-
Καλησπέρα σε όλους!
Θα χεριαστώ ένα diesel (λόγω μετακόμισης επαρχία και διάνυσης πολλών km μηνιαίως) κι χρειάζομαι γνώμες και βοήθεια.
Κοιτάζω κυρίως για καλό εξοπλισμό, οικονομία, δύναμη, αξιοπιστία, ποιότητα, χώρους, τα πάντα
Από γενικότερη αναζήτηση έχω καταλήξει στα δύο αυτά μοντέλα με τα καλά και κακά τους όπως εγώ τα αντιλαμβάνομαι.VW Golf 1.6 110ps Bluemotion
+Ποιότητα κατασκευής (σφραγίζει το αυτοκίνητο) και συναρμολόγησης, χώροι, ταξίδι.
-Κόστος, δε βγαίνει Highline, υπεροπτική συμπεριφορά αντιπροσώπων.Peugeot 308 1.6 115ps ehdi
+Τιμή, τιμόνι, καλές εκδόσεις, εξυπηρετικοί αντιπρόσωποι, πιο φρέσκο αυτοκίνητο
-Χώροι πίσω επιβατών, Μεταπώληση, Ακριβά ανταλλακτικά, ίσως αξιοπιστίαΤο Golf προηγείται στο μυαλό μου, μου φαίνεται πιο στιβαρό.. Έχει κάποιος εμπειρία από το 308;;
Εσείς ποιο θα επιλέγατε και ποιο θα μου προτείνατε..;; Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα απροβλημάτιστης βελτίωσης αργότερα, κατά την άποψή σας;;Ευχαριστώ για το χρόνο σας..
-
Καλησπέρα σε όλους!
Θα χεριαστώ ένα diesel (λόγω μετακόμισης επαρχία και διάνυσης πολλών km μηνιαίως) κι χρειάζομαι γνώμες και βοήθεια.
Κοιτάζω κυρίως για καλό εξοπλισμό, οικονομία, δύναμη, αξιοπιστία, ποιότητα, χώρους, τα πάντα
Από γενικότερη αναζήτηση έχω καταλήξει στα δύο αυτά μοντέλα με τα καλά και κακά τους όπως εγώ τα αντιλαμβάνομαι.VW Golf 1.6 110ps Bluemotion
+Ποιότητα κατασκευής (σφραγίζει το αυτοκίνητο) και συναρμολόγησης, χώροι, ταξίδι.
-Κόστος, δε βγαίνει Highline, υπεροπτική συμπεριφορά αντιπροσώπων.Peugeot 308 1.6 115ps ehdi
+Τιμή, τιμόνι, καλές εκδόσεις, εξυπηρετικοί αντιπρόσωποι, πιο φρέσκο αυτοκίνητο
-Χώροι πίσω επιβατών, Μεταπώληση, Ακριβά ανταλλακτικά, ίσως αξιοπιστίαΤο Golf προηγείται στο μυαλό μου, μου φαίνεται πιο στιβαρό.. Έχει κάποιος εμπειρία από το 308;;
Εσείς ποιο θα επιλέγατε και ποιο θα μου προτείνατε..;; Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα απροβλημάτιστης βελτίωσης αργότερα, κατά την άποψή σας;;Ευχαριστώ για το χρόνο σας..
-
Καλησπέρα σε όλους!
Θα χεριαστώ ένα diesel (λόγω μετακόμισης επαρχία και διάνυσης πολλών km μηνιαίως) κι χρειάζομαι γνώμες και βοήθεια.
Κοιτάζω κυρίως για καλό εξοπλισμό, οικονομία, δύναμη, αξιοπιστία, ποιότητα, χώρους, τα πάντα
Από γενικότερη αναζήτηση έχω καταλήξει στα δύο αυτά μοντέλα με τα καλά και κακά τους όπως εγώ τα αντιλαμβάνομαι.VW Golf 1.6 110ps Bluemotion
+Ποιότητα κατασκευής (σφραγίζει το αυτοκίνητο) και συναρμολόγησης, χώροι, ταξίδι.
-Κόστος, δε βγαίνει Highline, υπεροπτική συμπεριφορά αντιπροσώπων.Peugeot 308 1.6 115ps ehdi
+Τιμή, τιμόνι, καλές εκδόσεις, εξυπηρετικοί αντιπρόσωποι, πιο φρέσκο αυτοκίνητο
-Χώροι πίσω επιβατών, Μεταπώληση, Ακριβά ανταλλακτικά, ίσως αξιοπιστίαΤο Golf προηγείται στο μυαλό μου, μου φαίνεται πιο στιβαρό.. Έχει κάποιος εμπειρία από το 308;;
Εσείς ποιο θα επιλέγατε και ποιο θα μου προτείνατε..;; Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα απροβλημάτιστης βελτίωσης αργότερα, κατά την άποψή σας;;Ευχαριστώ για το χρόνο σας..
-
Αν θέλεις να το βελτιώσεις, πάρε πιο δυνατό μοτέρ από την αρχή... Μην μπλέκεις...
Προσωπικά τα θεωρώ το ίδιο κουτιά και τα δύο, θα προτιμούσα σαφέστατα το 308 λόγω εξοπλισμού (η πλούσια έκδοση που έχει ακόμα και φώτα πορείας led βγαίνει κάπου στα 21-21,5Κ και έχει εξοπλισμό που το golf ούτε στα όνειρά του δεν έχει σε αυτά τα λεφτά).
Προσωπική εμπειρία και με τις δύο εταιρείες λέει ότι το Peugeot θα είναι μακράν πιο αξιόπιστο, αλλά δεν έχω άποψη για τα καινούρια μοντέλα τους με όλα αυτά τα μπιχλιμπίδια που κουβαλάνε...
Απλά κάντα μία βόλτα και αποφάσισε... πάνω κάτω στα ίδια κυμαίνονται...
-
Προσωπικά επέλεξα το 308. Βέβαια τότε δεν είχε βγει το Golf 1.6 110ps Bluemotion, αλλά το 105 το οποίο ήταν και 5τάχυτο
Χωρίς να ξέρω τα υπέρ και κατά του συγκεκριμένου γκόλφ για να συγκρίνω έχω κατά καιρούς γράψει αυτά και τα οποία και εξακολουθώ να υποστηρίζω μετά από 2500χλμ.
Η κατανάλωση κυμαίνεται κοντά στα 5,5λτ/100 με τα χλμ να είναι 70-30 (πόλη - ΕΟ)308 1.6 e-HDI 115ps.
1500 χλμ. Εχουμε και λέμε.
Κατανάλωση: 5,4λτ/100. Δεν έχω ανεβάσει ακόμα πάνω από 3000σαλ.. Ακολουθώ ευλαβικό στρώσιμο σύμφωνα με όσα ξέρω για το στρώσιμο από τα αυτοκίνητα που είχα.Το αυτοκίνητο είναι πολύ άνετο και ευθύβολο. Στις στροφές γέρνει παραπάνω το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να μπαίνεις διαφορετικά από ότι θα έμπαινες με ένα πιο ζμπορ αλλά έχει grip. Φαντάζομαι ότι με 17άρες θα είναι ακόμη καλύτερο αλλά δεν ξέρω ώς προς την άνεση. Η άνεση. Μαγικό χαλί. Πολύ άνετο, και σε μακρινά ταξίδια είσαι πραγματικά ατσαλάκωτος.
H λειτουργία του Stop Start είναι υποδειγματική. Επίσης απερνεργοποιείται, όπως και το ESP (δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα είναι νωρίς...).
Επιδόσεις. Δίνει την αίσθηση ότι τραβάει πολύ. Είναι ελαφρύ και η ροπή βοηθάει να έχεις καλή επιτάχυνση. Σε συνθήκες πόλης σε συνδυασμό με το καλό τιμονάκι σε βοηθάει να πας αρκετά γρήγορα. Σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου, δεν σε κρεμάει (μια αίσθηση κάπως πρώιμη καθώς δεν το δουλεύω σε όλο το φάσμα - κάτι που μπορεί να μην έχει και νόημα).Φώτα Full LED. Κορυφαία φωτεινότητα τη νύχτα. Είναι κάτι που ήθελα ως εξοπλισμό καθώς θεωρώ τα φώτα από τα κυριότερα σημεία στο τομέα της ασφάλειας. Οι προβολείς επίσης.
....Επίσης, μας έχει βολέψει πολύ σε χώρους (επιβατών - αποσκευών). Η οθόνη είναι κάτι που τελικά συνηθίζεται, αν και πολλές φορές πρέπει να τραβήξεις το βλέμα σου από το δρόμο για όσα δεν μπορείς να κάνεις από το τιμόνι. AC πολύ καλό.
Αυτά για την ώρα.
και
Εντυπώσεις από TD του 1.6 115 hp e-HDI .
Εμφάνιση: Θα συμφωνήσω με αρκετούς προλαλήσαντες ότι από κοντά είναι πολύ πιο ωραίο απ' ότι στις φωτό. Έχει αρκετές λεπτομέρειες στο σχεδιασμό που δίνουν ωραία συνολική εικόνα. Είναι κάπως understated, στα θετικά IMHO.
Δεν επεκτείνομαι καθώς είναι υποκειμενικό.
Εργονομία:
Παρά τις επιφυλάξεις μου, βρήκα εύκολα μια σωστή θέση οδήγησης. Η διάταξη μικρό τιμόνι - όργανα στο βάθος είναι μια χαρά από πλευράς εργονομίας και δίνει δυνατότητα να παίξεις και με το μικρό τιμόνι (ύψος- μήκος) και με το κάθισμα.
Το μικρό τιμόνι το συνηθίζεις αμέσως. Σε ξενίζει για 2-3 λεπτά, όπως επίσης με ξένισε και η πιο λεπτή στεφάνη σε σχέση με ότι έχω συνηθίσει μέχρι σήμερα. Όταν οδηγείς δεν σου κάνει ΚΑΜΙΑ διαφορά και νομίζω ότι έχεις και μικρότερη κίνηση στο χέρι.
Το ανάποδο στροφόμετρο (επειδή αναφέρθηκε) είναι κάτι που απλά δεν σε νοιάζει. Το συνηθίζεις επίσης πολύ γρήγορα. Η μόνη ένσταση για κάποιους μπορεί να είναι η απόσταση των οργάνων σε σχέση με το μέγεθος των ενδείξεων στα όργανα, όπως επίσης και η απόσταση των δύο αναλογικών οργάνων μεταξύ τους , αλλά συνηθίζεται. Ίσως γι' αυτό η ψηφιακή ένδειξη ταχύτητας να εμφανίζεται στο κέντρο του πίνακα.
Η οθόνη που τα χειρίζεσαι όλα είναι πλήρης αλλά δεν ξέρω από αξιοπιστία (εντάξει είναι δοκιμασμένη για 4.000.000 αγγίγματα). ΑΛΛΆ δεν έχει αίσθηση αφής, (πχ δυσκολεύεσαι να επιλέξεις κάτι χωρίς να τραβήξεις το βλέμμα σου από το δρόμο)
Η ορατότητα πίσω είναι περιορισμένη (μικρό τζάμι + φαρδιές κολώνες). Οπωσδήποτε θα χρειάζονται αισθητήρες παρκαρίσματος.
Για τους πίσω οι χώροι είναι καλοί (υπάρχουν και καλύτεροι αλλά δεν είναι τόσο στενό όσο διάβασα-είδα στα διάφορα reviews). Υποθέτω με ηλιοροφή το ύψος θα είναι οριακό.
Χώρος αποσκευών κορυφαίος. Μόνη ένσταση: είναι χύμα. (έτσι μου φάνηκε, δεν είδα άγκιστρα, χωρίσματα, θήκες κλπ κλπ. ).
Ποιοτικά υλικά/πλαστικά και γενικά πολύ προσεγμένο (ειδικά η κορυφαία έκδοση, αλλά και η μεσαία εξίσου καλή, απλά η κορυφαία είναι πιο 'μουρασιόν' εσωτερικά). Ένσταση τα πλαστικά στην οροφή (πλαφονιέρα κλπ) φαίνονται να μην είναι εφάμιλλα του ταμπλό σε υφή αλλά πιο φτηνά. (καλά και του Golf δεν είναι και πολύ καλύτερα, απλά να έχουμε να λέμε).
Η οθόνη λίγο αργή στην απόκριση αλλά μεγάλη και εύχρηστη κατά τα άλλα. Δεν έχεις πρόβλημα με τον ήλιο να διαβάσεις τις πληροφορίες. Και είναι πολλές.Οδήγηση:
Ο κινητήρας μετά τα πρώτα λεπτά δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου. Σε συνδυασμό με το ελαφρύ αμάξωμα τραβάει πολύ δυνατά (27kg ροπής είναι αυτά). Ανεβάζει εύκολα μέχρι τις 4Κ περίπου. Εντάξει δεν είναι βενζίνη, αλλά αυτό είναι κάτι που το περιμένεις. Το κιβώτιο πολύ θετικό και ακριβές και με τέτοια ροπή σχεδόν άχρηστο . Είναι αρκετά μαλακό με καλή απόσβεση και άνετο (τα 16άρια ελαστικά παίζουν το ρόλο τους). Σχετικά αθόρυβο και άνετο σε αυτοκινητόδρομο. Για στροφιλίκια μην ρωτήσετε. Δεν είχε στο μενού.
Κατανάλωση td: 5.2/1000 με αρκετό πάτημα και ανοίγματα και α/c ανοιχτό. Το start-stop πολύ καλό στη λειτουργία του.Συνολική εντύπωση: Πολύ καλό αυτοκίνητο, με πολύ καλό εξοπλισμό και τρέχουν και καλές προσφορές (20500 περίπου το Allure). Αν θέλεις πλήρη εξοπλισμό σε αυτή την τιμή είναι από τις καλύτερες επιλογές. Η μόνες δευτερες σκέψεις αφορούν την αξιοπιστία (όχι προσωπική εμπειρία -είμαι ευχαριστημένος από το πεζό μου **(206)**το οποίο δεν εχει καθόλου 'electronics+gadgets' - αλλά από αυτά που έχω διαβάσει για τα προηγούμενα 308 ή και παλαιότερα), καθώς και τη ευκολία μεταπώλήσης κάποια στιγμή.
Επίσης αν μου επιτρέπει ο συμφορουμίτης τον κάνω quote:
Ο χρήστης clio16v έγραψε:
Κάτοχος του 308 1.6 e-hdi allure εδώ και δύο εβδομάδες. Έχω κάνει 1500 χλμ μέχρι τώρα οπότε έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα και στα παραθέτω. Θεωρώ την ποιότητα κατασκευής του συγκεκριμένου μοντέλου εξαιρετικά βελτιωμένη σε σχέση με τα Peugeot των προηγούμενων ετών. Η θέση οδήγησης συνηθίζεται αμέσως, δε με δυσκόλεψε καθόλου. Σηκώνοντας λίγο το κάθισμα του οδηγού δεν έχεις κανένα πρόβλημα με το τιμόνι και το κάτω μέρος των οργάνων (ύψος 1,78, δεν ξέρω για κοντύτερους οπού θεωρώ ότι μπορεί να υπάρχει κάποιο θέμα!). Η ποιότητα κύλισης είναι φοβερή, εφόσον προέρχεσαι από subaru θα σου φανεί μαγικό χαλί! (προηγούμενο αυτοκίνητο Renault ClioII 1.6 16v με αμορτισέρ koni ρυθμιζόμενα οπότε είχα συνηθίσει σε μπαμ-μπουμ...). Η οδική συμπεριφορά σε ξενίζει λίγο στην αρχή. Το αμάξι παίρνει κάποια κλίση στην είσοδο της στροφής, άμα έχεις συνηθίσει σε ανάρτηση 'τραπέζι' σου φαίνεται κάπως... Αλλά η αλήθεια είναι ότι σε επαρχιακό δίκτυο που κινήθηκα το κράτημα του αυτοκινήτου ήταν πάρα πολύ καλό (η αλήθεια είναι ότι δεν το πίεσα στο όριο αφού ακόμα το στρώνω αλλά έμεινα πολύ ευχαριστημένος από το επίπεδο πρόσφυσης που είχε...). Στην εθνική πραγματικά πας 'ατσαλάκωτος'! Άμα κάνεις χιλιόμετρα στην εθνική θα εκτιμήσεις πολύ την άνεση που σου παρέχει... Το μοτέρ το θεωρώ από τα καλύτερα της κατηγορίας. Πάνω από τις 1700 στροφές που εμπλέκεται το turbo τα πράγματα είναι πολύ καλά... Χαμηλότερα έχει ελαστικότητα αλλά όχι κάτι φοβερό... Από άποψη οικονομίας είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τρία άτομα και full αποσκευές, air condition σε όλη τη διαδρομή και 140km/h με cruise control (2200 rpm με έκτη!) μέση κατανάλωση 5.1lt/100km. Για μένα πολύ καλή αφού είχα συνηθίσει σε τιμές 8-8.5lt/100km χωρίς air condition με το clio...Το πορπαγκάζ είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας, ο χώρος για τους πίσω στο μέσο όρο, έχει ένα θέμα με το χώρο για τα πόδια (όχι τα γόνατα, το 'κουτουπιέ' όπου άμα κατεβάσεις πολύ τα μπροστά καθίσματα βρίσκουν στο κάτω μέρος του καθίσματος). Η οθόνη είναι εντυπωσιακή! Δε σε δυσκολεύει στο χειρισμό και έχει πολύ καλή αφή...Δεν ξέρω αν θα κρατήσει και δεν θα βγάλει κανένα πρόβλημα στην πορεία αλλά μέχρι τώρα τη θεωρώ άψογη. Overall μια πολύ καλή επιλογή και με επίπεδο εξοπλισμού από τα κορυφαία στην κατηγορία (τουλάχιστον στην έκδοση allure) χωρίς να ζητά τη μάνα του και τον πατέρα του...Αυτά.
-
Εχω οδηγησει και τα 2.Βεβαια το Golf ηταν με το 5αρι σαζμαν,δε ξερω με το 6αρι ποσο καλυτερο γινεται.
Σαφως πιο γρηγορο το 308 με εξισου εντυπωσιακη κυλιση,στιβαροτητα και ησυχια στην καμπινα.Αρκετα σφικτο χωρις να κοπαναει και με καλυτερο τιμονι και σαζμαν.Χωρια που οσο εξωτερικα μου φαινεται συντηρητικο τοσο το εσωτερικο του ειναι τελικα απιστευτα λιτο και ποιοτικο με καλους χωρους(μπροστα)και μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ.
Το Golf πιο ευρυχωρο(πισω),πολυ ανετη κυλιση(η αναρτηση απορροφα τα παντα)με καλυτερη απτη ποιοτητα(και το 308 δεν παει πισω),χειροτερο σαζμαν(πιο λαστιχενιο),ενω καποιοι τριγμοι απο πισω καναν αιθητη τη παρουσια τους(το κοντερ εγραφε 16000χλμ).
Θα επελεγα 308,εστω και με το ρισκο της αξιοπιστιας και της χαμηλοτερης μεταπωλησης μετα.
Χωρια που στην εκδοση Allure που οδηγησα(υπερπλουσιο)εβγαινε σχεδον 2000€ φθηνοτερο απο το Golf. -
Ευχαριστώ όλους για την άμεση απάντηση..
Δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα για περισσότερα κυβικά, γενικά και το να ξεπεράσω τα 20k είναι υπέρβαση..
Για βελτίωση εννοώ κάποιο tuning μετά από ένα διάστημα γιατί πράγματι τα 110/115 άλογα, ακόμα και με αυτές τις ροπές, φορτωμένο full και με a/c δεν ξέρω πως θα ανταπεξέρχονται..Είναι πολύ δελεαστική η τιμή του 308 Allure, έχει τα πάντα με 21k για αυτό το σκέφτομαι πολύ σοβαρά.. Επίσης, είναι κι όμορφο μέσα έξω.
Όσο για αξιπιστία δεν έχω εμπειρία από peugeot, όμως το Golf 4 που έχω είναι τέρας αναξιπιστίας.. Βέβαια ίσως φταίει το ότι είναι εισαγωγής από Γερμανία και μου έβγαλε τα πάντα, αφού το πήρα από μαντρά που πλέον εκτίει ποινή φυλάκισης πολλών ετών (εκτός θέματος)..
Έχω κάνει test drive Το 308. Ωραίο αυτοκίνητο αλλά είχε αρκετές κλίσεις στο δρόμο , δύναμη όμως από ένα εύρος και πάνω. Οι χώροι για τους πίσω σχετικά μικροί. Φανταστικό τιμόνι, καλός επιλογέας, πολύ περιρισμένη η ορατότητα πίσω. Δυστυχώς τα πλαστικά δεν είχαν τη συναρμολόγηση και τη σταθερότητα του golf.
-
Δηλαδή έχεις ένα Golf 4 τέρας αναξιοπιστίας και φοβάσαι την αξιοπιστία του 308 αλλά εμπιστεύεσαι τον απόγονο του αυτοκινητού που όπως ήδη είδαμε πριν λίγο λες τέρας αναξιοπιστίας.
Μόνο εγώ βλέπω το σφάλμα λογικής?
-
Όπως είπα το Golf 4 είναι του 2001 (μου πουλήθηκε για του 2002) και εισαγωγής από Γερμανία με ότι αυτό συνεπάγεται κυρίως για τα διανυθέντα χιλιόμετρα.. Προφανώς φταίω, αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία..
Επιπλέον, ο μαντράς όπως απεδείχθη δεν ήταν να τον εμπιστεύεσαι.. Επομένως, η αξιοπιστία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, κατά τη γνώμη μου πάντα, δεν είναι ικανή να χαρακτηρίσει την τρίτη επόμενη στη σειρά γενιά..Εξάλλου γι αυτό ρωτάω για να μάθω και να κατατοπιστώ καλύτερα..
-
Για εξτρα δυναμη υπαρει το megane 1.6/ 130ps...
-
Ναι πράγματι.. Έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια, αλλά δε μου αρέσει.. Ούτε έξω, ούτε μέσα..
Κατ' αντιστοιχία θα δω και το Astra με τον νέο 1.6 - 110/136, το οποίο στην έκθεση μου φάνηκε καλό και από τιμή κινείται στα επίπεδα του 308 με όμοιο εξοπλισμό, έχει και watt πίσω.. -
Ο χρήστης nbc77 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!
Θα χεριαστώ ένα diesel (λόγω μετακόμισης επαρχία και διάνυσης πολλών km μηνιαίως) κι χρειάζομαι γνώμες και βοήθεια.
Κοιτάζω κυρίως για καλό εξοπλισμό, οικονομία, δύναμη, αξιοπιστία, ποιότητα, χώρους, τα πάντα
Από γενικότερη αναζήτηση έχω καταλήξει στα δύο αυτά μοντέλα με τα καλά και κακά τους όπως εγώ τα αντιλαμβάνομαι.VW Golf 1.6 110ps Bluemotion
+Ποιότητα κατασκευής (σφραγίζει το αυτοκίνητο) και συναρμολόγησης, χώροι, ταξίδι.
-Κόστος, δε βγαίνει Highline, υπεροπτική συμπεριφορά αντιπροσώπων.Peugeot 308 1.6 115ps ehdi
+Τιμή, τιμόνι, καλές εκδόσεις, εξυπηρετικοί αντιπρόσωποι, πιο φρέσκο αυτοκίνητο
-Χώροι πίσω επιβατών, Μεταπώληση, Ακριβά ανταλλακτικά, ίσως αξιοπιστίαΤο Golf προηγείται στο μυαλό μου, μου φαίνεται πιο στιβαρό.. Έχει κάποιος εμπειρία από το 308;;
Εσείς ποιο θα επιλέγατε και ποιο θα μου προτείνατε..;; Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα απροβλημάτιστης βελτίωσης αργότερα, κατά την άποψή σας;;Ευχαριστώ για το χρόνο σας..
Αφού σου φαίνεται πιο στιβαρό το Golf,μη το ρωτάς καθόλου....πήγαινε πάρτο και καλά χλμ....
-
Ο χρήστης nbc77 έγραψε:
Ναι πράγματι.. Έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια, αλλά δε μου αρέσει.. Ούτε έξω, ούτε μέσα..
Κατ' αντιστοιχία θα δω και το Astra με τον νέο 1.6 - 110/136, το οποίο στην έκθεση μου φάνηκε καλό και από τιμή κινείται στα επίπεδα του 308 με όμοιο εξοπλισμό, έχει και watt πίσω..Υπάρχει και το Civic με καλό κινητήρα.
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!
Θα χεριαστώ ένα diesel (λόγω μετακόμισης επαρχία και διάνυσης πολλών km μηνιαίως) κι χρειάζομαι γνώμες και βοήθεια.
Κοιτάζω κυρίως για καλό εξοπλισμό, οικονομία, δύναμη, αξιοπιστία, ποιότητα, χώρους, τα πάντα
Από γενικότερη αναζήτηση έχω καταλήξει στα δύο αυτά μοντέλα με τα καλά και κακά τους όπως εγώ τα αντιλαμβάνομαι.VW Golf 1.6 110ps Bluemotion
+Ποιότητα κατασκευής (σφραγίζει το αυτοκίνητο) και συναρμολόγησης, χώροι, ταξίδι.
-Κόστος, δε βγαίνει Highline, υπεροπτική συμπεριφορά αντιπροσώπων.Peugeot 308 1.6 115ps ehdi
+Τιμή, τιμόνι, καλές εκδόσεις, εξυπηρετικοί αντιπρόσωποι, πιο φρέσκο αυτοκίνητο
-Χώροι πίσω επιβατών, Μεταπώληση, Ακριβά ανταλλακτικά, ίσως αξιοπιστίαΤο Golf προηγείται στο μυαλό μου, μου φαίνεται πιο στιβαρό.. Έχει κάποιος εμπειρία από το 308;;
Εσείς ποιο θα επιλέγατε και ποιο θα μου προτείνατε..;; Επίσης, θα υπάρχει δυνατότητα απροβλημάτιστης βελτίωσης αργότερα, κατά την άποψή σας;;Ευχαριστώ για το χρόνο σας..
Αφού σου φαίνεται πιο στιβαρό το Golf,μη το ρωτάς καθόλου....πήγαινε πάρτο και καλά χλμ....
Ελπίζω να μην το λες ειρωνικά...;;; Ε...;;;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι πράγματι.. Έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια, αλλά δε μου αρέσει.. Ούτε έξω, ούτε μέσα..
Κατ' αντιστοιχία θα δω και το Astra με τον νέο 1.6 - 110/136, το οποίο στην έκθεση μου φάνηκε καλό και από τιμή κινείται στα επίπεδα του 308 με όμοιο εξοπλισμό, έχει και watt πίσω..Υπάρχει και το Civic με καλό κινητήρα.
Έχω διαβάσει τα καλυτερα και για αυτό.. Ειναι και Ιαπωνικό οπότε θα ένιωθα καλυτερα στο θέμα της αξιοπιστίας, θεωρητικά τουλάχιστον.. Επίσης ομως δε μου αρέσει καθόλου (μεχρι πολυ άσχημο θα το χαρακτήριζα)..
-
Φίλε nbc77, μη σκέφτεσαι τίποτα και πήγαινε χτύπα την Allure του 308. Καταρχάς πρόκειται για ένα νέο μοντέλο, πάνω σε μια νέα πλατφόρμα και όχι απλά μια ανανέωση. Όσον αφορά την έκδοση, αισθητήρες εργοστασιακοί παρκαρίσματος μπρος-πίσω, full-led φωτιστικά σώματα, είναι από τα λίγα της έκδοσης.. Πολύ υψηλη ποιότητα κατασκευής εσωτερικού με δερμάτινες επενδύσεις σε πολλά σημεία. Γενικά θεωρώ μια εξαιρετικά vfm επιλογή, σε σχέση με τον υψηλό εξοπλισμό και τη χαμηλή τιμή αγοράς.. Είδα πριν μερικές μέρες ένα από κοντά (όχι allure) και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Μη σε προβληματίζει το ότι γέρνει, καθώς αυτό γίνεται χάρην άνεσης, που είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπου μόνο οι Γάλλοι ξέρουν να προσφέρουν και είναι ότι πρέπει για τους ελληνικούς καρόδρομους...
Από θέμα κινητήρα και μόνο το γκόλφ χάνει, καθώς ο 1.6 e-hdi (dv6) της PSA/Ford είναι από τους καλύτερους κινητήρες στον χώρο. Όταν στρώσει, δεν θα καταλαβαίνεις ότι οδηγάς πετρέλαιο (καμία σχέση με τους tdi της vag που ακούγονται αρκετά), ενώ έχει αρκετή παραπάνω δύναμη με 115ps και 28kgm ροπής, που γίνονται 30 σε overboost. Επίσης, έχει ένα start-stop, που πραγματικά δεν καταλαβαίνεις ούτε πότε σβήνει, ούτε πότε παίρνει ο κινητήρας..
Τώρα για το Astra δεν ξέρω... Από θέμα 'τιμονιού' είναι άθλιο, ενώ το εσωτερικό προσπαθεί να δώσει μια εικόνα premium με λανθασμένο τρόπο (ασημί φιλέτα που όμως ΔΕΝ είναι αλουμινένια, σκληρό δέρμα κλπ).. Επίσης δεν έχει καθόλου καλή συναρμογή, ενώ η ανάρτηση είναι για τα πανηγύρια.. Αυτά από την συμβίωση μου με ένα μοντέλο Astra 1.4T f/l edc full extra.. Αν τώρα αλλάζουν πράγματα προς το καλύτερο (πχ αίσθηση τιμονιού ή ποιότητα υλικών εσωτερικού) στις diesel εκδόσεις, δεν ξέρω, αλλά δεν χάνεις τίποτα από το να πας και να δεις ιδίοις όμμασι και να κρίνεις ιδίαις χερσίν...
-
Φίλε nbc77, μη σκέφτεσαι τίποτα και πήγαινε χτύπα την Allure του 308. Καταρχάς πρόκειται για ένα νέο μοντέλο, πάνω σε μια νέα πλατφόρμα και όχι απλά μια ανανέωση. Όσον αφορά την έκδοση, αισθητήρες εργοστασιακοί παρκαρίσματος μπρος-πίσω, full-led φωτιστικά σώματα, είναι από τα λίγα της έκδοσης.. Πολύ υψηλη ποιότητα κατασκευής εσωτερικού με δερμάτινες επενδύσεις σε πολλά σημεία. Γενικά θεωρώ μια εξαιρετικά vfm επιλογή, σε σχέση με τον υψηλό εξοπλισμό και τη χαμηλή τιμή αγοράς.. Είδα πριν μερικές μέρες ένα από κοντά (όχι allure) και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Μη σε προβληματίζει το ότι γέρνει, καθώς αυτό γίνεται χάρην άνεσης, που είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπου μόνο οι Γάλλοι ξέρουν να προσφέρουν και είναι ότι πρέπει για τους ελληνικούς καρόδρομους...
Από θέμα κινητήρα και μόνο το γκόλφ χάνει, καθώς ο 1.6 e-hdi (dv6) της PSA/Ford είναι από τους καλύτερους κινητήρες στον χώρο. Όταν στρώσει, δεν θα καταλαβαίνεις ότι οδηγάς πετρέλαιο (καμία σχέση με τους tdi της vag που ακούγονται αρκετά), ενώ έχει αρκετή παραπάνω δύναμη με 115ps και 28kgm ροπής, που γίνονται 30 σε overboost. Επίσης, έχει ένα start-stop, που πραγματικά δεν καταλαβαίνεις ούτε πότε σβήνει, ούτε πότε παίρνει ο κινητήρας..
Τώρα για το Astra δεν ξέρω... Από θέμα 'τιμονιού' είναι άθλιο, ενώ το εσωτερικό προσπαθεί να δώσει μια εικόνα premium με λανθασμένο τρόπο (ασημί φιλέτα που όμως ΔΕΝ είναι αλουμινένια, σκληρό δέρμα κλπ).. Επίσης δεν έχει καθόλου καλή συναρμογή, ενώ η ανάρτηση είναι για τα πανηγύρια.. Αυτά από την συμβίωση μου με ένα μοντέλο Astra 1.4T f/l edc full extra.. Αν τώρα αλλάζουν πράγματα προς το καλύτερο (πχ αίσθηση τιμονιού ή ποιότητα υλικών εσωτερικού) στις diesel εκδόσεις, δεν ξέρω, αλλά δεν χάνεις τίποτα από το να πας και να δεις ιδίοις όμμασι και να κρίνεις ιδίαις χερσίν...
-
Φίλε nbc77, μη σκέφτεσαι τίποτα και πήγαινε χτύπα την Allure του 308. Καταρχάς πρόκειται για ένα νέο μοντέλο, πάνω σε μια νέα πλατφόρμα και όχι απλά μια ανανέωση. Όσον αφορά την έκδοση, αισθητήρες εργοστασιακοί παρκαρίσματος μπρος-πίσω, full-led φωτιστικά σώματα, είναι από τα λίγα της έκδοσης.. Πολύ υψηλη ποιότητα κατασκευής εσωτερικού με δερμάτινες επενδύσεις σε πολλά σημεία. Γενικά θεωρώ μια εξαιρετικά vfm επιλογή, σε σχέση με τον υψηλό εξοπλισμό και τη χαμηλή τιμή αγοράς.. Είδα πριν μερικές μέρες ένα από κοντά (όχι allure) και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.
Μη σε προβληματίζει το ότι γέρνει, καθώς αυτό γίνεται χάρην άνεσης, που είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, όπου μόνο οι Γάλλοι ξέρουν να προσφέρουν και είναι ότι πρέπει για τους ελληνικούς καρόδρομους...
Από θέμα κινητήρα και μόνο το γκόλφ χάνει, καθώς ο 1.6 e-hdi (dv6) της PSA/Ford είναι από τους καλύτερους κινητήρες στον χώρο. Όταν στρώσει, δεν θα καταλαβαίνεις ότι οδηγάς πετρέλαιο (καμία σχέση με τους tdi της vag που ακούγονται αρκετά), ενώ έχει αρκετή παραπάνω δύναμη με 115ps και 28kgm ροπής, που γίνονται 30 σε overboost. Επίσης, έχει ένα start-stop, που πραγματικά δεν καταλαβαίνεις ούτε πότε σβήνει, ούτε πότε παίρνει ο κινητήρας..
Τώρα για το Astra δεν ξέρω... Από θέμα 'τιμονιού' είναι άθλιο, ενώ το εσωτερικό προσπαθεί να δώσει μια εικόνα premium με λανθασμένο τρόπο (ασημί φιλέτα που όμως ΔΕΝ είναι αλουμινένια, σκληρό δέρμα κλπ).. Επίσης δεν έχει καθόλου καλή συναρμογή, ενώ η ανάρτηση είναι για τα πανηγύρια.. Αυτά από την συμβίωση μου με ένα μοντέλο Astra 1.4T f/l edc full extra.. Αν τώρα αλλάζουν πράγματα προς το καλύτερο (πχ αίσθηση τιμονιού ή ποιότητα υλικών εσωτερικού) στις diesel εκδόσεις, δεν ξέρω, αλλά δεν χάνεις τίποτα από το να πας και να δεις ιδίοις όμμασι και να κρίνεις ιδίαις χερσίν...
-
Ο χρήστης nbc77 έγραψε:
Όσο για αξιπιστία δεν έχω εμπειρία από peugeot, όμως το Golf 4 που έχω είναι τέρας αναξιπιστίας.. Βέβαια ίσως φταίει το ότι είναι εισαγωγής από Γερμανία και μου έβγαλε τα πάντα, αφού το πήρα από μαντρά που πλέον εκτίει ποινή φυλάκισης πολλών ετών (εκτός θέματος)..
Εμείς από την εδώ αντιπροσωπεία το πήραμε ολοκαίνουριο... Και μέσα σε 12 χρόνια μόλις που έφτασε τα 130.000χλμ, με αρκετά ήπια χρήση... Άσε...
Έχω κάνει test drive Το 308. Ωραίο αυτοκίνητο αλλά είχε αρκετές κλίσεις στο δρόμο , δύναμη όμως από ένα εύρος και πάνω. Οι χώροι για τους πίσω σχετικά μικροί. Φανταστικό τιμόνι, καλός επιλογέας, πολύ περιρισμένη η ορατότητα πίσω. Δυστυχώς τα πλαστικά δεν είχαν τη συναρμολόγηση και τη σταθερότητα του golf.
Μην πάρεις αμάξι για τα πλαστικά του. Αν σ' αρέσει γενικά το Golf πιο πολύ από το 308 πάρ'το. Αν μόνο τα πλαστικά είναι η διαφορά (για εσένα) θα σου έλεγα να προτιμήσεις το 308... Αυτό που λες στιβαρότητα, μάλλον είναι οι μικρομαλακιούλες που κάνει η VW (και άλλες εταιρείες πλέον), όπως πχ μελετημένες τσιμούχες στις πόρτες για να ακούγεται πιο στιβαρό το κλείσιμο, κτλ, και πιθανότατα δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα (δεν έχω βέβαια στοιχεία για ακαμψία κανενός αμαξιού).
-
Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση Crektis..
Το 308 στην allure τα έχει όλα.. Και ειδικά σε αυτή την τιμή δεν υπάρχει ανταγωνισμός, συν το οτι μου αρέσει το αυτοκινητο και υπάρχει γενική αποδοχή για την κύλιση των γαλλικών στους δρόμους μας, που αναφέρεις..
Θα το ξανακάνω test drive για περισσότερη ώρα, ίσως Σάββατο, να το παω Αττική οδό να δω πως παει σε μεγαλύτερες ταχύτητες με 6η.. Στο γκαλλο στη Χαλκηδωνα έχουν καλη εξυπηρέτηση..Όσον αφορά το astra, διάβασα έρχεται καινούριο του χρόνου κι επίσης η ροπή και τα άλογα του δεν μεταφράζονται σε σημαντικά καλύτερες επιδόσεις απο τον ανταγωνισμό λόγω βάρους, εξ' όσων γράφονται..
Αγαπητέ markvag Επιασες ακριβώς αυτό που θελω να πω και μάλλον δεν το εξέφρασα σωστά.. Οτι στο golf οι πόρτες, με κλειστά παράθυρα βέβαια, νιώθεις οτι σφραγίζουν.. Το ίδιο και στο Α3 φυσικά.. Κατι που δεν το έχουν άλλοι κατασκευαστές και σε μη γνωστές, οπως εγω, αυτό κανει το αυτοκινητο πολυ ποιοτικό,στιβαρο και φυσικά δίνει την εντύπωση την ανθεκτικότητας στο χρόνο.. Οπως επίσης και η 'βαριά πόρτα', που λες αυτό ειναι αυτοκινητο..
Ίσως ειναι χαζό βέβαια αλλα συμβαίνει, κι επιπροσθέτως το golf ειναι το μετρό σύγκρισης στην κατηγορία..
VW GOLF BLUEMOTION VS PEUGEOT 308 HDI