-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ρε σεις κοπέλια τώρα και κάποιο διάστημα μου παρουσιάζει το εξίς: άμα κινούμαι κάτω από τις 2000 σαλ μου ανάβει το τσέκ από πλούσιο μίγμα. Άλλο κουφό που παρουσιάστηκε είναι ότι όταν του βάνω νεκρά και ρολλάρει σε κατήφορο, αντί το ρελαντί να είναι στις 750 περίπου, αυτό πάει στις 1200 περίπου. Εκεί το halmeter δείχνει σχεδόν πάντα πλούσιο μίγμα αλλά όχι τόσο ώστε να ανάψει η λυχνία. Μόλις πάλι το αυτοκίνητο σταματήσει τελείως, το ρελαντί επιστρέφει στη θέση του. Αν το γυρίσω στη βενζίνη τίποτα από όλα αυτά δε γίνεται. Καμιά ιδέα;
το ρελαντι οταν τσουλαει το αυτοκινητο χωρις ταχυτητα εχει περισσοτερες στροφες, για τα υπολοιπα τσεκαρε την πιεση αεριου απο τον πνευμονα και μετα...
Το πρώτο γιατί γίνεται; Το δεύτερο από πού ρυθμίζει; Υπάρχει βίδα; Σε ευχαριστώ Ηλία.
σε περιπτωση που ξαναβαλεις ταχυτητα να μην κανει σκορτσαρισμα.
ο πνευμονας εχει βιδα που ρυθμιζεις την πιεση, πρεπει να εχεις καλωδιο και προγραμμα του συστηματος που φορας.
για ψεκαστο αυτοκινητο μιλαμε ετσι?Το αυτοκίνητο είναι πολλαπλού ψεκασμού. Πρόγραμμα και καλώδιο έχω ο ίδιος. Η βίδα πού είναι συνήθως; Έχω το ΧΧΙΝ της OMVL.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Και το brc εχει τυπου βενζινης μπεκ.
Πες καλυτερα τους εγκαταστατες και οχι τα συστηματα. Ειναι πολυ καλα και τα 3, αλλα ποιος τα βαζει?Οι εγκαταστάτες είναι και 3 πολύ καλοί γνώστες του χώρου (QGas, LPGas, EuropeGas Ηλιούπολη) οπότε πλέον με απασχολεί το σύστημα. Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
στο ΚΤΕΟ τι θα τους πεις οταν δουν οτι ΔΕΝ υπαρχει το συστημα υγραεριου και η αδεια θα αναγραφει οτι...υπαρχει?
Το έχω απορία αυτό..
Δεν θα ξαναπεράσει κτεο το clio μετά την απεγκατάσταση του κιτ....το 'εγραψα και παραπάνω.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δυστυχώς λογική και ελληνικά νομοσχέδια είναι έννοιες ασύμβατες...εγώ αυτό που καταλαβαίνω πάντως αν και κανείς δεν το είπε ανοιχτά είναι πως δεν υπάρχει πρόβλημα να εγκατασταθεί το σύστημα σε άλλο αυτοκίνητο παρόμοιων προδιαγραφών αρκεί να γίνει σωστά και με αντικατάσταση όσων αναλώσιμων πρέπει,απλά χρειάζεσαι έναν εγκαταστάτη που εκτός απο το να ξέρει τη δουλειά του να είναι και ΑΝΘΡΩΠΟΣ....
παρανομος εννοεις.
Αν ξαφνικά γίναμε όλοι νομοταγείς πολίτες σε όλα τα επίπεδα και δεν κοιτάμε να γλυτώσουμε ότι μπορούμε απο ένα κράτος έκτρωμα που μας τα παίρνει απο παντού ουσιαστικά κλέβοντας τις ζωές μας για να δίνει το δικαίωμα της απόλυτης αισχροκέρδειας σε λίγους και γνωστούς τότε ναι...παράνομο εννοώ!
Ρώτησες κάτι ,σου απαντάνε επαγγελματίες του χώρου αλλά εσύ εκεί ,να πεις τα δικά σου.Κάνε ότι νομίζεις και μην ρωτάς σε φόρουμ αφού έχεις ήδη αποφασίσει.
Γιατί να ταλαιπωρούμε τα δάχτυλα μας τζάμπα;Δεν έχω αποφασίσει τίποτα....το ότι δεν το προβλέπει ο νόμος αναφέρθηκε εξ αρχής....εγώ ρώτησα αν ύπαρχει θέμα ασφάλειας και λειτουργικότητας και απάντηση τουλάχιστον καθαρή δεν πήρα....όσον αφορά τώρα το τι είναι νόμιμο και τι όχι είναι μεγάλη κουβέντα φίλε...ο νόμος επίσης για λόγους ασφαλείας υποτίθεται απαγορεύει τις ταχύτητες άνω των 120χλμ. στην εθνική οδό....να φανταστώ οτί ποτέ κανείς μας δεν τα έχει ξεπεράσει...έχεις χαρακτηρίσει εσύ η κάποιος άλλος εδώ αυτόν που πηγαίνει με 160 παράνομο????...αν με την θέση σου εσύ η οποιοσδήποτε άλλος του χώρου υποννοείτε ότι δεν μπορείτε να γράψετε ανοιχτά ότι γίνεται και δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα το καταλαβαίνω...αλλά να με κάνεις να νιώσω εξωγήινος για ότι γράφω δεν παίζει...ευχαριστώ πάντως για τον χρόνο που διαθέσατε για να μου απαντήσετε...
Οταν ξεζαλιστείς και έχεις επιχειρήματα να αντιπαραθέσεις κάνε ένα κόπο να τα γράψεις...θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον!!!!!!
-
Ο χρήστης DIM P. έγραψε:
Οταν ξεζαλιστείς και έχεις επιχειρήματα να αντιπαραθέσεις κάνε ένα κόπο να τα γράψεις...θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον!!!!!!
Και να σου γράψω θα καταλάβεις;Αρχισες τις ιστορίες συνωμοσίας κλπ.
Κάνε ότι σε φωτίσει ο Θεός. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Δυστυχώς λογική και ελληνικά νομοσχέδια είναι έννοιες ασύμβατες...εγώ αυτό που καταλαβαίνω πάντως αν και κανείς δεν το είπε ανοιχτά είναι πως δεν υπάρχει πρόβλημα να εγκατασταθεί το σύστημα σε άλλο αυτοκίνητο παρόμοιων προδιαγραφών αρκεί να γίνει σωστά και με αντικατάσταση όσων αναλώσιμων πρέπει,απλά χρειάζεσαι έναν εγκαταστάτη που εκτός απο το να ξέρει τη δουλειά του να είναι και ΑΝΘΡΩΠΟΣ....
Για να σου δώσω να καταλάβεις που ζούμε, στην Αγγλία αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο κιτ, το περνάς ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ (χωρίς παππά, κουμπάρο και καντηλανάφτη ) και πας ΚΤΕΟ. Αν περάσεις το ΚΤΕΟ, είσαι μια χαρά νόμιμος!!!
Εδώ .... να κινείται το χρήμα .... για την ασφάλειά μας φυσικά (μη χέσω!!!)!!!!
Αν θες να κινήσεις χρήμα, βάλε ένα πενηντάρικο στην τσέπη και κάνε βόλτες...
Στη θέση σου, θα κρατούσα το κλιό άλλα 20 χρόνια, θα έβαζα υγραέριο και θα έβαζα και μπαγαζιέρα οροφής για τις δύσκολες ώρες.
Μην λες τέτοια .....απαπαπαπα...τι να ξέρουν οι Αγλοι ρε...Ελλαδάρα...για την ασφάλεια μας πάντα...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Οταν ξεζαλιστείς και έχεις επιχειρήματα να αντιπαραθέσεις κάνε ένα κόπο να τα γράψεις...θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον!!!!!!
Και να σου γράψω θα καταλάβεις;Αρχισες τις ιστορίες συνωμοσίας κλπ.
Κάνε ότι σε φωτίσει ο Θεός.Γράψε για τους υπόλοιπους που διαβάζουν...όχι για μένα...έγω θα περιμένω την φώτιση...
-
Ο χρήστης DIM P. έγραψε:
Δυστυχώς λογική και ελληνικά νομοσχέδια είναι έννοιες ασύμβατες...εγώ αυτό που καταλαβαίνω πάντως αν και κανείς δεν το είπε ανοιχτά είναι πως δεν υπάρχει πρόβλημα να εγκατασταθεί το σύστημα σε άλλο αυτοκίνητο παρόμοιων προδιαγραφών αρκεί να γίνει σωστά και με αντικατάσταση όσων αναλώσιμων πρέπει,απλά χρειάζεσαι έναν εγκαταστάτη που εκτός απο το να ξέρει τη δουλειά του να είναι και ΑΝΘΡΩΠΟΣ....
Για να σου δώσω να καταλάβεις που ζούμε, στην Αγγλία αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο κιτ, το περνάς ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ (χωρίς παππά, κουμπάρο και καντηλανάφτη ) και πας ΚΤΕΟ. Αν περάσεις το ΚΤΕΟ, είσαι μια χαρά νόμιμος!!!
Εδώ .... να κινείται το χρήμα .... για την ασφάλειά μας φυσικά (μη χέσω!!!)!!!!
Αν θες να κινήσεις χρήμα, βάλε ένα πενηντάρικο στην τσέπη και κάνε βόλτες...
Στη θέση σου, θα κρατούσα το κλιό άλλα 20 χρόνια, θα έβαζα υγραέριο και θα έβαζα και μπαγαζιέρα οροφής για τις δύσκολες ώρες.
Μην λες τέτοια .....απαπαπαπα...τι να ξέρουν οι Αγλοι ρε...Ελλαδάρα...για την ασφάλεια μας πάντα...
Μήπως δεν είναι ακριβώς έτσι;
http://www.go-lpg.co.uk/cani.html -
Ο χρήστης roentgen έγραψε:
Και το brc εχει τυπου βενζινης μπεκ.
Πες καλυτερα τους εγκαταστατες και οχι τα συστηματα. Ειναι πολυ καλα και τα 3, αλλα ποιος τα βαζει?Οι εγκαταστάτες είναι και 3 πολύ καλοί γνώστες του χώρου (QGas, LPGas, EuropeGas Ηλιούπολη) οπότε πλέον με απασχολεί το σύστημα. Ευχαριστώ
Οντως στους 3 καλυτερους εισαι.
Βαλτο σε οποιον σου κανει τις καλυτερες ευκολιες πληρωμης, καθως δεν εχεις κατι αλλο να λαβεις υποψιν. Σωστη ρυθμιση αυτολιπανσης με βενζινη να γινει και εισαι οκ. -
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Ρε σεις κοπέλια τώρα και κάποιο διάστημα μου παρουσιάζει το εξίς: άμα κινούμαι κάτω από τις 2000 σαλ μου ανάβει το τσέκ από πλούσιο μίγμα. Άλλο κουφό που παρουσιάστηκε είναι ότι όταν του βάνω νεκρά και ρολλάρει σε κατήφορο, αντί το ρελαντί να είναι στις 750 περίπου, αυτό πάει στις 1200 περίπου. Εκεί το halmeter δείχνει σχεδόν πάντα πλούσιο μίγμα αλλά όχι τόσο ώστε να ανάψει η λυχνία. Μόλις πάλι το αυτοκίνητο σταματήσει τελείως, το ρελαντί επιστρέφει στη θέση του. Αν το γυρίσω στη βενζίνη τίποτα από όλα αυτά δε γίνεται. Καμιά ιδέα;
το ρελαντι οταν τσουλαει το αυτοκινητο χωρις ταχυτητα εχει περισσοτερες στροφες, για τα υπολοιπα τσεκαρε την πιεση αεριου απο τον πνευμονα και μετα...
Το πρώτο γιατί γίνεται; Το δεύτερο από πού ρυθμίζει; Υπάρχει βίδα; Σε ευχαριστώ Ηλία.
σε περιπτωση που ξαναβαλεις ταχυτητα να μην κανει σκορτσαρισμα.
ο πνευμονας εχει βιδα που ρυθμιζεις την πιεση, πρεπει να εχεις καλωδιο και προγραμμα του συστηματος που φορας.
για ψεκαστο αυτοκινητο μιλαμε ετσι?Το αυτοκίνητο είναι πολλαπλού ψεκασμού. Πρόγραμμα και καλώδιο έχω ο ίδιος. Η βίδα πού είναι συνήθως; Έχω το ΧΧΙΝ της OMVL.
η βιδα ειναι μπρουτζινη στο κεντρο της μεμβρανης και αλλεν.
-
Ο χρήστης roentgen έγραψε:
Και το brc εχει τυπου βενζινης μπεκ.
Πες καλυτερα τους εγκαταστατες και οχι τα συστηματα. Ειναι πολυ καλα και τα 3, αλλα ποιος τα βαζει?Οι εγκαταστάτες είναι και 3 πολύ καλοί γνώστες του χώρου (QGas, LPGas, EuropeGas Ηλιούπολη) οπότε πλέον με απασχολεί το σύστημα. Ευχαριστώ
τα 2 πρωτα υποστηριζουν μεικτο ψεκασμο βενζινης, το 3ο οχι αλλα εχει την καλυτερη ρυθμιση απο τα αλλα 2 ακομα και απο αρχαριο και οι ιδιοι ειναι οι εισαγωγεις του συστηματος στην Ελλαδα συν οτι στο 1ο και το 3ο φορουν τα μπεκ hanna που εχουν εγγυηση εφορου ζωης.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
τα 2 πρωτα υποστηριζουν μεικτο ψεκασμο βενζινης, το 3ο οχι αλλα εχει την καλυτερη ρυθμιση απο τα αλλα 2 ακομα και απο αρχαριο και οι ιδιοι ειναι οι εισαγωγεις του συστηματος στην Ελλαδα συν οτι στο 1ο και το 3ο φορουν τα μπεκ hanna που εχουν εγγυηση εφορου ζωης.Όντως το 3 πάει συνοδευτικά με Tunap λόγω έλλειψης ψεκασμού. Μια γνώμη και για το Silverline (πακέτο με JLM, με προβληματιζει αυτό)
P.S. Χρόνια πολλά!
-
Τι ακριβώς δεν είναι έτσι????Εδω λέει τα αυτονόητα...ότι αν δεν ξέρεις να το τοποθετείς δεν θα έχεις αποτελέσματα και ότι πρέπει να ενημερώσεις την ασφάλεια σου γιατί ο ασφαλιστής μπορεί να μην το δεχτεί..δεν γράφει πουθενά ότι απαγορεύεται να πάρεις ένα κιτ και να το βάλεις μόνος σου...απλά ότι μπορεί η ασφάλεια να ζητήσει την γνώμη ενός ειδικού για το αν έχει τοποθετηθεί καλά η όχι....άρα τι δεν είναι έτσι?....τελικά η σωστή μετεγκατάσταση ενός κιτ απο ένα αυτοκίνητο σε ένα άλλο που καλύπτει τις προδιαγραφές του κιτ απο έναν καλό εγακταστάτη ενέχει κινδύνους ασφάλειας και λειτουργικότητας η όχι...ακόμα περιμένω απάντηση...απλή νομίζω είναι η ερώτηση...
-
Ο χρήστης DIM P. έγραψε:
Τι ακριβώς δεν είναι έτσι????Εδω λέει τα αυτονόητα...ότι αν δεν ξέρεις να το τοποθετείς δεν θα έχεις αποτελέσματα και ότι πρέπει να ενημερώσεις την ασφάλεια σου γιατί ο ασφαλιστής μπορεί να μην το δεχτεί..δεν γράφει πουθενά ότι απαγορεύεται να πάρεις ένα κιτ και να το βάλεις μόνος σου...απλά ότι μπορεί η ασφάλεια να ζητήσει την γνώμη ενός ειδικού για το αν έχει τοποθετηθεί καλά η όχι....άρα τι δεν είναι έτσι?....τελικά η σωστή μετεγκατάσταση ενός κιτ απο ένα αυτοκίνητο σε ένα άλλο που καλύπτει τις προδιαγραφές του κιτ απο έναν καλό εγακταστάτη ενέχει κινδύνους ασφάλειας και λειτουργικότητας η όχι...ακόμα περιμένω απάντηση...απλή νομίζω είναι η ερώτηση...Το νομικό σκέλος δεν σε ενδιαφέρει; viewtopic.php?f=6&t=13461&start=13890#p3061921
-
Ο χρήστης roentgen έγραψε:
τα 2 πρωτα υποστηριζουν μεικτο ψεκασμο βενζινης, το 3ο οχι αλλα εχει την καλυτερη ρυθμιση απο τα αλλα 2 ακομα και απο αρχαριο και οι ιδιοι ειναι οι εισαγωγεις του συστηματος στην Ελλαδα συν οτι στο 1ο και το 3ο φορουν τα μπεκ hanna που εχουν εγγυηση εφορου ζωης.
Όντως το 3 πάει συνοδευτικά με Tunap λόγω έλλειψης ψεκασμού. Μια γνώμη και για το Silverline (πακέτο με JLM, με προβληματιζει αυτό)
P.S. Χρόνια πολλά!
σε ευχαριστω για τις ευχες σου.
θυμησε μου ποιο αυτοκινητο εχεις.
το prins πολυ καλο συστημα αλλα με λιγους εγκαταστατες να το υποστηριζουν, αυτο σημαινει αν αυριο θες να αλλαξεις εγκαταστατη για τον οποιαδηποτε λογο αυτο δεν θα ειναι μια ευκολη διαδικασια, σε brc ή europegas θα πηγαινα. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι ακριβώς δεν είναι έτσι????Εδω λέει τα αυτονόητα...ότι αν δεν ξέρεις να το τοποθετείς δεν θα έχεις αποτελέσματα και ότι πρέπει να ενημερώσεις την ασφάλεια σου γιατί ο ασφαλιστής μπορεί να μην το δεχτεί..δεν γράφει πουθενά ότι απαγορεύεται να πάρεις ένα κιτ και να το βάλεις μόνος σου...απλά ότι μπορεί η ασφάλεια να ζητήσει την γνώμη ενός ειδικού για το αν έχει τοποθετηθεί καλά η όχι....άρα τι δεν είναι έτσι?....τελικά η σωστή μετεγκατάσταση ενός κιτ απο ένα αυτοκίνητο σε ένα άλλο που καλύπτει τις προδιαγραφές του κιτ απο έναν καλό εγακταστάτη ενέχει κινδύνους ασφάλειας και λειτουργικότητας η όχι...ακόμα περιμένω απάντηση...απλή νομίζω είναι η ερώτηση...
Το νομικό σκέλος δεν σε ενδιαφέρει; viewtopic.php?f=6&t=13461&start=13890#p3061921
τα ειπαμε μην τα ξαναλεμε, οποιος ακολουθει το νομιμο τροπο δεν ειναι ανθρωπος, τον πηρα και στα σοβαρα παναθεμα με.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δυστυχώς λογική και ελληνικά νομοσχέδια είναι έννοιες ασύμβατες...εγώ αυτό που καταλαβαίνω πάντως αν και κανείς δεν το είπε ανοιχτά είναι πως δεν υπάρχει πρόβλημα να εγκατασταθεί το σύστημα σε άλλο αυτοκίνητο παρόμοιων προδιαγραφών αρκεί να γίνει σωστά και με αντικατάσταση όσων αναλώσιμων πρέπει,απλά χρειάζεσαι έναν εγκαταστάτη που εκτός απο το να ξέρει τη δουλειά του να είναι και ΑΝΘΡΩΠΟΣ....
Για να σου δώσω να καταλάβεις που ζούμε, στην Αγγλία αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο κιτ, το περνάς ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ (χωρίς παππά, κουμπάρο και καντηλανάφτη ) και πας ΚΤΕΟ. Αν περάσεις το ΚΤΕΟ, είσαι μια χαρά νόμιμος!!!
Εδώ .... να κινείται το χρήμα .... για την ασφάλειά μας φυσικά (μη χέσω!!!)!!!!
Αν θες να κινήσεις χρήμα, βάλε ένα πενηντάρικο στην τσέπη και κάνε βόλτες...
Στη θέση σου, θα κρατούσα το κλιό άλλα 20 χρόνια, θα έβαζα υγραέριο και θα έβαζα και μπαγαζιέρα οροφής για τις δύσκολες ώρες.
Μην λες τέτοια .....απαπαπαπα...τι να ξέρουν οι Αγλοι ρε...Ελλαδάρα...για την ασφάλεια μας πάντα...
Μήπως δεν είναι ακριβώς έτσι;
http://www.go-lpg.co.uk/cani.htmlΣύμφωνα με το κείμενο που παραθέτεις είναι ακριβώς έτσι. Πρώτη πρώτη γραμμή λέει ότι μπορείς να κάνεις την εγκατάσταση μόνος σου.
-
Ο χρήστης roentgen έγραψε:
τα 2 πρωτα υποστηριζουν μεικτο ψεκασμο βενζινης, το 3ο οχι αλλα εχει την καλυτερη ρυθμιση απο τα αλλα 2 ακομα και απο αρχαριο και οι ιδιοι ειναι οι εισαγωγεις του συστηματος στην Ελλαδα συν οτι στο 1ο και το 3ο φορουν τα μπεκ hanna που εχουν εγγυηση εφορου ζωης.
Όντως το 3 πάει συνοδευτικά με Tunap λόγω έλλειψης ψεκασμού. Μια γνώμη και για το Silverline (πακέτο με JLM, με προβληματιζει αυτό)
P.S. Χρόνια πολλά!
Το βάζει κενένας τελικά αυτό το tunap? Κάνει κάτι;
-
Αφου Ηλια λες οτι η λαδιερα ειναι μονο για ψυχολογικους λογους, αρα δεν κανει τιποτα. Τι λιπανση θα εχει με το europegas? Χρονια πολλα κιολας!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Δυστυχώς λογική και ελληνικά νομοσχέδια είναι έννοιες ασύμβατες...εγώ αυτό που καταλαβαίνω πάντως αν και κανείς δεν το είπε ανοιχτά είναι πως δεν υπάρχει πρόβλημα να εγκατασταθεί το σύστημα σε άλλο αυτοκίνητο παρόμοιων προδιαγραφών αρκεί να γίνει σωστά και με αντικατάσταση όσων αναλώσιμων πρέπει,απλά χρειάζεσαι έναν εγκαταστάτη που εκτός απο το να ξέρει τη δουλειά του να είναι και ΑΝΘΡΩΠΟΣ....
Για να σου δώσω να καταλάβεις που ζούμε, στην Αγγλία αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο κιτ, το περνάς ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ (χωρίς παππά, κουμπάρο και καντηλανάφτη ) και πας ΚΤΕΟ. Αν περάσεις το ΚΤΕΟ, είσαι μια χαρά νόμιμος!!!
Εδώ .... να κινείται το χρήμα .... για την ασφάλειά μας φυσικά (μη χέσω!!!)!!!!
Αν θες να κινήσεις χρήμα, βάλε ένα πενηντάρικο στην τσέπη και κάνε βόλτες...
Στη θέση σου, θα κρατούσα το κλιό άλλα 20 χρόνια, θα έβαζα υγραέριο και θα έβαζα και μπαγαζιέρα οροφής για τις δύσκολες ώρες.
Μην λες τέτοια .....απαπαπαπα...τι να ξέρουν οι Αγλοι ρε...Ελλαδάρα...για την ασφάλεια μας πάντα...
Μήπως δεν είναι ακριβώς έτσι;
http://www.go-lpg.co.uk/cani.htmlΣύμφωνα με το κείμενο που παραθέτεις είναι ακριβώς έτσι. Πρώτη πρώτη γραμμή λέει ότι μπορείς να κάνεις την εγκατάσταση μόνος σου.
Αμα σε απορρίψει η ασφάλεια τι θα κάνεις;
(για αυτό το έγραψα αν και δεν παίζει ρόλο αφου εδώ Ελλάδα ο νόμος ζητάει αυτά που ζητάει)
Υγραεριοκίνηση!