Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΛΑΔΙ-ΜΑΡΚΑ-ΠΟΣΟΤΗΤΑ almera???
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΛΑΔΙ-ΜΑΡΚΑ-ΠΟΣΟΤΗΤΑ almera???
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    22
    1879
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      costacurta last edited by

      Καλησπερα σε ολους,εχω χασει το μανουαλ απο νισσαν αλμερα 2003 1500κ 95 αλογα,κατεβασα ενα μετα απο πολυ ψαξιμο στο νετ το μονο που βρηκα αλλα ειναι στα αγγλικα και δεν ξερω κιολας αν ειναι το ιδιο μοντελο
      (ο τιτλος του αρχειου ειναι 2001 Nissan Almera N16),στο μανουαλ λεει αυτο
      OIL CAPACITY
      NJLC0036
      Unit: ! (Imp qt)
      With oil filter change 2.7 (2-3/8)
      Without oil filter change 2.5 (2-1/4)
      Dry engine (engine overhaul) 3.1 (2-3/4)

      που εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι για λιτρα,θελω να ρωτησω το εξης,γνωριζει κανεις για αλλαγη λαδιου τι μαρκα να βαλουμε(ιξωδες ειναι 10-30?)και ποσοτητα σε λιτρα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        costacurta last edited by

        Καλησπερα σε ολους,εχω χασει το μανουαλ απο νισσαν αλμερα 2003 1500κ 95 αλογα,κατεβασα ενα μετα απο πολυ ψαξιμο στο νετ το μονο που βρηκα αλλα ειναι στα αγγλικα και δεν ξερω κιολας αν ειναι το ιδιο μοντελο
        (ο τιτλος του αρχειου ειναι 2001 Nissan Almera N16),στο μανουαλ λεει αυτο
        OIL CAPACITY
        NJLC0036
        Unit: ! (Imp qt)
        With oil filter change 2.7 (2-3/8)
        Without oil filter change 2.5 (2-1/4)
        Dry engine (engine overhaul) 3.1 (2-3/4)

        που εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι για λιτρα,θελω να ρωτησω το εξης,γνωριζει κανεις για αλλαγη λαδιου τι μαρκα να βαλουμε(ιξωδες ειναι 10-30?)και ποσοτητα σε λιτρα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          costacurta last edited by

          Καλησπερα σε ολους,εχω χασει το μανουαλ απο νισσαν αλμερα 2003 1500κ 95 αλογα,κατεβασα ενα μετα απο πολυ ψαξιμο στο νετ το μονο που βρηκα αλλα ειναι στα αγγλικα και δεν ξερω κιολας αν ειναι το ιδιο μοντελο
          (ο τιτλος του αρχειου ειναι 2001 Nissan Almera N16),στο μανουαλ λεει αυτο
          OIL CAPACITY
          NJLC0036
          Unit: ! (Imp qt)
          With oil filter change 2.7 (2-3/8)
          Without oil filter change 2.5 (2-1/4)
          Dry engine (engine overhaul) 3.1 (2-3/4)

          που εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι για λιτρα,θελω να ρωτησω το εξης,γνωριζει κανεις για αλλαγη λαδιου τι μαρκα να βαλουμε(ιξωδες ειναι 10-30?)και ποσοτητα σε λιτρα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alexeft last edited by

            Το imperial quart είναι 1,16 λίτρα. Άρα αν αλλάξεις και φίλτρο θες 3,1 λίτρα λάδι.

            Λογικά με ένα 10-40 api sl πρέπει να είσαι εντάξει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              trident1971 last edited by

              @costacurta

              ετσι οπως το γραφεις, εχει τιμες για Λιτρα το πρωτο νουμερο και σε παρενθεση imperial quarts=1,136 λιτρα/imp quart

              alexeft, το πρωτο νουμερο ειναι λιτρα λογικα απλα το παιδι το εγραψε σαν θαυμαστικο, βγαινει και απο τις πραξεις.

              καπου μεσα στο μανιουαλ θα γραφει και ιξωδες

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                costacurta last edited by

                πρεπει να εχεις δικιο για το κωδικο,σε μια αλλη παραγραφο λεει και αυτο

                QG engine For Europe:
                API SG, SH or SJ1
                ILSAC grade GF-I or
                GF-II
                1
                ACEA 96-A2
                απλα να ρωτησω και παλι η μαρκα παιζει ρολο αν ειναι συνθετικα ημισυνθετικα κτλ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  costacurta last edited by

                  SAE Viscosity Number
                  =NJMA0006S02
                  GASOLINE ENGINE
                  NJMA0006S0204

                  • For warm and cold areas: 10W-30 is preferable for ambient
                    temperature above −20°C (−4°F).
                  • 5W-30 will positively improve fuel economy.
                  • For hot areas: 20W-40 and 20W-50 are suitable. αυτο εννοεις τριντεντ
                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Ο χρήστης costacurta έγραψε:
                    SAE Viscosity Number
                    =NJMA0006S02
                    GASOLINE ENGINE
                    NJMA0006S0204

                    • For warm and cold areas: 10W-30 is preferable for ambient
                      temperature above −20°C (−4°F).
                    • 5W-30 will positively improve fuel economy.
                    • For hot areas: 20W-40 and 20W-50 are suitable. αυτο εννοεις τριντεντ

                    ναι, λιτρα εχεις απο το πρωτο ποστ σου, τωρα εχεις και προδιαγραφες, εισαι ετοιμος.
                    τωρα τι θα βαλεις, οι αποψεις διιστανται.
                    10-40 νομζω εισαι ενταξει, ας δουμε τι θ πουν και οι υπολοιποι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      touring-the-m3-1-6 last edited by

                      10w-40.....Confirm!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.
                        Δεν θα ξαναγράψω ποτέ για λάδια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          trident1971 last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            mirage last edited by

                            10W-40 all the way

                            Sent from Corsair's brick

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Άσχετα από μάρκα καλύτερα είναι τα συνθετικά από τα ημισυνθετικά (όλες οι μεγάλες μάρκες έχουν κι από τα δύο). Δυστυχώς η ονοματολογία που έχει επικρατήσει κάνει πολύ δύσκολη τη σίγουρη διάκριση.
                              Αν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση και με λογικά χλμ θα έλεγα να μη φοβηθεί να δοκιμάσει συνθετικό ή καλό ημισυνθετικό σε 5-30 (Α3 προδιαγραφής) ή 5-40.....
                              Καλό όμως θα ήταν να αναφερθεί η χρήση και η κατάσταση... σε κάποιες περιπτώσεις το 10-40 ή και 15-50 είναι πιο ασφαλή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Υπαρχει ημισυνθετικο σε 5-30 ή και 5-40?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • O
                                  orestis-d last edited by

                                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                  Άσχετα από μάρκα καλύτερα είναι τα συνθετικά από τα ημισυνθετικά (όλες οι μεγάλες μάρκες έχουν κι από τα δύο).** Δυστυχώς η ονοματολογία που έχει επικρατήσει κάνει πολύ δύσκολη τη σίγουρη διάκριση.**
                                  Αν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση και με λογικά χλμ θα έλεγα να μη φοβηθεί να δοκιμάσει συνθετικό ή καλό ημισυνθετικό σε 5-30 (Α3 προδιαγραφής) ή 5-40.....
                                  Καλό όμως θα ήταν να αναφερθεί η χρήση και η κατάσταση... σε κάποιες περιπτώσεις το 10-40 ή και 15-50 είναι πιο ασφαλή.

                                  Τι εννοειτε στα υπογραμμισμενα κυριε Onyx?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nickolas last edited by

                                    Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                    Άσχετα από μάρκα καλύτερα είναι τα συνθετικά από τα ημισυνθετικά (όλες οι μεγάλες μάρκες έχουν κι από τα δύο).** Δυστυχώς η ονοματολογία που έχει επικρατήσει κάνει πολύ δύσκολη τη σίγουρη διάκριση.**
                                    Αν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση και με λογικά χλμ θα έλεγα να μη φοβηθεί να δοκιμάσει συνθετικό ή καλό ημισυνθετικό σε 5-30 (Α3 προδιαγραφής) ή 5-40.....
                                    Καλό όμως θα ήταν να αναφερθεί η χρήση και η κατάσταση... σε κάποιες περιπτώσεις το 10-40 ή και 15-50 είναι πιο ασφαλή.

                                    Τι εννοειτε στα υπογραμμισμενα κυριε Onyx?

                                    Το ίδιο λιπαντικο στη μια χώρα αναγράφεται ως συνθετικό και στην άλλη ως ορυκτέλαιο. Κλασσικό παράδειγμα τα 5W-30 λάδια της Mazda για το RX8. Στην Ιαπωνία έχουν την ταμπέλα 'ορυκτέλαιο' είναι όμως ένα σύγχρονο λιπαντικό που στην Ελλάδα πωλείται ως συνθετικό.
                                    Να βλέπετε τις προδιαγραφές, τί τεστ έχει περάσει δηλαδή το λιπαντικό και να αφήσετε τις άλλες ταμπέλες. Μπερδεύουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      orestis-d last edited by

                                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                      Άσχετα από μάρκα καλύτερα είναι τα συνθετικά από τα ημισυνθετικά (όλες οι μεγάλες μάρκες έχουν κι από τα δύο).** Δυστυχώς η ονοματολογία που έχει επικρατήσει κάνει πολύ δύσκολη τη σίγουρη διάκριση.**
                                      Αν ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση και με λογικά χλμ θα έλεγα να μη φοβηθεί να δοκιμάσει συνθετικό ή καλό ημισυνθετικό σε 5-30 (Α3 προδιαγραφής) ή 5-40.....
                                      Καλό όμως θα ήταν να αναφερθεί η χρήση και η κατάσταση... σε κάποιες περιπτώσεις το 10-40 ή και 15-50 είναι πιο ασφαλή.

                                      Τι εννοειτε στα υπογραμμισμενα κυριε Onyx?

                                      Το ίδιο λιπαντικο στη μια χώρα αναγράφεται ως συνθετικό και στην άλλη ως ορυκτέλαιο. Κλασσικό παράδειγμα τα 5W-30 λάδια της Mazda για το RX8. Στην Ιαπωνία έχουν την ταμπέλα 'ορυκτέλαιο' είναι όμως ένα σύγχρονο λιπαντικό που στην Ελλάδα πωλείται ως συνθετικό.
                                      Να βλέπετε τις προδιαγραφές, τί τεστ έχει περάσει δηλαδή το λιπαντικό και να αφήσετε τις άλλες ταμπέλες. Μπερδεύουν.

                                      Μονο τα λαδια που ερχονται απο Ιαπωνια και Γερμανια εχουν τετοιες διαφοροποιησεις γιατι αυτες οι 2 χωρες δεν εχουν αποδεχτει τις διεθνεις ονοματολογιες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        touring-the-m3-1-6 last edited by

                                        Σωστόοος!!!Άλλο το 5w-30 το ορυκτέλαιο(ρότορ γάρ)...και άλλο το 5w-30 synth,που μπαίνει στο MPS..!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
                                          Σωστόοος!!!Άλλο το 5w-30 το ορυκτέλαιο(ρότορ γάρ)...και άλλο το 5w-30 synth,που μπαίνει στο MPS..!!

                                          Το 5w-30 του RX8 ΔΕΝ είναι 'ορυκτέλαιο'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                                            Κυρίως το ορυκτέλαιο(Dexelia 5w-30)φοράνε με αλλαγή βεβαίως κάθε 5Κ....και λιγότερο το 10w-40 Semi!!!!Το συνθετικό,αφήνει κάποια κατάλοιπα(hydrocrack minerals)όπως αναφέρει η Mazda στο χώρο του ρότορα,που μειώνουν τη (ήδη μικρή)ζωή του κινητήρα!!!
                                            υγ.Εννοείται πως κάποιοι φοράνε και synth......άλλο άν αυτό δεν είναι το σωστό!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr