-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Σκέφτομαι μη χάσω ελκτική πρόσφυση και αρχίσουν τα σπιναρίσματα.
235 πλάτος έχει το Focus RS με τα 300 άλογα και τα 45 κιλά ροπή.
Εχει και μπλοκέ όμως και 'εξειδικευμενη' αναρτηση μπροστα.Μη ξεχνας οτι το δικο μου είναι και 4,7 μέτρα μήκος και ζυγιζει 1700kg με τον οδηγο.Αμα το φορτωσω δηλάδη πλησιαζει τους δυο τόνους..
-
Να πούμε για το Scirocco R τότε που είναι ίδια εταιρεία και έχει και αυτό 235?
Γενικά το 245 στο δικό σου είναι υπερβολή. -
Η πιο σωστη λεξη είναι μαρκετινγκ
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Να πούμε για το Scirocco R τότε που είναι ίδια εταιρεία και έχει και αυτό 235?
Γενικά το 245 στο δικό σου είναι υπερβολή.Μα τι σχέση έχει η εταιρεία?απλα σου λέω οτι είναι εντελώς διαφορετικός τύπος αυτοκινήτου.Διαστασεις -βάρος στησιμο κτλ ειναι εντελώς διαφορετικα.
-
Μην πας μακρυά... Προ δεκαετίας (...και κάτι) τ' αντίστοιχα γερμανικά σεντάν παρόμοιας ιπποδύναμης και βάρους με το δικό σου, εφοδιάζονταν με 205/55/16, χωρίς να υπάρχει κανένας κίνδυνος και χωρίς τη χρήση πολλές φορές της σημερινής ηλεκτρονικής γκατζεταρίας στο όνομα της ασφάλειας... Όπως ανέφερε ο pop, marketing σε συνδυασμό με γέμισμα των θόλων για λόγους αισθητικούς ...
Κάπου πριν ανέφερα για 235/45. Νομίζω πως θα είσαι ΟΚ με αυτά και λιγότερο ...φτωχός . -
Με το 235/45 θα χαμηλώσω λιγάκι, κατι που δε θέλω,ενω δεν είναι και στις προβλεπόμενες διαστάσεις του αυτοκινήτου,οπότε απορρίπτεται.
225/50 αν βάλω που προβλέπεται.
Στα υπόλοιπα δεν έχεις άδικο απλά ανησυχώ μήπως αλλάξω τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου προς το χειρότερο.
Γενικά δε θέλω να αλλάζω και πολλα πράγματα στο αμάξι γιατι δε ξέρεις τι επακολουθα μπορεί να έχεις.
Εδω τακακια δεν έβαλα τα εργοστασιακά και με εχει πρήξει το σφύριγμα... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ta Dunlop sport naxx rt σκέφτομαι άλλα μερικοι μου είπαν οτι είναι υπερβολικά μαλακά τα πλαινα και θα χάσω στο θέμα τιμονιου-ακρίβειας.
Λες να κατέβω δηλαδη στη κατηγορία του P7?Το ίδιο μαλακά είναι και τα Conti sc5....Προτείνω να μείνεις στη Bridge....μόνο για δύο λάστιχα δε θα έβαζα Bridge.....το Ultrac Vorti..και το Yoko V105(το προτείνει επίσης ένας φίλος πιό πάνω)....τα μόνα με'παραπλήσια'πλαινά'!!!
-
Καταρχήν σας ευχαριστω όλους για τη βοήθεια!!
@ touring the M3 : Το θέμα είναι ότι θα ήθελα να πάω σε κάτι με μαλακότeρα πλαϊνά από τα potenza , αλλά χωρίς να το παράκανουμε.Κατι στη μέση ψάχνω...
Το Goodyear asymmetric 2 τι λέει;
Για το θέμα της ζαντας και του 225 /45 ένας λαστιχας και ένας μηχανικός μου είπαν ότι μπαίνουν αλλά ενδέχεται να εξέχει λιγάκι η ζάντα σε σχέση με το λάστιχο και να βρίσκει πιο ευκολα στο πεζοδρόμιο.
Από τιμές είναι σχεδόν ίδια με τα 245.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τότε βάλε το Verdestein......αξίζει να το δοκιμάσεις!!
-
Και τα 2 λέγονται Bridgestone Dueler H/P Sport.
Το ένα μοιάζει έτσι:και το άλλο έτσι:
H διαφορά στην χάραξη είναι εμφανής. Γνωρίζει κάποιος την διαφορά τους;
-
Καποια λαστιχα αλλαζουν χαραξη αναλογα με την διασταση τους ή κανω λαθος? Το χω δει σε καποια κλεμπερ βιαξερ η μισελεν ενερτζι αυτο, αλλη χαραξη σε 13 αρα ζαντα , αλλη σε 14-15, μιλωντας παντα για το ιδιο μοντελο.
Ισως κατι παρομοιο και δω…Η πρωτη φωτο μου κανει για λαστιχο χαμηλοτερου προφιλ σε πιο 'αγωνιαρικα' suv. -
Τα πρώτα μου φάνηκαν ίδια σχεδόν στο πέλμα με τα πιο 'σπορ' μοντέλα της εταιρίας και ρώτησα τον λαστιχά μου, ο οποίος σε φωτογραφία μου έδειξε το πάνω λάστιχο.
Όμως... τελικά κατέληξα, μετά από προτροπή 2 λαστιχάδων στο Goodyear Efficient Grip SUV, το οποίο θα παραγγελθεί όταν με το καλό ανοίξει η 'κλειστή για διακοπές' κεντρική αντιπροσωπεία.
-
Ο χρήστης fotismt έγραψε:
Και τα 2 λέγονται Bridgestone Dueler H/P Sport.
Το ένα μοιάζει έτσι:και το άλλο έτσι:
H διαφορά στην χάραξη είναι εμφανής. Γνωρίζει κάποιος την διαφορά τους;
Το κάτω,είναι light truck category....
-
Επίσης το ενα έχει προστασία ζαντας, ενω το άλλο όχι.
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μάλιστα. Σας ευχαριστώ παίδες..
Κάποιος που θα έκανε παραγγελία ένα από αυτά τα ελαστικά πως θα τα 'ζήταγε'; Το ζμπόρ και το όχι ζμπόρ;
-
Καλημέρα σε όλους !
Είμαι νέο (όχι στην ηλικία ) μέλος και θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με την επιλογή νέων ελαστικών που θα γίνει λίαν συντόμως ενόψει διακοπών…
Από αυτοκίνητο έχω ένα Toyota Corolla lift back 1.3 αυτό με τα στρογγυλά φανάρια. Από χιλιόμετρα κάνω γύρω στα 7 με 8 χιλιάδες κάθε χρόνο με το 70-80 % εντός πόλης και τα υπόλοιπα εκτός πόλης σε εκδρομές. Η οδήγηση είναι ήπια και εντός και εκτός πόλης (max 130 km/ hour ). Πάντα τα ελαστικά τα άλλαζα λόγω γήρανσης από τα χρόνια παρά από χιλιόμετρα. Στο δια ταύτα τώρα. Το πρώτο σκέλος που θα ήθελα τα φώτα σας έχει να κάνει με την διάσταση των ελαστικών . Έχει πολλά πολλά χρόνια που το αυτοκίνητο φοράει 185/60/14 την οποία διάσταση μου την πρότεινε κάποιος λαστιχάς στην πρώτη αλλαγή ελαστικών που είχα κάνει . Κανονικά το εργοστάσιο προτείνει τις εξής διαστάσεις οι οποίες αναφέρονται στο ντουλαπάκι του αυτ/του Α) 165/70-14 Β) 175/65-14 Γ) 185/65- 14 . Στην χθεσινή γύρα που έκανα σε λαστιχάδες ο ενας μου είπε ότι κακώς έχω αυτην την διάσταση (185/60/14 ) στο αυτοκίνητο και ότι θα είναι καλύτερα από όλες τις πλευρές να βάλω την 175/65/14 . Τι λέτε και εσείς για αυτό ?
Τώρα οσον αφορά τα ελαστικά βλέπω τα Α) Continental premium contact 5 Β) Michelin energy saver Γ ) Uniroyal rain expert . Τα Α + Γ μου τα προτείνουν ως καλύτερα από τα Michelin οι περισσότεροι , εκτός από έναν ο οποίος έβγαλε καλύτερα τα Michelin … Και εγω μέχρι στιγμής κλείνω περισσότερο για Continental και Uniroyal αλλά περιμένω να ακούσω και τις δικές σας προτάσεις….. -
Ο χρήστης fotismt έγραψε:
Μάλιστα. Σας ευχαριστώ παίδες..Κάποιος που θα έκανε παραγγελία ένα από αυτά τα ελαστικά πως θα τα 'ζήταγε'; Το ζμπόρ και το όχι ζμπόρ;
-
Ο χρήστης Enzo22 έγραψε:
Καλημέρα σε όλους !Είμαι νέο (όχι στην ηλικία ) μέλος και θα ήθελα την βοήθεια σας σχετικά με την επιλογή νέων ελαστικών που θα γίνει λίαν συντόμως ενόψει διακοπών…
Από αυτοκίνητο έχω ένα Toyota Corolla lift back 1.3 αυτό με τα στρογγυλά φανάρια. Από χιλιόμετρα κάνω γύρω στα 7 με 8 χιλιάδες κάθε χρόνο με το 70-80 % εντός πόλης και τα υπόλοιπα εκτός πόλης σε εκδρομές. Η οδήγηση είναι ήπια και εντός και εκτός πόλης (max 130 km/ hour ). Πάντα τα ελαστικά τα άλλαζα λόγω γήρανσης από τα χρόνια παρά από χιλιόμετρα. Στο δια ταύτα τώρα. Το πρώτο σκέλος που θα ήθελα τα φώτα σας έχει να κάνει με την διάσταση των ελαστικών . Έχει πολλά πολλά χρόνια που το αυτοκίνητο φοράει 185/60/14 την οποία διάσταση μου την πρότεινε κάποιος λαστιχάς στην πρώτη αλλαγή ελαστικών που είχα κάνει . Κανονικά το εργοστάσιο προτείνει τις εξής διαστάσεις οι οποίες αναφέρονται στο ντουλαπάκι του αυτ/του Α) 165/70-14 Β) 175/65-14 Γ) 185/65- 14 . Στην χθεσινή γύρα που έκανα σε λαστιχάδες ο ενας μου είπε ότι κακώς έχω αυτην την διάσταση (185/60/14 ) στο αυτοκίνητο και ότι θα είναι καλύτερα από όλες τις πλευρές να βάλω την 175/65/14 . Τι λέτε και εσείς για αυτό ?
Τώρα οσον αφορά τα ελαστικά βλέπω τα Α) Continental premium contact 5 Β) Michelin energy saver Γ ) Uniroyal rain expert . Τα Α + Γ μου τα προτείνουν ως καλύτερα από τα Michelin οι περισσότεροι , εκτός από έναν ο οποίος έβγαλε καλύτερα τα Michelin … Και εγω μέχρι στιγμής κλείνω περισσότερο για Continental και Uniroyal αλλά περιμένω να ακούσω και τις δικές σας προτάσεις…..Κατ αρχήν τσέκαρε ξανά τις προυποθέσεις που θέτει ο κατασκευαστήας για την αλλαγή διάστασης. Για παράδειγμα στο δικό μου διάσταση μπορώ να πέσω μόνο με σιδερένια ζάντα και όχι με την αλουμινένια που φοράει. Οπότε αν θεωρήσουμε οτι οι παραπάνω διαστάσεις που αναφέρεις σου επιτρέπονται θα σου πρότεινα να βάλεις κάτι ανάμενσα σε michelin και uniroyal. Τα rainsport τα είχα 2 φορές και μπορώ να πω πως ήταν μια χαρά. Τα conti μια χαρά λάστιχα αλλά ακριβά και δε θα τα ευχαριστηθείς. Όσον αφορά τα michelin και αυτά είναι πολύ καλά. Μετά μπορείς να δεις και pirelli P1 τα οποία δεν ξεραίνονται και εύκολα.
-
Καλησπέρα!
Είδα το παρακάτω από το site της michelin:
Πόσο παλιό είναι το πολύ παλιό; Η δοκιμή στα πέντε χρόνια
Μετά από πέντε χρόνια ή και περισσότερα σε λειτουργία, τα ελαστικά σας θα πρέπει να επιθεωρούνται λεπτομερώς, τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο. Εάν προκύψει ανάγκη, ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή του οχήματος, σχετικά με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης. Για προληπτικούς λόγους, εάν τα ελαστικά δεν έχουν αντικατασταθεί 10 χρόνια μετά την ημερομηνία κατασκευής τους (δείτε πώς να διαβάζετε το πλευρό ενός ελαστικού), η Michelin συνιστά να τα αντικαταστήσετε με καινούργια ελαστικά. Ακόμη κι αν φαίνονται να είναι σε καλή κατάσταση για χρήση, ακόμη κι αν το σκάλισμά τους δεν έχει χαμηλώσει προς τον δείκτη φθοράς.
http://www.michelin.gr/tyres/learn-share/buying-guide/when-should-i-change-my-tyres
Γενικά πάντα άλλαζα τα λάστιχα στα 6-7 χρόνια, ή όταν τελείωνε το πέλμα. Τώρα είμαι με Michelin Energy E3A του 2009 με 40000 km πάνω και έχουν ακόμα αρκετό πέλμα, ενώ δεν έχω παρατηρήσει και κάποια σημαντική μείωση στην απόδοση. Θεωρώ πως μπορώ να βγάλω 2-3 χρόνια ακόμα.
Την μεγαλύτερη φθορά την είχα με Uniroyal Rainsport που αναγκάστηκα να αλλάξω πριν κλείσω 5ετία.Εσείς ποιά θεωρείτε καλή πρακτική; Έχω ακούσει για ακραία σενάρια αλλαγής κάθε 2 χρόνια, και δεν καταλαβαίνω αν η οδήγηση γίνεται στον πραγματικό δρόμο ή σε πίστα για να δικαιολογείται κάτι τέτοιο.
-
Δε νομίζω να υπάρχει θέμα,τα λάστιχα είναι όσο το βρίσκεις εσύ καλό το αμάξι
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]