-
Επιστρεφοντας στο θεμα, αν υπαρχει αναγκη σοβαρη, ακόμα και πορτοκαλαδα θα βαλω στο ψυγειο για να φτασω εκειπου θελω, και μετα βλεπουμε.
-
Μέ ή με άνευ;..
-
-
Τι αυτοκίνητο έχεις; Κανονικά το απιονισμένο νερό είναι μονο για έκτακτες ανάγκες και για να αραιωνεις αντιψυκτικό.
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης Roadrunner06 έγραψε:
Καταρχάς Καλησπέρα,Μετά απο πολύωρη αναζήτηση σε διάφορα φόρουμς δεν κατέληξα να βγάλω σαφή συμπεράσματα οσον αφορά το υγρό στο ψυγειο του αυτοκινήτου, άλλος λέει οχι απιονισμένο γιατι θα καταστρέψει το αλουμίνιο ... αλλος λέει μόνο απιονισμένο και ποτε νερο βρύσης ... Επίσης υπάρχει σύγχυση οσον αφορά το είδος του αντιψυκτικού (G11, G12, G12+).
Ποια είναι η διαφορά μεταξυ των παραπάνω αντιψυκτικών; (εκτός απο το χρώμα τους)
Παρακαλείται λοιπον όποιος γνωρίζει το οτιδήποτε πανω σ αυτό το θέμα και είναι σίγουρος για τα λεγόμενά του να μας διαφωτήσει.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Οι διαφορές τους δεν είναι στο χρώμα που τόσο εύκολα έβγαλες απόφαση, αλλά στην περιεκτικότητα των συστατικών τους που διαφέρουν μεταξύ τους και ο διαφορετικός χρωματισμός τους γίνεται για να ξεχωρίζουν επειδή έχουν διαφορετικής σύνθεσης συστατικά, Οδηγίες της VW και τα σκυλιά δεμένα.
Αυτά είναι τα συστατικά τους, και νερό φυσικά.
phosphate, silicate, nitrite, amine, and borate.Το G11 ήταν σε χρήση έως τον 6ο/1996
Το G12 από τον 6ο/1996 - 2003
Το G12+ από to 2008 μέχρι σήμεραΤο G12+ δεν πρέπει να αναμιγνύεται με τα G12 - G11
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τι αυτοκίνητο έχεις; Κανονικά το απιονισμένο νερό είναι μονο για έκτακτες ανάγκες και για να αραιωνεις αντιψυκτικό.Sent from Corsair's brick
έχω την E34 M50, στο manual δεν γραφει τιποτα για το αντιψυκτικο, καποιος μου ειπε βεβαια για G11 και οχι για G12 γιατι θα οξειδωσει την φλατζα
-
Γιατι γινεται χρηση αυτων των συγκεκριμενων τυπων αντιψυκτικου απο ορισμενους κατσκευαστες και οχι των κοινων παραφλου που προτεινονται απο αλλους κατασκευαστες?
-
Γιατί κάποια χημικά είναι επιθετικά σε όρισμένα υλικά που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές.
Μην ξεχνάμε ότι αυτό τα G antιfreeze μας τα έμαθε η VW που για κάποια χρόνια οι φτερωτές των αντλιών νερού ήταν πλαστικές και διαλύονταν βουλώνοντας τους οχετούς του νερού, δεν γνωρίζω αν είναι αυτό, μόνο αυτό, ή και κάτι άλλο, δεν με ενδιαφέρει να μάθω περισσότερα γιατί δεν έχω και δεν θα έχω ποτέ VW / AUDI ή κάτι άλλο, εγώ Renault μόνο.
-
Και αλλη μια παρατηρηση, στο favorit εχω εδω και 2 χρονια παραφλου της ενεος το κοκκινο 7 ευρω το λιτρο παρακαλω, για να διατηρησω οσο μπορω το κυκλωμα ψυξης λογο παλαιοτητας μακρια απο σκουριες, σωστη λιπανση της αντλιας νερου κτλ, ομως βλεπω οτι ολα τα κολλαρα εχουν ξερασει στις ενωσεις(ξεραμενο κοκκινο) κατι που δεν συνεβαινε με τα φτηνα παραφλου του σουπερ μαρκετ.
-
@ Roadrunner06
Η bmw δίνει για το αντιψυκτικό longlife (3 λίτρα αντιψυκτικό OEM με ~20€) και όπως γράφει η συσκευσία η αραίωση 1:1 γίνεται με νερό βρύσης αποκλειστικά.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Και αλλη μια παρατηρηση, στο favorit εχω εδω και 2 χρονια παραφλου της ενεος το κοκκινο 7 ευρω το λιτρο παρακαλω, για να διατηρησω οσο μπορω το κυκλωμα ψυξης λογο παλαιοτητας μακρια απο σκουριες, σωστη λιπανση της αντλιας νερου κτλ, ομως βλεπω οτι ολα τα κολλαρα εχουν ξερασει στις ενωσεις(ξεραμενο κοκκινο) κατι που δεν συνεβαινε με τα φτηνα παραφλου του σουπερ μαρκετ.Μάλλον η σύνθεση του νέου παραφλού διέλυσε τα προηγούμενα άλατα που είχαν φράξει τα σημεία των μικροδιαρροών και το καινούργιο πήρε τη θέση τους.
Το θέμα είναι ότι τα αλουμινένια ψυγεία έχουν μικροπόρους ( το αλουμίνιο είναι πορώδες υλικό ) και με τα χρόνια όταν οι κινητήρες είναι μαντεμένιοι, το αλουμίνιο πιάνει γλύτσα και δεν γίνεται σωστά η μεταφορά της θερμοκρασίας από το νερό στο αλουμίνιο αφού η γλύτσα είναι σαν μονωτικό.
Καλό είναι σε παλιούς κινητήρες να γίνεται η αλλαγή του ψυκτικού κάθε χρόνο απλά και μόνο για να περιορίζεται η συσσωρευμένη γλίτσα από το ψυγείο.
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
@ Roadrunner06Η bmw δίνει για το αντιψυκτικό longlife (3 λίτρα αντιψυκτικό OEM με ~20€) και όπως γράφει η συσκευσία η αραίωση 1:1 γίνεται με νερό βρύσης αποκλειστικά.
χμμ το νερό βρύσης ειναι επιβεβαιωμένο; εδω http://www.turnermotorsport.com/p-1474-bmw-antifreeze-coolant-1-gallon-jug.aspx αναφέρει αραιωση με distilled water που ειναι το απεσταγμενο ...
-
Ο χρήστης Roadrunner06 έγραψε:
@ Roadrunner06
Η bmw δίνει για το αντιψυκτικό longlife (3 λίτρα αντιψυκτικό OEM με ~20€) και όπως γράφει η συσκευσία η αραίωση 1:1 γίνεται με νερό βρύσης αποκλειστικά.
χμμ το νερό βρύσης ειναι επιβεβαιωμένο; εδω http://www.turnermotorsport.com/p-1474- ... n-jug.aspx αναφέρει αραιωση με distilled water που ειναι το απεσταγμενο ...
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
@ Roadrunner06
Η bmw δίνει για το αντιψυκτικό longlife (3 λίτρα αντιψυκτικό OEM με ~20€) και όπως γράφει η συσκευσία η αραίωση 1:1 γίνεται με νερό βρύσης αποκλειστικά.
χμμ το νερό βρύσης ειναι επιβεβαιωμένο; εδω http://www.turnermotorsport.com/p-1474-bmw-antifreeze-coolant-1-gallon-jug.aspx αναφέρει αραιωση με distilled water που ειναι το απεσταγμενο ...
βοηθησε με, που γραφει για νερο βρύσης;
-
To απιονισμένο νερό είναι ο καλύτερος διαλύτης ΑΛΛΑ πρέπει να χρησιμοποιείται ΜΟΝΟ για αραίωση και ποτέ μόνο του
Το νερό βρύσης κάνει(αρκεί να πίνεται , ή καλύτερα εμφιαλωμένο για να μην έχει χλώριο -
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
@ Roadrunner06
Η bmw δίνει για το αντιψυκτικό longlife (3 λίτρα αντιψυκτικό OEM με ~20€) και όπως γράφει η συσκευσία η αραίωση 1:1 γίνεται με νερό βρύσης αποκλειστικά.
χμμ το νερό βρύσης ειναι επιβεβαιωμένο; εδω http://www.turnermotorsport.com/p-1474- ... n-jug.aspx αναφέρει αραιωση με distilled water που ειναι το απεσταγμενο ...
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
To απιονισμένο νερό είναι ο καλύτερος διαλύτης ΑΛΛΑ πρέπει να χρησιμοποιείται ΜΟΝΟ για αραίωση και ποτέ μόνο του
Το νερό βρύσης κάνει(αρκεί να πίνεται , ή καλύτερα εμφιαλωμένο για να μην έχει χλώριοΤους ηλεκτρολύτες που περιέχει το νερό βρύσης τι τους θέλουμε; Για να γίνεται καλύτερα η ηλεκτρόλυση και να αλλάξουμε ψυγείο μια ώρα νωρίτερα;;;
-
Ο χρήστης vasvo έγραψε:
@ Roadrunner06
Η bmw δίνει για το αντιψυκτικό longlife (3 λίτρα αντιψυκτικό OEM με ~20€) και όπως γράφει η συσκευσία η αραίωση 1:1 γίνεται με νερό βρύσης αποκλειστικά.
χμμ το νερό βρύσης ειναι επιβεβαιωμένο; εδω http://www.turnermotorsport.com/p-1474- ... n-jug.aspx αναφέρει αραιωση με distilled water που ειναι το απεσταγμενο ...
με συγχωρεις αλλα εγω δεν μπορω να το θεωρησω αυτονοητο με νερο βρύσης ...
-
Το χω ακουσει και γω πολλες, λενε αραιωση μονο με νερο βρυσης. Ποιος ο λογος ομως δεν καταλαβαινω, εναντι του απιονισμενου. Εντωμεταξυ εχουμε σε καποιες περιοχες νερο βρυσης σκληρο μεσα στα αλατα , ποιος ο λογος να βαζει κανεις τετοιο πραμα μεσα στο ψυγειο(για αραιωμα μιλαμε παντα)
-
Ο χρήστης Roadrunner06 έγραψε:
με συγχωρεις αλλα εγω δεν μπορω να το θεωρησω αυτονοητο με νερο βρύσης ...
...στο bmwfans forum τι προτείνουν;
Παραφλού στο ψυγείο