Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 639
    • 640
    • 641
    • 642
    • 643
    • 731
    • 732
    • 641 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    127717
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      edmond last edited by

      Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
      Και κάτι ακόμη, μήπως κάποιος ξέρει που μπορώ να φτιάξω κάτι για το πορτμπαγκάζ, τώρα που η δεξαμενή σηκώθηκε λίγο ψηλότερα από τη ρεζέρβα; Υπάρχει κάποιος που να αναλαμβάνει τέτοια κατασκευή;
      Ευχαριστώ

      να πας σε μαγαζι που κανουν εγκαταστασεις ηχοσυστηματων. εκει κανουν κατασκευες που βαζουν sub-woofers, ενισχυτες κλπ.
      λογικα θα βρεις καποια ακρη.
      ή
      σε μαγαζι με μοκετες και σχετικα, οπου θα σου κοψουν ενα καινουργιο κομματι στο πατρόν απο το εργοστασιακο καλυμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Ο Μπουλεκος ρέισινγκ βάζει υγραέρια τώρα; Ω ρε πού πάμε, πού πάμε...

        Sent from Corsair's brick

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          roentgen last edited by

          Γεια σας παιδιά και καλώς σας βρήκα!
          Ενδιαφέρομαι για εγκατάσταησ LPG σε Focus 1600cc τετραετίας και ήθελα τη γνώμη σας ανάμεσα στα συστήματα που έχω καταλήξει:

          1. ΑΕΒ με μπεκ Hana και πνεύμονα Tomasetto
          2. BRC P&D
          3. EuropeGas με μπεκ Hana
          4. GFi 3
          5. Prins Silverline (με προβληματίζει η χρήση της λαδιέρας υποπίεσης)

          Κυρίως κλίνω μεταξύ 1 και 3 λόγω μπεκ.
          Τι θα μου προτείνατε να επιλέξω ή να αποφύγω;

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            michael1924 last edited by

            Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
            Σε τι αμαξι? Ποσο κοστισε? Τι μαρκα κιτ τοποθετησε?

            Σε Honda civic 2007 1.8, έβαλε το πακέτο της προσφοράς του, μου είπε για κάποια θυγατρική της Zavolli, ο πνεύμονας μου είπε ότι είναι της tomassetο τα υπόλοιπα δεν τα θυμάμαι. Το κόστος ήταν 520€+ΦΠΑ +50€ ΚΤΕΟ +75€ για το παράβολο της αλλαγής της άδειας.
            Στο πρώτο αυτοκίνητο που είχα βάλει υγραέριο (καλό και ακριβό σύστημα της Zavolli), ενώ το κιτ ήταν μια χαρά, έπαθα ζημιά από μαλ.. του εγκαταστάτη (πρόβλημα στο κύκλωμα ψύξης). Έτσι αυτή τη φορά πήγα συστημένος στον Μπουλέκο και λόγω κοινού γνωστού θεώρησα ότι δεν θα με κοροϊδέψει. Τον ρώτησα μάλιστα μήπως αν βάζαμε κάποιο ακριβότερο σύστημα είχαμε λιγότερες πιθανότητες για προβλήματα ή καλύτερη κατανάλωση, αλλά η απάντηση του ήταν ότι δεν χρειάζεται.
            Κατέληξα στον Μπουλέκο, γιατί θεωρώ ότι αν υπάρχει ένας άνθρωπος που έχει γνώσεις να ρυθμίσει έναν κινητήρα και έναν εγκέφαλο, είναι αυτός. Έχει γεμίσει ο κόσμος από εγκαταστάτες, που μέχρι πριν λίγο καιρό ασχολιόντουσαν σχεδόν αποκλειστικά με λάδια και τακάκια.
            Δεν είχα χρόνο ν΄ασχοληθώ περισσότερο και πήρα μια βιαστική απόφαση (γιατί τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνουμε τώρα το καλοκαίρι). Εμπιστεύτηκα με κλειστά μάτια τον Μπουλέκο, χωρίς να ρωτήσω πολλές λεπτομέρειες και ελπίζω να πάνε όλα καλά. Μη λέω όμως μεγάλα λόγια, ο χρόνος θα δείξει!

            Ευχαριστώ για τη συμβουλή edmond

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Y
              yamaha13 last edited by

              Εγω αυτο για τα 75€ παραβολο πρωτη φορα το ακουω! Θυγατρικη της zavoli?
              Εγω δεν θα κανα τοσο φτηνη εγκατασταση!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                michael1924 last edited by

                Το παράβολο να φανταστείς, μου το είπε την Παρασκευή πριν το παραλάβω. Μου είπε ότι πρώτη φορά του το ζήτησαν, ότι είναι νέο κουστούμι. Λογικά θα το αναφέρουν κι άλλοι τις επόμενες ημέρες.
                Όσο για το κόστος του kit και εμένα με προβλημάτισε. Μου είπε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα και δεν χρειάζεται να πάω σε ακριβότερο. Επειδή πήγα συστημένος από κολλητό μου που είναι φίλος του υιού του, θεώρησα ότι δεν θα με κοροϊδέψει.
                Επίσης διαβάζοντας στα forums είδα πολλές περιπτώσεις ακριβών συστημάτων με ένα σωρό προβλήματα. Οπότε τον εμπιστεύτηκα κυρίως λόγω εμπειρίας σε μετατροπές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:

                  Κατέληξα στον Μπουλέκο, γιατί θεωρώ ότι αν υπάρχει ένας άνθρωπος που έχει γνώσεις να ρυθμίσει έναν κινητήρα και έναν εγκέφαλο, είναι αυτός. Έχει γεμίσει ο κόσμος από εγκαταστάτες, που μέχρι πριν λίγο καιρό ασχολιόντουσαν σχεδόν αποκλειστικά με λάδια και τακάκια.
                  Δεν είχα χρόνο ν΄ασχοληθώ περισσότερο και πήρα μια βιαστική απόφαση (γιατί τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάνουμε τώρα το καλοκαίρι). Εμπιστεύτηκα με κλειστά μάτια τον Μπουλέκο, χωρίς να ρωτήσω πολλές λεπτομέρειες και ελπίζω να πάνε όλα καλά. Μη λέω όμως μεγάλα λόγια, ο χρόνος θα δείξει!

                  Ευχαριστώ για τη συμβουλή edmond

                  Ο Μπουλέκος είναι εγκαταστάτης υγραερίου;Για βελτιωτή τον ήξερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    edmond last edited by

                    οτι δηλωσεις εισαι.
                    ακομα και εκ των υστερων...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Τελικά γιατί βασανίζονται διάφοροι εδώ μέσα να βρουν τον θαυματοποιό εγκαταστάτη που θα τους κάνει τη θεόσταλτη ρύθμιση η οποία δε θα χαλάσει όταν αλλάξει η ατμοσφαιρική πίεση, ενώ υπάρχει το eobd δεν καταλαβαίνω!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                        Τελικά γιατί βασανίζονται διάφοροι εδώ μέσα να βρουν τον θαυματοποιό εγκαταστάτη που θα τους κάνει τη θεόσταλτη ρύθμιση η οποία δε θα χαλάσει όταν αλλάξει η ατμοσφαιρική πίεση, ενώ υπάρχει το eobd δεν καταλαβαίνω!!!!

                        δεν κανει μαγικα η συνδεση με obd, ουτε μπορει να καλυψει λανθασμενη χαρτογραφηση, αυτος ειναι ενας απο τους λογους που υπαρχουν αρκετα αυτοκινητα στο δρομο με δυσαρεστιμενους οδηγους παρολα που εχουν κιτ με συνδεση obd.
                        η ρυθμιση του υγραεριου 'χαλαει' οταν μεταβαλεται το ποσοστο του προπανιου στο μειγμα, αλλα με σωστη χαρτογραφηση ακομα και σε euro5 κινητηρες αυτη την διαφορα μπορει να την καλυψει ευκολα ο εγκεφαλος του κινητηρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                          Τελικά γιατί βασανίζονται διάφοροι εδώ μέσα να βρουν τον θαυματοποιό εγκαταστάτη που θα τους κάνει τη θεόσταλτη ρύθμιση η οποία δε θα χαλάσει όταν αλλάξει η ατμοσφαιρική πίεση, ενώ υπάρχει το eobd δεν καταλαβαίνω!!!!

                          δεν κανει μαγικα η συνδεση με obd, ουτε μπορει να καλυψει λανθασμενη χαρτογραφηση, αυτος ειναι ενας απο τους λογους που υπαρχουν αρκετα αυτοκινητα στο δρομο με δυσαρεστιμενους οδηγους παρολα που εχουν κιτ με συνδεση obd.
                          η ρυθμιση του υγραεριου 'χαλαει' οταν μεταβαλεται το ποσοστο του προπανιου στο μειγμα, αλλα με σωστη χαρτογραφηση ακομα και σε euro5 κινητηρες αυτη την διαφορα μπορει να την καλυψει ευκολα ο εγκεφαλος του κινητηρα.

                          Δε βλέπω καθόλου αυτό στην πράξη όμως. Να φατναστείς, ήθελα να αδείασω τελείως τη δεξαμενή καίγοντας το όλο υγραέριο και το αμάξι δούλευε ρελαντί με 600mbar πίεση, ενώ θέλει 1250!!!!. Πρέπει να γίνει πραγματική ζημιά δηλαδή για να υπάρξει πρόβλημα. Τη ρύθμιση, όσο λάθος και να την κάνεις, δεν θα το καταλάβεις. Το πολύ πολύ να νιώσεις στιγμιαίες απώλειες δύναμης στα ζόρια (πχ ανηφόρα), όταν αλλάζει τη ρύθμισή του μόνο του!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            οταν με 600mbar πιεση αντι για 1250 ο κινητηρας λειτουργει σωστα στο ρελαντι και οχι υπολειτουργει ή απλα καταφερνει και γυρναει, τι αλλο μπορω να προσθεσω?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nintza last edited by

                              mbar= millibar?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                                οταν με 600mbar πιεση αντι για 1250 ο κινητηρας λειτουργει σωστα στο ρελαντι και οχι υπολειτουργει ή απλα καταφερνει και γυρναει, τι αλλο μπορω να προσθεσω?

                                Δεν καταλαβαίνω τι λες!

                                Εννοώ ότι και με λάθος συνθήκες (άδεια δεξαμενή), λειτουργούσε κανονικότατα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Ο χρήστης nintza έγραψε:
                                  mbar= millibar?

                                  Yep!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nintza last edited by

                                    1 bar δεν ειναι περιπου μια ατμοσφαιρα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexeft last edited by

                                      Σωστά!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alexeft last edited by

                                        Αν σκέφτεστε ότι τα 600mbar είναι κενό, να διευκρινίσω το εξής. Η μέτρηση αυτή είναι η διαφορά μεταξύ της πίεσης του αερίου που στέλνει ο πνεύμονας στα μπεκ και της πίεσης που υπάρχει στην πολλαπλή εισαγωγής. Επομένως υπάρχουν 600mbar για να στείλουν τα μπεκ υγραέριο (ή να το ρουφήξει ο κινητήρας, όπως θέλετε δείτε το), απλά δεν υπάρχουν τα απαιτούμενα 1250.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          trident1971 last edited by

                                          Δεν ειναι κενο, ειναι 600mbar ΠΑΝΩ απο την ατμοσφαιρικη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Αν στην αρχική εγκατάσταση δεν ρυθμιστεί σωστά ο πνεύμονας (ή δεν μπορεί να ρυθμιστεί) τότε ο λ είτε δεν θα μπορεί να ρυθμίσει το μείγμα ή θα αργεί πάρα πολύ = λαμπάκια.

                                            Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 639
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 642
                                            • 643
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 641 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr