-
Ναι. Τα εχει.. ( ειναι η ιδια - απλώς διπλασιαστικαν τα ατομα...)
-
Γιοχαν μου εν μερη θα συμφωνησω , αλλα μην ξεχνας οτι το αλησβερησι καποιων που ειχαν προσβαση στις αλλαγες κανονισμων οπως εξελιχτηκε δουλεψε ωραια για καποιους τροπαιοκυνηγους και σε βαρος του ωραιου αθλητικου συναγωνισμου . Καποιοι μαλιστα μιλανε για ευ αγωνιζεσται .....αρκει να κερδιζουν και να τρεχουν μονοι τους .
Για το 1) τι να πω , με καραφλιασες ....μηπως εχεις παραμυθιαστει απο εκεινον τον χοντρουλη βουλευτη που νομιζει οτι ανακαλυψε στην χωρα μας τον νεο Ισιγωνη ?το 2014 ...μπανιερες πλαστικες σε σασσι σκαραβεου που εφτιαχνε η APAL το 1965 !
Για το 2) εισαι μεσα αρκετα και με την δικη μου αποψη , κι οπως γνωριζουν αρκετοι ο ΣΟΑΑ ειχε κανει προταση οταν την ξεκινησαν να μην τρεχουν εκει , αυτοκινητα που ειχαν ηδη ομολογκασιον .Καλο θεμα για εκτενεστερη συζητηση .
Για το 3) .. γιατι αραγε να ειναι μια νεα λιγομελη κατηγορια , και να μην ενωποιηθει με την προηγουμενη ?
-
αρα ..... τον εχεις ακουσει !
Ακριβοτερο απο 3-4Κ ΕΥΡΩ κιαυτα σταδιακα ....δεν πιστευω οτι μπορουν να διαθεσουν καμια 15αρια για να ξαναξεκινησει ενα Ν ενιαιο παλιων μοντελων αυτοκινητων , και εσυ μου μιλας για 25.000 +....
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Για το 3) ξερεις ότι θα αρχισουν αμεσα οι γκρινιες αν μπουν τα ελαφρα roadster με τα -θεοβαρα- hatchback...
Ποια ειναι τα ελαφρυα roadster? Το S2000 και το MX5 πχ...?
Δε θες να δεις τι ψαρια πιανει ενα τετοιο σε σχεση με ενα Focus RS πχ....?Κυριε Χρηστο, κατι για ενιαιο φτηνοτερο λαστιχο σε καποιες κατηγοριες (οπως παλια με το Hankook στα 106) παιζει...?
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Για το 3) ξερεις ότι θα αρχισουν αμεσα οι γκρινιες αν μπουν τα ελαφρα roadster με τα -θεοβαρα- hatchback...
Ποια ειναι τα ελαφρυα roadster? Το S2000 και το MX5 πχ...?
Δε θες να δεις τι ψαρια πιανει ενα τετοιο σε σχεση με ενα Focus RS πχ....?Κυριε Χρηστο, κατι για ενιαιο φτηνοτερο λαστιχο σε καποιες κατηγοριες (οπως παλια με το Hankook στα 106) παιζει...?
Κατι τετοιο Τιμο μου πστευω οτι θα ειναι η μοναδικη ισως λυση για να ξαναδουμε κινηση στην πιστα !
Τα σαξοραλα πλεον πωλουντε πολυ κοντα στα 2 χιλιαρικα ,+ με ενα ρολκειτζ , ενα μπακετ , ζωνες , και 6 μονον max . ενιαιο λαστιχο , αυστηρα στο γκρουπ Ν , ε του φουστη δεν θα μαζευτουν καμια 15 αρια αγωνιζομενοι ?
(100)
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Για το 3) ξερεις ότι θα αρχισουν αμεσα οι γκρινιες αν μπουν τα ελαφρα roadster με τα -θεοβαρα- hatchback...
Ποια ειναι τα ελαφρυα roadster? Το S2000 και το MX5 πχ...?
Δε θες να δεις τι ψαρια πιανει ενα τετοιο σε σχεση με ενα Focus RS πχ....?Κυριε Χρηστο, κατι για ενιαιο φτηνοτερο λαστιχο σε καποιες κατηγοριες (οπως παλια με το Hankook στα 106) παιζει...?
Κατι τετοιο Τιμο μου πστευω οτι θα ειναι η μοναδικη ισως λυση για να ξαναδουμε κινηση στην πιστα !
Τα σαξοραλα πλεον πωλουντε πολυ κοντα στα 2 χιλιαρικα ,+ με ενα ρολκειτζ , ενα μπακετ , ζωνες , και 6 μονον max . ενιαιο λαστιχο , αυστηρα στο γκρουπ Ν , ε του φουστη δεν θα μαζευτουν καμια 15 αρια αγωνιζομενοι ?
(100)
Καλο ειναι και το grA αμα δεν εχει σειριακα ή 6αρια (αυστηρα 5 σχεσεις σε διαταξη Η με τον κλασσικο επιλογεα), μηχανικα ωστηρια, αγραφους, κλπ πανακριβες καταστασεις. Γλυτωνεις και κατι 'select 'εκκεντροφους, κατι στα ορια η συμπιεση και οι ανοχες, το υψος του αυτοκινητου και τετοια. Δεν πονοκεφαλιαζει πολυ ο Τ.Ε. δηλαδη και δεν πετας και μερικους ακομα εξω. Ετσι κι αλλιως τα μισα απο τα σαξοραλλα που πωλουνται εχουν ηδη εκκ (μπουμπισιους, PS και συναφη), προγραμμα, εξατμιση. Διαφορα στην τιμη δεν πολυβλεπεις, τα ακριβα ειναι συνηθως τα πιο νορμαλ και πιο προσφατα....
-
Να γραψω ή θα με βρισετε οπως παντα λεγοντας εδω ειναι Ελλαδα και τα γνωστα που μου σερνουν συχνα πυκνα?
-
Ο θεσμός του ενιαίου και του cup πρέπει να ξαναγίνει. Όχι με περιορισμούς όπως μόνο νέοι οδηγοί lisance κλπ. Ανοιχτά για όποιον θέλει. Η επιλογή των αυτοκινήτων είναι σημαντική όπως και ο καθορισμός του κόστους και κάποιας ανταπόδωσεις που φυσικά θα είναι προσαρμοσμένη στο σήμερα. Πρώτα απ'όλα όμως να υπάρχη(ουν) πίστα(ες) για να μπορούν να πραγματοποιηθούν. Και φυσικά δεν γίνεται αύριο όλο αυτό.
-
Καλό θα είναι να μη χαλάσουν οι fia κανονισμοί σχετικά με τις κατηγορίες παλιές και νέες ,για τα ράλλυ σε χώμα και άσφαλτο.
Στίς αναβάσεις και την πίστα είναι το θέμα που 'τα γκάζια' είναι αυτά που μετράνε και στην τέρψη των θεατών. Η fs είναι όμορφη κατηγορία. Αρχικά και εγώ πίστευα οτι δε θα έπρεπε να συμμετέχουν τα αυτ/τα με homologation . Όμως γιατί να μην είναι μέσα απο την στιγμή που η κατηγορία έχει ως στόχο την ευχαρίστηση των θεατών και τα αυτοκίνητα της fs είναι μια κατηγορία μόνα τους. Αν κάποιοι θεατές δε γουστάρουν να βλέπουν τα Ν2-Ν3 να ανεβαίνουν (είναι μερίδα θεατών όχι όλοι),υπάρχουν και τα άλλα....(fs-E-κ.α) Όμως η κόντρα τελικά των Ν2 δεν υπάρχει αλλού (δυστηχώς).
Επίσης εγώ θέλω νικητή γενικής στις αναβάσεις. -
Λυσα με τα 106 και τα saxo κλπ κλπ και Ν,Α κανονισμους.
Απλα ειναι τα πραγματα. Πρωτα πρεπει να ξεφυγουμε απο το ενα για ολα και τις hommologation.
Φτιαξε τρεις 'η τεσσερις κατηγοριες και φυσικα ολες μαζι στο ιδιο grid οπως γινεται σε ΟΛΟΝ τον κοσμο.
Κλασση μεχρι 1600cc. Κανε οτι θες αρκει το μοτερ να παραμενει με το ιδιο rotation και μαρκα εργαστασιου. μαχ αλογα 180 ροδα και min κιλα με οδηγο 970 (ετσι αφηνεις και πχ 106 1.3 και 205 με μοτερ απο S16v. να τρεξουν)
Κλασση μεχρι 2000cc. Το ιδιο με απο πανω. ?(ετσι επιτρεπεις Ηonda με Κ20 engine swap να ερθουν και αυτα στο παιχνιδι). Μαχ αλογα στον τροχο 220-230 min κιλα 1100 με οδηγο.
Κλασση μεχρι 3000cc. Οτι ειπαμε απο πανω. (και εδω πανε και τα 2 λιτρα τουρμπο). Max 280-300 ροδα. κιλα 1200 με οδηγο.Φυσικα ολα τα συστηματα ασφαλειας βαση J.
Ολοι την ιδια μαρκα και ιδιο compound ελαστικο. Σας δινουν οι εταιρειες τους κωδικους και χρησημοποιετε ενα range αυτου του compound.Τι εχεις παραπανω αλογα ή GT αυτοκινητο? No problem.... Παμε σε αναλογια κιλο ανα ιππο και αμα μαζευτειτε πολλοι σας προκυρισουμε και δικη σας κατηγορια.
Championship ragistration fee (για να περνεις βαθμους στο πρωταθλημα 200 ευρο και αν δηλωσεις πριν τον πρωτο αγωνα πληρωνεις 100 ευρο). Φυσικα δεν περνεις βαθμους αν ερ8εις να τρεξεις η δηλωσεις μετα το μεσο του πρωταθληματος, τσιμπας το κυπελακι σου και την ευχαριστη αναμνηση της συμμετοχης και τα λεμε στον επομενο. (ετσι αποφευγεις τις συμμετοχες κομητες που ερχοντε για να σου κοψουν βαθμους)
Συμμετοχες τοσο. Αλλα αν τις προπληρωσεις περνεις 25% εκπτωση.Για να σας προλαβω. Δεν αποκλειεται κανενα αμαξι που μπορει να ειναι περισσοτερα κιλα ή λιγοτερα αλογα που μπορει να ειναι Α, Ν, κλπ στα rally. και αυτοι τρεχουν και οσο περισσοτεροι τοσο καλυτερα θα περασουν. ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΡΑΛΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΣΤΑ ΠΡΩΤΥΠΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
-
Συμφωνώ με το κοινό grid, έχει περισσότερο θέαμα για τους θεατές και όταν οι 'γρήγοροι' πιάσουν τους 'αργούς', ανακατεύεται λιγάκι η τράπουλα. Άλλωστε, και χωρίς να θέλω να φανώ απαισιόδοξος, οι συμμετοχές θα είναι τέτοιες σε αριθμό, που μια τέτοια κίνηση θα είναι επιτακτική.
Συμφωνώ επίσης και για τα λάστιχα, ένα καλό φθηνό SemiSlick, θα είναι ιδανικό για τους νέους κανονισμούς. Εφόσον οι αγώνες θα είναι 10 γύρων, τέτοια λάστιχα μπορούν με άνεση να ανταπεξέλθουν, κρατώντας σχετικά σταθερή την απόδοσή τους. Με την αγορά μιας 4άδας θα μπορεί κανείς να βγάζει τουλάχιστον 4-6 σκέλη, με το θετικό οτι 'γυρνάνε' σε ίδιους ρυθμούς μέχρι και τα τελευταία χιλιοστά πέλματος. Τέτοια λάστιχα σε διαστάσεις 15', έχουν λίγο-πολύ το μισό κόστος απο full slick, τα οποία με την σειρά τους έχουν ξεκάθαρα φθίνουσα πορεία μετά τα πρώτα heat cycles και σε ανάγκαζαν να σκας το 1000άρικο πριν απο κάθε αγώνα για να είσαι ανταγωνιστικός.
Απο εκεί και πέρα, όσον αφορά στις κατηγορίες και τον διαχωρισμό ιπποδυνάμεων/κιλών κτλ, προφανώς και είναι θεμιτό το να γίνει κάποιος διαχωρισμός, αλλά δεν χρειάζεται να περιπλέκονται πολύ τα πράγματα. Θα καταλήξουν να τρέχουν 20 αυτοκίνητα απο 6 διαφορετικές κατηγορίες και στο τέλος θα παίρνουν 18 άτομα κυπελάκι. Δεν μπορεί να είναι όλοι ευχαριστημένοι, ούτε να υπάρχει μια κατηγορία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του κάθε αυτοκινήτου. Η χαρά κρύβεται στην συμμετοχή και στη μάχες εντός του αγώνα, τι να το κάνεις το κυπελάκι οταν είστε 3 όλοι κι όλοι στην κατηγορία σου ;
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Λυσα με τα 106 και τα saxo κλπ κλπ και Ν,Α κανονισμους.
Απλα ειναι τα πραγματα. Πρωτα πρεπει να ξεφυγουμε απο το ενα για ολα και τις hommologation.
Φτιαξε τρεις 'η τεσσερις κατηγοριες και φυσικα ολες μαζι στο ιδιο grid οπως γινεται σε ΟΛΟΝ τον κοσμο.
Κλασση μεχρι 1600cc. Κανε οτι θες αρκει το μοτερ να παραμενει με το ιδιο rotation και μαρκα εργαστασιου. μαχ αλογα 180 ροδα και min κιλα με οδηγο 970 (ετσι αφηνεις και πχ 106 1.3 και 205 με μοτερ απο S16v. να τρεξουν)
Κλασση μεχρι 2000cc. Το ιδιο με απο πανω. ?(ετσι επιτρεπεις Ηonda με Κ20 engine swap να ερθουν και αυτα στο παιχνιδι). Μαχ αλογα στον τροχο 220-230 min κιλα 1100 με οδηγο.
Κλασση μεχρι 3000cc. Οτι ειπαμε απο πανω. (και εδω πανε και τα 2 λιτρα τουρμπο). Max 280-300 ροδα. κιλα 1200 με οδηγο.Φυσικα ολα τα συστηματα ασφαλειας βαση J.
Ολοι την ιδια μαρκα και ιδιο compound ελαστικο. Σας δινουν οι εταιρειες τους κωδικους και χρησημοποιετε ενα range αυτου του compound.Τι εχεις παραπανω αλογα ή GT αυτοκινητο? No problem.... Παμε σε αναλογια κιλο ανα ιππο και αμα μαζευτειτε πολλοι σας προκυρισουμε και δικη σας κατηγορια.
Championship ragistration fee (για να περνεις βαθμους στο πρωταθλημα 200 ευρο και αν δηλωσεις πριν τον πρωτο αγωνα πληρωνεις 100 ευρο). Φυσικα δεν περνεις βαθμους αν ερ8εις να τρεξεις η δηλωσεις μετα το μεσο του πρωταθληματος, τσιμπας το κυπελακι σου και την ευχαριστη αναμνηση της συμμετοχης και τα λεμε στον επομενο. (ετσι αποφευγεις τις συμμετοχες κομητες που ερχοντε για να σου κοψουν βαθμους)
Συμμετοχες τοσο. Αλλα αν τις προπληρωσεις περνεις 25% εκπτωση.Για να σας προλαβω. Δεν αποκλειεται κανενα αμαξι που μπορει να ειναι περισσοτερα κιλα ή λιγοτερα αλογα που μπορει να ειναι Α, Ν, κλπ στα rally. και αυτοι τρεχουν και οσο περισσοτεροι τοσο καλυτερα θα περασουν. ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΡΑΛΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΣΤΑ ΠΡΩΤΥΠΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Αυτο ειναι
Ενα πραγμα θα προσθετα, ενιαιο λαστιχο και σε τυπο και σε διασταση για καθε κατηγορια πχ 195/50/15 για τα 1600 (κι οχι 16 ή 17 τα Civic πχ...)
Μονο που τα αλογα που, πως και ποτε θα τα μετρας? Ή θα εχεις σετακι κανονισμων για καθε αυτοκινητο?
Εννοειται ολοι στο ιδιο grid. -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΡΑΛΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΡΑΛΛΥ ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΔΗ MOTORSPORT ΣΤΑ ΠΡΩΤΥΠΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.Αν μου επιτρεπεις Αλεξανδρε..
Δε μπορεις να φανταστεις η 'λογικη' σου ποσο κοντα ειναι σε καποιες προτασεις που ειχα κανει περσι....
τωρα που κατεληξαν.... δε ξερω... -
Οι τεχνικοί κανονισμοί σε ράλλυ και σπριντ είναι πολύ δευτερεύον ζήτημα αυτή τη στιγμή. Πρώτα και κύρια δεν έχουν πολλά που μπορούν να διορθωθούν. Η κουταμάρα με τα σούπερ Ν που κατέστρεψε τη Ν έχει ήδη συντελεστεί. Το ίδιο ισχύει για τα ελεύθερα σειριακά των 15000 ευρώ και τις τεράστιες αποκλίσεις της ΕΕ από τις ομολογκασιόν. Αυτά τα λάθη έγιναν, θα είναι απαράδεκτο για όσους έχουν πληρώσει περιουσίες να ξεγίνουν. Η ανοησία με τα κιτ-καρ στην Α6 ευτυχώς διορθώθηκε πριν εξαπλωθεί.
Ενιαίο είναι πρακτικώς αδύνατο να δούμε για πολλά χρόνια. Οι λόγοι δεν είναι μόνο οικονομικοί.
Το μόνο που, ίσως, θα έπρεπε να εξεταστεί είναι κάτι σαν φόρμουλα σαλούν στα ράλλυ, αλλά εκτός γενικής κατάταξης και με σοβαρούς περιορισμούς, κυρίως στα λάστιχα. Όπως και να το κάνουμε, τέτοια αυτοκίνητα είναι κράχτες ειδικά αν είναι με λάστιχα DOT που αδυνατούν να βάλουν τη δύναμη στην άσφαλτο.Στα ράλλυ και τα σπριντ υπάρχουν άλλα ζητήματα πολύ πιο σημαντικά από τους τεχνικούς κανονισμούς, με πρώτο το θέμα της νομιμότητας γιατί αργά ή γρήγορα θα συμβεί η 'κακιά η ώρα' και κάποιος θα καταστραφεί για όλη του τη ζωή.
Επίσης, όπως έδειξαν τα Γιάννενα με τα 17 αγωνιστικά που μεταφέρθηκαν με αυτοκινητάμαξα, αν το επιτρέπει το πλεόνασμα, ο θεσμός της αυτοκινητάμαξας πρέπει να γίνει δωρεάν. Στα Γιάννενα ο αγώνας ήταν 'πλούσιος' κυρίως λόγω της αυτοκινητάμαξας. Αυτό πρέπει να επεκταθεί.
Το άλλο που λείπει είναι οι αγώνες εντός Αττικής. Αυτή τη στιγμή γίνεται μόνο ένα ράλλυ και ένα σπριντ. Η Αττική χωράει άνετα και δεύτερο σπριντ, τουλάχιστον. -
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Συμφωνώ με το κοινό grid, έχει περισσότερο θέαμα για τους θεατές και όταν οι 'γρήγοροι' πιάσουν τους 'αργούς', ανακατεύεται λιγάκι η τράπουλα. Άλλωστε, και χωρίς να θέλω να φανώ απαισιόδοξος, οι συμμετοχές θα είναι τέτοιες σε αριθμό, που μια τέτοια κίνηση θα είναι επιτακτική.Συμφωνώ επίσης και για τα λάστιχα, ένα καλό φθηνό SemiSlick, θα είναι ιδανικό για τους νέους κανονισμούς. Εφόσον οι αγώνες θα είναι 10 γύρων, τέτοια λάστιχα μπορούν με άνεση να ανταπεξέλθουν, κρατώντας σχετικά σταθερή την απόδοσή τους. Με την αγορά μιας 4άδας θα μπορεί κανείς να βγάζει τουλάχιστον 4-6 σκέλη, με το θετικό οτι 'γυρνάνε' σε ίδιους ρυθμούς μέχρι και τα τελευταία χιλιοστά πέλματος. Τέτοια λάστιχα σε διαστάσεις 15', έχουν λίγο-πολύ το μισό κόστος απο full slick, τα οποία με την σειρά τους έχουν ξεκάθαρα φθίνουσα πορεία μετά τα πρώτα heat cycles και σε ανάγκαζαν να σκας το 1000άρικο πριν απο κάθε αγώνα για να είσαι ανταγωνιστικός.
Απο εκεί και πέρα, όσον αφορά στις κατηγορίες και τον διαχωρισμό ιπποδυνάμεων/κιλών κτλ, προφανώς και είναι θεμιτό το να γίνει κάποιος διαχωρισμός, αλλά δεν χρειάζεται να περιπλέκονται πολύ τα πράγματα. Θα καταλήξουν να τρέχουν 20 αυτοκίνητα απο 6 διαφορετικές κατηγορίες και στο τέλος θα παίρνουν 18 άτομα κυπελάκι. Δεν μπορεί να είναι όλοι ευχαριστημένοι, ούτε να υπάρχει μια κατηγορία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του κάθε αυτοκινήτου. Η χαρά κρύβεται στην συμμετοχή και στη μάχες εντός του αγώνα, τι να το κάνεις το κυπελάκι οταν είστε 3 όλοι κι όλοι στην κατηγορία σου ;
Εγω σου εβαλα 3 κατηγοριες για να σου καληψω ολα τα αυτοκινητα που υπαρχουν αυτη την στιγμη στην Ελλαδα (including time attack cars).Απο εκει και περα. Αν δεν εχεις 3 συμμετοχες στην κλασση σου τρεχεις μεν, δεν εχεις podium ή κυπελλακι δε.
Ασε που σιγουρα θα εχεις μαχες με τους πιο αργους απο τις αλλες κατηγοριες.Σχετικα με τα λαστιχα. Ορισμενα αυτοκινητα δεν μπορουν να βρουν διαστασεις σε σεμι οποτε το slick ειναι μονοδρομος. Ετσι λοιπον αντι να banαρεις τα slick, μπορεις να βαλεις μεγιστο επιτρεπτο αριθμο καινουριων ελαστικων ανα αγωνιστικο Σ/Κ. Τωρα το πως θα τα χρησημοποιησεις και πως θα τα διαχειριστεις προβλημα του αγωνιζομενου. Και αυτο μεσα στο προγραμμα και στην στρατιγικη θα ειναι.
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Αυτο ειναι
Ενα πραγμα θα προσθετα, ενιαιο λαστιχο και σε τυπο και σε διασταση για καθε κατηγορια πχ 195/50/15 για τα 1600 (κι οχι 16 ή 17 τα Civic πχ...)
Μονο που τα αλογα που, πως και ποτε θα τα μετρας? Ή θα εχεις σετακι κανονισμων για καθε αυτοκινητο?
Εννοειται ολοι στο ιδιο grid.Δεν χρειαζεται κοινη διασταση τιμο. Ο καθενας οτι διασταση θελει. αρκει το compound να ειναι το ιδιο. Δεν μπορεις να υποχρεωσεις ενα civic για παραδειγμα να φορεσει 15αρι λαστιχο επειδη πχ το 106 δεν μπορει να βαλει 17αρι. (παραδειγμα σου δινω). Πολλες φορες το πολυ μεγαλυτερο ελαστικο σε καθυστερει αντι αντι να σε βοηθαει. Ειδικα αν δεν εχεις δυναμη. και αν μιλαμε για 1600 με μαχ υπποδυμανη και μιν κιλα τοτε η τραπουλα ανακατευεται ακομα περισσοτερο στην επιλογη του μεγεθους.
Αν ειδα καλα στην επιτροπη ειναι ο Γιαννης Φωτεινελης. Ο οποιος εχει δυναμομετρο.
Η ΟΜΑΕ πχ αν προκυριξει πρωταθλημα, μπορει να μιλησει με τον Γιαννη οπου αυτος μπορει να προσφερει τις υπηρεσιες του ειτε αφιλοκερδος ειτε με μια καλη εκπτωση. Πχ στο entry fee της χρονιας, η μετρηση την οποια πρεπει να καταθεσεις για τα τεχνικα χαρατηριστικα σου ειναι included. Και φυσικα αυτο θα ειναι και το μοναδικο δυναμομετρο που θα ειναι εγκυρο. Οχι ο Γιαννισ εχει ΜΑΗΑ εγω εχω ενα φιλο που εχει ΜΑΗΑ αρα ειναι το ιδιο. ΟΧΙ.... ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗ.Απο εκει και περα, αν καποιο αυτοκινητο το κρατησει αυτεπαγγελτα η οργανωση για μετρηση μετα απο αγωνα τοτε.
Αν το αυτοκινητο βρεθει εκτος οριων την δυναμομετρηση την πληρωνει ο συμμετεχων, αλλιως αν βρε8ει συνομο τοτε το πληρωνει ο οργανωτης.Τα παραδειγματα και οι λυσεις ειναι πολλες. Δεν θελει κοπο παιδια. Τροπο θελει.
Θες και αλλο ανακατεμα? Success ballast.... Tι? Και αλλο? Ride height penalty....
Δοκιμασμενα ολα και πληρως επιτυχημενα... -
Ας πω και εγώ τα δικά μου για τη πίστα
Εγώ αυτό με το κοινό grid δεν ξέρω αν θα το προέκρινα. Έχω δει τέτοιους αγώνες (ελληνικούς) και εντάξει είχαν την πλάκα τους αλλά για τα πιο πίσω πληρώματα δεν ήταν καθαροί σε καμία περίπτωση. Ειδικά στα Μέγαρα που η πίστα είναι μικρή, αν μπουν 25 αυτοκίνητα και έχει 2-3 btcc ή τέρατα παντός είδους θα πιάσουν για γύρο την ουρά κατευθείαν. Και ο κόσμος νομίζω χάνεται. Βέβαια ο πατέρας μου ως αρχαίος Τατοικός ισχυρίζεται ότι αυτό είναι η ουσία. Αν υπήρχε ένα γερό ενιαίο (ώστε να έχουμε να δούμε και κάτι άλλο) και μια σοβαρή πίστα μάλλον αυτή θα ήταν η λύση
Εγώ θα έλεγα ότι να ισχύουν οι διαφορετικοί αγώνες και αν κάποια κατηγορία έχει μικρότερο αριθμό από 10 πχ να ενσωματώνεται στην αμέσως μεγαλύτερη. Έτσι δίνεις βάρος στις διαφορετικές κατηγορίες και στους διεκδικητές τους.
Επίσης οι κατηγορίες που νομίζω είχαν την περισσότερη ουσία ήταν αυτές που δημιουργήθηκαν το 2005. sport-touring-open. Έτσι-υπό ιδανικές συνθήκες θα μπορούσαμε να δούμε και σχετικά απλά Α7 ή Ν3 να συμμετέχουν (r3 δεν παίζουν δυστυχώς). Από τη σπορ προφανώς θα έπρεπε να φύγουν τα θηρία ax και 106..Συμφωνω όμως και με τον διαχωρισμό του hannibal. Για την σαλούν δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη..
Επίσης κοίταγα συμμετοχές αποτελέσματα απο 2010-2012 και είχαν το εξής παράδοξο ορισμένες φορές να δηλώνουν 12 και να ξεκινάνε 4.. Δεν βρωμάει κάτι εκεί; (πλασματικές συμμετοχές απλά για να γίνει ο αγώνας)
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Εγω σου εβαλα 3 κατηγοριες για να σου καληψω ολα τα αυτοκινητα που υπαρχουν αυτη την στιγμη στην Ελλαδα (including time attack cars).Απο εκει και περα. Αν δεν εχεις 3 συμμετοχες στην κλασση σου τρεχεις μεν, δεν εχεις podium ή κυπελλακι δε.
Ασε που σιγουρα θα εχεις μαχες με τους πιο αργους απο τις αλλες κατηγοριες.Σχετικα με τα λαστιχα. Ορισμενα αυτοκινητα δεν μπορουν να βρουν διαστασεις σε σεμι οποτε το slick ειναι μονοδρομος. Ετσι λοιπον αντι να banαρεις τα slick, μπορεις να βαλεις μεγιστο επιτρεπτο αριθμο καινουριων ελαστικων ανα αγωνιστικο Σ/Κ. Τωρα το πως θα τα χρησημοποιησεις και πως θα τα διαχειριστεις προβλημα του αγωνιζομενου. Και αυτο μεσα στο προγραμμα και στην στρατιγικη θα ειναι.
Εμένα μου άρεσαν μια χαρά οι κατηγορίες σου, δεν διαφωνώ καθόλου με τον διαχωρισμό που έχεις κάνει.
Το οτι δεν υπάρχουν διαστάσεις για κάποια αυτοκίνητα δεν το δέχομαι, για όλους υπάρχουν διαστάσεις, μπορεί όχι αυτή που θα θέλαμε ιδανικά, αλλά με μια διάσταση +/- την κάνουμε την δουλειά μας. Ο μέγιστος αριθμός ελαστικών ανά ΣΚ έχει ήδη οριστεί στα 5, μια τετράδα και 1 spare δηλαδή. Το θέμα είναι η μείωση κόστους, κι εγώ μιλάω τόση ώρα για τις 'entry level' κατηγορίες, όπου απ'αυτές θέλουμε να μαζέψουμε κόσμο. Το 1000άρικο σε κάθε αγώνα για καινούρια σλίκ, σε σχέση με το 500άρικο για σέμι που θα σου βγάλουν 2-3 αγώνες, είναι που κάνει όλη την διαφορά κατά την άποψη μου.
Φυσικά δεν έχω καμία αντίρρηση αν θέλουν οι υπόλοιποι να τρέχουν με καινούρια full slick σε κάθε αγώνα εφόσον το επιτρέπουν οι κανονισμοί και τα πορτοφόλια του. Εμένα η τσέπη μου μέχρι σέμι φτάνει και θα κάνω οτι καλύτερο μπορώ με αυτά ...
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Αυτο ειναι
Ενα πραγμα θα προσθετα, ενιαιο λαστιχο και σε τυπο και σε διασταση για καθε κατηγορια πχ 195/50/15 για τα 1600 (κι οχι 16 ή 17 τα Civic πχ...)
Μονο που τα αλογα που, πως και ποτε θα τα μετρας? Ή θα εχεις σετακι κανονισμων για καθε αυτοκινητο?
Εννοειται ολοι στο ιδιο grid.Δεν χρειαζεται κοινη διασταση τιμο. Ο καθενας οτι διασταση θελει. αρκει το compound να ειναι το ιδιο. Δεν μπορεις να υποχρεωσεις ενα civic για παραδειγμα να φορεσει 15αρι λαστιχο επειδη πχ το 106 δεν μπορει να βαλει 17αρι. (παραδειγμα σου δινω). Πολλες φορες το πολυ μεγαλυτερο ελαστικο σε καθυστερει αντι αντι να σε βοηθαει. Ειδικα αν δεν εχεις δυναμη. και αν μιλαμε για 1600 με μαχ υπποδυμανη και μιν κιλα τοτε η τραπουλα ανακατευεται ακομα περισσοτερο στην επιλογη του μεγεθους.
Διαφωνω. Εχουμε δει το εργο με το civic στην sport. Ιδια περιπου δυναμη με τα καλα 106, μακρυα σε χρονους. Ιδια περιπτωση και τα φουσκωτα AX. Με τα 17αρια στα Μεγαρα, αντε γεια. Στην τριπολη που εχει καλυτερη ασφαλτο, οχι τοσο.
Θα πιασουνε να βαρανε με βαριοπουλες τα φτερα μετα και θα εχουμε αυτοκινητα βατραχους.
Ασε και το θεμα οτι ενα 15αρι εχει μιση τιμη απο το ιδιο σε 17αρι. Ομοιως και για τη ζαντα.
Ασε και το οτι Civic, Saxo, AX κλπ σε μαμα μορφη ποτε δεν ειχαν πανω απο 15.
Εκτος αν αφησεις τα 180 ροδα στην ακρη (που για 106 και Civic ειναι ψιλοακριβο concept) και πεις 150 ροδα (που με 106 θες λιγα λεφτα απο το νορμαλ και το Civic ειναι ηδη εκει)Αν ειδα καλα στην επιτροπη ειναι ο Γιαννης Φωτεινελης. Ο οποιος εχει δυναμομετρο.
Η ΟΜΑΕ πχ αν προκυριξει πρωταθλημα, μπορει να μιλησει με τον Γιαννη οπου αυτος μπορει να προσφερει τις υπηρεσιες του ειτε αφιλοκερδος ειτε με μια καλη εκπτωση. Πχ στο entry fee της χρονιας, η μετρηση την οποια πρεπει να καταθεσεις για τα τεχνικα χαρατηριστικα σου ειναι included. Και φυσικα αυτο θα ειναι και το μοναδικο δυναμομετρο που θα ειναι εγκυρο. Οχι ο Γιαννισ εχει ΜΑΗΑ εγω εχω ενα φιλο που εχει ΜΑΗΑ αρα ειναι το ιδιο. ΟΧΙ.... ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗ.Απο εκει και περα, αν καποιο αυτοκινητο το κρατησει αυτεπαγγελτα η οργανωση για μετρηση μετα απο αγωνα τοτε.
Αν το αυτοκινητο βρεθει εκτος οριων την δυναμομετρηση την πληρωνει ο συμμετεχων, αλλιως αν βρε8ει συνομο τοτε το πληρωνει ο οργανωτης.Τα παραδειγματα και οι λυσεις ειναι πολλες. Δεν θελει κοπο παιδια. Τροπο θελει.
Θες και αλλο ανακατεμα? Success ballast.... Tι? Και αλλο? Ride height penalty....
Δοκιμασμενα ολα και πληρως επιτυχημενα...Ολα τα αλλα ειναι πολυ ωραια!
-
Nα σας ρωτησω εσας τους ιντερνετακιδες σπεσιαλιστες ......
Εχετε ακουσει οτι με δυο τρια αορατα κουμπακια εχεις δυο τρια διαφορετικα προγραμματακια κι ο Τ.Ε. εμφανιζεται σαν ο μ@.... της παρεας στο δυναμετρο που θα του την κατηγορια ?
Λοιπον για να μαθαινουμε ακομα και εκει που τα ελεγκτικα μεσα τα εχουν σαν καραμελες ..... το μονο που μπορουσαν να ελεγχουν ηταν οι μαχιμουμ στροφες , αλλα κι εκει απεδειχθει οτι τους δουλευαν τα γατονια που εβαλαν το χερι τους !
Συνεπως η προταση σου Αλεξανδρε ξεκινα τελοιως ουτοπιστικα , σβησε και ξαναπατα μιζαΟλοι οι επιτυχημενοι κανονισμοι , ΒΑΣΙΖΟΝΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ !
Ειδικα στην χωρα με μαστερ ματαιοδοξιας των αγωνιζομενων ..... που και η νομιμοτητα του καθε τιμιου οδηγου , περναει απο υπονοιες απ'τους συναθλητες ............τσακαλια , θα πρεπει για να εχει , να αγγιζει το αλανθαστο !
il divo .... εχω εκπλαγει με τα 25 σου χρονια !!!! και την οριμοτητα της σκεψης σου !
Υ.Γ. Στο βιντεακι που ανεβασα στο θεμα του φιλου μας il divo βλεπετε ξεκαθαρα οτι μονον με κανονισμους με τεχνικες ελευθεριες οροφης , υπαρχουν ισοδυναμιες που μπορουν να προσφαιρουν συναγωνισμο .Ο Πεπε τοτε ελεγε οτι το 106 του ηταν πανω απο 185 αλογα , του Καισαρα ηταν 174 και του Ριζικαρη 175 !με απλη παρατηρητικοτητα βγαζει καποιος τα συμπερασματα που χρειαζοντε για ολες αυτες , και αλλες παραφιλολγιες !
TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON