Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορα Νέα - Αύγουστος 2014
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διάφορα Νέα - Αύγουστος 2014
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Formula 1
    24
    90
    465
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Δεν το είχα διαβάσει. Βέβαια μάλλον το έβαλες σε λάθος θέμα, εδώ είναι η θέση του. Α και στον ήλιο δεν κάθομαι λεπτό. Αν βάρεσε κάτι ήταν τα ούζα και οι μπύρες λόγω άδειας!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geo-f1 last edited by

        Μαριος?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          touring-the-m3-1-6 last edited by

          Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
          2014 2013

          1. Fernando Alonso (Ferrari) 22.000.000 € 20.000.000 €
            Kimi Raikkonen (Ferrari) 22.000.000 € 3.000.000 €
            Sebastian Vettel (Red Bull) 22.000.000 € 12.000.000 €
          2. Lewis Hamilton (Mercedes) 20.000.000 € 20.000.000 €
          3. Jenson Button (McLaren) 16.000.000 € 16.000.000 €
          4. Nico Rosberg (Mercedes) 12.000.000 € 11.000.000 €
          5. Felipe Massa (Williams) 4.000.000 € 6.000.000 €
            Nico Hulkenberg (Force India) 4.000.000 € 1.000.000 €
          6. Romain Grosjean (Lotus) 3.000.000 € 1.000.000 €
            Pastor Maldonado (Lotus) 3.000.000 € 1.000.000 €
            Sergio Perez (Force India) 3.000.000 € 1.500.000 €
          7. Adrian Sutil (Sauber) 2.000.000 € 500.000 €
          8. Kevin Magnussen (McLaren) 1.000.000 € —
            Valtteri Bottas (Williams) 1.000.000 € 600.000 €
          9. Daniel Ricciardo (Red Bull) 750.000 € 400.000 €
            Jean-Éric Vergne (Toro Rosso) 750.000 € 400.000 €
          10. Jules Bianchi (Marussia) 500.000 € 500.000 €
          11. Esteban Gutierrez (Sauber) 400.000 € 200.000 €
          12. Daniil Kvyat (Toro Rosso) 250.000 € —
          13. Max Chilton (Marussia) 200.000 € 150.000 €
          14. Marcus Ericsson (Caterham) 150.000 € —
            Kamui Kobayashi (Caterham) 150.000 € —
            — Mark Webber (Red Bull) — 10.000.000 €
            — Paul Di Resta (Force India) — 400.000 €
            — Charles Pic (Caterham) — 150.000 €
            — Giedo van der Garde (Caterham) — 150.000 €

          http://autosprint.corrieredellosport.it ... 013/17954/

          Ο Massa δηλαδή,είναι ο'μουντζούρης'...!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alba-parietti last edited by

            O Marmorini λέει κάποιες ανακρίβειες, αποφέυγει να απαντήσει σε κάποια θέματα.......αλλά το βασικότερο είναι ότι δεν απαντά στο καίριο ερώτημα...... που ο φιλαράκος του ο Turrini ΔΕΝ τολμά καν να του απευθύνει:τι απάντηση πήρε από τον LCdM όταν πέρυσι και πρόπερσι ζήτησε αυξημένο προϋπολογισμό για την εξέλιξη των νέων PU ;
            Κατά τα άλλα επιβεβαιώνει πράγματα ήδη γνωστά:
            -στην GeS από το 2008 κοιτούν απλά να επιβιώσουν και όχι να πρωταγωνιστήσουν
            -οι προϋπολογισμοί τους ωχριούν μπροστά σε αυτά που δαπανούν MB και RBR.....γι αυτό και έφεραν τον τέταρτο στην ιεραρχία της McL (ήδη τσακωμένος με τον Alonso) για να παριστάνει τον guru
            -στην GeS επικρατεί άκρατος νεποτισμός
            -δικαιώνεται απόλυτα η περσινη στάση του Alo,o oποιός μπουχτισμένος απο ψεύτικες υποσχέσεις και γνωρίζοντας πού πάει η δουλειά με την F14....άρχισε να ψάχνει τρόπο απεμπλοκής.

            Δυστυχώς για τον Marmorini η κατάσταση δεν είναι άσπρο- μαύρο.......
            Ερώτηση:πόσα πρωταθλήματα έχουν κερδίσει στην F1 οι κινητήρες που έχει σχεδιάσει μέχρι σήμερα
            Απάντηση:ΚΑΝΕΝΑ

            Πού το πάει ο Turrini;Από το blog του παρελαύνουν εν σειρά οι απολυμένοι (SD,Costa,Marmorini)..... πολύ όψιμα όλα αυτά.....μέχρι πέρσι τέτοιον καιρό το μοναδικό πρόβλημα που έβλεπε να υπάρχει στην GeS ήταν το δίδυμο των πιλότων.....γι αυτό και λύσαξε να προμοτάρει την επιστροφή του Kimi σε όλους του τόνους

            ..........αν μη τι άλλο η δεοντολογία επιβάλλει να δώσει βήμα και στον έλληνα,όπως και στους διάφορους MM,Fry,Allison......διαφορετικά ας σταματήσει εδώ.....γιατί αν ο ρόλος του δεν ειναι ύποπτος......τότε αυτό που κάνει είναι gossip......όχι δημοσιογραφία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kantoniou last edited by

              Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
              Από το blog του παρελαύνουν εν σειρά οι απολυμένοι

              η δεοντολογία επιβάλλει να δώσει βήμα και στον έλληνα,όπως και στους διάφορους MM,Fry,Allison

              Απ' οτι φαινεται, συντομα θα παρουν κι αυτοι με τη σειρα τους ποδ..., ε βημα ηθελα να πω (εκτος απο τον Αλισον, που μαλλον θα τον εχει σε καμια διετια).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alba-parietti last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                ...... Marmorini revealed the decision came from chief designer Nikolas Tombazis who assured him that a smaller unit would allow for better aerodynamics which would make up for any power loss. 'In short, it was made ​​out that all the woes of the F14T are the fault of the power unit,' he said. 'As if a company with the history of Ferrari had forgotten how to make engines! 'With my colleagues I packaged a power unit with a certain size, a smaller version of the Mercedes and Renault, because we were asked by the project manager of the car, Mr. Tombazis. '[He] said we want a very compact power unit, with small radiators, because the power loss will be compensated with aerodynamic solutions that will guarantee us an advantage over the cars [of] Mercedes and Renault. 'It's been exactly like that, except that, when we were confronted with the competition, the horses (horsepower) were obviously less, but this was not compensated by aerodynamics!' He also revealed that he had spoken to new team principal Marco Mattiacci just twice during the three months they worked together prior to his departure. 'I would like to explain to Marco Mattiacci [what the problem is], but with Mattiacci, in three months, I exchanged just a few words. We saw each other twice, the first for the greetings, the second when he gave me a letter that confirmed my farewell to the company.'

                -Δεν μπορεί να μίλησε μόλις δύο φορές με τον ΜΜ (την πρώτη για τα καλωσορίσματα και τη δεύτερη για να του ανακοινωθεί η απολυση)......γιατί τότε η απόφαση της απόλυσης δεν είναι του ΜΜ....ο οποίος πολύ απλά αποδεικνύεται αχυράνθρωπος

                -η PU της Ferrari δεν είναι πιο compact διαστάσεων από αυτές του ανταγωνισμού,είναι απλά πιο στενή αλλά και πιο μακριά.Τα μικρά ψυγεία δεν έχουν δημιουργήσει μέχρι τώρα πρόβλημα. Το μειονέκτημα βρίσκεται στο μικρό turbo και στο Η, αμφότερα εκτός αρμοδιότητας Μarmorini

                -αν ο capo progettista σου ζητήσει διαστάσεις και φιμωμένο κινητήρα κατά 80 άλογα, που αυτός θα βρει τρόπο να υπερκαλύψει από την απόδοση του σασσί και της αεροδυναμικής ....και αυτός δεν λέγεται Newey,Byrne,Barnard,Murray......αλλά ΤΟΜΠΑΖΗΣ και εσύ τον υπακούς με κλειστά τα μάτια χωρίς καν να διαμαρτυρηθείς .....τότε συμβαίνουν τα εξής τινά:

                α)είσαι κόπανος
                β)φοβάσαι ότι θα χάσεις τη δουλειά σου
                γ) ξέρεις ότι δεν μπορείς να φτιάξεις έτσι και αλλιώς μια ανταγωνιστική PU.....οπότε η απαίτηση του Τομπάζη είναι το τέλειο σου άλλοθι

                Το μόνο που έπρεπε να απαντήσει ο Marmorini, είναι αν αυτά που θυμήθηκε να πει τώρα,τα έχει ήδη πει στην GeS όταν έπρεπε.....ή τα φύλαγε για τους δημοσιογράφους.Αν συμβαίνει το τελευταίο (πράγμα που φοβάμαι) τότε καλώς βρίσκεται εκτός ferrari...........
                Στημένες αποκαλυψείς κατόπιν εορτής και αβανταδόρικες ερωτήσεις...............

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Και συνεχίζει...

                  Axed Ferrari engine boss Luca Marmorini has hit out the Scuderia, revealing he met Marco Mattiacci twice - once to say hi and then to say bye.

                  Following on from the departure of Stefano Domenicali earlier in the season, Ferrari parted ways with Marmorini at the end of July.

                  Deemed responsible for Ferrari's poor first season in the new 1.6-litre V6 era, Marmorini is adamant that not all 'the problems of the F14T are the fault of the power unit.'

                  'As if in a company with the history of Ferrari had forgotten how to make your engines!' he told Italian author and F1 insider Leo Turrini.

                  'I mean, I accept any criticism, but do not tell me that at Maranello there are people who do not know the business of turbos, hybrids, etc.'

                  Marmorini also revealed that in the three months that he worked with new boss Mattiacci they 'exchanged few words' and only 'saw each other twice.'

                  The first of those two meeting was 'for the greetings, the second when he gave me a letter that confirmed my departure from the company.

                  'I do not want to accuse anyone. For real.

                  'I will point out, however, that Ferrari is entrusting its road racing department to inexperience people who are using advisors who has so far shown nothing which is blind faith.'

                  He added: 'Ferrari run the risk of damaging the bedrock on which which the many past successes were built.

                  'I do not speak for me as I am out. But I am sorry for the engineers I know who are still there, good people who are demoralised.'

                  http://www.planet-f1.com/driver/3213/94 ... at-Ferrari

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alba-parietti last edited by

                    Αν ένας κινητήρας από επιλογή αποδίδει λιγότερη ιπποδύναμη, φορώντας μικρότερη τουρμπίνα..........τότε και η ειδική του κατανάλωση θα έπρεπε να είναι χαμηλότερη με βάση την ίδια ιπποδύναμη.
                    Αντιθέτως η F 14 έχει μια από τις υψηλότερες καταναλώσεις....πράγμα που σημαίνει είτε κακή υλοποίηση του σχεδίου....είτε μια περιοχή λειτουργίας του σε μη επαρκείς θερμοκρασίες.

                    Σε κάθε περίπτωση αν ο Toμπάζης του επέβαλε έναν κιντήρα με μικρότερη ιπποδύναμη.....καλά θα έκανε ο Marmorini να το απαιτούσε εγγράφως...........διαφορετικά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sprsk
                      sprsk last edited by

                      Το μικρό turbo και η μεγάλη κλωτσιά που τρώει το μονοθέσιο με το γκάζι στην έξοδο της στροφής , πως συνδυάζονται ? Γιατί πολλά είναι εικασίες αλλά αυτό βγάζει μάτι ... ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mikeerfol last edited by

                        http://www.autosport.com/news/report.php/id/115578

                        Ex-team principal Martin Whitmarsh formally parts ways with McLaren

                        Η απάντηση του ripper στο σαιτ της McLaren

                        Youtube Video

                        ( ο Zakk Wylde τι δουλειά είχε με τον Τσουκαλά; )

                        και η απάντηση του Πουθενά σε επίσημο λογαριασμό του στο hatersgonnahate.co.los

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Sochi:

                          Youtube Video

                          Ενδιαφέρουσα πίστα φαίνεται. Πολύ βιομηχανικός σχεδιασμός, θυμίζει NFS...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                            Ταμάμ για τη Mercede........αλλά βλέπω Botas σ'αυτή τη πίστα,ούτως ή άλλως,οι'μπροστινοί' παίζουν συγκρουόμενα!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Σε 3 χρόνια η επιστροφή στους τίτλους σύμφωνα με τον Ματιάτσι: http://www1.skysports.com/f1/news/12433 ... um=twitter

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                geo-f1 last edited by

                                Φυγε Ισπανε Φυγε!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the_sigman last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Σε 3 χρόνια η επιστροφή στους τίτλους σύμφωνα με τον Ματιάτσι: http://www1.skysports.com/f1/news/12433 ... um=twitter

                                  O Mattiacci πρέπει να έχει κάνει πιο πολλές σημαντικές αλλαγές τους τελευταίους 4 μήνες, απ'ότι ο Domenicalli στα 6 του χρόνια

                                  Αλλά αυτά που λέει φαίνονται σωστά και ουσιαστικά, παρ' όλη την γκρίνια επειδή δεν ήταν μέσα στην F1 πριν γίνει team principal.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Charlie Whiting says F1 drivers were among those asking for the new tarmac run-off area at Monza's Parabolica corner which caused a storm when pictures circulated on Twitter last month.

                                    The reaction to the corner was generally negative from fans, while Ferrari junior and GP2 race-winner Raffaele Marciello tweeted 'why?' with a picture of the work being undertaken. One of the main issues is that the new run-off area takes away some of the challenge of one of F1's most iconic corners.

                                    But FIA race director Whiting stands by the decision to tarmac the corner as he says it was in response to concerns voiced by drivers, among others.

                                    'About 35% of the gravel has been replaced,' Whiting is quoted as saying by AUTOSPORT. 'This has been requested for safety reasons by the FIA and the drivers, just as it has been at virtually every other circuit that F1 races on.

                                    'Of course we know that it is not as punishing to a driver who leaves the track but that is the price that we pay for much improved safety: a price both the drivers and I believe is worth paying.'

                                    Read more at http://en.espnf1.com/italy/motorsport/s ... LWXIQWc.99

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alba-parietti last edited by

                                      Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                      Είναι κοινό μυστικό ότι μετά τη Monza ετοιμάζεται εν χορδαίς και οργάνοις η 'τιμητική' αποχώρηση του LCdM από τη ferrari.....

                                      Το παιχνίδι που παίζεται με την απομάκρυνση του LCdM είναι πολύ χοντρό,αφορά κρατικά και επιχειρηματικά συμφέροντα δισ. ευρώ και δεν σχετίζεται καθόλου με τις αποτυχίες της Ges την τελευταία 6ετία, η οποία μέσα σε όλο αυτό που διακυβεύεται .......είναι παραγματικά υπόθεση ήσσονος σημασίας. Αυτά δεν μπορεί να τα καταλάβει κανείς αν δεν έχει ξεφυλλίσει τουλάχιστον τον έγκυρο οικονομικό και πολιτικό τύπο και αρκείται σε ό,τι αναπαράγουν ως σημαντική είδηση τα εξειδικευμένα στην F1 ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα.Aν αρκείται στην ενημέρωση του τελευταίου είδους...... σχηματίζει την ψευδή εντύπωση πως τα πάντα έχουν να κάνουν με τα οικονομικά που εξασφαλίζει στη Ferrari η προβολή μέσω των αγώνων F1 και με τα ψίχουλα που μοιράζει το τσίρκο του Bernie.
                                      το σκηνικό εν ολιγοις έχει ως εξής:
                                      -Ο LCdM επιμένει η Ferrari SpA να εισαχθεί αυτόνομα στο χρηματιστήριο της Σανγκάης και όχι στο χρηματιστήριο της Wall Street ακολουθώντας ολόκληρο το πακέτο της FCA μετά τη συγχώνευσή τους τον Οκτώβρη.Κάτι τέτοιο θα έχει ως συνέπεια να μειωθεί κατά πολύ η τιμή της μετοχής της FCA και γι αυτό ο Marchionne το έχει αποκλείσει κατηγορηματικά.Από την άλλη ο LCdM δεν αισθάνεται ότι έχει καμιά θέση μέσα σε μια Ferrari πιο αμερικανική.
                                      -Η οικογένεια δεν είναι εύκολο να απομακρύνει από την προεδρία της Ferrari SpA το LCdM,παρότι τον εκπαραθύρωσε από το νέο ΔΣ της FCA,γιατί δεν έχει καμιά δικαιολογία (η Ferrari θα παρουσιάσει και φέτος κέρδη ρεκόρ)
                                      -η συμφωνία συγχώνευσης της χρεωκοπημένης κρατικής Alitalia με την Etihad,οφείλεται κατά μεγάλο ποσοστό στις ενέργειες του LCdM και στις στενές σχέσεις του με την βασιλική οικογένεια των σεϊχηδων της Mubadala
                                      -η κυβέρνηση Renzi επ' ουδενί θέλει να χαλάσει αυτή η συμφωνία και από την άλλη ο ίδιος ο Renzi που τα έχει σπάσει με την πρώην κολλητή του,οικογένεια Della Valle, βρίσκει την ευκαιρία να 'χτυπήσει' και την εταιρεία NTV (ιδιωτικά τρένα Italo,των LCdM-Diego Della Valle-Gianni Punzo, που ανταγωνίζονται τα κρατικά της trenitalia) περνώντας νόμο που θα κόψει τα κίνητρα επιχορήγησης ανά χιλιόμετρο των ηλεκτρικών τρένων,ύψους 120εκ ευρώ.......πράγμα που θα φέρει σε δυσχερέστατη θέση την NTV, η οποία χρωστά ήδη δάνεια ύψους 650 εκ ευρώ στην intesa San Paolo.......για τα οποία έχει υποσχεθεί λύση μέχρι το τέλος του 2014.

