-
Έχεις κάποιο link στο ebay;
Πριν λίγο κοιτούσα το ebay.co.uk αλλά τα έχουν πανάκριβα.
Για Total έψαχνα...
-
σου στελνω πμ
-
Χωρίς να θέλω να ανοίξω τη γνωστή αντιπαράθεση για τα λάδια που συναντάται σε όλα τα fora, νομίζω (τονίζω το 'νομίζω') ότι για κλίματα όπως αυτό της Ελλάδος η PSA συνιστά και το 05/30. Αυτό που σίγουρα ήταν λάθος είναι το 10/40 στα Rallye (ή πιο σωστά, νομίζω ότι ήταν λάθος), αλλά το 5/30 δε φαίνεται να είναι εκτός προδιαγραφών για τις ελληνικές θερμοκρασίες.
Πέφτω τόσο έξω;
-
κοιτα
η PSA προτείνει για τα THP τα 0-30 σαν πρωτα, και τα 5-30 σαν εναλλακτική λυση
τα 0-30 ειναι πιο λεπτορευστα και τη στιγμη που το μοτερ ειναι σχεδιασμενο για τετοια λαδια γιατι να προτιμήσεις τα 5-30 ?
για να ανοιξεις τα διακενα του μοτερ σου πιο γρηγορα?
5-30 θα βαλεις οταν αρχισει και εχει φθορα ο κινητηρας
εξαλλου δεν ειναι τυχαιο οτι απο το εργοστασιο ερχονται με 0-30
και οταν μιλαμε για 0-30 δεν μιλαμε για οποιοδηποτε 0-30, αλλά για ενα απο τα κορυφαια 0-30 (TOTAL Quartz Energy 9000 0W-30) σε αντοχες, αμμεση λιπανση, καθαρισμο κτλοσο για της θερμοκρασιες που λες, το μοτερ δεν ανεβαζει ποτε θερμοκρασια λαδιου
εξαλλου εχει και καποιο συστημα που το λαδι κρυωνει απο το ψυκτικο του μοτερ
επομενως κατι ξερει η PSA που προτεινει αυτο το λαδι, ειτε το αμαξι ειναι στη Σιβηρία, ειτε στον Ισημερινό -
Στο ελληνικό βιβλιαράκι συντήρησης προτείνει και τα 2 (5-30 και 0-30) για όλους τους κινητήρες με βενζίνη και σημειώνει ότι το νέο 0-30 βοηθάει σε χαμηλότερη κατανάλωση, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων κλπ κλπ.
Στους νέους diesel δε (blue HDi) προτείνει μόνο 0-30. -
Ο χρήστης NickNT έγραψε:
Χωρίς να θέλω να ανοίξω τη γνωστή αντιπαράθεση για τα λάδια που συναντάται σε όλα τα fora, νομίζω (τονίζω το 'νομίζω') ότι για κλίματα όπως αυτό της Ελλάδος η PSA συνιστά και το 05/30. Αυτό που σίγουρα ήταν λάθος είναι το 10/40 στα Rallye (ή πιο σωστά, νομίζω ότι ήταν λάθος), αλλά το 5/30 δε φαίνεται να είναι εκτός προδιαγραφών για τις ελληνικές θερμοκρασίες.Πέφτω τόσο έξω;
Εγώ πάντως για να είμαι ειλικρινής, πρώτη φορά διαπίστωσα ότι άξιζε το κόπο που ασχολήθηκα με τα λάδια ώστε να καταλήξω στο 0-30.
Η διαφορά με τα λάδια 5-30 ήταν ιδιαίτερα εμφανής στη συμπεριφορά του κινητήρα (ήχος και αίσθηση στο γκάζι) καθώς επίσης και η διαφορά στο δείκτη θερμοκρασίας λαδιού.Αρχικά πέρασα δύο φορές από λάδια FUCHS GT TITAN 5-30 του επίσημου συνεργείου.
