-
Έχω ένα Hyundai accent 2005 με υγραέριο brc.
Έχουν περάσει σχεδόν 30.000χλμ από την τελευταία φορά που άλλαξα μπουζί. Μήπως είναι καιρός να τα αλλάξω; στο βιβλιαράκι που βρήκα στο ίντερνετ λέει έλεγχος κάθε 30 και αλλαγή κάθε 45. Σκεφτόμουν λόγω υγραεριοκίνησης μήπως θα ήταν καλύτερα να τα αλλάξω.
Να ξαναβάλω τα απλά ngk? Που βάζει η Hyundai? -
Έχω ένα Hyundai accent 2005 με υγραέριο brc.
Έχουν περάσει σχεδόν 30.000χλμ από την τελευταία φορά που άλλαξα μπουζί. Μήπως είναι καιρός να τα αλλάξω; στο βιβλιαράκι που βρήκα στο ίντερνετ λέει έλεγχος κάθε 30 και αλλαγή κάθε 45. Σκεφτόμουν λόγω υγραεριοκίνησης μήπως θα ήταν καλύτερα να τα αλλάξω.
Να ξαναβάλω τα απλά ngk? Που βάζει η Hyundai? -
Έχω ένα Hyundai accent 2005 με υγραέριο brc.
Έχουν περάσει σχεδόν 30.000χλμ από την τελευταία φορά που άλλαξα μπουζί. Μήπως είναι καιρός να τα αλλάξω; στο βιβλιαράκι που βρήκα στο ίντερνετ λέει έλεγχος κάθε 30 και αλλαγή κάθε 45. Σκεφτόμουν λόγω υγραεριοκίνησης μήπως θα ήταν καλύτερα να τα αλλάξω.
Να ξαναβάλω τα απλά ngk? Που βάζει η Hyundai? -
Κάτι τέτοιες ερωτήσεις κάνω και εγώ κάπου/κάπου και μάλλον δεν θα έπρεπε να τις κάνω...
Αλλά τι να κάνουμε. Έχω αλλάξει τόσα αυτοκίνητα και ποτέ μου δεν είχα αλλάξει μπουζί. Ούτε που ήξερα που είναι αυτά και ούτε ήξερα πότε και πως αντιλαμβανόμαστε ότι χρειάζεται να αλλαχθούν.
Τέλος πάντων. Λοιπόν.
Τώρα έμαθα και για αυτά τα μαραφέτια, αφού άλλαξα για πρώτη φορά στη ζωή μου μπουζί και μου έκαναν ένα σεμινάριο στο συνεργείο!!!!...Καλό θα ήταν να πας σε ένα συνεργείο που να έχουν διαθεσιμότητα αν χρειαστεί να αλλάξεις μπουζί.
Βγάλτε τα παλιά μπουζί και δείτε σε τι κατάσταση είναι. Συνήθως οπτικά φαίνεται το χάλι τους.
Τα NGK νομίζω ότι είναι μια χαρά. Εγώ πάντως τέτοια έβαλα (σε 207) και ήταν και φτηνά.
Εγώ περίμενα ότι θα ήταν πανάκριβα...30.000χλμ; Στη θέση σου θα τα άλλαζα.
-
Προσοχή στα fake NGK, τα πάμφθηνα είναι ακριβώτερα αφού στην καλύτερη περίπτωση ή θα βραχυκυκλώσουν σύντομα ή δεν θα έχουν δυνατό σπινθήρα και θα υπάρχει αυξημένη κατανάλωση, ή στη χειρότερη πάμε για τρύπα στα έμβολα, προσοχή, δείτε εδώ.
http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/fake/
http://www.slideshare.net/athangal/dist ... spark-plug
http://www.scc-racing.com/racing-blog/w ... park-plugs
-
Πάρε ένα σετ από αυτά και άφησέ τα για τουλάχιστον 100000 χλμ
http://www.ebay.com/itm/4-PC-Denso-Long ... e3&vxp=mtr
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Κάτι τέτοιες ερωτήσεις κάνω και εγώ κάπου/κάπου και μάλλον δεν θα έπρεπε να τις κάνω...Αλλά τι να κάνουμε. Έχω αλλάξει τόσα αυτοκίνητα και ποτέ μου δεν είχα αλλάξει μπουζί. Ούτε που ήξερα που είναι αυτά και ούτε ήξερα πότε και πως αντιλαμβανόμαστε ότι χρειάζεται να αλλαχθούν.
Τέλος πάντων. Λοιπόν.
Τώρα έμαθα και για αυτά τα μαραφέτια, αφού άλλαξα για πρώτη φορά στη ζωή μου μπουζί και μου έκαναν ένα σεμινάριο στο συνεργείο!!!!...Καλό θα ήταν να πας σε ένα συνεργείο που να έχουν διαθεσιμότητα αν χρειαστεί να αλλάξεις μπουζί.
Βγάλτε τα παλιά μπουζί και δείτε σε τι κατάσταση είναι. Συνήθως οπτικά φαίνεται το χάλι τους.
Τα NGK νομίζω ότι είναι μια χαρά. Εγώ πάντως τέτοια έβαλα (σε 207) και ήταν και φτηνά.
Εγώ περίμενα ότι θα ήταν πανάκριβα...30.000χλμ; Στη θέση σου θα τα άλλαζα.
Πόσο έκαναν και τι μάρκα/κωδικό σου έβαλαν;
-
με ngk v-groove μετα τα 11.000χλμ αυξηση 0.5 καταναλωσης με καυση υγραεριου
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πόσο έκαναν και τι μάρκα/κωδικό σου έβαλαν;
Πήγα εντελώς απροετοίμαστος και αδιάβαστος, επειδή σκεφτόμουν να μην αλλάξω μπουζί.
Αντιγράφω ακριβώς αυτό που λέει το παραστατικό:
Κωδικός: 00005960G4
Περιγραφή: Μπουζί EP6DT/S
Τιμή μονάδας: 7,26euro (χωρίς ΦΠΑ)Τα κουτάκια τους ήταν της Peugeot/Citroen και έγραφαν : NGK ILZKBR-7A8G και μου έκανε εντύπωση ότι έλεγαν Made in Japan. Υπάρχουν ακόμη προϊόντα που τα φτιάχνουν Ιαπωνία;
Νομίζω ότι είναι καλή η τιμή τους.
Και μου έκοψαν και 15euro από την εργασία του service επειδή άλλαξα τα μπουζί. -
@Storm...
Υπάρχουν ακόμη προϊόντα που τα φτιάχνουν Ιαπωνία;Ναί....και είναι συνήθως τα καλύτερα......
-
απο Ελλαδα για συγκεκριμενους κωδικους της NGK ολα γραφουν made in france, ενω απο Γαλλια που παρηγγειλα ιδιο κωδικο της Ngk εγραφε made in Japan και τα 2 ηταν γνησια αλλα με τα ιαπωνικης κατασκευης μου εδινε την εντυπωση τοσο απο ηχο οσο και απο τραβηγμα οτι ειχε περισσοτερη δυναμη
ιδια τιμη ειχαν και τα 2 -
Storm, που τα βρήκες σε αυτή την τιμή; Σε εξουσιοδοτημένο, ή 'έξω';
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
απο Ελλαδα για συγκεκριμενους κωδικους της NGK ολα γραφουν made in france, ενω απο Γαλλια που παρηγγειλα ιδιο κωδικο της Ngk εγραφε made in Japan και τα 2 ηταν γνησια αλλα με τα ιαπωνικης κατασκευης μου εδινε την εντυπωση τοσο απο ηχο οσο και απο τραβηγμα οτι ειχε περισσοτερη δυναμη
ιδια τιμη ειχαν και τα 2Απωθούν και τα κουνούπια τα ιαπωνικά;
-
Ακίδα roll-on....!!
-
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Storm, που τα βρήκες σε αυτή την τιμή; Σε εξουσιοδοτημένο, ή 'έξω';Στο συνεργείο που πάω το αυτοκίνητο, αυτά μου έβαλαν. Εγώ δεν είχα ιδέα για τα μπουζί.
Το συνεργείο ήταν εξουσιοδοτημένο, αλλά ο Mr Syggelidis τα έκανε μαντάρα... http://www.peugeot-arvanitis.gr/ -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
και τα 2 ηταν γνησια αλλα με τα ιαπωνικης κατασκευης μου εδινε την εντυπωση τοσο απο ηχο οσο και απο τραβηγμα οτι ειχε περισσοτερη δυναμη
ιδια τιμη ειχαν και τα 2Μονο εντυπωση ηταν, γιατι να ισχυει κομματακι δυσκολο.
αλλαγή μπουζί