-
θα πρότεινα να το έδινες σε ταπετσέρη να στο έντυνε με δέρμα της αρεσκείας σου.
-
Ακριβώς.
Sent from Corsair's brick
-
Το κοστος για την δευτερη λυση του ταπετσερη να ραψει με δερμα το τιμονι ειναι γυρω στο 100ρικο υποψιν..
-
Και δεν έχει καμία σχέση με το κάλυμμα από πάνω από το τιμόνι. Been there, done that, από τα καλύτερα λεφτά που έριξα στο αμάξι.
-
Το ξερω. Το αποτελεσμα ειναι φοβερο. Απλα να αναφερουμε τα κοστη περιπου, αυτο.
-
Γρήγορη ερώτηση: βάζω 100άρα στην επαρχία για να γυρίσω Αθήνα (300χλμ), σε C4 THP, και από τα πρώτα 5χλμ μετά το βενζινάδικο μύρισε βενζίνη στην καμπίνα. Γύρισα κανονικά, αλλά το αμάξι μύριζε ακόμη όταν το τσέκαρα το βράδυ.
Το έχω αφήσει τώρα γιατί έφυγα με άλλο για διακοπές, αλλά αναρωτιέμαι αν παίζει το πρόβλημα να είναι παροδικό και να οφείλεται στην ποιότητα της βενζίνης (ευοίωνο σενάριο!).
Ευχαριστώ προκαταβολικά για γνώμες και παράθεση αντιστοίχων εμπειριών.
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Γρήγορη ερώτηση: βάζω 100άρα στην επαρχία για να γυρίσω Αθήνα (300χλμ), σε C4 THP, και από τα πρώτα 5χλμ μετά το βενζινάδικο μύρισε βενζίνη στην καμπίνα. Γύρισα κανονικά, αλλά το αμάξι μύριζε ακόμη όταν το τσέκαρα το βράδυ.Το έχω αφήσει τώρα γιατί έφυγα με άλλο για διακοπές, αλλά αναρωτιέμαι αν παίζει το πρόβλημα να είναι παροδικό και να οφείλεται στην ποιότητα της βενζίνης (ευοίωνο σενάριο!).
Ευχαριστώ προκαταβολικά για γνώμες και παράθεση αντιστοίχων εμπειριών.
Μηπως του χύθηκε απο έξω;Οτι σκατά και να ήταν η βενζινη που σου εβαλε γιατι να μυρίζει στην καμπίνα;
-
Δε στεκει να μυριζει εξ'αιτιας της βενζινης.
Δεν ειναι καλλυντικα, να πεις οτι η 100αρα μυριζει πιο εντονα!Πολυ πιθανον να χυθηκε απ'εξω η εντελως τυχαια να προεκυψε θεμα με καποιο σωληνακι και να 'χεις διαρροη.
Οποιαδηποτε υποψια μυρωδιας βενζινης ΠΡΕΠΕΙ να ελεγθει!
Εξαερισμος τεποζιτου, σωληνακια παροχης, μπεκ κτλ ... -
Αυτό δυστυχώς με προβληματίζει. Αλλά έτσι ξαφνικά ρε γμτ να δημιουργήθηκε ΑΜΕΣΩΣ μετά τον ανεφοδιασμό πρόβλημα σε αντλία ή σωληνάκι ή κάτι άλλο που μου διαφεύγει;
Ίσως τυχαίο, αλλά κάπου μέσα μου θέλω να πιστεύω ότι φταίει η βενζίνη και ότι είναι προσωρινό.
Edit: ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
-
Δε γινεται η βενζινη να προκαλεσει διαρροη ετσι ξαφνικα.
Η χυθηκε απ'εξω και για καποιο λογο μυριζει εντονα τοσο, που φτανει στην καμπινα.
Η ειναι τελειως random προβλημα που προεκυψε με καποιο σωληνακι.Ποσο μυριζει; Απο ΠΟΥ προερχεται εντονοτερη η μυρωδια;
-
Λοιπόν. Το κατάλαβα αρχικά αφού σταμάτησα για καφέ. Οδηγώντας δε με ενοχλούσε, αλλά η μυρωδιά έμεινε ακόμη και μετά από 3 ώρες παρκαρισμένο. Δε μυρίζει περισσότερο στο πίσω κάθισμα. Δεν άνοιξα καπό δυστυχώς. Όταν τσέκαρα την τάπα, άκουσα έναν ήχο εξαέρωσης. Αυτά πάνω κάτω. Θα φουλάρω σε 6 μέρες που γυρίζω, κι αν επιμείνει την αμέσως επόμενη συνεργείο. Sounds like a plan.
-
για εξαερισμός του ντεπόζιτου μου ακούγεται.
-
Μηπως φουλαρες μεχρι το λαιμο? Μηπως η δεξαμενη φουλαρισμενη αεριζεται βγαζοντας εξω καποιες αναθυμιασεις?
-
Ευχαριστώ για τις νέες απαντήσεις!
Όχι δε φούλαρα, γέμισα κάπου στα 3/4. Ο εξαερισμός μου ακούγεται ωραίο ενδεχόμενο!
-
Οι υδραυλικες 'αυτορυθμιζομενες' βαλβιδες που εχουν μερικα hyundai ειναι αυτες?
Αξιζει τον κοπο να μπει κανεις στη διαδικασια να κανει αυτο που φαινεται εδω? Ο τυπος τις κανει λαμπικο, σαν καινουριες.
-
Οι υδραυλικές βαλβίδες / ωστήρια που έχουν μερικά hyundai είναι αυτές ή παρόμοιες.
Αν κροταλίζει για λίγο όταν το ξεκινάς το πρωί, η hyundai το θεωρεί φυσιολογικό, λόγω του λαδιού που είναι κρύο ακόμα.
Αν αξίζει θα ξέρει καλύτερα κάποιος που το έχει δοκιμάσει αλλά σαν εργασία έχει τη φασαρία του.. λύσιμο εκκεντροφόρων, ιμάντα χρονισμού, συναρμολόγηση ωστηρίου.
Το υδραυλικό ωστήριο κάπως ελέγχεται, νομίζω πιέζοντας το ενώ έχει λάδι μέσα, αλλά αν έχει χαλάσει π.χ. το ελατήριο, με το καθάρισμα δεν διορθώνεται το ωστήριο και θα θέλει αλλαγή.
Κατά τη συναρμολόγηση του ωστηρίου κάποιος είχε γράψει ότι το γεμίζουμε με λάδι και προσέχουμε να μην μείνει αέρας μέσα γιατί θα χτυπάει μετά.
Μια δοκιμή / καθαρισμός θα μας πείσει. -
Ο χρήστης plokami έγραψε:
Οι υδραυλικές βαλβίδες / ωστήρια που έχουν μερικά hyundai είναι αυτές ή παρόμοιες.
Αν κροταλίζει για λίγο όταν το ξεκινάς το πρωί, η hyundai το θεωρεί φυσιολογικό, λόγω του λαδιού που είναι κρύο ακόμα.
Αν αξίζει θα ξέρει καλύτερα κάποιος που το έχει δοκιμάσει αλλά σαν εργασία έχει τη φασαρία του.. λύσιμο εκκεντροφόρων, ιμάντα χρονισμού, συναρμολόγηση ωστηρίου.
Το υδραυλικό ωστήριο κάπως ελέγχεται, νομίζω πιέζοντας το ενώ έχει λάδι μέσα, αλλά αν έχει χαλάσει π.χ. το ελατήριο, με το καθάρισμα δεν διορθώνεται το ωστήριο και θα θέλει αλλαγή.
Κατά τη συναρμολόγηση του ωστηρίου κάποιος είχε γράψει ότι το γεμίζουμε με λάδι και προσέχουμε να μην μείνει αέρας μέσα γιατί θα χτυπάει μετά.
Μια δοκιμή / καθαρισμός θα μας πείσει.ευχαριστω
ο τυπος στο 2ο βιντεο τα γεμιζει λαδι και τα 'εξαερωνει' κιολαςδοκιμη δεν κανω, δεν φτανω μεχρι εκει.
-
no balls !!
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
no balls !!ελα να κανουμε πρωτα το δικο σου, να δεις τη γλυκα
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
no balls !!
ελα να κανουμε πρωτα το δικο σου, να δεις τη γλυκα
no balls
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........