                                      Ποιά GeS μέσα σε όλα αυτά..... και κουραφέξαλα

                                      Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιεύματα επετεύχθη συμφωνία κυρίων μεταξύ Yaki Elkann - Μarchionne - LCdM, o τελευταίος στα μέσα Δεκέμβρη να εγκαταλήψει 'οικειοθελώς' (χωρίς να φανεί ότι τον ξαποστέλνουν)την προεδρία της Ferrari, όταν αναλάβει την προεδρία της της ALITALIA-ETIHAD
                                      Στη θέση του προέδρου της Alitalia- Etihad oι σεϊχηδες της Mubadala,που ελέγχουν την Etihad,ρώτησαν το Renzi ποιός είναι ο καταλληλότερος να εγγυηθεί τις σχέσεις που θα διέπουν τη συγχώνευση των δύο εταιρειών
                                      O Renzi υπέδειξε κατηγορηματικά τον LCdM...........για να θέσει σε δοκιμασία και τις επιχειρηματικές σχέσεις του τελευταίου με τον 'παπουτσή' (Della Valle)............ενώ ενδιαφέρον θα έχει αν ο Berlusconi θα συνεχίσει πια να εμφανίζεται στις κερκίδες του Artemio Franchi..........δίπλα στον ενοχλητικό Della Valle.....για να τον 'βοηθά' στα παιχνίδια της Fiorentina

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        liostemi last edited by

                                        ...εντάξει όλα αυτά...
                                        ...αλλά οι τιφόζι νοιάζονται για το πότε θα εξελιχθεί το 'σαραντατρίο' σε ανταγωνιστικό μονοθέσιο!..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alba-parietti last edited by

                                          Ο χρήστης liostemi έγραψε:
                                          ...εντάξει όλα αυτά...
                                          ...αλλά οι τιφόζι νοιάζονται για το πότε θα εξελιχθεί το 'σαραντατρίο' σε ανταγωνιστικό μονοθέσιο!..

                                          όποτε (και εάν) ο Marchionne ανοίξει τις κάνουλες της χρηματοδότησης.Στο Mattiacci το υποσχέθηκε.Τις ίδιες υποσχέσεις λάμβανε και ο LCdM.
                                          o Alonso το 2010,άμα τη αφίξει στο Maranello ζήτησε τη μεταγραφή συγκεκριμένων τεχνικών.....με ονοματεπώνυμο (Symonds,Bell ecc).Ο LCdM του υποσχέθηκε ότι θα τους προσλάβει....αντ'αυτών προσέλαβε το Fry και έδωσε τα κλειδιά στον Tomb the bomb
                                          -o Costa από το 2008 ζήτησε αναβάθμιση της σήραγγας.Του είπαν ότι αυτή που είχαν είναι μια χαρά....και μετά τρέχανε στις Κολωνίες
                                          -ο Marmorini ζήτησε από το 12 μεγαλύτερο budget για την εξέλιξη της νέας PU....και του είπαν σκάσε και σκάβε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alba-parietti last edited by

                                            Πάντως για τη θέση του LCdM το όνομα που ακούγεται τις τελευταίες μέρες είναι.......του Harald Wester

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr