά, δεν με έχεις πείσει ακόμα ότι υπάρχει γερμανικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής που έχει racing χαρακτήρα.
Φιλικά,
Δημήτρης -
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Τα racing αμάξια (αγωνιστικού τύπου) ΠΑΝΤΑ θα είναι Limited edition για αυτους που πραγματικά τα θέλουν. Πρέπει να έχεις κότσια να οδηγήσεις ενα FOCUS RS κ δεν θα το πάρει ο καθε ένας τυχαίος. Όπως κ το VW GOLF V GTI. θα δεις ποσα θα κυκλοφορήσουν. τουλάχιστον συμφωνεις σε αυτο?Δηλαδή όλα αυτά που ανέφερες είναι 'racing' και το TypeR 'φλώρικο' ?
Επίσης μόλις μάθαμε πως 'racing' σημαίνει 'limited edition'...
Ερώτηση: έχεις ποτέ οδηγήσει κανονικό αγωνιστικό ?
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Καλα ρε KID σε λίγο θα με βγάλεις κ Τούρκο επειδή ο προπάππους μου έχει Μικρασιάτικες ρίζες.Δεν κατάλαβα τι σχέση έχει αυτό το σχόλιο.
Στο οτι τα FORD που οδηγούμε είναι Αμερικάνικα!
γιατι τόσος αντίλογος δεν μπορώ να καταλάβω.
Στην θέση σου θα το έλεγα διάλογο και όχι αντίλογο.
Σαν κοντριτσα το βλέπω κ αντιλογο. ο διάλογος θέλει υποχωρήσεις κ παραδοχές σε μερικά στάνταρ!
Τα racing αμάξια (αγωνιστικού τύπου) ΠΑΝΤΑ θα είναι Limited edition για αυτους που πραγματικά τα θέλουν.
Ούτε τα EVO, ούτε τα STi είναι limited edition. To RS ήταν limited edition.
κ το ST Πιθανότατα να είναι. όπως κ το GOLF V GTi στην Ελλάδα. Πιστεύω, (δεν είμαι σίγουρος) οτι έχει να κάνει με το Marketing των βιομηχανιων στην Ευρώπη.
Πρέπει να έχεις κότσια να οδηγήσεις ενα FOCUS RS κ δεν θα το πάρει ο καθε ένας τυχαίος.
Συμφωνώ, θα το πάρει αυτός που θέλει ένα τρομερό αυτοκίνητο και δεν ενδιαφέρεται να πουλήσει μούρη.
Συμφωνουμε, κ ένας με RS σίγουρα θα πουλήσει μούρη, χωρίς να το επιδιώξει αλλα δεν είναι αυτος ο στόχος του, όπως ένας με ΤΤ ή RX-8(γνώμη μου)
Όπως κ το VW GOLF V GTI. θα δεις ποσα θα κυκλοφορήσουν. τουλάχιστον συμφωνεις σε αυτο?
GTi θα κυκλοφορήσουν πάρα πολλά (αναλογικά με τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας) γιατί είναι Golf. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
κάπου είχα διαβάσει για τον αριθμό εισακτέων GOLF GTi στην Ελλάδα αλλα δεν θυμαμαι ποσα.το σίγουρο είναι οτι δεν θα είναι πολλά. ϊσως κάνω λάθος.
Οσο για την κοροιδία ζητάω συγνώμη, αλλα να ξέρεις οτι οταν μιλάς να ξέρεις τι γράφεις.
Παρόλα αυτά, δεν με έχεις πείσει ακόμα ότι υπάρχει γερμανικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής που έχει racing χαρακτήρα.
το FOCUS RS δλδ δέν σου κάνει? ευρείας παραγωγής κατα μεγάλο ποσοστό θεωρούνται οι Ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανιες, για να πουλήσουν περισσότερο. Δεν ενδιαφέρει τον Γερμανό αν θα πάρεις εσυ το RS κ το GTi όταν ΠΟΥΛΑΕΙ το ίδιο αμάξι σε λιγότερα κυβικά, καθαρά επιβατικό κ όχι αγωνιστικού χαρακτηρα σε πολλές κόπιες:) Κατάλαβες?
Ειναι αρχές του μαρκετινγκ αυτές. -
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Εσένα συνονόματε σ'έχω βάλει στο μάτι. Εγώ πάντως ψήνομαι ακόμα και μια καθημερινή απόγευμα να πάω για καφεδάκι στο Γαλαξίδι.
Μέσα Να περιμένουμε να πάρει το GTI o Strassenmeister ή πριν ?
Ασε, γι'αυτόν έχω πληροφορίες πως είναι ευθειάκιας. Κι επίσης μέχρι να του έρθει το GTI θα έχει περάσει σχεδόν και το καλοκαίρι.
Ρε nasos για πες μας απο που το εμαθες αυτο?Επειδη ανοιγω και σε ευθεια σημαινει πως δε στριβω?Για παμε για καφε Γαλαξειδι,που ξερω και το δρομο με κλειστα ματια,και βλεπουμε ποιος στριβει.Δεν ξεχναω φιλε naso,ποτε...
-
Για μενα παντως για την αντιπαραθεση που υπαρχει στο θεμα αυτο μεταξυ CTR και GTI,θεωρω πως το καλυτερο συγκριτικο ηταν στους 4Τ και πολυ απλα κατεληγε στο συμπερασμα πως ο ιαπωνας ειναι 'R' και ο γερμανος 'GTI'.Απλα και ομορφα,διαλεγετε και περνετε.Αλλος θελει τουρμπο,αλλος θελει ατμοσφαιρα.Εγω τουρμπο εμαθα τουρμπο θελω,δε μου κανει αισθηση το ατμοσφαιρικο οσο καλο και αν ειναι.Το παραδεχομαι βεβαια και ισως καποτε το (ξανα-)δοκιμασω.
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Εσένα συνονόματε σ'έχω βάλει στο μάτι. Εγώ πάντως ψήνομαι ακόμα και μια καθημερινή απόγευμα να πάω για καφεδάκι στο Γαλαξίδι.
Μέσα Να περιμένουμε να πάρει το GTI o Strassenmeister ή πριν ?
Ασε, γι'αυτόν έχω πληροφορίες πως είναι ευθειάκιας. Κι επίσης μέχρι να του έρθει το GTI θα έχει περάσει σχεδόν και το καλοκαίρι.
Ρε nasos για πες μας απο που το εμαθες αυτο?Επειδη ανοιγω και σε ευθεια σημαινει πως δε στριβω?Για παμε για καφε Γαλαξειδι,που ξερω και το δρομο με κλειστα ματια,και βλεπουμε ποιος στριβει.Δεν ξεχναω φιλε naso,ποτε...
Πωπω ρε Χάρη... Πολύ παρεξηγιάρης μας έχεις βγει!
-
Λοιπον καταρχην χαιρετω!!
Για το Respect το RS... Συμφωνω 1000%
Μ'αρεσει και απο το χοντα πιο πολυ!!
Και για να βαλω και αλλο ενα φορουμ - τοπικ στη θεση του....,Παρτε ΦΡ να δειτε τη γλυκα!!
Τα παταει ολα!!
εμ... ναι... εεε.... -
Το RS ήρθε στην Ελλάδα σε 40 κομμάτια και παρασκευάστηκαν συνολικά 4000. Μάλιστα είχαν και production number.
Το GTi ήρθε σε 400 κομμάτια αρχικά και αν σου έκανε κάποιο από αυτά το παιρνες, αλλιώς περίμενες να εισαχθεί το δικό σου όπως το θέλεις. Αυτή την εντύπωση έχω, ίσως να κάνω λάθος. Και σε καμία περίπτωση δεν είναι limited edition το GTi.Και με τον φίλο theos_larrisa δεν λέμε πιο είναι καλύτερο, λέμε για τον Racing χαρακτήρα του Type-R και αν μπορεί να στον δώσει κάποιο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής από την Γερμανία.
-
Και το TypeR είναι limited edition και έχει production number
Αρα (συνεπαγωγή): Είναι racing και συνεπώς δεν είναι φλώρικο
Ουφ, και είχα ανησυχήσει
Ομως: μήπως μπορεί ένα αυτοκίνητο να είναι ταυτόχρονα racing και φλώρικο ?
Βρε να πάρει, μπερδεύτηκα πάλι...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και το TypeR είναι limited edition και έχει production numberΝάσο σίγουρα ξέρεις καλύτερα από μένα, αλλά έχω την εντύπωση ότι υπάρχει η 'κοινή' έκδοση χωρίς Production number και μία ειδική έκδοση που είχαν έρθει 80 στην Ελλάδα.. Διόρθωσε με επειδή πολύ παραπληροφορημένο με βρίσκω τώρα τελευταία..
-
Ο χρήστης nasos έγραψε:
Πωπω ρε Χάρη... Πολύ παρεξηγιάρης μας έχεις βγει!O γραπτος λογος βλεπεις παρεξηγειτε ευκολα.Θα τα πουμε κι απο κοντα για καποιο καφεδακι Γαλαξειδι ή και πιο κατω που εχω σπιτι και θα σου φυγει αυτη η εντυπωση.Αν και η αληθεια ειναι οτι θα πρεπει να περιμενουμε αρκετα μεχρι να το παρω και να το στρωσω.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και το TypeR είναι limited edition και έχει production numberΑρα (συνεπαγωγή): Είναι racing και συνεπώς δεν είναι φλώρικο
Ουφ, και είχα ανησυχήσει
Ομως: μήπως μπορεί ένα αυτοκίνητο να είναι ταυτόχρονα racing και φλώρικο ?
Βρε να πάρει, μπερδεύτηκα πάλι...
για να συνοψίσουμε κ να μην αντιλέγουμε κ φαινόμαστε σαν 13χρονα παιδιά, θα πω οτι επειδη δεν μου άρεσε καθόλου το Type-R γενικά όταν έκανα βόλτα σε σχέση με το LEON CUPRA R, το θεώρησα φλώρικο για αυτον τον λόγο.επειοδη δεν έχει τουρμπινα κ δεν ακούγεται αυτος ο ΗΧΟΣ. Τα ξεμπέρδεψες τώρα?
Είναι τύπου racing, έχει χαρακτήρα δλδ, κ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ. Δεν είναι σαν το RS που απο μακριά κάνει ΜΠΑΜ and without a doubt IS RACING and not just the character of..'RACING'.
Υ.Γ. ΔΕΝ εχω βολτάρει με RS. Αλλά μόνο με TYPE-R κ CUPRA R. Δεν έχω άλλες εμπειρίες με τέτοια 'αγωνιστικά' αμάξια!Λύθηκε η παρεξήγηση τώρα??
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
Θα τα πουμε κι απο κοντα για καποιο καφεδακι Γαλαξειδι ή και πιο κατω που εχω σπιτι και θα σου φυγει αυτη η εντυπωση.Κι εγώ εκεί ψιλοκοντά έχω σπίτι (ορεινή Ναυπακτία), γι'αυτό κι όταν ακούω για Γαλαξίδι χαίρομαι.
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Τα ξεμπέρδεψες τώρα?Εγώ ναι Εσύ να δούμε πότε θα τα ξεμπερδέψεις. Φαντάζομαι αν ακούσεις καμία Formula 3 θα τη θεωρήσεις 'φλώρικη' επειδή δεν έχει τον ΗΧΟ
Οταν αποκτήσεις εμπειρία με αγωνιστικά αυτοκίνητα, θα μπορείς να πεις ποιό είναι 'racing' εκτός του 'από μακριά κάνει ΜΠΑΜ'
Μέχρι τότε γεια και χαρά.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Και το TypeR είναι limited edition και έχει production number
Νάσο σίγουρα ξέρεις καλύτερα από μένα, αλλά έχω την εντύπωση ότι υπάρχει η 'κοινή' έκδοση χωρίς Production number και μία ειδική έκδοση που είχαν έρθει 80 στην Ελλάδα.. Διόρθωσε με επειδή πολύ παραπληροφορημένο με βρίσκω τώρα τελευταία..
Λες για την 30th anniversary edition. Αυτή ήταν μια ειδική έκδοση του TypeR για τα 30 χρόνια της σειράς Civic το 2003. Είχε φυμέ τζάμια και κόκκινα Recaro καθίσματα, χωρίς άλλη διαφοροποίηση σε σχέση με τα 'απλά' TypeR.
Ολα τα TypeR έχουν ταμπελάκι με σειρά παραγωγής (το δικό μου είναι το #25536)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και το TypeR είναι limited edition και έχει production number
Νάσο σίγουρα ξέρεις καλύτερα από μένα, αλλά έχω την εντύπωση ότι υπάρχει η 'κοινή' έκδοση χωρίς Production number και μία ειδική έκδοση που είχαν έρθει 80 στην Ελλάδα.. Διόρθωσε με επειδή πολύ παραπληροφορημένο με βρίσκω τώρα τελευταία..
Λες για την 30th anniversary edition. Αυτή ήταν μια ειδική έκδοση του TypeR για τα 30 χρόνια της σειράς Civic το 2003. Είχε φυμέ τζάμια και κόκκινα Recaro καθίσματα, χωρίς άλλη διαφοροποίηση σε σχέση με τα 'απλά' TypeR.
Ολα τα TypeR έχουν ταμπελάκι με σειρά παραγωγής (το δικό μου είναι το #25536)
Interesting! Ευχαριστώ για την ενημέρωση
Μην με βρίσεις: Το type-r το δικό σου, είναι limited edition ή απλά έχει production number?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τα ξεμπέρδεψες τώρα?
Εγώ ναι Εσύ να δούμε πότε θα τα ξεμπερδέψεις. Φαντάζομαι αν ακούσεις καμία Formula 3 θα τη θεωρήσεις 'φλώρικη' επειδή δεν έχει τον ΗΧΟ
Οταν αποκτήσεις εμπειρία με αγωνιστικά αυτοκίνητα, θα μπορείς να πεις ποιό είναι 'racing' εκτός του 'από μακριά κάνει ΜΠΑΜ'
Μέχρι τότε γεια και χαρά.
ΛΟΙΠΟΝ, έχω γνώμη διότι μπήκα κ στα 2 αυτοκινητα κ μου αρέσει ο ήχος της τουρμπινας περισσοτερο.ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΚΟΜΑ? κ σταμάτα να ειρωνεύεσαι διότι δεν βγάζει πουθενα
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μην με βρίσεις: Το type-r το δικό σου, είναι limited edition ή απλά έχει production number?Δεν είναι το 30th anniversary αλλά έχει production number. Ολα τα TypeR μοντέλα θεωρούνται από τη Honda 'limited' (πχ. Integra TypeR, το προηγούμενο Civic TypeR 1600 κτλ.) και έχουν ταμπελάκι με αριθμό παραγωγής.
Βέβαια επί της ουσίας δεν μπορεί να θεωρηθεί limited ένα αυτοκίνητο που βγαίνει σε ~40000 αντίτυπα (τόσα περίπου θα βγουν από το 2001 μέχρι να σταματήσει η παραγωγή του συγκεκριμένου μοντέλου (Civic EP3) κάπου στο 2006).
GOLF GTI vs CIVIC Type-R......