Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 326
    • 327
    • 328
    • 329
    • 330
    • 491
    • 492
    • 328 / 492
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    84
    9828
    227713
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Ο χρήστης Morx έγραψε:

      no balls !!

      ελα να κανουμε πρωτα το δικο σου, να δεις τη γλυκα

      no balls

      ε, το μλκ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        21-quadra last edited by

        Ο χρήστης plokami έγραψε:
        Οι υδραυλικές βαλβίδες / ωστήρια που έχουν μερικά hyundai είναι αυτές ή παρόμοιες.
        Αν κροταλίζει για λίγο όταν το ξεκινάς το πρωί, η hyundai το θεωρεί φυσιολογικό, λόγω του λαδιού που είναι κρύο ακόμα.
        Αν αξίζει θα ξέρει καλύτερα κάποιος που το έχει δοκιμάσει αλλά σαν εργασία έχει τη φασαρία του.. λύσιμο εκκεντροφόρων, ιμάντα χρονισμού, συναρμολόγηση ωστηρίου.
        Το υδραυλικό ωστήριο κάπως ελέγχεται, νομίζω πιέζοντας το ενώ έχει λάδι μέσα, αλλά αν έχει χαλάσει π.χ. το ελατήριο, με το καθάρισμα δεν διορθώνεται το ωστήριο και θα θέλει αλλαγή.
        Κατά τη συναρμολόγηση του ωστηρίου κάποιος είχε γράψει ότι το γεμίζουμε με λάδι και προσέχουμε να μην μείνει αέρας μέσα γιατί θα χτυπάει μετά.
        Μια δοκιμή / καθαρισμός θα μας πείσει.

        Σε ένα από τα Renault μου κάποια στιγμή στράβωσα βαλβίδες, επειδή είναι νατρίου οι εξαγωγής και πολύ ακριβές με τα μισά λεφτά πήρα μεταχείρο καπάκι και του πήρα τις βαλβίδες, από λάθος μπήκαν τα υδραυλικά ωστήρια του μεταχείρο καπακιού και όχι τα δικά μου, επί 3 χρόνια κοπανάγανε μέχρι να ζεσταθεί το λάδι σαν diesel, έβαλα motorkote το γνήσιο και μετά από 2-3 ημέρες σταμάτησαν για χρόνια να κοπανάνε, ούτε που ακουγόντουσαν, έφυγαν και κάτι θόρυβοι από κουζινέτα που πήγαν να σφίξουν 2 φορές στον κόφτη, όλα καλά, μέχρι που το παράτησα το αμάξι, κάποια στιγμή θα ανοίξω το μοτέρ από περιέργεια να δω τα κουζινέτα πως είναι μετά από 350.000 χλμ και 2 παρα λίγο κολλήματα.

        Τότε το κυνηγούσα πολύ το μοτέρ αυτό, σχεδόν όλη μέρα ήταν στους κόφτες ( 7.100 ) για πάνω από 200.000 χλμ, είμαι 110% σίγουρος ότι αν δεν είχα 10-60 λάδι ( πολλοί εδώ θα πάθουν έμφραγμα με το 10-60 ) θα το είχα σπάσει το μοτέρ πολλές φορές, γιατί τα συγκεκριμένα είχαν μαλακές μπιέλες και έβγαζαν πολλά οβάλ, είχαν σπάσει άπειρα μοτέρ όταν οι μηχανικοί τους άλλαζαν μέταλλα χωρίς να μετρήσουν τις μπιέλες.

        Η γνώμη μου είναι να ρίξεις ένα μπουκαλάκι motorkote μέσα και θα ησυχάσεις, όσοι πουν όχι, και θα είναι αρκετοί, είναι όσοι δεν είχαν προβλήματα και κάνουν κριτική από το πληκτρολόγιο χωρίς να έχουν λύσει το πρόβλημα τους με το motorkote.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexeft last edited by

          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

          γιατί τα συγκεκριμένα είχαν μαλακές μπιέλες και έβγαζαν πολλά οβάλ,

          Καλημέρα, τι σημαίνει αυτό; Που έβγαζαν οβάλ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Ο χρήστης alexeft έγραψε:

            γιατί τα συγκεκριμένα είχαν μαλακές μπιέλες και έβγαζαν πολλά οβάλ,

            Καλημέρα, τι σημαίνει αυτό; Που έβγαζαν οβάλ;

            Όχι προφανώς στον πείρο, αλλά στο κάτω άκρο, ο κατασκευαστής λέει πχ 56mm με μέγιστη ανοχή 0.03mm όταν μετράς και έχεις οβάλ 0.06 αν βάλεις καινούργια μέταλλα με την 1η γκαζιά θα κολλήσει το μοτέρ, τόσο απλά. Οι μπιέλες όταν είναι μαλακές στραβώνουν από υπερστροφία. ( γίνεται οβάλ ο κύκλος τους και ακουμπάνε τα μέταλλα μεταξύ τους, έτσι ακουμπήσουν το μοτέρ καταστράφηκε )

            Στα επόμενα μοτέρ άλλαξε μπιέλες με ποιοτικότερες που τις φοράνε όλα τα μοτέρ των 2 λίτρων ατμοσφαιρικά ή τούρμπο και τις βάζεις και στα παληά μοτέρ γιατί είναι ίδιες οι διαστάσεις τους.


            gifs upload

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexeft last edited by

              Μάλιστα! Ευχαριστώ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagnar last edited by

                Βλέπω σε βελτιωμένα αμάξια που λένε π.χ. τα μπεκ είναι 800cc/min. Με τι συνθήκες τα έχουν μετρήσει αυτά τα cc/min ; 100% να λειτουργεί για ένα λεπτό; 50% ανοικτό 50% κλειστό για ένα λεπτό;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  morx last edited by

                  static flow rate

                  The maximum flow rate of an injector when energized in the fully open position usually measured in g/s or mg/pulse.
                  http://injector-rehab.com/shop/glossary.html

                  Coil Resistance: 12.5 Ohms / High Impedance / High-Z (No ECM driver modifications required)
                  Static Flow Rate @ 43.5PSI ( 300kPa ) w/Gas: 60 lb/hr = 630 cc/min = 453 g/min
                  Static Flow Rate @ 87PSI ( 600kPa ) w/Gas: 85.7 lb/hr = 900 cc/min = 648 g/min
                  Gain: 0.11ms/mg
                  Offset: 0.055ms
                  Turn on time @ 14VDC: 1.14ms
                  Turn off time: 0.85ms @ 600KPa
                  Connector: Bosch EV1
                  Series: DEKA 4 ( DEKA IV )
                  Orifice Type: Multi-orifice
                  Spray Pattern: 30 Degree Spray Cone
                  Factory fitted with Viton upper and lower o-rings

                  Παιζει ρολο η πιεση λειτουργιας. Το μπεκακι ειναι σε τερμα ανοιχτη θεση.
                  Τα specs πιο πανω ειναι ενα τυχαιο παραδειγμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vagnar last edited by

                    Αχα !
                    Thanks.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros-foivos last edited by

                      Καλησπέρα πριν 2-3 εβδομαδες αλλάξαμε πισω τακάκια στο focus 2 και παρατήρησα μεγάλη αλλαγή στο χειρόφρενο καθώς πλεον δεν μπλοκάρουν οι τροχοί όταν είμαι σε κινηση και το πατήσω . Ρώτησα και μου ειπαν οτι είναι φυσιολογικό στην αρχή να μην πιάνει τόσο γερά. Σήμερα πήγαμε να αφήσουμε το αμάξι σε κατηφορα με γερή κλίση >30% και το χειρόφρενο δεν αρκούσε .... Το βλέπετε λογικό η να πάω για σφυξιμο ξανά αφού κάθε χρονο τα ίδια γίνονται

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        caret last edited by

                        Αν κάνεις 200χλμ περίπου και το φαινόμενο υπάρχει ακόμα, τότε πήγαινε να το δουν. Κατά τα άλλα είναι απόλυτα φυσιολογικό. Και στο δικό μου ακριβώς το ίδιο συνέβη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kilomeater last edited by

                          Στο driveway του σπιτιού που παρκάρω το αυτοκίνητο, ο εμπρός αριστερός τροχός βρέχεται πολύ συχνά από τα ποτιστηρια του γκαζόν.
                          Εχθές το πρωί έτυχε και είδα το αμάξι και ο δίσκος άπο μέσα φαινότανε χάλια, κιτρινιλες, σα σκουριά....
                          Εχθές πάμε μια εκδρομουλα και μετά που το ξανακοιταξα είχε γυαλίσει, φαινότανε οκ

                          Παίζει να μου κάνει πρόβλημα αυτή η κατάσταση; Δυστυχώς είναι fixed η θέση πάρκινγκ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
                            Στο driveway του σπιτιού που παρκάρω το αυτοκίνητο, ο εμπρός αριστερός τροχός βρέχεται πολύ συχνά από τα ποτιστηρια του γκαζόν.
                            Εχθές το πρωί έτυχε και είδα το αμάξι και ο δίσκος άπο μέσα φαινότανε χάλια, κιτρινιλες, σα σκουριά....
                            Εχθές πάμε μια εκδρομουλα και μετά που το ξανακοιταξα είχε γυαλίσει, φαινότανε οκ

                            Παίζει να μου κάνει πρόβλημα αυτή η κατάσταση; Δυστυχώς είναι fixed η θέση πάρκινγκ.

                            Ποσιμο νερό ποτίζει ή τίποτα ανακυκλωμένο με πολλά άλατα κλπ;
                            Η σκουριά είναι φυσικό να συμβεί,ακόμα και οταν το πλένεις το αμάξι χωρίς να το μετακινήσεις μετά θα αποκτήσουν επιφανειακή σκουριά οι δίσκοι..
                            Τωρα το συνεχόμενο βρέξιμο δεν μου κάνει και για αθωο.
                            Δεν μπορείς να αλλάξεις το μπεκάκι να ποτίζει με διαφορετική γωνία;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
                              Στο driveway του σπιτιού που παρκάρω το αυτοκίνητο, ο εμπρός αριστερός τροχός βρέχεται πολύ συχνά από τα ποτιστηρια του γκαζόν.
                              Εχθές το πρωί έτυχε και είδα το αμάξι και ο δίσκος άπο μέσα φαινότανε χάλια, κιτρινιλες, σα σκουριά....
                              Εχθές πάμε μια εκδρομουλα και μετά που το ξανακοιταξα είχε γυαλίσει, φαινότανε οκ

                              Παίζει να μου κάνει πρόβλημα αυτή η κατάσταση; Δυστυχώς είναι fixed η θέση πάρκινγκ.

                              Δεν παθαίνει τίποτα γιατί καθαρίζει με τα πρώτα φρεναρίσματα και πρίν δημιουργηθεί πραγματική ζημιά θα έρθει η ώρα να αλλάξεις του δίσκους από την κανονική τους φθορά.

                              Σου προτείνω να βρείς ένα κομμάτι πλαστικό ή ένα κομμάτι κόντρα πλακέ θαλάσσης να το βάζεις εμπρός από τον τροχό που βρέχεται.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kilomeater last edited by

                                κατι τετοιο σκεφτομαι και εγω, να βαλω εμπρος ενα αντικειμενο να μη βρεχεται

                                thanx

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
                                  κατι τετοιο σκεφτομαι και εγω, να βαλω εμπρος ενα αντικειμενο να μη βρεχεται

                                  thanx

                                  Δεν είναι σίγουρο ότι θα το σώσεις. Και από την υγρασία στην ατμόσφαιρα πιάνουν σκουριά. Κάνε καμιά μικρή βόλτα που και που να καθαρίζουν λίγο για μην έχει πάχος η σκουριά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    theo13 last edited by

                                    ρε παιδιά στις βόρειες χώρες που βρέχει όλο το χρόνο θα είχαν διαλύσει τα αυτοκίνητα αν τόσο εύκολα δημιουργούσε πρόβλημα το νερό. Καλό είναι να βάλει κάτι να μην βρέχεται απ ευθείας αλλά απο εκεί και πέρα δεν υπάρχει πρόβλημα! Μην υπερβάλλουμε!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης theo13 έγραψε:
                                      ρε παιδιά στις βόρειες χώρες που βρέχει όλο το χρόνο θα είχαν διαλύσει τα αυτοκίνητα αν τόσο εύκολα δημιουργούσε πρόβλημα το νερό. Καλό είναι να βάλει κάτι να μην βρέχεται απ ευθείας αλλά απο εκεί και πέρα δεν υπάρχει πρόβλημα! Μην υπερβάλλουμε!

                                      Αν ειναι νερό με άλατα τοτε μπορεί να κάνει ζημιά και στο χρώμα.Αλλο το νερό της βροχής και άλλο ενα ανακυκλούμενο ή μη κατάλληλο για πόση νερό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        theo13 last edited by

                                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                        ρε παιδιά στις βόρειες χώρες που βρέχει όλο το χρόνο θα είχαν διαλύσει τα αυτοκίνητα αν τόσο εύκολα δημιουργούσε πρόβλημα το νερό. Καλό είναι να βάλει κάτι να μην βρέχεται απ ευθείας αλλά απο εκεί και πέρα δεν υπάρχει πρόβλημα! Μην υπερβάλλουμε!

                                        Αν ειναι νερό με άλατα τοτε μπορεί να κάνει ζημιά και στο χρώμα.Αλλο το νερό της βροχής και άλλο ενα ανακυκλούμενο ή μη κατάλληλο για πόση νερό.

                                        Συμφωνώ αλλά εδώ μιλάμε για νερό της βρύσης. Λογικά δεν θα έχει πρόβλημα πέραν της επιφανειακής σκουριάς

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης theo13 έγραψε:

                                          ρε παιδιά στις βόρειες χώρες που βρέχει όλο το χρόνο θα είχαν διαλύσει τα αυτοκίνητα αν τόσο εύκολα δημιουργούσε πρόβλημα το νερό. Καλό είναι να βάλει κάτι να μην βρέχεται απ ευθείας αλλά απο εκεί και πέρα δεν υπάρχει πρόβλημα! Μην υπερβάλλουμε!

                                          Αν ειναι νερό με άλατα τοτε μπορεί να κάνει ζημιά και στο χρώμα.Αλλο το νερό της βροχής και άλλο ενα ανακυκλούμενο ή μη κατάλληλο για πόση νερό.

                                          Συμφωνώ αλλά εδώ μιλάμε για νερό της βρύσης. Λογικά δεν θα έχει πρόβλημα πέραν της επιφανειακής σκουριάς

                                          Δεν το λέει κάπου ότι είναι πόσιμο νερό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kilomeater last edited by

                                            Ναι νερό της βρύσης είναι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 326
                                            • 327
                                            • 328
                                            • 329
                                            • 330
                                            • 491
                                            • 492
                                            • 328 / 492
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr