-
Μέτρησα πρόσφατα τις βαλβίδες στο MAZDA 6 μετά από 60.000 χλμ και σύνολο 160.000χλμ και βρέθηκαν τα διάκενα των εξαγωγής μεταξύ 20 και 25. Ο μάστορας μου είπε για ρύθμιση με τα καπελότα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εγώ λεώ να περιμένω άλλα 20.000χλμ. Ίσως οι βαλβίδες να μετρήθηκα σχετικά ζεστές, παίζει κανένα ρόλο αυτό; Οδηγώ το αυτοκίνητο χαλαρά μέχρι 3.500 στροφές και μόνο στις προσπεράσεις αναβάζω πανω από 4000 στρ. Χρησιμοποιώ λαδιέρα με λιπαντικό LIQUI MOLY. Μου φαίνεται ότι έκλεισαν σχετικά γρήγορα οι βαλβίδες. Έκανε κανένας ρύθμιση σε mazda 6 lpg για να μας πει εντυπώσεις; Τα καπελότα πόσο έχουν;
-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Μέτρησα πρόσφατα τις βαλβίδες στο MAZDA 6 μετά από 60.000 χλμ και σύνολο 160.000χλμ και βρέθηκαν τα διάκενα των εξαγωγής μεταξύ 20 και 25. Ο μάστορας μου είπε για ρύθμιση με τα καπελότα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εγώ λεώ να περιμένω άλλα 20.000χλμ. Ίσως οι βαλβίδες να μετρήθηκα σχετικά ζεστές, παίζει κανένα ρόλο αυτό; Οδηγώ το αυτοκίνητο χαλαρά μέχρι 3.500 στροφές και μόνο στις προσπεράσεις αναβάζω πανω από 4000 στρ. Χρησιμοποιώ λαδιέρα με λιπαντικό LIQUI MOLY. Μου φαίνεται ότι έκλεισαν σχετικά γρήγορα οι βαλβίδες. Έκανε κανένας ρύθμιση σε mazda 6 lpg για να μας πει εντυπώσεις; Τα καπελότα πόσο έχουν;Ξαναρώτησες και σου απαντήσαμε στην προηγούμενη σελίδα.
-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Μέτρησα πρόσφατα τις βαλβίδες στο MAZDA 6 μετά από 60.000 χλμ και σύνολο 160.000χλμ και βρέθηκαν τα διάκενα των εξαγωγής μεταξύ 20 και 25. Ο μάστορας μου είπε για ρύθμιση με τα καπελότα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εγώ λεώ να περιμένω άλλα 20.000χλμ. Ίσως οι βαλβίδες να μετρήθηκα σχετικά ζεστές, παίζει κανένα ρόλο αυτό; Οδηγώ το αυτοκίνητο χαλαρά μέχρι 3.500 στροφές και μόνο στις προσπεράσεις αναβάζω πανω από 4000 στρ. Χρησιμοποιώ λαδιέρα με λιπαντικό LIQUI MOLY. Μου φαίνεται ότι έκλεισαν σχετικά γρήγορα οι βαλβίδες. Έκανε κανένας ρύθμιση σε mazda 6 lpg για να μας πει εντυπώσεις; Τα καπελότα πόσο έχουν;Αααα οκ ευχαριστώ. Δεν το πήρα χαμπάρι
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
http://www.fpress.gr/aytokinhto/item/18198-ygraerio-kinisis-to-megalo-parti-ton-lathremporon-eis-varos-ton-katanaloton-kai-toy-dimosioyΕκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έσπευσαν να τοποθετήσουν συστήματα υγραεριοκίνησης στα οχήματά τους για να μειώσουν το κόστος χρήσης. Ωστόσο σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του F-Press τα γνωστά κυκλώματα λαθρεμπορίας καυσίμων φαίνεται πως έχουν δημιουργήσει μηχανισμούς ώστε να κλέβουν και τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αλλά και το κράτος καθώς οι πρώτοι νομίζουν ότι έχουν φουλάρει τις δεξαμενές υγραερίου των οχημάτων τους και το κράτος νομίζει πως εισπράττει φόρο από το συγκεκριμένο καύσιμο!
Ειδικότερα οι δεξαμενές αποθήκευσης υγραερίου δεν περιλαμβάνονται στο περιβόητο σύστημα εισροών-εκροών που είναι υποχρεωμένα να τοποθετήσουν όλα τα πρατήρια καυσίμων με αποτέλεσμα κάποιοι πρατηριούχοι να κάνουν κυριολεκτικά ότι θέλουν! Από την άλλη μεριά αν αναλογιστεί κανείς πως το λαθρεμπόριο στο υγραέριο κίνησης έχει χτυπήσει κόκκινο τότε το κράτος χάνει εκατομμύρια ευρώ από τη φοροδιαφυγή ενώ τα κυκλώματα λαθρεμπορίας καυσίμων κερδίζουν πάνω από 500 ευρώ το κυβικό!
Αλλωστε το κόστος απόκτησης λαθραίου υγραερίου κίνησης κυμαίνεται μεταξύ 0,30 έως 0,35 ευρώ το λίτρο και πωλείται έναντι 0,87 έως 0,95 ευρώ το λίτρο στους καταναλωτές.
Ωστόσο τα κυκλώματα πέραν του αφορολόγητου καυσίμου έχουν ανακαλύψει και επιπλέον τρόπους για να κερδίζουν ακόμη περισσότερα χρήματα καθώς πέραν του φόρου που δεν καταβάλλουν στο κράτος όταν φουλάρει κανείς τη δεξαμενή του οχήματός του αν παρατηρήσει πως μόλις διανύσει λίγα χιλιόμετρα θα αντιληφθεί πως η στάθμη της δεξαμενής μειώνεται αμέσως καθώς η επιπλέον πρόσμιξη άλλου αερίου που βάζουν μαζί με το υγραέριο εξανεμίζεται...
Οπότε καλό θα ήταν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με συστήματα υγραερίου να προμηθεύονται καύσιμα από συγκεκριμένα πρατήρια ώστε να μπορούν να ελέγχουν τόσο την ποιότητα του υγραερίου αλλά και αν γεμίζουν πραγματικά τις δεξαμενές τους...Χαμός με το σύστημα εκροών-εκροών
Το κράτος εδώ και δεκαετίες αναζητά τρόπους να πατάξει το λαθρεμπόριο καυσίμων αλλά μέχρι όποια μέτρα και αν έχουν λάβει δεν έχουν καταστεί εφικτά ώστε να περιορίσουν έστω το φαινόμενο. Πρόσφατα το κράτος υποχρεώσε όλα τα πρατήρια καυσίμων να τοποθετήσουν συστήματα εισροών-εκροών αλλά όπως τονίζουν στελέχη της αγοράς ήδη κυκλοφορούν τα «κλειδιά» που επεμβαίνουν στο πρόγραμμα με αποτέλεσμα να μην μπορούν να οι Αρχές να ανακαλύψουν τις περιπτώσεις της λαθρεμπορίας.
Επίσης στην αγορά έχουν ξαναβγεί τα επικίνδυνα υποκατάστατα που τοποθετούν στις δεξαμενές καυσίμων κάποιοι πρατηριούχοι τα οποία είναι επικίνδυνα για τους κινητήρες.εχει μπερδεψει την π....α με τη βουρτσα.
-
Χρόνια πολλά Ηλία.
-
Καλημέρα σε όλους....είμαι κάτοχος ενός clio 1.4 16v 2004 facelift με 140000 χλμ. και σκέφτομαι να βάλω υγραέριο,προσπαθώ να διαβάσω όσες περισσότερες καρτέλες απο το θέμα μπορώ για καλύψω τις απορίες μου αλλά επειδή κοντεύουν τις χίλιες δεν είναι και τόσο εύκολο...θα θέσω τις απορίες μου και όποιος έχει διάθεση ας μου τις απαντήσει....
- ο κινητήρας μου δουλεύει καλά με το υγραέριο η είναι στην λίστα με τους προβληματικούς?...επίσης έχει κάποιος το ίδιο αυτοκίνητο για να πεί εμπειρίες?
- μπορω σε 1-2 χρόνια να το βγάλω και να το τοποθετήσω σε άλλο αυτοκίνητο(που θα είναι στις προδιαγραφές του kit..ως 140 ίππους δηλαδή και τετρακύλινδρο) και με τι κόστος?
- ποιό kit και εγκαταστάτη να προτιμήσω για να έχω πραγματική οικονομία?
- με φορτωμένο το αυτοκίνητο σε ταξίδι και με a/c ανοιχτό θα σέρνομαι(σε σχέση με την βενζίνη)...η ακόμα χειρότερα θα πρέπει να καίω βενζίνη?
- να περιμένω πάνω απο 20% αύξηση κατανάλωσης σε νορμάλ οδήγηση?
- θα χρειάζομαι τακτικότερες αλλαγές λαδιών και μπουζί καθώς και τι είδους ελέγχους θα πρέπει να κάνω?
- υπάρχει μεγαλύτερη φθορά του κινητήρα με το υγραέριο?
λαδιέρα?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον μπεί στον κόπο να γράψει 2 γραμμές!!!
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Χρόνια πολλά Ηλία.σε ευχαριστω πολυ Παναγιωτη.
-
Ο χρήστης DIM P. έγραψε:
Καλημέρα σε όλους....είμαι κάτοχος ενός clio 1.4 16v 2004 facelift με 140000 χλμ. και σκέφτομαι να βάλω υγραέριο,προσπαθώ να διαβάσω όσες περισσότερες καρτέλες απο το θέμα μπορώ για καλύψω τις απορίες μου αλλά επειδή κοντεύουν τις χίλιες δεν είναι και τόσο εύκολο...θα θέσω τις απορίες μου και όποιος έχει διάθεση ας μου τις απαντήσει....- ο κινητήρας μου δουλεύει καλά με το υγραέριο η είναι στην λίστα με τους προβληματικούς?...επίσης έχει κάποιος το ίδιο αυτοκίνητο για να πεί εμπειρίες?
- μπορω σε 1-2 χρόνια να το βγάλω και να το τοποθετήσω σε άλλο αυτοκίνητο(που θα είναι στις προδιαγραφές του kit..ως 140 ίππους δηλαδή και τετρακύλινδρο) και με τι κόστος?
- ποιό kit και εγκαταστάτη να προτιμήσω για να έχω πραγματική οικονομία?
- με φορτωμένο το αυτοκίνητο σε ταξίδι και με a/c ανοιχτό θα σέρνομαι(σε σχέση με την βενζίνη)...η ακόμα χειρότερα θα πρέπει να καίω βενζίνη?
- να περιμένω πάνω απο 20% αύξηση κατανάλωσης σε νορμάλ οδήγηση?
- θα χρειάζομαι τακτικότερες αλλαγές λαδιών και μπουζί καθώς και τι είδους ελέγχους θα πρέπει να κάνω?
- υπάρχει μεγαλύτερη φθορά του κινητήρα με το υγραέριο?
λαδιέρα?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον μπεί στον κόπο να γράψει 2 γραμμές!!!
- δεν εχεις θεμα με τον κινητηρα σου.
- οχι, απαγορευεται απο τη νομοθεσια να μπει μεταχειρισμενο κιτ ή εξαρτηματα.
- πολλα καλα κιτ στην αγορα, διαλεξε εγκαταστατη.
- πτωση αποδοσης 3-4%, το αν θα καις και βενζινη ειναι αναλογα το κιτ αν θα εχει μεικτο ψεκασμο βενζινης και τον τροπο που οδηγας.
- το φυσιολογικο ειναι απο 5-15%, απο εκει και πανω ή κατι δεν εχει γινει σωστα στην τοποθετηση ΄και εγκατασταση ή εχει καποιο προβλημα το αυτοκινητο στα ηλεκτρονικα του το οποιο δεν εχει εντοπιστει.
- τακτικοτερη ρυθμιση βαλβιδων σε οσα αυτοκινητα ρυθμιζονται, και το σερβις του υγραεριου βεβαια.
- ελαχιστες οι διαφορες της φθορας του κινητηρα οτα οδηγας σαν ανθρωπος, αν οδηγεις σαν κανιβαλος υπαρχει μεγαλυτερη φθορα.
δεν χρειαζεται λαδιερα, δεν προσφερει κατι αλλο περα απο την ψυχολογικη υποστηριξη.
-
Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις...μόνο που με χάλασε πολύ το ότι δεν θα μπορώ να το βάλω σε άλλο αυτοκίνητο...αυτό που λές είναι θέμα ουσίας η απλά ένας ηλίθιος νόμος που σε αναγκάζει να βάλεις καινούριο...επίσης πως το κράτος πιστοποιεί ότι το κιτ είναι καινούριο και όχι μεταχειρισμένο?...άλλο τρόπο πλήν του παραστατικού αγοράς του κιτ δεν μπορώνα φανταστώ...στο ζητάνε για την μετατροπή της άδειας δηλαδή?
-
Ο χρήστης DIM P. έγραψε:
Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις...μόνο που με χάλασε πολύ το ότι δεν θα μπορώ να το βάλω σε άλλο αυτοκίνητο...αυτό που λές είναι θέμα ουσίας η απλά ένας ηλίθιος νόμος που σε αναγκάζει να βάλεις καινούριο...επίσης πως το κράτος πιστοποιεί ότι το κιτ είναι καινούριο και όχι μεταχειρισμένο?...άλλο τρόπο πλήν του παραστατικού αγοράς του κιτ δεν μπορώνα φανταστώ...στο ζητάνε για την μετατροπή της άδειας δηλαδή?Για κατσιβελοδουλειες μάλλον ψάχνεις.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις...μόνο που με χάλασε πολύ το ότι δεν θα μπορώ να το βάλω σε άλλο αυτοκίνητο...αυτό που λές είναι θέμα ουσίας η απλά ένας ηλίθιος νόμος που σε αναγκάζει να βάλεις καινούριο...επίσης πως το κράτος πιστοποιεί ότι το κιτ είναι καινούριο και όχι μεταχειρισμένο?...άλλο τρόπο πλήν του παραστατικού αγοράς του κιτ δεν μπορώνα φανταστώ...στο ζητάνε για την μετατροπή της άδειας δηλαδή?
Για κατσιβελοδουλειες μάλλον ψάχνεις.
...τι ακριβώς εννοείς...μιλάμε για κάποιον κατσίβελη????
-
Ο χρήστης DIM P. έγραψε:
Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις...μόνο που με χάλασε πολύ το ότι δεν θα μπορώ να το βάλω σε άλλο αυτοκίνητο...αυτό που λές είναι θέμα ουσίας η απλά ένας ηλίθιος νόμος που σε αναγκάζει να βάλεις καινούριο...επίσης πως το κράτος πιστοποιεί ότι το κιτ είναι καινούριο και όχι μεταχειρισμένο?...άλλο τρόπο πλήν του παραστατικού αγοράς του κιτ δεν μπορώνα φανταστώ...στο ζητάνε για την μετατροπή της άδειας δηλαδή?
Για κατσιβελοδουλειες μάλλον ψάχνεις.
...τι ακριβώς εννοείς...μιλάμε για κάποιον κατσίβελη????
-
Ρε σεις κοπέλια τώρα και κάποιο διάστημα μου παρουσιάζει το εξίς: άμα κινούμαι κάτω από τις 2000 σαλ μου ανάβει το τσέκ από πλούσιο μίγμα. Άλλο κουφό που παρουσιάστηκε είναι ότι όταν του βάνω νεκρά και ρολλάρει σε κατήφορο, αντί το ρελαντί να είναι στις 750 περίπου, αυτό πάει στις 1200 περίπου. Εκεί το halmeter δείχνει σχεδόν πάντα πλούσιο μίγμα αλλά όχι τόσο ώστε να ανάψει η λυχνία. Μόλις πάλι το αυτοκίνητο σταματήσει τελείως, το ρελαντί επιστρέφει στη θέση του. Αν το γυρίσω στη βενζίνη τίποτα από όλα αυτά δε γίνεται. Καμιά ιδέα;
-
Ο χρήστης DIM P. έγραψε:
Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις...μόνο που με χάλασε πολύ το ότι δεν θα μπορώ να το βάλω σε άλλο αυτοκίνητο...αυτό που λές είναι θέμα ουσίας η απλά ένας ηλίθιος νόμος που σε αναγκάζει να βάλεις καινούριο...επίσης πως το κράτος πιστοποιεί ότι το κιτ είναι καινούριο και όχι μεταχειρισμένο?...άλλο τρόπο πλήν του παραστατικού αγοράς του κιτ δεν μπορώνα φανταστώ...στο ζητάνε για την μετατροπή της άδειας δηλαδή?αν θα βαλεις ξηλωσε-βαλε, ξαναγυρνα την αδεια του προηγουμενο αυτοκινητου, καποιες καινουριες σωληνωσεις και καποια αλλα αναλωσημα τελικα με περιπου 100-150 ευρω παραπανω θα εχεις καινουριο κιτ παλι, αξιζει για αυτο το ποσο ολη αυτη η διαδικασια?
αν χρειαστεις και αλλη δεξαμενη τοτε περισσοτερα θα πληρωσεις για τη μεταφορα. -
Ο χρήστης DIM P. έγραψε:
Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις...μόνο που με χάλασε πολύ το ότι δεν θα μπορώ να το βάλω σε άλλο αυτοκίνητο...αυτό που λές είναι θέμα ουσίας η απλά ένας ηλίθιος νόμος που σε αναγκάζει να βάλεις καινούριο...επίσης πως το κράτος πιστοποιεί ότι το κιτ είναι καινούριο και όχι μεταχειρισμένο?...άλλο τρόπο πλήν του παραστατικού αγοράς του κιτ δεν μπορώνα φανταστώ...στο ζητάνε για την μετατροπή της άδειας δηλαδή?εχε και στα υπ' οψιν σου, πως απαξ και αλλαξεις την αδεια στο υπουργειο (λογω προσθηκης υγραεριου), μετα αμα το ξηλωσεις ΔΕΝ μπορεις να την ξαν' αλλαξεις.
ειχε αναφερθει κι εδω μου φαινεται πριν καμποσο καιρο.χρονια πολλα Ηλια.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Ρε σεις κοπέλια τώρα και κάποιο διάστημα μου παρουσιάζει το εξίς: άμα κινούμαι κάτω από τις 2000 σαλ μου ανάβει το τσέκ από πλούσιο μίγμα. Άλλο κουφό που παρουσιάστηκε είναι ότι όταν του βάνω νεκρά και ρολλάρει σε κατήφορο, αντί το ρελαντί να είναι στις 750 περίπου, αυτό πάει στις 1200 περίπου. Εκεί το halmeter δείχνει σχεδόν πάντα πλούσιο μίγμα αλλά όχι τόσο ώστε να ανάψει η λυχνία. Μόλις πάλι το αυτοκίνητο σταματήσει τελείως, το ρελαντί επιστρέφει στη θέση του. Αν το γυρίσω στη βενζίνη τίποτα από όλα αυτά δε γίνεται. Καμιά ιδέα;το ρελαντι οταν τσουλαει το αυτοκινητο χωρις ταχυτητα εχει περισσοτερες στροφες, για τα υπολοιπα τσεκαρε την πιεση αεριου απο τον πνευμονα και μετα, συνηθως με τις μεγαλυτερες εξωτερικες θεροκρασιες ανεβαινει και αυτη και μας διμιουργει πλουσιοτερο μειγμα και μεγαλυτερες καταναλωσεις.
-
Τον googlara αλλά δεν τον βρήκα τον κύριο.....επίσης αυτό με τον νόμο παρακαλώ εξηγήστε μου αν έχετε την καλοσύνη....πως φαίνεται αν είναι καινούριο το κιτ η όχι...είναι πολύ σημαντικός παράγοντας αυτός για 'μένα,σίγουρα στην επόμενη διετία θα αλλάξω αυτοκίνητο γιατί με 2 παιδιά το clio όσο φιλότιμο και αν είναι δεν κάνει...ειδικά με 2 πόρτες,οπότε η μεταφορά του σετ σε άλλο αυτοκίνητο είναι προυπόθεση...σε κάποια site πάντως που κοίταξα με εταιρίες που κάνουν εγκαταστάσεις και είναι και θεωρητικά ψιλοεπώνυμες στις συχνές ερωτήσεις γράφουν πως γίνεται η μεταφορά...είναι λογικό ο άλλος να παίζει με την υπόληψη του λέγοντας πράγματα που είναι παράνομα?...ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις...μόνο που με χάλασε πολύ το ότι δεν θα μπορώ να το βάλω σε άλλο αυτοκίνητο...αυτό που λές είναι θέμα ουσίας η απλά ένας ηλίθιος νόμος που σε αναγκάζει να βάλεις καινούριο...επίσης πως το κράτος πιστοποιεί ότι το κιτ είναι καινούριο και όχι μεταχειρισμένο?...άλλο τρόπο πλήν του παραστατικού αγοράς του κιτ δεν μπορώνα φανταστώ...στο ζητάνε για την μετατροπή της άδειας δηλαδή?
αν θα βαλεις ξηλωσε-βαλε, ξαναγυρνα την αδεια του προηγουμενο αυτοκινητου, καποιες καινουριες σωληνωσεις και καποια αλλα αναλωσημα τελικα με περιπου 100-150 ευρω παραπανω θα εχεις καινουριο κιτ παλι, αξιζει για αυτο το ποσο ολη αυτη η διαδικασια?
αν χρειαστεις και αλλη δεξαμενη τοτε περισσοτερα θα πληρωσεις για τη μεταφορα.γι' αυτό ρώτησα το κόστος μεταφοράς...αν είναι της τάξης εως 300 ευρω πχ το θεωρώ λογικό ποσό μιας και θα έχω κάνει απόσβεση της επένδυσης με το τωρινό μου αυτοκίνητο,η άδεια δεν με ενδιαφέρει να ξαναγυρίσει αφού δεν σκοπεύω να πουλήσω το παλιό μου...προτιμώ να το φάω η να το πουλήσω σιγά σιγά σαν ανταλλακτικά παρά να το σκοτώσω για 1000 ευρώ που θα πουλιέται τότε και ας χάσω...δεν μου τρέχουν απο τα μπατζάκια αλλά έτσι το βλέπω
-
Ο χρήστης DIM P. έγραψε:
Τον googlara αλλά δεν τον βρήκα τον κύριο.....επίσης αυτό με τον νόμο παρακαλώ εξηγήστε μου αν έχετε την καλοσύνη....πως φαίνεται αν είναι καινούριο το κιτ η όχι...είναι πολύ σημαντικός παράγοντας αυτός για 'μένα,σίγουρα στην επόμενη διετία θα αλλάξω αυτοκίνητο γιατί με 2 παιδιά το clio όσο φιλότιμο και αν είναι δεν κάνει...ειδικά με 2 πόρτες,οπότε η μεταφορά του σετ σε άλλο αυτοκίνητο είναι προυπόθεση...σε κάποια site πάντως που κοίταξα με εταιρίες που κάνουν εγκαταστάσεις και είναι και θεωρητικά ψιλοεπώνυμες στις συχνές ερωτήσεις γράφουν πως γίνεται η μεταφορά...είναι λογικό ο άλλος να παίζει με την υπόληψη του λέγοντας πράγματα που είναι παράνομα?...ευχαριστώ!Πες μου οτι έψαχνες τον κατσίβελο!
Κατσιβελος είναι ο γύφτος ,ψάχνεις για γυφτοδουλειές -
για να περασει απο κτεο η εγκατασταση και να δωθει η νεα αδεια απο το υπουργειο ο εγκαταστατης υπογραφει μια υπευθυνη δηλωση μεσα στην οποια βεβαιωνει οτι ολα τα εξαρτηματα ειναι καινουργια και αμεταχειριστα, η αληθεια ειναι οτι μερικοι ειναι τοσο βλακες που υπογραφουν οτι ναναι.
Υγραεριοκίνηση!