-
Καλησπερα. Καινουριος στο φορουμ και ειπα να ζητησω τα φωτα σας πανω στο θεμα μου. Ειμαι κατοχος ενος opel astra j 1400cc 100hp απο το 2011 και επειδη πλεον δεν με καλυπτει και στην οικογενεια δεν χωραει αλλο αμαξι σκεφτηκα να το βελτιωσω λιγο. το budget που διαθετω ειναι 2000, και βρηκα ενα ωραιο πακετακι βελτιωσης απο εναν βελτιωτικο οικο (δεν ξερω αν επιτρεπεται να πω ονομα οποτε θα πω οτι ειναι ο πρωτος στο google αν ψαξεις για βελτιωτικους για opel ). Το θεμα που εχω ειναι οτι προ ολιγου διαβασα μια συζητηση για ενα αμαξι το οποιο κατεληξε καμενο απο τον εν λογω βελτιωτικο και ο βελτιωτης αποποιηθηκε καθε ευθυνης. Μιας και δεν εχω αποψη πανω στο θεμα θα ηθελα να με διαφωτισεται οσοι ξερετε για το κατα ποσο ισχυει αυτο που διαβασα ή αν προκειται για 'κολπο' το οποιο βασιζεται σε θεματα ανταγωνισμου, καθως και ποσο θα με καλυπτε μια βελτιωση φιλτρο,προγραμμα, εκκεντροφοροι, εξατμιση με χταποδι και πισω και throttle control, στο συγκεκριμενο αμαξι. Να σημειωσω οτι δεν ζηταω τρελες επιδοσεις, απλα θελω να κανω το αστρακι πιο νευρικο και να μαζευει πιο ανετα χιλιομετρα. Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.
ΥΓ Δεχτες προτασεις βελτιωσης περα απο αυτα που ανεφερα, αλλα οχι πουλημα η ανταλλαγη καθως το αμαξι περα απ'την συναισθηματικη αξια (ειναι δωρο) δεν θελω να το σκοτωσω μισοτιμης για να παρο κατι αλλο.
-
Καλησπερα. Καινουριος στο φορουμ και ειπα να ζητησω τα φωτα σας πανω στο θεμα μου. Ειμαι κατοχος ενος opel astra j 1400cc 100hp απο το 2011 και επειδη πλεον δεν με καλυπτει και στην οικογενεια δεν χωραει αλλο αμαξι σκεφτηκα να το βελτιωσω λιγο. το budget που διαθετω ειναι 2000, και βρηκα ενα ωραιο πακετακι βελτιωσης απο εναν βελτιωτικο οικο (δεν ξερω αν επιτρεπεται να πω ονομα οποτε θα πω οτι ειναι ο πρωτος στο google αν ψαξεις για βελτιωτικους για opel ). Το θεμα που εχω ειναι οτι προ ολιγου διαβασα μια συζητηση για ενα αμαξι το οποιο κατεληξε καμενο απο τον εν λογω βελτιωτικο και ο βελτιωτης αποποιηθηκε καθε ευθυνης. Μιας και δεν εχω αποψη πανω στο θεμα θα ηθελα να με διαφωτισεται οσοι ξερετε για το κατα ποσο ισχυει αυτο που διαβασα ή αν προκειται για 'κολπο' το οποιο βασιζεται σε θεματα ανταγωνισμου, καθως και ποσο θα με καλυπτε μια βελτιωση φιλτρο,προγραμμα, εκκεντροφοροι, εξατμιση με χταποδι και πισω και throttle control, στο συγκεκριμενο αμαξι. Να σημειωσω οτι δεν ζηταω τρελες επιδοσεις, απλα θελω να κανω το αστρακι πιο νευρικο και να μαζευει πιο ανετα χιλιομετρα. Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.
ΥΓ Δεχτες προτασεις βελτιωσης περα απο αυτα που ανεφερα, αλλα οχι πουλημα η ανταλλαγη καθως το αμαξι περα απ'την συναισθηματικη αξια (ειναι δωρο) δεν θελω να το σκοτωσω μισοτιμης για να παρο κατι αλλο.
-
Καλησπερα. Καινουριος στο φορουμ και ειπα να ζητησω τα φωτα σας πανω στο θεμα μου. Ειμαι κατοχος ενος opel astra j 1400cc 100hp απο το 2011 και επειδη πλεον δεν με καλυπτει και στην οικογενεια δεν χωραει αλλο αμαξι σκεφτηκα να το βελτιωσω λιγο. το budget που διαθετω ειναι 2000, και βρηκα ενα ωραιο πακετακι βελτιωσης απο εναν βελτιωτικο οικο (δεν ξερω αν επιτρεπεται να πω ονομα οποτε θα πω οτι ειναι ο πρωτος στο google αν ψαξεις για βελτιωτικους για opel ). Το θεμα που εχω ειναι οτι προ ολιγου διαβασα μια συζητηση για ενα αμαξι το οποιο κατεληξε καμενο απο τον εν λογω βελτιωτικο και ο βελτιωτης αποποιηθηκε καθε ευθυνης. Μιας και δεν εχω αποψη πανω στο θεμα θα ηθελα να με διαφωτισεται οσοι ξερετε για το κατα ποσο ισχυει αυτο που διαβασα ή αν προκειται για 'κολπο' το οποιο βασιζεται σε θεματα ανταγωνισμου, καθως και ποσο θα με καλυπτε μια βελτιωση φιλτρο,προγραμμα, εκκεντροφοροι, εξατμιση με χταποδι και πισω και throttle control, στο συγκεκριμενο αμαξι. Να σημειωσω οτι δεν ζηταω τρελες επιδοσεις, απλα θελω να κανω το αστρακι πιο νευρικο και να μαζευει πιο ανετα χιλιομετρα. Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας.
ΥΓ Δεχτες προτασεις βελτιωσης περα απο αυτα που ανεφερα, αλλα οχι πουλημα η ανταλλαγη καθως το αμαξι περα απ'την συναισθηματικη αξια (ειναι δωρο) δεν θελω να το σκοτωσω μισοτιμης για να παρο κατι αλλο.
-
Κατσε στα αυγα σου.
-
...θα μπλέξεις!!
-
Έχουμε λαλησει και ακόμα μας ψεκάζουν.
-
Στο καπακι χαστουκια απο εμενα, touring και popolaro.
Δε θα ξαναγραψει ο ανθρωπος στο forum -
χαχαχα, Ελα ρε παιδια απαντηστε λιγο επι του θεματος...δεν ειμαι κανας 16χρονος που θελει saxorallo ή R1... απλα θελω κατι παραπανω απ'το αμαξι μου. Οσοι εχουν μπει στο συγκεκριμενο astra ξερουν τι εννοω.. οι υπολοιποι μπορειται να δειτε tech spec με ενα απλο googlarisma για να καταλαβετε τι εννοω.
-
Αν και προσωπική μου γνώμη είναι οτι δεν αξίζει καθώς το μόνο που θα καταφέρεις είναι να βλέπεις διαφορά μόνο στα ψηλά. Στις χαμηλές και μεσαίες στροφές θα είσαι ελάχιστα καλύτερα.
Χωρίς να έχω άμεση άποψη για τον συγκεκριμμένο βελτιωτή, απο όσα έχω διαβάσει υπάρχουν διαφορετικές γνώμες.
Για περισσότερες απόψεις και ίσως και εμπειρία απο την συγκεκριμμένη βελτίωση μπές στο http://www.opel-club.gr -
Ο χρήστης Giannis0727 έγραψε:
χαχαχα, Ελα ρε παιδια απαντηστε λιγο επι του θεματος...δεν ειμαι κανας 16χρονος που θελει saxorallo ή R1... απλα θελω κατι παραπανω απ'το αμαξι μου. Οσοι εχουν μπει στο συγκεκριμενο astra ξερουν τι εννοω.. οι υπολοιποι μπορειται να δειτε tech spec με ενα απλο googlarisma για να καταλαβετε τι εννοω.Επι του θεματος απανταμε
Εχεις ενα ηρεμο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ αυτοκινητακι, με 100 αλογακια. Με το καγκουρεμα να το πας (λεμε τωρα) 120 αλογα? Μια χαρα.
Θα κερδισεις σε επιταχυνση, τελικη, ρεπριζ.
Θα χασεις ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ σε ανεση, αξιοπιστια, καταναλωση, θορυβο, μεταπωλητικη αξια. Μετρανε καθολου αυτα? Αν οχι σημερα, σε 3 χρονια θα μετρανε?
Φρενα θα βαλεις ? Γιατι πρεπει και να σταματάει.
Αναρτησεις θα βαλεις? Γιατι οι παλιες δε θα σου κανουν και τοσο καλη δουλεια.
Λαστιχα, ζαντες θα βαλεις? Για να παταει καλυτερα.Ποσο θα κοστισουν ολα αυτα?
Ειναι σα να λες 'αγαπαω τη γυναικα μου αλλα ειναι λιγο χοντρη και ασχημη και δε θελω να τη χωρισω και να βρω ενα μοντελο, θελω να την κανω αυτην μοντελο'. Δεν παιζει. Εκτος αν εχεις λεφτα για ξοδεμα, οποτε, πολυ ευχαριστως να κινησεις και λιγακι την οικονομια.
-
Φρένα δεν νομίζω να χρειαστούν. Ακριβώς την ίδια διάσταση φοράει και το 1.4 Turbo 140hp. 276 μπροστά 268 πίσω.
Ανάρτηση μπορεί να παραμείνει η ίδια καθώς και πάλι για την ίδια ανάρτηση μιλάμε. Αναλόγως την κατάσταση της ανάρτησης και την επιθυμία του ιδιοκτήτη τότε μπορούμε να μιλήσουμε για επιλογή αναβάθμισης.
16άρα ζάντα φοράει το 100άρι 17άρα το 140αρι turbo. (Δεν θα εμφανιστεί άραγε κάποιος για να πει οτι είναι υπερβολική η 17άρα σε 1400άρι? χεχεχε )Το μόνο σίγουρο είναι οτι θα χάσει σε κατανάλωση. Πιστευω οτι και ο ίδιος το γνωρίζει. Εξάλλου οτι πάει, καίει.
Σε άνεση πώς θα χάσει? Αξιοπιστία αν το πάς στον μπάρμπα-Μήτσο ναι θα χάσει. Οσο για τον θόρυβο δεν νομίζω να σπάει τα dbόμετρα. Οσο για την μεταπωλητική αξία αν ήταν αυτό το μοναδικό μας ζητούμενο τότε δεν θα κάναμε καμία μετατροπή-βελτίωση στο αυτοκίνητο. θα παίρναμε την βασική έκδοση αντε με ενα-δυο εξτραδάκια για να μην βγούμε χαμένοι όταν το πουλήσουμε.
Μερικές φορές νομίζω οτι δεν είμαι σε φόρουμ αυτοκινήτων με αυτά που διαβάζω. -
Ελεος εγραψα απαντηση και επεσε ο γενικος πριν πατησω υποβολη...Aaaaanyway παμε παλι λιγο πιο περιληπτικα.
Φρενα εχει μπρος πισω δισκοφρενα που πιστευω με καλυπτουν για 20 παραπανω αλογα στην καλυτερη.
Αναρτηση θα αλλαξω μαζι με λαστιχα τελη σεπτεμβρη και θα βαλω Blistein B6 και λαστιχα pirelli p zero nero καθως πιστευω οτι η ενεργητικη ασφαλεια μετραει λιγο περισσοτερο απ'την αποψη καποιων που πιστευουν 'σιδερο ειναι τι θα παθει;'
H ζαντα ειναι 17αρα κι οχι 16αρα (αν εχεις τον θεο σου σε αυτο το αμαξι).
Οσο για αυτα που ειπες οτι θα χασω το μονο που με ενδιαφερει ειναι η αξιοπιστια καθως ειμαι 23 χρονων και δεν με πολυ νοιαζει η ανεση ο θορυβος κλπ.
Αν με βρισκεις καπου λαθος πες το μου γιατι αυτο ειναι και ο λογος που ανοιξα το συγκεκριμενο θεμα, περα απο καποια αξιολογηση για τον βελτιωτη που ανεφερα να δω και καποιες αποψεις γι αυτο που θελω.
παντα φιλικα
Γιαννης -
Προφανως δεν εχω ουτε το αλαθητο ουτε τιποτα. Γνωμες λεμε, φιλικα.
Θορυβος, καταναλωσεις, ανεση για εμενα μετρανε.
Το λαθος κατ' εμε, ειναι αυτο το ξυσιμο στη γκλιτσα που κανεις για να παρεις αλογα. Το αυτοκινητο ειναι αυτο που ειναι. Αν θες αλλο, να παρεις αλλο.
Στη θεση σου θα προσπαθουσα να γινω καλυτερος οδηγος, να μαθω να εκμεταλλευομαι καλυτερα αυτο που έχω, να στρίβω, να φρεναρω οταν πρεπει, να κινουμαι σβέλτα. Αν θες, να γινεις 'Ο Γιαννης που το παει γαμιωντας' και οχι 'το αυτοκινητο του Γιαννη που παει γαμιωντας'. Τα 'χερια', θα σου φανουν χρησιμα για ολα τα αυτοκινητα σου για τα επομενα 50 χρονια, η 'βελτιωση' μονο για το συγκεκριμενο. Ισως σε τετοια φαση να δεις οτι ακομα και για τα 100 αλογα, σε καμμια στριφτερη διαδρομη, τα φρενα σου δε θα φτασουν και ας τα εχει και το 140αρι. Εχουμε ολοκληρο τοπικ για το το θεμα.Αν το καγκουρεψεις πιστευω οτι θα παρεις οτι παρεις ΨΗΛΑ, και ενδεχομενως να πέσεις στις χαμηλες ή τις μεσαιες, εχε το υποψη σου. Και φυσικα μη πιστευεις λεξη απο τα 'φιλτρο 4 αλογα, εξατμιση 5 αλογα, προγραμμα 10 αλογα, συνολο 19'. Θα σου φαινονται τοσα σιγουρα, καθε γκαζια θα ειναι καβλα, αλλα θα εχεις ξανακουσει τον ορο 'placebo'. Δεν ειναι λογαριασμος σε ταβερνα, η Opel εχει κατι δεκαδες παλληκαρια με ενα στρεμμα πτυχια, που προσπαθουν να βγαλουν κατι που να δουλευει, να ειναι αξιοπιστο, να καιει λογικα, και σκαει ο 'βελτιωτης' και κανει πραξεις.
Απο την αλλη πολυ καλα κανεις και βαζεις αναρτηση καλυτερη.
Δες πως θα αλλαξει, δες πριν/μετα, δες αν στριβει καλυτερα, πως στριβει, πως ΜΠΟΡΕΙΣ να το κανεις να στριβει εκει που οι αλλοι δε μπορουν, εκει ειναι το παιχνιδι.Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Αξιοπιστία αν το πάς στον μπάρμπα-Μήτσο ναι θα χάσει.Δηλαδη κατι που ειναι σχεδιασμενο με συγκεκριμενες παραμετρους, μολις ο 'οχι ο μπαρμπα Μητσος' του βαλει δαχτυλακι, θα παραμεινει το ιδιο αξιοπιστο ?
-
Οταν δοθεί η ελευθερία στους μηχανικούς να αξιοποιούν τους κινητήρες 'οσο καλύτερα γίνεται και σταματήσουν όλα να θυσιάζονται στον βωμό του μάρκετινγκ και των ρύπων τότε δεν θα χρειάζεται να προσπαθούμε εμείς για την καλύτερη απόδοση του κινητήρα.
Οι in-house tuners των κατασκευαστών έχουν ιδιαίτερη μεταχείριση στην αξιοπιστία και την εγγύηση?Να μην μιλήσω για κάτι turbo εφαρμογές που με ενα light πρόγραμμα είναι σαν να αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο και σε αρκετές περιπτώσεις με κέρδος στην οικονομία καυσίμου.
Υ.γ. Τα 100 άλογα δεν αρκούν για την καρότσα του astra. Πρώτη επιλογή θα ήταν ο 140άρης turbo γιατί σε ενα ταξιδάκι με την οικογένεια καλοκαίρι και κλιματισμό θα ζορίζεται αρκετά. Αρα δεν είναι πάντα το πόσο χεράς είναι ο καθένας απο εμάς, μιας και μίλησες για καλύτερους οδηγούς.
-
Δεν πιστεύω τα νούμερα που λέει ο εκάστοτε βελτιωτης απλά συμφωνώ με τον stilskin ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πολύ μαζεμένα για να καλυφθούν κριτήρια euro 5 χαμηλών ρύπων κλπ. Οπότε κατά την γνώμη μου ίσως η διάφορα να είναι γενικότερα αισθητή κι όχι μόνο ως placebo effect. Όσο αφορά το θέμα των 'χεριων' που ανέφερες, πραγματικά δεν θέλω να κάνω αυτές τις επέμβασεις στο αμάξι για να αλλάξω τον τρόπο που με κρίνει ο κάθε σουμι στους δρόμους, μπορεί να έχω μεγαλώσει και να ζω Μενίδι side αλλά ευτυχώς δεν κόλλησα το μικρόβιο του 'καγκουρα', θέλω να το κάνω καθαρά για πάρτυ μου, γιατι πιστεύω ότι πλέον όπως είναι το αμάξι το έχω μάθει αρκετά καλά για να μην με καλύπτει (δεν το παίζω ιστορίας κι έτσι, απλά λέω αυτό που πιστεύω και κρίνω από μόνος μου).
-
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Οταν δοθεί η ελευθερία στους μηχανικούς να αξιοποιούν τους κινητήρες 'οσο καλύτερα γίνεται και σταματήσουν όλα να θυσιάζονται στον βωμό του μάρκετινγκ και των ρύπων τότε δεν θα χρειάζεται να προσπαθούμε εμείς για την καλύτερη απόδοση του κινητήρα.
Οι in-house tuners των κατασκευαστών έχουν ιδιαίτερη μεταχείριση στην αξιοπιστία και την εγγύηση?Να μην μιλήσω για κάτι turbo εφαρμογές που με ενα light πρόγραμμα είναι σαν να αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο και σε αρκετές περιπτώσεις με κέρδος στην οικονομία καυσίμου.
Υ.γ. Τα 100 άλογα δεν αρκούν για την καρότσα του astra. Πρώτη επιλογή θα ήταν ο 140άρης turbo γιατί σε ενα ταξιδάκι με την οικογένεια καλοκαίρι και κλιματισμό θα ζορίζεται αρκετά. Αρα δεν είναι πάντα το πόσο χεράς είναι ο καθένας απο εμάς, μιας και μίλησες για καλύτερους οδηγούς.
Δε μπορει να παει δηλαδη με 110-130 με επιβατες και κλιματισμο χωρις να τους σπασει τα αρχιδια ο θορυβος του κινητηρα? Εδω παει το μπρίκι το δικο μου.
Το 'χερας' ειναι για την ηλικια, και για αλλες περιπτωσεις, οχι 'ταξιδακι με την οικογενεια'. Αν και εκει μπορει να ειναι χρησιμο, συγκριτικα με καποιον που στη δυσκολη στιγμη θα αφησει το τιμονι και θα φωναζει 'Παναγια μου'. Δε συμφωνεις?Αυτο με τους in-house tuners δεν το καταλαβα.
-
Ο χρήστης Giannis0727 έγραψε:
Δεν πιστεύω τα νούμερα που λέει ο εκάστοτε βελτιωτης απλά συμφωνώ με τον stilskin ότι τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πολύ μαζεμένα για να καλυφθούν κριτήρια euro 5 χαμηλών ρύπων κλπ. Οπότε κατά την γνώμη μου ίσως η διάφορα να είναι γενικότερα αισθητή κι όχι μόνο ως placebo effect. Όσο αφορά το θέμα των 'χεριων' που ανέφερες, πραγματικά δεν θέλω να κάνω αυτές τις επέμβασεις στο αμάξι για να αλλάξω τον τρόπο που με κρίνει ο κάθε σουμι στους δρόμους, μπορεί να έχω μεγαλώσει και να ζω Μενίδι side αλλά ευτυχώς δεν κόλλησα το μικρόβιο του 'καγκουρα', θέλω να το κάνω καθαρά για πάρτυ μου, γιατι πιστεύω ότι πλέον όπως είναι το αμάξι το έχω μάθει αρκετά καλά για να μην με καλύπτει (δεν το παίζω ιστορίας κι έτσι, απλά λέω αυτό που πιστεύω και κρίνω από μόνος μου).για το ΙΣΩΣ προσωπικα δε δινω 2 χιλιαρικα.
Τα 'χερια' ειναι για εσενα, οχι για τους άλλους. -
Ρoint for you...το έθεσα έτσι που με ψιλοσαμποταρισα μόνος μου χαχα. Μάλλον φταίει το ότι είμαι ξύπνιος απ'τις 5 και στις 5 ξαναξυπναω για άλλη μια μέρα δουλειάς... Οπότε θα χαιρετήσω για τώρα (ναι αποφεύγω έμμεσα να απαντήσω χεχε) και ελπίζω να συνεχιστεί η κουβεντούλα αύριο.
Καληνύχτα σε όλους και ευχαριστώ για τις απόψεις σας μέχρι τώρα. -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Δε μπορει να παει δηλαδη με 110-130 με επιβατες και κλιματισμο χωρις να τους σπασει τα αρχιδια ο θορυβος του κινητηρα? Εδω παει το μπρίκι το δικο μου.
Το 'χερας' ειναι για την ηλικια, και για αλλες περιπτωσεις, οχι 'ταξιδακι με την οικογενεια'. Αν και εκει μπορει να ειναι χρησιμο, συγκριτικα με καποιον που στη δυσκολη στιγμη θα αφησει το τιμονι και θα φωναζει 'Παναγια μου'. Δε συμφωνεις?Αυτο με τους in-house tuners δεν το καταλαβα.
Το δικό μου μπρίκι πάντως με 95 ψόφια και 4 άτομα σε ταξιδάκι και κλιματισμό απλά... δεν! Και είναι και 100-150 κιλά ελαφρύτερο απο το astra του παιδιού. Να ξεκινήσω απο εκκίνηση? Με τα πόδια που λεει ο λόγος του ρίχνω στα αυτιά. (Μην μπερδευεσαι δεν κάνω 0-100 με την οικογένεια μέσα. Εχω σταματήσει εδω και αρκετά χρόνια τις ανωριμότητες.)
Απο προσπέραση σε εθνική ή το οτι ζορίζεται όλος ο κινητήρας και όντως παράγει θόρυβο ασθμαίνοντας να κινηθεί? Το οτι για μια απλή προσπέραση δεν έχεις την επιτάχυνση που μια στο εκατομμύριο μπορεί να την χρειαστείς για τον οποιοδήποτε λόγο? Και όλα αυτά κινούμενος σε απολύτως νόμιμες ταχύτητες.Το χεράς είναι πολύ σχετικό. Δεν συνδυάζεται με την ηλικία αλλα με την οδηγική παιδεία και το πόσο μυαλό κουβαλάει ο καθένας μας.
In-house tuners= Abarth-Amg και άλλοι εργοστασιακοί βελτιωτές που δίνουν την δυνατότητα στον αγοραστή να αναβαθμίσει το αυτοκίνητο του είτε μηχανικά ή και σε άλλους τομείς του αυτοκινήτου. (Φρένα-αναρτήσεις κλπ.)
Αν οι κατασκευαστές όπως λές είχαν το αλάθητο τότε αυτοί οι οίκοι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.Μικρό παραδειγματάκι Audi A4 1.8 Turbo 120 πόνυ...
Να το αφήσω μάστορα, καλά είναι? Λες ο κατασκευαστής σε αυτή και παρόμοιες περιπτώσεις να φοβήθηκε οτι θα στείλει τον κινητήρα στο πυρ το εξώτερο η οποιαδήποτε αναβάθμιση? -
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Δε μπορει να παει δηλαδη με 110-130 με επιβατες και κλιματισμο χωρις να τους σπασει τα αρχιδια ο θορυβος του κινητηρα? Εδω παει το μπρίκι το δικο μου.
Το 'χερας' ειναι για την ηλικια, και για αλλες περιπτωσεις, οχι 'ταξιδακι με την οικογενεια'. Αν και εκει μπορει να ειναι χρησιμο, συγκριτικα με καποιον που στη δυσκολη στιγμη θα αφησει το τιμονι και θα φωναζει 'Παναγια μου'. Δε συμφωνεις?Αυτο με τους in-house tuners δεν το καταλαβα.
Το δικό μου μπρίκι πάντως με 95 ψόφια και 4 άτομα σε ταξιδάκι και κλιματισμό απλά... δεν! Και είναι και 100-150 κιλά ελαφρύτερο απο το astra του παιδιού. Να ξεκινήσω απο εκκίνηση? Με τα πόδια που λεει ο λόγος του ρίχνω στα αυτιά. (Μην μπερδευεσαι δεν κάνω 0-100 με την οικογένεια μέσα. Εχω σταματήσει εδω και αρκετά χρόνια τις ανωριμότητες.)
Απο προσπέραση σε εθνική ή το οτι ζορίζεται όλος ο κινητήρας και όντως παράγει θόρυβο ασθμαίνοντας να κινηθεί? Το οτι για μια απλή προσπέραση δεν έχεις την επιτάχυνση που μια στο εκατομμύριο μπορεί να την χρειαστείς για τον οποιοδήποτε λόγο? Και όλα αυτά κινούμενος σε απολύτως νόμιμες ταχύτητες.Το χεράς είναι πολύ σχετικό. Δεν συνδυάζεται με την ηλικία αλλα με την οδηγική παιδεία και το πόσο μυαλό κουβαλάει ο καθένας μας.
In-house tuners= Abarth-Amg και άλλοι εργοστασιακοί βελτιωτές που δίνουν την δυνατότητα στον αγοραστή να αναβαθμίσει το αυτοκίνητο του είτε μηχανικά ή και σε άλλους τομείς του αυτοκινήτου. (Φρένα-αναρτήσεις κλπ.)
Αν οι κατασκευαστές όπως λές είχαν το αλάθητο τότε αυτοί οι οίκοι δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.Μικρό παραδειγματάκι Audi A4 1.8 Turbo 120 πόνυ...
Να το αφήσω μάστορα, καλά είναι? Λες ο κατασκευαστής σε αυτή και παρόμοιες περιπτώσεις να φοβήθηκε οτι θα στείλει τον κινητήρα στο πυρ το εξώτερο η οποιαδήποτε αναβάθμιση?Δεν εχω εμπειρια απο Opel αν ειναι οπως το λες
Θεωρω οτι κακως ενα αυτοκινητο δεν μπορει να παει με 120 με 4 ατομα. Μιλαμε για cruising Βουγιουκλακη για μπανιο καταστασεις παντα, αλλιως εχει τυχει και σε εμενα να κλεινω το αιρκοντισιον για να προσπερασωΟΚ για Abarth κλπ, εχουν σχεση ομως με αυτα που συζηταμε για το παιδι? Χωρις να ξερω τη συγκεκριμενη εταιρια οταν ακουω 'βελτιωση', οπως εχεις καταλαβει, γυριζουν τα ματια μου αναποδα, εμφανιζονται στο μυαλο μου διαφοροι κυρ Μητσοι που μονο θορυβο κανουν.
Τα χερια θα τα αποκτησεις μικρος, με κωλοαυτοκινητα, αν εχεις μυαλο. Ετσι νομιζω. Εγω τωρα στα γεραματα, δεν μπορω και να θελω να μαθω κατι παραπανω. Θα φοβηθω.
Συμφωνοι με τα Audi.
Βελτιωση opel astra