-
Χαιρετω όλη την παρέα του φόρουμ. Μόλις πούλησα το astra gtc που είχα οπότε θα κινηθώ άμεσα για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και θα ήθελα να είναι ΜΒ. Εδώ όμως έχω μπλεχτεί και θα ήθελα την βοήθεια σας. Τα δεδομένα είναι τα εξης.
-
μεταχειρισμενο, εως 1800 κυβικά και ταβανι 15.000 - 16.000 χιλιαρικα.
-
μιλαμε για 5 πορτο αυτοκίνητο μιας και υπάρχει πλέον παιδι.
-
με ενδιαφέρει η όσο το δυνατόν χαμηλή κατανάλωση/συντήρηση .....και κάπου εδώ αρχίζει το μπλέξιμο...και εξηγούμαι...
ξεκινώντας το ψάξιμο είχα σαν στόχο κάτι τέτοιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5422124/
(ενδεικτικές επιλογές) κυρίως λόγω του καλού χώρου επισκευών και του ύψους των αυτοκινήτων. Ο πατέρας μου έχει ένα cherokee και πραγματικά στο ταξίδι ήταν πολύ πιο άνετο από το δικό μου και πιστεύω ότι ένας λόγος ήταν το ύψος του αυτοκινητου. Βέβαια αυτές οι επιλογές ήταν κυρίως της γυναίκας μου. Και εμένα μου άρεσαν αλλά δεν τρελαινόμουν κιόλας. Πηγαίνοντας σε ένα γνωστό συνεργείό ο ενδιασμός μου εντάθηκε περαιτέρω μιας και δεν μου είπαν τα καλύτερα από θέμα οδηγικής συμπεριφοράς και προβλημάτων (ποιότητα κύλισης και ηλεκτρολογικά θέματα)
στην συνέχεια προσανατολίστικα σε κάτι τέτοιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5072072/
το οποίο μου αρέσει περισσότερο σαν αμάξι, μου είπαν ότι έχει καλή κατανάλωση (μ.ο 7 λιτρα) και φυσιολογικό κόστος συντήρησης) Αυτό το αυτοκίνητο βγαίνει επίσης και σε 1800 cc με ελαφρώς αυξημένη υποδύναμη. πχ. σαν αυτό
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5150992/
Πέραν τούτου υπάρχει κάποια άλλη διαφορά; αυξάνεται πολύ η κατανάλωση και η συντήρηση ; τραβάει καλύτερα; και γενικά υπάρχουν χτυπητές διαφορές
στο τέλος όμως μου άρεσε και σε κάτι τέτοιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5387889/
εδώ τι γίνεται πάμε σε άλλη κατηγορία; υπάρχουν διαφορές σε κατανάλωση συντήρηση κτλ; σε ποιότητα έχουμε κάποια διαφορά με τα άλλα;
τέλος να πω ότι το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω χρόνια (τουλάχιστον μια 10ετία) η χρήση του θα είναι για αστικές μετακινήσεις και ταξιδάκια με την οικογένεια . Δεν θελω προς το παρον να κοιτάξω σε άλλη μαρκα ξέρω ότι υπάρχουν ισως και καλύτερα από αυτά αυτοκίνητα. Όποιος έχει κάποια άποψη ή ακόμα καλύτερα είναι κάτοχος ας πει μια κουβέντα.
-
-
Χαιρετω όλη την παρέα του φόρουμ. Μόλις πούλησα το astra gtc που είχα οπότε θα κινηθώ άμεσα για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και θα ήθελα να είναι ΜΒ. Εδώ όμως έχω μπλεχτεί και θα ήθελα την βοήθεια σας. Τα δεδομένα είναι τα εξης.
-
μεταχειρισμενο, εως 1800 κυβικά και ταβανι 15.000 - 16.000 χιλιαρικα.
-
μιλαμε για 5 πορτο αυτοκίνητο μιας και υπάρχει πλέον παιδι.
-
με ενδιαφέρει η όσο το δυνατόν χαμηλή κατανάλωση/συντήρηση .....και κάπου εδώ αρχίζει το μπλέξιμο...και εξηγούμαι...
ξεκινώντας το ψάξιμο είχα σαν στόχο κάτι τέτοιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5422124/
(ενδεικτικές επιλογές) κυρίως λόγω του καλού χώρου επισκευών και του ύψους των αυτοκινήτων. Ο πατέρας μου έχει ένα cherokee και πραγματικά στο ταξίδι ήταν πολύ πιο άνετο από το δικό μου και πιστεύω ότι ένας λόγος ήταν το ύψος του αυτοκινητου. Βέβαια αυτές οι επιλογές ήταν κυρίως της γυναίκας μου. Και εμένα μου άρεσαν αλλά δεν τρελαινόμουν κιόλας. Πηγαίνοντας σε ένα γνωστό συνεργείό ο ενδιασμός μου εντάθηκε περαιτέρω μιας και δεν μου είπαν τα καλύτερα από θέμα οδηγικής συμπεριφοράς και προβλημάτων (ποιότητα κύλισης και ηλεκτρολογικά θέματα)
στην συνέχεια προσανατολίστικα σε κάτι τέτοιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5072072/
το οποίο μου αρέσει περισσότερο σαν αμάξι, μου είπαν ότι έχει καλή κατανάλωση (μ.ο 7 λιτρα) και φυσιολογικό κόστος συντήρησης) Αυτό το αυτοκίνητο βγαίνει επίσης και σε 1800 cc με ελαφρώς αυξημένη υποδύναμη. πχ. σαν αυτό
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5150992/
Πέραν τούτου υπάρχει κάποια άλλη διαφορά; αυξάνεται πολύ η κατανάλωση και η συντήρηση ; τραβάει καλύτερα; και γενικά υπάρχουν χτυπητές διαφορές
στο τέλος όμως μου άρεσε και σε κάτι τέτοιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5387889/
εδώ τι γίνεται πάμε σε άλλη κατηγορία; υπάρχουν διαφορές σε κατανάλωση συντήρηση κτλ; σε ποιότητα έχουμε κάποια διαφορά με τα άλλα;
τέλος να πω ότι το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω χρόνια (τουλάχιστον μια 10ετία) η χρήση του θα είναι για αστικές μετακινήσεις και ταξιδάκια με την οικογένεια . Δεν θελω προς το παρον να κοιτάξω σε άλλη μαρκα ξέρω ότι υπάρχουν ισως και καλύτερα από αυτά αυτοκίνητα. Όποιος έχει κάποια άποψη ή ακόμα καλύτερα είναι κάτοχος ας πει μια κουβέντα.
-
-
Χαιρετω όλη την παρέα του φόρουμ. Μόλις πούλησα το astra gtc που είχα οπότε θα κινηθώ άμεσα για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και θα ήθελα να είναι ΜΒ. Εδώ όμως έχω μπλεχτεί και θα ήθελα την βοήθεια σας. Τα δεδομένα είναι τα εξης.
-
μεταχειρισμενο, εως 1800 κυβικά και ταβανι 15.000 - 16.000 χιλιαρικα.
-
μιλαμε για 5 πορτο αυτοκίνητο μιας και υπάρχει πλέον παιδι.
-
με ενδιαφέρει η όσο το δυνατόν χαμηλή κατανάλωση/συντήρηση .....και κάπου εδώ αρχίζει το μπλέξιμο...και εξηγούμαι...
ξεκινώντας το ψάξιμο είχα σαν στόχο κάτι τέτοιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5422124/
(ενδεικτικές επιλογές) κυρίως λόγω του καλού χώρου επισκευών και του ύψους των αυτοκινήτων. Ο πατέρας μου έχει ένα cherokee και πραγματικά στο ταξίδι ήταν πολύ πιο άνετο από το δικό μου και πιστεύω ότι ένας λόγος ήταν το ύψος του αυτοκινητου. Βέβαια αυτές οι επιλογές ήταν κυρίως της γυναίκας μου. Και εμένα μου άρεσαν αλλά δεν τρελαινόμουν κιόλας. Πηγαίνοντας σε ένα γνωστό συνεργείό ο ενδιασμός μου εντάθηκε περαιτέρω μιας και δεν μου είπαν τα καλύτερα από θέμα οδηγικής συμπεριφοράς και προβλημάτων (ποιότητα κύλισης και ηλεκτρολογικά θέματα)
στην συνέχεια προσανατολίστικα σε κάτι τέτοιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5072072/
το οποίο μου αρέσει περισσότερο σαν αμάξι, μου είπαν ότι έχει καλή κατανάλωση (μ.ο 7 λιτρα) και φυσιολογικό κόστος συντήρησης) Αυτό το αυτοκίνητο βγαίνει επίσης και σε 1800 cc με ελαφρώς αυξημένη υποδύναμη. πχ. σαν αυτό
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5150992/
Πέραν τούτου υπάρχει κάποια άλλη διαφορά; αυξάνεται πολύ η κατανάλωση και η συντήρηση ; τραβάει καλύτερα; και γενικά υπάρχουν χτυπητές διαφορές
στο τέλος όμως μου άρεσε και σε κάτι τέτοιο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5387889/
εδώ τι γίνεται πάμε σε άλλη κατηγορία; υπάρχουν διαφορές σε κατανάλωση συντήρηση κτλ; σε ποιότητα έχουμε κάποια διαφορά με τα άλλα;
τέλος να πω ότι το αυτοκίνητο θέλω να το κρατήσω χρόνια (τουλάχιστον μια 10ετία) η χρήση του θα είναι για αστικές μετακινήσεις και ταξιδάκια με την οικογένεια . Δεν θελω προς το παρον να κοιτάξω σε άλλη μαρκα ξέρω ότι υπάρχουν ισως και καλύτερα από αυτά αυτοκίνητα. Όποιος έχει κάποια άποψη ή ακόμα καλύτερα είναι κάτοχος ας πει μια κουβέντα.
