Jul 24, 2014, 8:00 AM

Ο χρήστης timkoul έγραψε:

Αυτο ειναι
Ενα πραγμα θα προσθετα, ενιαιο λαστιχο και σε τυπο και σε διασταση για καθε κατηγορια πχ 195/50/15 για τα 1600 (κι οχι 16 ή 17 τα Civic πχ...)
Μονο που τα αλογα που, πως και ποτε θα τα μετρας? Ή θα εχεις σετακι κανονισμων για καθε αυτοκινητο?
Εννοειται ολοι στο ιδιο grid.

Δεν χρειαζεται κοινη διασταση τιμο. Ο καθενας οτι διασταση θελει. αρκει το compound να ειναι το ιδιο. Δεν μπορεις να υποχρεωσεις ενα civic για παραδειγμα να φορεσει 15αρι λαστιχο επειδη πχ το 106 δεν μπορει να βαλει 17αρι. (παραδειγμα σου δινω). Πολλες φορες το πολυ μεγαλυτερο ελαστικο σε καθυστερει αντι αντι να σε βοηθαει. Ειδικα αν δεν εχεις δυναμη. και αν μιλαμε για 1600 με μαχ υπποδυμανη και μιν κιλα τοτε η τραπουλα ανακατευεται ακομα περισσοτερο στην επιλογη του μεγεθους.

Αν ειδα καλα στην επιτροπη ειναι ο Γιαννης Φωτεινελης. Ο οποιος εχει δυναμομετρο.
Η ΟΜΑΕ πχ αν προκυριξει πρωταθλημα, μπορει να μιλησει με τον Γιαννη οπου αυτος μπορει να προσφερει τις υπηρεσιες του ειτε αφιλοκερδος ειτε με μια καλη εκπτωση. Πχ στο entry fee της χρονιας, η μετρηση την οποια πρεπει να καταθεσεις για τα τεχνικα χαρατηριστικα σου ειναι included. Και φυσικα αυτο θα ειναι και το μοναδικο δυναμομετρο που θα ειναι εγκυρο. Οχι ο Γιαννισ εχει ΜΑΗΑ εγω εχω ενα φιλο που εχει ΜΑΗΑ αρα ειναι το ιδιο. ΟΧΙ.... ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗ.

Απο εκει και περα, αν καποιο αυτοκινητο το κρατησει αυτεπαγγελτα η οργανωση για μετρηση μετα απο αγωνα τοτε.
Αν το αυτοκινητο βρεθει εκτος οριων την δυναμομετρηση την πληρωνει ο συμμετεχων, αλλιως αν βρε8ει συνομο τοτε το πληρωνει ο οργανωτης.

Τα παραδειγματα και οι λυσεις ειναι πολλες. Δεν θελει κοπο παιδια. Τροπο θελει.

Θες και αλλο ανακατεμα? Success ballast.... Tι? Και αλλο? Ride height penalty....
Δοκιμασμενα ολα και πληρως επιτυχημενα...