-
Θελω να αγορασω μια Bmw z4 3.0lt.Exω δει οτι η Bmw αλλαζει ολους τους τριλιτρους κινητηρες της.Γνωριζετε αν θα χρησιμοποιησει στη Ζ4 τον καινουργιο με τα 258Ηρ!Αν ναι και απο ποτε?Ειναι καλη σαν επιλογη?Ευχαριστω!
-
Θελω να αγορασω μια Bmw z4 3.0lt.Exω δει οτι η Bmw αλλαζει ολους τους τριλιτρους κινητηρες της.Γνωριζετε αν θα χρησιμοποιησει στη Ζ4 τον καινουργιο με τα 258Ηρ!Αν ναι και απο ποτε?Ειναι καλη σαν επιλογη?Ευχαριστω!
-
Θελω να αγορασω μια Bmw z4 3.0lt.Exω δει οτι η Bmw αλλαζει ολους τους τριλιτρους κινητηρες της.Γνωριζετε αν θα χρησιμοποιησει στη Ζ4 τον καινουργιο με τα 258Ηρ!Αν ναι και απο ποτε?Ειναι καλη σαν επιλογη?Ευχαριστω!
-
Νομιζω οτι δε θα αργησει να τον αλλαξει. Πολυ καλο αυτοκινητο. Αν εχεις τα λεφτα και τη θελεις πολυ χτυπα την.
-
Η boxster πιστεύω είναι καλύτερη..
Πάντως και η Ζ4 θεωρείται καλό αυτοκίνητο, καμία σχέση με Ζ3, με καλά γκάζια και πολύ καλό στήσιμο.
Εκτός της αμφιλεγόμενης αισθητικής..
Επίσης κάθε φορά που βλέπω μία αναρωτιέμαι...
αυτό το αμάξι δεν πετάει κ@λο, αλλά.. καμπίνα!
Τελοσπάντων, αν μπορείς γιατί όχι; -
Ο χρήστης Christian έγραψε:
Θελω να αγορασω μια Bmw z4 3.0lt.Exω δει οτι η Bmw αλλαζει ολους τους τριλιτρους κινητηρες της.Γνωριζετε αν θα χρησιμοποιησει στη Ζ4 τον καινουργιο με τα 258Ηρ!Αν ναι και απο ποτε?Ειναι καλη σαν επιλογη?Ευχαριστω!...Exartatai kai an to biazesai i oxi.....
H diafora apo 231 se 258 aloga den einai ligi- oti tha einai pio elafrys o neos kinitiras
- pithanotata pio oikonomikos/apodotikos/sygxronos (an kai to oikonomiko kommati den nomizo na paizei kai idiaitero rolo)
-
Αναρωτιεμαι αν θα βαλουν τον νεο κινητηρα και στο Χ3;
Νικος
-
Oι πιθανότητες είναι ο νέος κινητήρας να μπει παντού αντικαθιστώντας πλήρως τον τωρινό με τα 231 άλογα. Λίγη υπομονή!
-
Αν θέλεις την Ζ4 3.0 καλύτερα να περιμένεις την νέα Ζ4 3.0
Στην Αγγλία έχει ειπωθεί από τον τύπο και από τους κατόχους της ότι η τωρινή Ζ4 3.0 είναι δύστροπο αμάξι.
Εγώ έχω οδηγήσει την 2,2 και το εσωτερικό της και η μούρη της είναι πολύ ωραία. Κανεί φοβερές πλατείες!Εγώ πάντως στα λεφτά αυτά θα κοίταγα την Porsche.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Εγώ έχω οδηγήσει την 2,2 και.... Κανεί φοβερές πλατείες!Φίλος που οδήγησε Ζ4 στην ελληνική παρουσίαση στα Μέγαρα ενοχλήθηκε από την δυσκολία αποσταθεροποίησης ή πλαγιολίθησης..... Βέβαια άλλη άσφαλτος στα Μέγαρα και αυτός ήταν μαθημένος με Miata....
Εναλλακτικά υπάρχει και η ακριβότερη SLK 350 για την οποία μόνο καλά λόγια έχουν πει και είναι και με σκληρή οροφή. Και εγώ όμως είμαι υπέρ της Boxster αν τα λεφτά βγαίνουν. Αισθητικά είναι θέμα γούστου αλλά η νέα Boxster μου μοιάζει πολύ ομορφότερη από την προηγούμενη ενώ η Ζ4 έχει ένα μοναδικό στυλ αλλά χάνει σε αρμονία με το κολοβό οπίσθιο....
Άλλη ποιότητα κατασκευής, άλλο τιμόνι και μάρκα ανώτερη σε εντυπωσιασμό. Και το σπουδαιότερο φαίνεται ότι κάνει τα πάντα, πόλη, πλατείες, επαρχία, αυτοκινητόδρομο και πίστες και μάλιστα όλα καλά!!! -
H προσωπική μου εμπειρία από τρίλητρη Ζ4 λέει ότι δεν ξεκολλάει εύκολα!!!! αν έχεις όλα τα συστήματα ενεργά αν τα κλείσεις όλα θέλει πολύ προσοχή γιατί γυρνάει πανεύκολα......
Αλλά ο ήχος του μοτέρ είναι όλα τα λεφτά.....
Το μόνο παράπονο είναι τα φώτα στα τούννελ ανάβουν από μόνα τους λιγο αργά δηλαδή όταν τελειώνει το τούνελ!!!!
Στα 20,000 χλμ πλέον θεωρείται και αξιόπιστο.... -
Από εμφάνιση και μόνο εγώ θα προτιμούσα την slk που όποτε την βλέπω μου τρέχουν τα σάλια!!
Η boxter δεν ξέρω σε τι τιμή βγάινει αλλά τα περιοδικά την βγάλανε καλύτερη συνολικά από την μπέμπα και την μερσέντα!! οπότε αξίζει να την δεις.
Η Ζ4 πραγματικά δεν μου αρέσει να την βλέπω. Από πίσω είναι φοβερή αλλά από εμπρός μου μοιάζει με παντόφλα! Μπορεί να είναι τεχνολογικό αριστούργημα αλλά δεν ξέρω! περι ορέξεως ...
Αν δεν βιάζεσαι θα σου πρότεινα την Brera (new GTV) η οποία αναμένεται να κοντράρει με αξιώσεις το συγκεκριμένο segment
To 350 Z είναι επίσης αξιόλογη επιλογή αν δεν έχεις κόλλημα με το ότι είναι datsun
Εύχομαι ότι διαλέξεις να το χαρείς . Ότι και να πάρεις πάντως σε αυτή την κατηγορία θα είναι πολύ καλό!!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
H προσωπική μου εμπειρία από τρίλητρη Ζ4 λέει ότι δεν ξεκολλάει εύκολα!!!! αν έχεις όλα τα συστήματα ενεργά αν τα κλείσεις όλα θέλει πολύ προσοχή γιατί γυρνάει πανεύκολα......
Αλλά ο ήχος του μοτέρ είναι όλα τα λεφτά.....
Το μόνο παράπονο είναι τα φώτα στα τούννελ ανάβουν από μόνα τους λιγο αργά δηλαδή όταν τελειώνει το τούνελ!!!!
Στα 20,000 χλμ πλέον θεωρείται και αξιόπιστο....Αυτό με τα αυτόματα φώτα το έχω παρατηρήσει και στο δικό μου (ταπεινό Πεζουδάκι). Όταν μπαίνω στο γκαράζ ανάβουν σχεδόν αμέσως, αλλα στα τούνελ που 'βλέπουν' φως στο βάθος αργούν πάρα πολύ...
Και κάτι ενδιαφέρον (?) που μου έλεγε φίλος που έχει το RX8 (Cosmo): H 3λιτρη Ζ4 του κολλητού του καίει λιγότερο από το Μάζντα, είτε πλακωμένη είτε χαλαρή (ξέρω, 'βρήκα το αυτοκίνητο να τη συγκρίνω!')...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
H προσωπική μου εμπειρία από τρίλητρη Ζ4 λέει ότι δεν ξεκολλάει εύκολα!!!! αν έχεις όλα τα συστήματα ενεργά αν τα κλείσεις όλα θέλει πολύ προσοχή γιατί γυρνάει πανεύκολα......
Αλλά ο ήχος του μοτέρ είναι όλα τα λεφτά.....
Το μόνο παράπονο είναι τα φώτα στα τούννελ ανάβουν από μόνα τους λιγο αργά δηλαδή όταν τελειώνει το τούνελ!!!!
Στα 20,000 χλμ πλέον θεωρείται και αξιόπιστο....Αυτό με τα αυτόματα φώτα το έχω παρατηρήσει και στο δικό μου (ταπεινό Πεζουδάκι). Όταν μπαίνω στο γκαράζ ανάβουν σχεδόν αμέσως, αλλα στα τούνελ που 'βλέπουν' φως στο βάθος αργούν πάρα πολύ...
Και κάτι ενδιαφέρον (?) που μου έλεγε φίλος που έχει το RX8 (Cosmo): H 3λιτρη Ζ4 του κολλητού του καίει λιγότερο από το Μάζντα, είτε πλακωμένη είτε χαλαρή (ξέρω, 'βρήκα το αυτοκίνητο να τη συγκρίνω!')...
11 - 12 - 13lt/ 100 km σε γρήγορους ρυθμούς!!!!!! Οι bebes πλάκα πλάκα είναι οκ από κατανάλωση!!!!
-
Πόσο γρήγορους δηλαδη (και σε τι διαδρομή)???!!
Αν είναι κοντά στο 13 μιλάμε για τέρας οικονομίας (για τα κυβικά του)! Καμία σχέση με Ρο-Χι!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πόσο γρήγορους δηλαδη (και σε τι διαδρομή)???!!Αν είναι κοντά στο 13 μιλάμε για τέρας οικονομίας (για τα κυβικά του)! Καμία σχέση με Ρο-Χι!
Με 13 πχ πας Μαραθώνα, Πάρνηθα, Καπανδρίτι κλπ από στροφές...... απλά βάζεις τρίτη στο κιβώτιο και παίζει αρκετά καλά το σύστημα!!! Νομίζω ότι θα ικανοποιεί τους περισσότερους είναι δύσκολο να το πηγαίνεις τέζα με τρίτη συνέχεια (και να έχεις τρελή κατανάλωση) γιατί τα χλμ είναι πολλά
Με 11 πας Λάρισσα με 140 - 150 σταθερά άντε και κανά 250 στις μεγάλες ευθείες!!!Στα υπόψην ότι το αμάξι έχει και RFΤ λάστιχα τα οποία και είναι δύσκολο να βρεις στην Ελλάδα και κοστίζουν!!!!!
Τώρα και στο αρχικό θέμα και στα 258 να πάνε τα άτια παιδιά είναι πάρα μα πάρα πολλά και μιλάμε για πολύ γρήγορο αυτοκίνητο ... να σου πω την αλήθεια δεν τα πολύ χρειάζεσαι!!!!! καλύτερα ψάξε για κανά φθηνότερο με 231... σίγουρα ο νέος κινητήρας θα είναι ακόμα πιο οικονομικός!!!!!!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Με 13 πχ πας Μαραθώνα, Πάρνηθα, Καπανδρίτι κλπ από στροφές...... απλά βάζεις τρίτη στο κιβώτιο και παίζει αρκετά καλά το σύστημα!!! Νομίζω ότι θα ικανοποιεί τους περισσότερους είναι δύσκολο να το πηγαίνεις τέζα με τρίτη συνέχεια (και να έχεις τρελή κατανάλωση) γιατί τα χλμ είναι πολλά
(Τι σου είναι αυτή η ροπή, ε?!...)
Με 11 πας Λάρισσα με 140 - 150 σταθερά άντε και κανά 250 στις μεγάλες ευθείες!!!
Έτσι, για να το ξεκαπνίσεις και λίγο, ε?!
Μια χαρούλα σε κόβω! -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Με 13 πχ πας Μαραθώνα, Πάρνηθα, Καπανδρίτι κλπ από στροφές...... απλά βάζεις τρίτη στο κιβώτιο και παίζει αρκετά καλά το σύστημα!!! Νομίζω ότι θα ικανοποιεί τους περισσότερους είναι δύσκολο να το πηγαίνεις τέζα με τρίτη συνέχεια (και να έχεις τρελή κατανάλωση) γιατί τα χλμ είναι πολλά
(Τι σου είναι αυτή η ροπή, ε?!...)
Με 11 πας Λάρισσα με 140 - 150 σταθερά άντε και κανά 250 στις μεγάλες ευθείες!!!
Έτσι, για να το ξεκαπνίσεις και λίγο, ε?!
Μια χαρούλα σε κόβω!Δεν είμαι εγω ο ιδιοκτήτης αλλά έχω κάνει πολλά χλμ ως οδηγός και ακόμα πιο πολλά ως συνοδηγός....... Με κλειστή κουκούλα πάνω από τις τέσσερις χιλιάδες στροφές δεν θες κασετόφωνο !!!!!! Πραγματικά ουρλιάζει το αμάξι...
Πάντως τους κοροϊδεύουμε τους Γερμαναράδες αλλά έχουν τεχνολογία!!!!! -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Τώρα και στο αρχικό θέμα και στα 258 να πάνε τα άτια παιδιά είναι πάρα μα πάρα πολλά και μιλάμε για πολύ γρήγορο αυτοκίνητο ... να σου πω την αλήθεια δεν τα πολύ χρειάζεσαι!!!!! καλύτερα ψάξε για κανά φθηνότερο με 231... σίγουρα ο νέος κινητήρας θα είναι ακόμα πιο οικονομικός!!!!!!
Αυτο ειναι ουτοπια. Δεν υπαρχει 'τα αλογα ειναι αρκετα η υπερβολικα'. Αν ο οδηγος ειναι ηλιθιος και τα 50 αλογα ειναι πολλα. Το ιδιο ισχυει για το 'πολυ γρηγορο' παντα μπορεις να πας γρηγοροτερα. Αν θα σκοτωθεις σκοτωνεσαι και με παπι.
Νικος
-
Οι καινουριοι κινητηρες θα τοποθετηθουν μεχρι το τελος του χρονου και σε ΟΛΕΣ τις σειρες θα αντικατασταθουν οι υπαρχοντες απο τους καινουριους!
Οτι ξεκολλαει δυσκολα ξεκολλαει, αλλα αν ξεκολλησει θελει χερια πολλα και ποδια καλα! Αν παρεις 3.0 περιμενε λιγο και μην βιαστεις να παρεις τωρα! Στο οριο να ξερεις ειναι λιγο δυστροπη αλλα θα τη συνηθισεις! Πολυ καλη επιλογη αν και δεν ειναι ωραια σαν αυτοκινητο και αμερικανιζει!
Bmw z4 3.0lt (258hp)