Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    • 1
    • 2
    • 224
    • 225
    • 226
    • 227
    • 228
    • 234
    • 235
    • 226 / 235
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    307
    4699
    20773
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mark last edited by

      Μακριά από το 19άρι. Ότι και να σου πουν για να το πάρεις. Αν κοιτάξεις ενδεικτικά τιμές στο elastika-online.gr, το dunlop έχει 264€ το τεμάχιο. Αντίστοιχα σε 215/60 17 που φοράει η άλλη έκδοση έχει 144€ το ένα. Αυτές είναι τιμές καταλόγου. Αν αγοράσεις 4άδα συνήθως κάνουν ένα 20% έκπτωση οπότε τα 19άρια τα βρίσκεις με 850€. Αν όμως χρειαστείς 1 μόνο, εκεί δεν έχει έκπτωση. Και μιλάω εκ πείρας, καθώς όταν χρησιμοποιούσα πολύ χαμηλό προφίλ ελαστικών μου είχε τύχει να σκιστεί χωρίς να παίρνει επισκευή, και τότε το πλήρωσα όσο δίνουν το τεμάχιο. Σκέψου μόνο πως το 17άρι θα σου κοστίζει γύρω στα 460 για να τα αλλάξεις όλα, ενώ το αυτοκίνητο θα είναι σαφώς πιο άνετο συν το ότι θα έχεις πολύ λιγότερες πιθανότητες να σκίσεις κανένα λάστιχο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        athens_gps last edited by

        Και για ποιο λόγο βάζουν 19άρες στην tekna αφού υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σκιστούν; Ας άφηναν τις 17άρες!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mark last edited by

          Η πιθανότητα να σκιστούν είναι μεγαλύτερη εδώ που έχουμε χάλια δρόμους. Δεν σχεδιάζεται το αμάξι με γνώμονα τις συνθήκες της Ελλάδας, αλλά παγκόσμια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikospappas last edited by

            Ο χρήστης Mark έγραψε:
            Η πιθανότητα να σκιστούν είναι μεγαλύτερη εδώ που έχουμε χάλια δρόμους. Δεν σχεδιάζεται το αμάξι με γνώμονα τις συνθήκες της Ελλάδας, αλλά παγκόσμια.

            Συμφωνοι, αλλα και 19αρες σε μικρομεσαιο κροσοβερ ειναι πολυ. Μαλλον για λογους εντυπωσιασμου το κανουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              focusman91 last edited by

              Ο χρήστης nikospappas έγραψε:

              Η πιθανότητα να σκιστούν είναι μεγαλύτερη εδώ που έχουμε χάλια δρόμους. Δεν σχεδιάζεται το αμάξι με γνώμονα τις συνθήκες της Ελλάδας, αλλά παγκόσμια.

              Συμφωνοι, αλλα και 19αρες σε μικρομεσαιο κροσοβερ ειναι πολυ. Μαλλον για λογους εντυπωσιασμου το κανουν.

              Εχουν βάλει κόντρα με την οπελ για το ποιος την εχει μεγαλύτερη.... τη ζαντα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mark last edited by

                Αν το σκεφτεί κανείς δεν υπάρχει διαφορά από το 225/45 17 που φοράνε κάποια μικρομεσαία σε sport εκδόσεις τους. Απλά η ζάντα είναι 2 ίντσες μεγαλύτερη. Το προφίλ του ελαστικού θα είναι ολόιδιο. Η ένσταση είναι, όπως ειπώθηκε, το ότι δεν ταιριάζει καθόλου σε αυτοκίνητο τέτοιου χαρακτήρα. Ειδικά αν θέλει να το βάλει και σε κανένα χωματάκι ο οδηγός, θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος και να του αρέσει η περιπέτεια.

                Στάλθηκε από το Nexus 5 μου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mentalist last edited by

                  Γεια σας..
                  Παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό το φόρουμ αλλά αυτό είναι το πρώτο μου μήνυμα..Θα θελά την πολύτιμη γνώμη σας για ένα θέμα που με απασχολεί πάρα πολύ...Εχω ένα QQ 2012 μον. 1.6 CVT και οπως γνωρίζετε,δεν έχει και τις καλύτερες επιδόσεις επίσης δεν μπορούμε να πούμε ότι είναι και οικονομικό..Κάποια στιγμή σκέφθομαι να το αλλάξω αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω αν θα είναι καλύτερα να πάρω το 1.2 xtronic με βενζίνη (190nm ροπή) ή το 1.6 xtronic με πετρέλαιο(320nm ροπή) Το δικό μου έχει μόλις 160nm ροπή..Το 1.2 φαίνεται να είναι πιο δυνατό αλλα το 1.6 με πετρέλαιο θα πετάει σε σχέση με το δικό μου..Σίγουρα και τα δύο είναι πιο οικονομικά απ το δικό μου..Τι μου προτείνετε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    athens_gps last edited by

                    Εγώ θα πρότεινα να πάρεις το 1.5 διότι δεν πληρώνεις τέλη και δεν είδα κάποια τεράστια διαφορά (που να δικαιολογεί τα 2400 παραπάνω) στο test drive που έκανα ανάμεσα στο 1.5 και στο 1.6 ! Εγώ προσωπικά αγόρασα το 1.5 tekna και το αναμένω σε λίγες μέρες !!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Πρώτα από όλα αφήστε την ροπή στον στρόφαλο ήσυχη. Η ιπποδύναμη είναι ένα πολύ πιο αντιπροσωπευτικό μέγεθος. Δέυτερον, κάνε test drive και αποφάσισε τι σου ταιριάζει. Πάντως ο 1.6 έχει αρκετή διαφορά από τον 1.5, αρκεί να ανεβάσεις στροφές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        takisc last edited by

                        Kaλή η 25% έκπτωση , αλλά εαν σκεφτείς ότι οι αντιπροσωπείες ειναι 100% ποιο ακριβές ........... τότε ..............

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stellar last edited by

                          Ο χρήστης takisc έγραψε:
                          Kaλή η 25% έκπτωση , αλλά εαν σκεφτείς ότι οι αντιπροσωπείες ειναι 100% ποιο ακριβές ........... τότε ..............

                          Τι ακριβως εννοεις;Διαφορα αναμεσα σε επισημο αντιπροσωπο, και σε αλλους;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            athens_gps last edited by

                            Ο χρήστης takisc έγραψε:
                            Kaλή η 25% έκπτωση , αλλά εαν σκεφτείς ότι οι αντιπροσωπείες ειναι 100% ποιο ακριβές ........... τότε ..............

                            Τι να σου πω εμείς που έχουμε πλέον ολοι στην οικογένεια nissan (micra και juke) στην αντιπροσωπεία οταν θελουμε να αλλάξουμε λάστιχα αμορτισέρ κτλ τα βρίσκουμε πιο φθηνά απο τα συνεργεία (έχουμε ολοι 25%). Τωρα σε άλλες μικρό επισκευές δεν ξέρω ειναι ατρακαριστα!και απο service αρκετά ικανοποιημένοι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takisc last edited by

                              Ο χρήστης stellar έγραψε:

                              Kaλή η 25% έκπτωση , αλλά εαν σκεφτείς ότι οι αντιπροσωπείες ειναι 100% ποιο ακριβές ........... τότε ..............

                              Τι ακριβως εννοεις;Διαφορα αναμεσα σε επισημο αντιπροσωπο, και σε αλλους;

                              Ακριβως.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                takisc last edited by

                                Ο χρήστης athens_gps έγραψε:

                                Kaλή η 25% έκπτωση , αλλά εαν σκεφτείς ότι οι αντιπροσωπείες ειναι 100% ποιο ακριβές ........... τότε ..............

                                Τι να σου πω εμείς που έχουμε πλέον ολοι στην οικογένεια nissan (micra και juke) στην αντιπροσωπεία οταν θελουμε να αλλάξουμε λάστιχα αμορτισέρ κτλ τα βρίσκουμε πιο φθηνά απο τα συνεργεία (έχουμε ολοι 25%). Τωρα σε άλλες μικρό επισκευές δεν ξέρω ειναι ατρακαριστα!και απο service αρκετά ικανοποιημένοι.

                                αν το εχεις τσεκάρει.... ΟΚ !

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mentalist last edited by

                                  Έχετε δίκιο όμως το 1.5 δεν είναι αυτόματο..Εγώ το θέλω οπωσδήποτε αυτόματο..Αν πάρω το αυτόματο 1.2 θα κάνω μεγάλη βλακεία; Σίγουρα και αυτο έχει καλύτερες επιδόσεις απ το δικό μου 1.6 CVT αλλά το νέο 1,6 με πετρέλαιο φαίνεται ότι έχει πολύ καλή απόδοση..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    panosft last edited by

                                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                                    Πριν φτάσουμε στο κόστος αντικατάστασης των ελαστικών αναφερόμουν στην ανάγκη 105ΗΡ να κινούνται με 19άρες!

                                    Και κατά πόσο απαραίτητη είναι η κορυφαία έκδοση στο 1,5 από ένα βασικό 1,6 που πιθανολογώ να είναι στα ίδια λεφτά ή ίσως και φτηνότερο με κέρδος βέβαια τις επιδόσεις που σε ένα τέτοιο αμάξι μπορεί να είναι και απαραίτητες.

                                    Περι ορέξεως βέβαια και καλοτάξιδο να είναι, αλλά θεωρώ κάκιστη επιλογή το 1,5 Techna. Και για το μέλλον, κανένα επιπλέον κέρδος σε μεταπώληση σε σχέση με ένα λιγοτερο εξοπλισμένο 1,5

                                    Υπερβολή οι 19άρες σε μοτέρ με 105 άλογα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      edmond last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Πρώτα από όλα αφήστε την ροπή στον στρόφαλο ήσυχη. Η ιπποδύναμη είναι ένα πολύ πιο αντιπροσωπευτικό μέγεθος. Δέυτερον, κάνε test drive και αποφάσισε τι σου ταιριάζει. Πάντως ο 1.6 έχει αρκετή διαφορά από τον 1.5, αρκεί να ανεβάσεις στροφές.

                                      b1. οκ δεν ειναι ferrari για να νοιαζει καποιον πρωτιστως η ιπποδυναμη.
                                      b2. μπρρρρρ... ανεβασμα στροφων σημαινει κα-τα-να-λω-ση!!

                                      ξερω παει χαλασε ο κοσμος, αλλα τι να κανουμε αλλαζουν οι καιροι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Δε χρειάζεται να μιλάμε για σπορ αυτοκίνητα για να κοιτάμε την ισχύ αντί για την ροπή. Hint: Οι κατασκευαστές φορτηγών αναφέρουν την ισχύ τους ως συγκριτικό μέγεθος. Λες να κάνουν κάτι λάθος;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          ccoach last edited by

                                          Χαιρετίζω την παρέα και θα ήθελα να θέσω ενα ερώτημα, ξέρει κανεις των τροπο να κλείνουν οι καθρέπτες οταν κλειδώνει το αυτοκίνητο? Η αντιπροσωπεία μου λέει οτι δεν γίνετε αλλά κυκλοφορούν κάτι video που το δείχνουν ξεκάθαρα. Ξέρει κανεις κάτι παραπάνω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            edmond last edited by

                                            οι κατασκευαστες φορτηγων αναφερουν την ισχυ ωσαν διαφημιστικο 'κραχτη' ειδικα στις κορυφαιες σειρες καθε φιρμας. υπαρχει δηλαδη ενα ατυπο κυνηγι για την υψηλοτερη ιπποδυναμη. αν προσεξεις, στις πιο ταπεινες-εμπορικες εκδοσεις, οι ιπποδυναμεις παραμενουν ιδιες.
                                            την ροπη την εχουν 'φτιαξει' προ πολλου. απλα με καθε αναβαθμιση την τσιμπανε και λιγο και αναφερουν ποσο πιο πολυ την απλωνουν καθε φορα.

                                            κατα τ' αλλα σε ενα αμαξι σαν το qq νομιζω πως ενας αγοραστης θα κοιταξει την ευκολια οδηγησης και πως αυτη μπορει να ερθει μεσα απο ενα μοτερ που...τραβαει γερα και μπορει να 'ξεκολλησει' το αμαξι αντι να πρεπει να το στυψει για να μπορεσει να κινηθει αξιοπρεπως.

                                            καλως η κακως εχουμε περασει σε μια αλλη εποχη κινητηρων οπου ολα γινονται πιο ευκολα, πιο γρηγορα και πιο οικονομικα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 226 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr