-
Καλά ιαπωνικά έχουν αποδειχθεί αθάνατα. Κάποια π.χ. ιταλικά είχαν προβλήματα από την πρώτη μέρα. Προφανώς κι αγοράζεις συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά ο γενικός δείκτης αξιοπιστίας αποτελεί πολύ χρήσιμο μπούσουλα για το πού θα ψάξεις.
-
ναι αυτο σκεφτομαι κ εγω,γ αυτο εκανα αυτο το ποστ
-
Βρες ένα Στάρλετ από 1990 ως 1995 που πωλούνται γύρω στο χιλιάρικο, το οποίο να έχει δεχτεί την κανονική του συντήρηση βάσει κατασκευαστή. Αν ένα τέτοιο Στάρλετ δεν έχει πέσει στα χέρια καταστροφέα δεν έχει πάθει τίποτα και αντέχει, όχι 5 χρόνια που θες, αλλά τουλάχιστον 15. Ανταλλακτικά φτηνά, συντήρηση μηδέν, πολύ οικονομικό.
Έχω Στάρλετ του 1991 και αυτά που λέω τα λέω με πλήρη γνώση. Το αυτοκίνητο δεν έχει μείνει ποτέ, τα μόνα προβλήματα που έχει βγάλει είναι μια αντλία νερού, ένα τρύπιο ψυγείο καλοριφέρ και 5-6 καμμένα λαμπάκια στα πίσω φώτα (όλα τα Στάρλετ ΕΡ81 καίνε πίσω λαμπάκια), δεν τρίζει, δε βαράει και στοιχίζει το 1/4 για συντήρηση σε σχέση με το τριμπούρδελο C2 VTS που έχω. Και όλα αυτά παρόλο που επί 13 χρόνια χρησιμοποιούνταν ως αυτοκίνητο δοκιμών για αγώνες και έχει κάνει πάνω από 10.000 χλμ. σε χώματα.
Υπόδειγμα αντοχής, ποιότητας κατασκευής και αξιοπιστίας. -
Μην πάρεις αμάξι χωρίς υδραυλικό και ερκοντίσιο εν λειτουργία, θα τα βρίσκεις μπροστά σου συνέχεια.
-
ναι το καταλαβαινω για το σταρλετ οτι δεν 8α παθαινει τιποτα ειναι κκαι τογιοτα,αλλα δεν μου Αρεσουν καθολου αυτα με τον κοφτο κωλο θελω σενταν η κανα φτηνο κουπε,....εε εννοειται θα το κοιταξω να εχει αιρ κοντισιον και υδραυλικο τιμονι θενκ γιου ds
-
Απ' οτι καταλαβα ο ανθρωπος ψαχνει κατι να κανει απλα την δουλεια του οσο το δυνατον καλυτερα με οσο το δυνατον μικρο κοστος.Προσωρινα μεχρι να βρεθει κανενα φραγκο κ δουμε ασπρη μερα....Το να παρει αμαξι του 90 δεν σημαινει οτι θα παρει κ σκουπιδια,υπαρχουν κατι ωραια αυτοκινητα του 2009,10,11 η και 12 στα μεταχειρισμενα που αμα τα ψαξεις οχι δισκο πλατο θελουν,αστο.....Οκ,σιγουρα κατι θα ριξει επανω αλλα σας πληροφορω οτι υπαρχουν αρκετα κ προσεγμενα αυτοκινητα εκει εξω που οι ιδιοκτητες τους τα σεβοντουσαν κ τα προσεχαν γιατι ηταν ο ιδρωτας τους....Αμα μερικοι ανηκουν στην κατηγορια οτι το αμαξι ειναι για να το λιωνουμε κ να το πεταμε οκ....Το εργοστασιο λεει στης οδηγιες οτι αμα χαλαει κατι το αλλαζουμε,δεν το αφηνουμε να διαλυσει κ τα υπολοιπα...Στα σκραπ φιλε τα περισσοτερα εχουν παει λογο αποσυρσης....Σε πληροφορω τα περισσοτερα λειτουργουν....
-
καταλαβα,σωστο πιστευω ειναι αυτο π λες αμα κατι ειναι παλιο ναι εχει περισσοτερες πιθανοτητες να εχει προβληματα αλλα δεν ειναι και δεδομενο οτι θα εχει
-
Καλησπερα παιδια
Δε ξερω αν ρωταω στο σωστο τοπικ αλλα θα ηθελα τη γνωμη σας για Nissan Primera 1.6 16V του 1998.Κανενας συμφορουμιτης που το ειχε ή το εχει να μου πει τη γνωμη του;
-
Γιατί δε του το προτείνεις κατευθείαν....εκτός άν νομίζεις οτι δε θα γίνεις αντιληπτός;!
-
Ε?
Αδερφε για μενα το ψαχνω επειδη εχω βρει μια ευκαιρια με το συγκεκριμενο μοντελο και ειπα να μην ανοιγω νεο θεμα -
Αν από σασί και κύρια μηχανικά μέρη είναι ΟΚ και η τιμή συμφέρουσα , πάρτο με κλειστά μάτια
-
Η τιμη ειναι πολυ καλη (1000 Ε) γιατι ειναι απο ιδιωτη και μεσω γνωστου. Τα km επισης ειναι λιγα (90.000) καθως ειχε περιστασιακη χρηση. Με μια πρωτη ματια μου φαινεται αψογα διατηρημενο. Μες στη βδομαδα θα παω μαλλον με μηχανικο να το δουμε και να το οδηγησει αν ειναι δυνατον, ωστε να εχω και καλυτερη αποψη.
Μηπως ξερει κανεις αν εχει καδενα ή ιμαντα? -
Καδένα έχει.
Γενικά φαίνεται καλή επιλογή. Θα σου πρότεινα να προχωρήσεις. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Καδένα έχει.
Γενικά φαίνεται καλή επιλογή. Θα σου πρότεινα να προχωρήσεις.+1 αφου εχει καδενα
Αν δωσει το ΟΚ και ο μηχανικος δε θα το σκεφτω και πολυ, παροτι δεν ειχα σκοπο να αλλαξω αυτοκινητο.
Επισης θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει κανεις να μου προτεινει καλο και φθηνο συνεργειο της Nissan στη περιοχη της Πατρας.
Θέλω να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αμάξι του 90