-
-
Οι σειρές A και B για μένα (και πολλούς άλλους) υστερούν κατασκευαστικά σε σχέση με τα άλλα της μάρκας.
Η C είναι πολύ καλή και η Ε είναι μια κατηγορία παραπάνω και η S ακόμα παραπάνω. Η S βγαίνει μόνο 4πορτη οι C και Ε βγαίνουν και 5πορτες (στέισον βάγκον).
Όσο πας παραπάνω αποκτάς καλύτερη κύλιση, χλίδες και ίσως ποιότητα κατασκευής αλλά και βάρος=κατανάλωση.
Αν σου φτάνει η C φτάνει και περισσεύει, η Ε είναι πλέον ογκώδης για πόλη (αλλά ταξιδεύει καλύτερα).
Σκέψου σοβαρά για αυτόματη.Για την κατανάλωση που ονειρεύεσαι κοιτάς λάθος αυτοκίνητα. Βέβαια έχει πάντα σημασία πως οδηγάς αλλά με 1,5 τόνο αυτοκίνητο αν θέλεις οικονομία πάρε ντίζελ.
Η ποιότητα κύλισης έχει μεγάλη σχέση με το μέγεθος μεταξονίου και μετατροχίου, όσο μεγαλύτερα τόσο μικρότερες ενοχλήσεις από μικροανωμαλίες....
-
H C180 ΒΕ θα σε καλύψει απόλυτα. Έχει χαμηλή κατανάλωση (νομίζω σβήνει και το μοτερ όταν δε κινήται) έχει καλό μέγεθος για αστικές μετακινήσεις ενώ σε ταξίδια είναι πολύ άνετη.
-
+1 αλλα οχι και 7λ/100 μ.ο.
-
καταρχήν ευχαριστω όλους για τις άμεσες απαντήσεις....
[quote='onyx !']Οι σειρές A και B για μένα (και πολλούς άλλους) υστερούν κατασκευαστικά σε σχέση με τα άλλα της μάρκας.και γω αυτό έμαθα απλά φαίνεται πολύ χρηστικη
Η C είναι πολύ καλή
η c180 blue efficiency 1600 είναι η βασική υποψήφια καθώς φαίνεται να είναι πιο κοντά στις προδιαγραφές μου. Υπάρχει κανένας που να ΄χει το μοντέλο να ή να το χει κάνει ένα καλο τεστ ντραιβ να μας πει 2 κουβέντες;
και η Ε είναι μια κατηγορία παραπάνω και η S ακόμα παραπάνω. Η S βγαίνει μόνο 4πορτη οι C και Ε βγαίνουν και 5πορτες (στέισον βάγκον).
δικιο έχεις είναι πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα αλλα μάλλον μπορώ περισσότερο να τα χαζεύω στο καρ.γρ παρά να το αποκτήσω και λόγω κόστους κτήσης αλλά και λόγω κόστους συντήρησης. έχουν πέσει στα τάρταρα οι τιμές όμως και σε παρασυρουν
Για την κατανάλωση που ονειρεύεσαι κοιτάς λάθος αυτοκίνητα. Βέβαια έχει πάντα σημασία πως οδηγάς αλλά με 1,5 τόνο αυτοκίνητο αν θέλεις οικονομία πάρε ντίζελ. με έναν κάτοχο c180 που έχω μιλήσει μου είπε για κατανάλωσεις 7 -8 (υπόψιν δεν μένω αθήνα) και 9 να πάει όμως δεν θα τρελαθώ. ντίζελ φίλε ανεβαίνει πάρα πολύ οι τιμή + μου έίπαν ότι μεταχειρισμένο και ντίζελ είναι τεράστιο λαχειο.βλέπω πως και τα άλλα τα παιδιά που απαντήσαν ψηφίζουν την 180.....ελπίζω να είστε Αθηναίοι γιατί έχω ακόμα κάποιες ερωτήσεις - θέλω γνώμες
- στο παζάρι του σχιστου παίζει να υπάρχουν τέτοια αμάξια αξίζει να κατεβώ αθήνα γι αυτό;
- τα περισσότερα αυτοκίνητα c180 που βρίσκω στο καρ σε μάντρες είναι εταιρικά. άλλοι μου είπαν να φύγω μακριά από τέτοιες περιπτώσεις γιατι αφενός έχουν κάνει πολύ περισσότερα χιλ από αυτά που αναγράφονται, και αφετέρου ο ιδιοκτήτης δεν τα μεταχειρίζονταν καλά μιας και το αμάξι δεν ήταν ουσιαστικά δικό του , άλλοι πάλι λένε ότι επειδή τα αμάξια ανήκαν σε εταιρία και τα σερβις γίνοταν στην ώρα τους και το αμάξι ήταν πιο προσεγμενο ...εγώ αν και θα προτιμούσα αμάξι από χέρι δεν το αποκλείω και εντελώς εσεις τι λετε;
-
Είνα μια c180 blue efficiency 1.6 για μια εβδομάδα, νοικιασμένο. Πήγα ταξίδι χειμώνα σε ορεινό μέρος. Το αυτοκίνητο έκαψε περίπου στα 6.5 λίτρα, με χαλαρή οδήγηση. Δε βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά ειναι αρκετά δυνατό και ταξιδιάρικο. Απο εκεί και πέρα, εντός πόλης η κατανάλωση ανεβαίνει εύκολα πάνω απο το 10....ακόμα και 12! Είναι για οικογενειακό, μια χαρά, αλλά θέλει και το ταξίδι του!
Επίσης κάτι που μου έκανε εντύπωση ήτανε τα φρένα! Επειδή ανέβηκα βουνό, στο κατέβασμα τα φρένα άναψαν! τόσο που βγάζανε καπνούς μπροστά, και σταμάτησα να κρυώσουν, δε φρέναρε κιόλας! Δε ξέρω αν τα τακάκια ήταν μάπα (καθότι νοικιασμένο). Αυτό δε μου το έκανε μια φορά αλλα ... κάθε φορά που κατέβαινα απτο βουνό!
Αν τώρα βρείς αμάξι απο ιδιώτη, θα είναι καλύτερα. Επίσης τέτοια αμάξια τα προσέχουν λίγο περισσότερο και σαν νοικιασμένα. Δε νοικιάζονται καθημερινά και πιστεύω οτι θα το νοικιάσει κάποιος για ταξίδι και όχι για μέσα στην Αθήνα. Αυτό που είχα πχ εγώ ήτανε σε άριστη κατάσταση και εκτός φρένων και μιας λάμπας που χάλασε στην επιστροφή, δε παρατήρησα κάτι. Α ... επίσης κάποιες εταιρίες τα service τα κάνουνε σε δικά τους συνεργεία και όχι στην αντιπροσωπεία, αυτό ειναι ενα μείων (βλέπε πχ τακάκια που πιστεύω οτι αυτό έφταιγε) και τέλος επειδή έχουν μεικτή ασφάλεια...τα βάφουν πιο εύκολα. Πχ δε θα επισκευάσουν τοπικά ενα βουλιαγματάκι, αλλά θα το βάψουν ολόκληρο το κομάτι. -
Πολύ θάρρος για να αγοράσεις αυτοκίνητο από το Σχιστό....
Εννοείται ότι είτε από μάντρα είτε από leasing είτε από ιδιώτη είτε από εισαγωγή τα χλμ μπορούν ανετότατα (εως αναγκαστικά) να είναι γυρισμένα. -
φιλε ονυχ από την στιγμή που έχω επιλέξει να πάρω μεταχείρω αμάξι δυστυχώς θα υπάρχει αυτός ο κίνδυνος. Αυτό που θα κάνω είναι έναν όσο το δυνατόν καλύτερο έλεγχο. Στο κάτω κάτω σίδερα είναι δεν θα μας φανε και την ψυχή. Απλά επειδή 15-18 χιλιαρικά είναι ένα σεβαστό πόσο για αγορά αυτή την εποχή θέλω να είναι όσο το δυνατόν καλύτερη επιλογή. Χτες παραδίδοντας το αυτοκίνητο πέρασα και ειδα (καθαρά για εγκυκλοπαιδικούς σκοπούς) το duster facelift πετρελαιο μιας και έχω διαβάσει παντού διθυραμβικές κριτικες (21.500) και τα moka Opel kai Renault captur απλα επειδή έτυχε να είναι στην έκθεση. Το πιο δυνατό σύνολο σε ποιότητα υλικών και καλούδια μου φάνηκε το μοκα στα 24.500. μετα μίλησα με έναν γνωστό μου μαντρά για εισαγωγή β180 ΜΒ από Γερμανία και μου έδωσε μια τιμή στα 19.000 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι. Από εβδομάδα θα κατέβω Αθήνα να δω και τα c 180. εκεί οι τιμές είναι 14- 17 χιλιάρικα το κακό είναι ότι αρχίζω και μπερδεύομαι. το μπατζετ το εχω αποφασίσει, για καινούργιο το βλέπω κατάχλωμο αλλα από εκεί και πέρα αρχίζουν τα ερωτήματα diesel ή βενζίνη, σενταν η suv......βέβαια για να λέμε και την αλήθεια όλα αυτά είναι ευχάριστα διλλήματα μην παραπονιόμαστε κιόλας πιστέύω ότι θέλει λίγη υπομονή και λίγη τύχη να έίναι καλο το timing οποίος έχει καμιά ιδέα την ρίχνει
-
Aν γράφεις πολλά χιλιόμετρα καλύτερη επιλογή είναι το diesel.
-
κοιτα πάνο πολλά χιλιόμετρα δεν θα γράφω καμια 15.000 το χρόνο όμως το αυτοκίνητο σκοπεύω να το κρατήσω τουλάχιστον μια 10 ετία και να σου πω την αλήθεια γουστάρω να μπαίνω μέσα και να νοιώθω όμορφα με αυτό που έχω κι ας πάω και ως το μαρκετ που λέει ο λόγος
-
Oπότε και η βενζίνη θα σε καλύψει. Αν το συντηρείς όπως πρέπει θα σε βγάλει μια 10ετια άνετα είτε είναι βενζίνη είτε πετρέλαιο. Θα κάνεις δηλαδή 150.000χλμ άντε κι άλλα 80-90 να χει αυτό που θα πάρεις οπότε κάτι λιγότερο από 250.000χλμ θα τα βγάλει αν μιλαμε για τη C, αλλά και για οποιοδήποτε σύγχρονο.
-
λοιπον το πράμα όσο πάει και μπερδεύεται.....έχω ως τώρα βρει μια c 200 αυτόματη σε καλη κατάσταση λίγο κάτω από τα 15.000, ένα Volvo v 40 momentum ντισελ κοντά στα 18 και κανα 2 c160 1600cc blue efficiency ως 16.000 τι κάνουμε τώρα;
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Aν γράφεις πολλά χιλιόμετρα καλύτερη επιλογή είναι το diesel.όχι μπνο και για πολλά χιλιόμετρα, και στα λίγα η διαφορά είναι χαώδης..
με ένα καλο δίλιτρο πχ audi 2.0 tdi, έχεις άριστες επιδόσεις και 1000-1200 χιλιόμετρα με ένα φουλάρισμα -
οπότε vengas από τα 3 που έχω βρει εσύ λες να ΄πάω για το Volvo. Audi πετρελαιο κατω από 2000 cc δεν εχω βρει ακόμα της προκόπας και για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω και πολλα από τον κινητήρα πετρελαίου που έχει.
-
οδήγησε ένα πετρελαίου και αποφάσισε...
εγώ νοίκιασα μία 320d και μου άλλαξε τα μυαλά, εκεί που πηγαινα για τάπερ/ζ4 τώρα κοιτάω μόνο πετρέλαια
εκεί που τα άλλα καινε 10 λίτρα/100χλμ, αυτά καίνε 5
έκανα 1800 χιλιόμετρα με 130 γιούρα
δε διαβάζω καλά λόγια για την 320d και στρεφομαι προς audi μερια -
και γω δεν εχω ακούσει καλά λόγια για την 320δ αν και να σου πω δεν παίρνω και της μετρητοίς όσα γράφονται για τα προβλήματα. σε οποιαδήποτε μάρκα αν γοογλάρεις με πρόβλημα όλα και κάτι θα βγάλει. για εμένα το πρόβλημα και με τα BMW kai ta Audi se diesel είναι η΄χώρα προέλευεσης. τα ελληνικά είναι πολύ λίγα και αυτό ελαχιστοποιεί την γκάμα επιλογής. γερμανικό δεν θα έπερνα επειδή δεν έχω τις γνώσεις και τις γνωριμίες να πιστοποιήσω τα χιλιόμετρα
μια βοηθεια μια γνωμη ενα κατι