Ο χρήστης ililias έγραψε:
Τα δείγματα αυτώνπου είχες σε υπόληψη ηταν ενθαρρυντικά ε?
Παλιά, λέμε, την εποχή της αθωότητας.
μισθοδοσιες, καυσιμα, πρωτες υλες κτλ.
σκεψου πως μια μεταφορικη με 15-20 φορτηγα εχει γυρω στα 50.000€ τον μηνα καταναλωση σε καυσιμα.
επιχειρηση στην τουρκια περναει τα εξοδα της μεσω lyoness (λαμβανει επιστροφες) και ο ελληνας που την εβαλε κερδιζει χρηματα απο τους τουρκους. μιας και δεν υπαρχει γεωγραφικος περιορισμος σε ποιες απο τις 46 χωρες θα κανει το καθε μελος δικτυο.
Μισθοδοσία; Πληρώνω τους μισθούς στους εργαζόμενους μέσω λιο κ παίρνω επιστροφή;
Αγοράζω πρώτες ύλες από παραγωγούς μέσω λιο κ παίρνω επιστροφή;
Εν τέλει, οι αγορές πρώτων υλών είναι έξοδα; Καινούργια οικονομικά; Δεν θα τ' αντέξω...
Για τα υπόλοιπα, πλάκα μου κάνεις, ναι;
Δεν θέλεις να σου απαντήσω σαν να τα παίρνω σοβαρά αυτά που λες, ναι;
Για την ιστορία, έχω μερίδιο σε μεταφορική με 27 φορτηγά, πήγαμε την έδρα στη Βουλγαρία κ κάνουμε μεταφορές σ΄όλη την Ευρώπη. Θέλεις να το συζητήσουμε, στ' αλήθεια;
Αν βγαλεις κερδος θα κατσω στα τεσσερα και θα περιμενω.