Απογοήτευση. Θερμοκρασίες σταθερά 110 βαθμούς ή λίγο ποιο πάνω, ο κινητήρας είχε ένα τραχύ ήχο, σαν να ζοριζόταν.Μετά δοκίμασα **δύο **φορές δικά μου λάδια TOTAL INEO 5-30.
Ο κινητήρας ηρέμησε, αλλά η θερμοκρασία τα ίδια. Σταθερά λίγο πάνω από τους 110 βαθμούς.Ακολούθησε η υπέρβαση **μία **φορά με ELF Excellium 0-30 Full Tech.
Τα συγκεκριμένα από ότι έλεγαν τα παιδιά στο PSCLUB ήταν τα ίδια ακριβώς με τα Total Quartz 9000 0-30.
Η υπέρβαση άξιζε το κόπο. Ο κινητήρας ηρέμησε εντελώς και η θερμοκρασία λαδιού πλέον δεν περνά πάνω από τους 110 βαθμούς με τίποτα. Κινείται περίπου στους 100 με 105 βαθμούς.Και πλέον τα τελευταία **δύο **χρόνια πέρασα στα πανομοιότυπα Total Quartz 9000 0-30 με τα οποία ο κινητήρας είναι ευτυχισμένος...
-
Επιτέλους το site http://www.peugeot-hellas.gr/
-
Έλα, μην πέφτουμε τώρα που μας ανέστησα.
Storm, οι υποψίες μου επιβεβαιώνονται. Όπως είναι λογικό, η πληροφορία υπάρχει, απλά πλέον δεν προβάλεται.
Τσέκαρα και τις πιέσεις μέσω του διαγνωστικού και τις συνέκρινα με τις πιέσεις που δίνει ο ψηφιακός μετρητής μου. Ταυτίζονται απόλυτα.
O αισθητήρας επόπτευσης της μπαταρίας (BMS, Battery Management/Monitoring System) που έχουν όλα τα Euro5. Πρακτικά δουλεύει σαν mild hybrid, φορτίζει την μπαταρία μόνο όταν χρειάζεται, κατά την επιτάχυνση ο εναλλακτης δεν εμπλέκεται κλπ κλπ).
Επισκόπηση του μηχανοστασίου (@Ορέστης)
H παπαρίτσα που φέρνει ήχο από την εισαγωγή στην καμπίνα και έκανε τον mirage να φτιαχτεί Φαίνεται κι ο αισθητήρας στάθμης ψυκτικού, ένα ακόμα μαραφέτι που δεν είχε το 307 μου, καθώς το είχαν μόνο τα 180αρια αν θυμάμαι καλά.
Εδώ ο γάλλος έχει κάνει μια περίεργη διαμόρφωση στην εισαγωγή. Ο αέρας έρχεται από το σκουπάκι της μετώπης (το κάτω μέρος της φωτογραφίας και οδηγείται σε αυτό το κουτί δεξιά. Όλα καλά μέχρι εδώ, μόνο που το κουτί αυτό δεν έχει πάτω οπότε μέρος του αέρα έρχεται από το μηχανοστάσιο. Εκεί μέσα κάνει και στροφή σχεδόν 180 μοιρών και πάει στην είσοδο του υπερσυμπιεστή.
Και μια κοντινή τoυ σώματος που έχει AFL της AutomotiveLighting (ΓΚ->ηδονή)
Αν θέλετε θα συνεχίσω τις αναφορές και το πρήξιμο.
-
Ωραίο το Γαλλί!
-
Προς τα πάνω και πίσω δεν πηγαίνει ο αέρας;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εδώ ο γάλλος έχει κάνει μια περίεργη διαμόρφωση στην εισαγωγή. Ο αέρας έρχεται από το σκουπάκι της μετώπης (το κάτω μέρος της φωτογραφίας και οδηγείται σε αυτό το κουτί δεξιά. Όλα καλά μέχρι εδώ, μόνο που το κουτί αυτό δεν έχει πάτω οπότε μέρος του αέρα έρχεται από το μηχανοστάσιο. **Εκεί μέσα κάνει και στροφή σχεδόν 180 μοιρών και πάει στην είσοδο του υπερσυμπιεστή. **
οχι ακριβως
δεν παει απο το διακεκομμένο βελακι που σχεδιασες
συνεχιζει μεχρι πισω που ειναι το φιλτροκουτι και μετα επιστεφει απο το πανω κολαρο που φαινεται(την 'αγελαδα') και παει στην τουρμπινα (αν θες το σχεδιαζω)επισης στο το κουτι χωρις πατο , μηπως ειχε πατο και τον εβγαλε κανεις?
edit: με προλαβατε
και παλι οπως το σχεδιασες δειχνεις που παει
επιστρεφει μετα απο το φιλτροκουτι στην τουρμπινα -
Απλοϊκά την έκανα την περιγραφή. Στην γωνία έχει ένα δοχείο αέρα (φαίνεται στην φωτό αριστερά) το οποίο ρουφάει αέρα από τον χώρο που δημιουργείται από αυτήν. Ο χώρος αυτός τροφοδοτείται από το σκουπάκι κι από τον πάτο της που είναι ανοιχτός. Αν βρω χρόνο, τις επόμενες μέρες θα βγάλω μερικές αναλυτικές φωτογραφίες.
-
αλλαξες την φωτο και μας ακυρωσες
τεσπα
εχει διαφορετικο σχεδιο τουρμπινας απο το 208gti παντως
στο 208 παει απο την αλλη μερια ο αερας, επομενως εχουν και διαφορετικα κουλερ
το 208 ειναι οπως το 207 σε αυτον τον τομεα -
Yeap, το 200αρι 308/rcz έχει κανονικό front mount, αντίθετα με τα side mount που έχουν τα υπόλοιπα.
-
drdino τι πιεση υπερπληρωσης δουλευει το μοτερ σου? κανας επαναπρογραμματισμος υπαρχει στα σχεδια?
-
Αν σου πω ότι δεν ξέρω τι πρέπει να βλέπω θεωρητικά; Κάπου πέτυχα ένα 1,3 bar αλλά δεν ξερω αν ισχύει. Έχω δει 1,1-1,2 στο torque.
Το σκέφτομαι για ένα πρόγραμμα, βέβαια εδώ πάνω δεν έχω ιδέα τι παίζει από προγραμματιστές. Οι etuners έχουν τον flasher thp που φλασαρεις από την obd αλλά μέχρι πρότινος δεν ήταν συμβατό με τον (τελευταίο) εγκέφαλο που φοράει το δικό μου.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το σκέφτομαι για ένα πρόγραμμα, βέβαια εδώ πάνω δεν έχω ιδέα τι παίζει από προγραμματιστές.
ελα ρε τωρα που μου θες και προγραμμα.... μαθε να διαχειριζεσαι πρώτα τα 100 αλογα πάνω κουλομαρία...
-
Πάρε το αυτόματο ντιζελ Meriva σου και στρίβε (see what i did there? )
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν σου πω ότι δεν ξέρω τι πρέπει να βλέπω θεωρητικά; Κάπου πέτυχα ένα 1,3 bar αλλά δεν ξερω αν ισχύει. Έχω δει 1,1-1,2 στο torque.λογικα στα καλα κρυα θα δεις και λιγο παραπανω. θα το καταλαβεις αμεσως.
Το σκέφτομαι για ένα πρόγραμμα, βέβαια εδώ πάνω δεν έχω ιδέα τι παίζει από προγραμματιστές. Οι etuners έχουν τον flasher thp που φλασαρεις από την obd αλλά μέχρι πρότινος δεν ήταν συμβατό με τον (τελευταίο) εγκέφαλο που φοράει το δικό μου.
σε πεζωφορουμ στην Αγγλια δεν εχει φλασαρει κανεις την δικια σου εκδοση?
-
Εδώ παίζει πολύ tuning bοχ, κάτι που δεν θέλω για προφανείς λόγους. Επίσης η superchips έχει αρκετά δυνατή παρουσία.
PEUGEOT FORUM