Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αθηναι,Πολεοδομια και Επανασταση
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Αθηναι,Πολεοδομια και Επανασταση
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 9 / 9
    Αντίλογος
    41
    166
    462
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      224-v last edited by

      τα παντα θα κανουν για να μην γινει τιποτα και χασουν τη μασα που δεν μετεχουν... εδω δεν αφησαν ενα παρκιν στην Πατησιων και Κυπρου σε ελευθερο οικοπεδο.... 2 στρεμματα γιατι θα κοβανε 5 φοινικες και δεν θα μπορουσαν να τους ξαναβαλουν!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-lappas last edited by

        Μια όαση γεννιέται στον Φαληρικό Ορμο


        Η όλη παρέμβαση αναμένεται να ενοποιήσει την παραλιακή ζώνη του Παλαιού Φαλήρου με το υπό κατασκευήν Πάρκο Πολιτισμού του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» και με το πράσινο του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας.

        Εντός του φθινοπώρου αναμένεται να δημοπρατηθεί το έργο της ανάπλασης του Φαληρικού Ορμου, μετά την πρόσφατη έγκριση της μελέτης περιβαλλοντικών όρων. Πρόκειται για την περιοχή η οποία συνδέεται με τον χώρο του παλαιού Ιππόδρομου στο Δέλτα του Φαλήρου και φτάνει έως το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας προς τα δυτικά. Οπως αντιλαμβάνεται κανείς, η έκταση της παρέμβασης είναι μεγάλη και πληροί τις προϋποθέσεις ώστε να αναζωογονήσει μια σημαντική περιοχή της Αττικής.

        Το έργο είναι προϋπολογισμού 230 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΠΕΠ Αττικής (40 εκατ. ευρώ), το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη (ΕΠΠΕΡΑΑ) 2014-2020 (110 εκατ. ευρώ), αλλά και το υπ. Υποδομών (80 εκατ. ευρώ). Ως εκ τούτου, ήδη οι μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι της χώρας προετοιμάζονται για τη διεκδίκηση του έργου, καθώς το κατασκευαστικό αντικείμενο είναι σημαντικό. Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνεται η εγκάρσια μετατόπιση της Λ. Ποσειδώνος προς τη θάλασσα (έως 90 μέτρα), στο τμήμα μεταξύ των ανισόπεδων κόμβων Κηφισού και Συγγρού, συνολικού μήκους 1 χιλιομέτρου. Παράλληλα, η οδός θα χαμηλώσει, προκειμένου να ενοποιηθεί ο αστικός χώρος με το παραλιακό μέτωπο. Παράλληλα, προβλέπεται η δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου 600 στρεμμάτων και αντιπλημμυρικών έργων. Στη θέση της υφιστάμενης παραλιακής λεωφόρου θα δημιουργηθούν δύο φυσικές «κοιλάδες» πρασίνου, προσβάσιμες στους πεζούς, μία στο Μοσχάτο και μία στην Καλλιθέα. Αυτές οι ήπιες εδαφικές πτυχώσεις θα παραλαμβάνουν τις πλημμυρικές παροχές σε περιπτώσεις πολύ έντονης βροχόπτωσης, ενώ όλο τον άλλο καιρό θα αποτελούν πράσινες μεταβατικές ζώνες από την πόλη προς τη θάλασσα.

        Η όλη παρέμβαση αναμένεται να ενοποιήσει την παραλιακή ζώνη του Παλαιού Φαλήρου με το υπό κατασκευή Πάρκο Πολιτισμού του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» και με το πράσινο του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας. Η μελέτη για την νέα αυτή παρέμβαση στον Φαληρικό Ορμο αποτελεί δωρεά του ιδρύματος κι έχει εκπονηθεί από τον Ιταλό αρχιτέκτονα Ρέντζο Πιάνο, ο οποίος επιμελήθηκε και των μελετών για λογαριασμό του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, στο πλαίσιο της επένδυσης των 566 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία τόσο του πάρκου πρασίνου όσο και της νέας Εθνικής Λυρικής Σκηνής και της Εθνικής Βιβλιοθήκης. Σημειωτέον ότι η σχετική επένδυση υλοποιείται ήδη εντός των προκαθορισμένων χρονοδιαγραμμάτων, καθώς πρόσφατα πέρασε με επιτυχία και το δεύτερο σκέλος των τμηματικών προθεσμιών, που προέβλεπε, μεταξύ άλλων, την ολοκλήρωση της ανωδομής των κτισμάτων.

        http://www.kathimerini.gr/780875/articl ... hriko-ormo

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
          η εγκάρσια μετατόπιση της Λ. Ποσειδώνος προς τη θάλασσα (έως 90 μέτρα), στο τμήμα μεταξύ των ανισόπεδων κόμβων Κηφισού και Συγγρού, συνολικού μήκους 1 χιλιομέτρου.

          Με λίγα λόγια θα κοστίσει 229 εκατομμύρια η μετατόπιση και με τα υπόλοιπα θα φυτέψουν και 5 δέντρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giannik1977 last edited by

            Εχει να πεσει ποδηλατο εκει..😁 γιουπι !!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dap last edited by

              Επιτελους θα μαζευτουν και τα σκουπιδια....Μια δεκαετια εχει να περασει σκουπιδιαρικο απο τη παραλια......Οχι απο τη μερια του Αβερωφ και των μαγαζιων,απο την αλλη, τη παραλια Ν. Φαληρου και Μοσχατου........Τελεια εγκαταλειψη.......

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cabala10 last edited by

                εγω δεν εχω καταλαβει γιατι δεν το εκαναν αυτο μεχρι το φαληρο να πιασουν τα παντα ολα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-lappas last edited by

                  Τμηματική ανάπλαση του Φαληρικού Ορμου λόγω υψηλού κόστους προτείνει το ΥΠΑΝ
                  ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΛΙΟΣ

                  Σε κρίσιμη φάση εξακολουθεί να βρίσκεται η ανάπλαση του Φαληρικού Ορμου. Παρά τη σημαντική ώθηση που έδωσε στην υπόθεση η προσωπική παρέμβαση του πρωθυπουργού, οι πηγές χρηματοδότησης του έργου εξακολουθούν να μην έχουν οριστικοποιηθεί και το υπουργείο Ανάπτυξης έχει ενστάσεις για το ύψος του προϋπολογισμού. Αντίθετα, η ανάπλαση του κέντρου με άξονα την οδό Πανεπιστημίου βρίσκεται ένα βήμα πριν από τη δημοπράτηση. Ερωτηματικό και στις δύο περιπτώσεις αναπλάσεων τίθεται στη στάση που θα κρατήσει η νέα περιφερειάρχης Αττικής, η συναίνεση της οποίας είναι απαραίτητη με δεδομένο ότι τα έργα θα χρηματοδοτηθούν και από το ΠΕΠ Αττικής.

                  Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, το οποίο και έχει αναλάβει συντονιστικό ρόλο στην υπόθεση του φαληρικού όρμου, ο σχεδιασμός της πολιτείας εξακολουθεί να είναι το έργο να δημοπρατηθεί τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο. Οπως αναφέρει η ίδια πηγή, υπήρξε καθυστέρηση προκειμένου να ενταχθεί στο τρέχον χρηματοδοτικό πρόγραμμα η πρόσληψη τεχνικού συμβούλου και η επικαιροποίηση των μελετών. Η κατασκευή του έργου υπολογίζεται ότι θα χρειαστεί 2-3 έτη.

                  Ωστόσο, η πληροφόρηση που έρχεται από το υπουργείο Ανάπτυξης είναι αρκετά διαφορετική. Οπως εκτιμούν πηγές του υπουργείου, η ανάπλαση του φαληρικού όρμου είναι μεν ώριμη μελετητικά, αλλά το έργο δεν μπορεί να προχωρήσει αν δεν ξεκαθαρίσει οριστικά ο προϋπολογισμός του. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, τα κονδύλια δεν έχουν ακόμα δεσμευτεί, με αποτέλεσμα το έργο να μην έχει αποκτήσει συγκεκριμένη αναφορά και κωδικό, ώστε να μπορεί να χρηματοδοτηθεί. Φαίνεται ότι το υπουργείο Ανάπτυξης εξακολουθεί να έχει αντιρρήσεις για το κόστος του έργου, θεωρώντας ότι είναι πολύ υψηλό και αντιπροτείνοντας την τμηματική του υλοποίηση. Πρόταση που έχει στο παρελθόν απορριφθεί, καθώς θα στείλει με βεβαιότητα στις ελληνικές καλένδες την ολοκλήρωση του έργου. Υπάρχουν ακόμη δύο σημεία που αξίζει να τύχουν προσοχής. Στην αγωνία των συναρμόδιων υπουργείων να περιορίσουν τον προϋπολογισμό της ανάπλασης του φαληρικού όρμου, έχει «εξαφανιστεί» από τα σχέδια το τοπόσημο, δηλαδή η κατασκευή στην οποία θα κατέληγε η κεντρική προβλήτα, ίσως το πιο εντυπωσιακό κομμάτι του έργου. Για την κατασκευή είχε πραγματοποιηθεί αρχιτεκτονικός διαγωνισμός. Αντίθετα, επί τάπητος έχει τεθεί η επέκταση του τραμ από το Φιξ μέχρι το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας μέσω της λεωφόρου Συγγρού και του φαληρικού όρμου, έργο που μελετάται ως υπερεπείγον από την Αττικό Μετρό. Το ενδιαφέρον είναι ότι με την κατασκευή της νέας επέκτασης του τραμ θα δημιουργηθεί μια νέα, συντομότερη διαδρομή από το κέντρο προς την παραλία, καθώς η υφιστάμενη διέρχεται μέσα από τη Νέα Σμύρνη.

                  Η Πανεπιστημίου

                  Καλύτερα είναι τα νέα από το μέτωπο της ανάπλασης της περιοχής οδού Πανεπιστημίου, το αποκαλούμενο Re-think Athens. Οπως επισημαίνουν πηγές της Αττικό Μετρό (η οποία έχει αναλάβει τον συντονισμό του έργου), η δημοπράτησή του τοποθετείται με σχετική ασφάλεια τον Οκτώβριο, καθώς η χρηματοδότηση για το έργο έχει οριστικοποιηθεί. Μάλιστα έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Σεπτεμβρίου σύσκεψη όλων των εμπλεκομένων, με σκοπό τον συντονισμό των ενεργειών, ώστε με το «άνοιγμα» των νέων χρηματοδοτικών προγραμμάτων να ενταχθεί άμεσα προς υλοποίηση. Το ζητούμενο από εκεί και έπειτα, επισημαίνει η ίδια πηγή, είναι ο τρόπος υλοποίησης, που πρέπει να σχεδιαστεί προσεκτικά προκειμένου να μην «κλείσει» το κέντρο για μεγάλο χρονικό διάστημα.

                  http://www.kathimerini.gr/780943/articl ... ei-to-ypan

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 5
                  • 6
                  • 7
                  • 8
                  • 9
                  • 9 / 9
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr