Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 381
    • 382
    • 383
    • 384
    • 385
    • 524
    • 525
    • 383 / 525
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10487
    136348
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
      Dasimo εκεί στα 190 που τρομοκρατεις αυτοκίνητα με τελική 230+ έχεις και περίσσεια δύναμης?

      Δεν έχει κουμπώσει ακόμα την 2α!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dasimo last edited by

        Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
        Dasimo εκεί στα 190 που τρομοκρατεις αυτοκίνητα με τελική 230+ έχεις και περίσσεια δύναμης?

        τρικυμία σε κουτάλι....η αδυναμία σου στην απόδοση των γραπτών είναι για γελια....τελικη 230 στις ανηφορές με 40 άρια οι βενζινουλες που πουλάνε σε Βαλκανιους ιθαγενείς!!!

        Sent from my Z10 using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης Dasimo έγραψε:

          Dasimo εκεί στα 190 που τρομοκρατεις αυτοκίνητα με τελική 230+ έχεις και περίσσεια δύναμης?

          τρικυμία σε κουτάλι....η αδυναμία σου στην απόδοση των γραπτών είναι για γελια....τελικη 230 στις ανηφορές με 40 άρια οι βενζινουλες που πουλάνε σε Βαλκανιους ιθαγενείς!!!

          Sent from my Z10 using Tapatalk

          Απορώ πως ζούσες πριν μάθεις για το ντίζελ!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Dasimo έγραψε:

            Dasimo εκεί στα 190 που τρομοκρατεις αυτοκίνητα με τελική 230+ έχεις και περίσσεια δύναμης?

            τρικυμία σε κουτάλι....η αδυναμία σου στην απόδοση των γραπτών είναι για γελια....τελικη 230 στις ανηφορές με 40 άρια οι βενζινουλες που πουλάνε σε Βαλκανιους ιθαγενείς!!!

            Sent from my Z10 using Tapatalk

            Με ποιον γελάνε είναι ενα θέμα που δεν θα έλεγα πως σε συμφέρει να θιγεις.
            Ενώ το γαμιστερο diesel με την επίσημη τελική των 190 γαμει κωλους σε αυτές τις συνθήκες.

            Άσχετη ενημερωση καιρού.
            Δεν ψιχαλιζει!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Που να πάρει κανένα γρήγορο αυτοκίνητο δηλαδή...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dasimo last edited by

                Έχεις τόσο πλάκα είσαι δε τόσο γελοίος που τολμάς να μιλάς για φτύσιμο σε φόρουμ για αυτοκίνητα . Ήρθες τελευταίος και κατά ιδρωμένος να ρίξεις τον οβολό σου.....συμφωνώ μαζί σου και με την υπόλοιπη παρέα ε ναι λοιπόν τα ντιζελακια είναι για πεταμα....και καλά κάποιοι εδώ μέσα είναι βενζιναδες....οι υπόλοιποι τι είναι? Πριν το πετρέλαιο πάλι πετρέλαιο οδηγούσα ( δεν είμαι ταξιτζής)! Η δουλειά του admin δεν είναι να μεγιστοποιει το τρολινγκ αλλά να το σβήνει . Αυτή την φορά θα μιλήσετε μόνοι σας γιατί δεν επανέρχομαι...εξαλλου δεν πληρώνομαι ούτε τρόπους νσ σας μαθαίνω αλλά ούτε και για οτιδήποτε άλλο

                Sent from my Z10 using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Αν μας τα έλεγες αυτά κατάμουτρα, θα άκουγες περισσότερη καζούρα. Τι σε κάνει να πιστεύεις πως στο γραπτό θα ήταν διαφορετικά;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Δεν είχα diesel για αυτό και έφτασα τελευταίος. Έρπεπε να κάνω και στάση για βενζίνη και ας ήμουν στη δεξιά λωρίδα με 80-90 όσο περνούσαν τρομοκρατία δίπλα μου άλλοι με 190+(προφανώς με diesel 100 πάνω κάτω αλόγων).
                    Τώρα ο ιδρώτας με τέτοια ζέστη σε συνδυασμό με το γέλιο που τόσο απλόχερα προσφέρεις σε κάθε σου λέξη ήταν δυστυχώς αναμενόμενος.
                    Εγώ το μόνο που είπα ήταν πως δεν ψιχαλίζει. Αν εσύ πιστεύεις πως είσαι για φτύσιμο και το πέρνεις προσωπικά ίσως πρέπει να λύσεις αυτά τα θέματα μόνος σου πριν γράψεις πάλι.

                    Keep it real.
                    Peace out! Yo!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
                      Έχεις τόσο πλάκα είσαι δε τόσο γελοίος που τολμάς να μιλάς για φτύσιμο σε φόρουμ για αυτοκίνητα . Ήρθες τελευταίος και κατά ιδρωμένος να ρίξεις τον οβολό σου.....συμφωνώ μαζί σου και με την υπόλοιπη παρέα ε ναι λοιπόν τα ντιζελακια είναι για πεταμα....και καλά κάποιοι εδώ μέσα είναι βενζιναδες....οι υπόλοιποι τι είναι? Πριν το πετρέλαιο πάλι πετρέλαιο οδηγούσα ( δεν είμαι ταξιτζής)! Η δουλειά του admin δεν είναι να μεγιστοποιει το τρολινγκ αλλά να το σβήνει . Αυτή την φορά θα μιλήσετε μόνοι σας γιατί δεν επανέρχομαι...εξαλλου δεν πληρώνομαι ούτε τρόπους νσ σας μαθαίνω αλλά ούτε και για οτιδήποτε άλλο

                      Sent from my Z10 using Tapatalk

                      Οσο κάνεις σαν τον Κολόμβο τόσο θα σου την λένε.Είσαι όλο τον άκρων,ούτε για πέταμα είναι αλλά ούτε και θεϊκό είναι το ντίζελ.
                      Φιλικά ...ξεκόλλα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dasimo last edited by

                        Εγώ δεν είπα αυτό......εγώ είπα οτι τα μικρά ντίζελ δεν είναι ανεπαρκή. Κατα συνέπεια αυτό που λες δεν ισχυει με ολη την εκτίμηση που σου έχω. Εγώ είμαι ο απόλυτος? Για διάβασε παραπανω τι γράφουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Στου κουφού την πόρτα .........

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
                            Εγώ δεν είπα αυτό......εγώ είπα οτι τα μικρά ντίζελ δεν είναι ανεπαρκή. Κατα συνέπεια αυτό που λες δεν ισχυει με ολη την εκτίμηση που σου έχω. Εγώ είμαι ο απόλυτος? Για διάβασε παραπανω τι γράφουν.

                            οι βενζινουλες που πουλάνε σε Βαλκανιους ιθαγενείς!!!

                            Πες μου οτι κανεις πλάκα.....και Φερέ μου οτι οδηγας στο σπαθοβουνι με 40 βαθμούς φορτωμένο.... Σαν μεζεδάκια τα τσακίζουν οι ροπές των ντίζελ....

                            Κανεις μεγαλο λάθος, άδειο μπορεί κάποιο Tfsi να αποδώσει καλυτερα ,αλλά φορτωμένα είναι πολύ καλυτερα. Εγώ την Παρασκευή με 40 βαθμούς κατεβηκα Πελοπόνησσο με το C4 ehdi και για να καθαρισω το DPF το έλιωσα με 180/190 τελικες και άπειρη τρομοκρατία στην αριστερή λωρίδα. Με το που ανηφοριαζε λίγο οι βενζινες ( και μιλάω για διλιτρα tfsi) ασθμαιναν και κάναν δεξια , όχι γιατί αν δεν τα πατούσαν δεν θα άντεχαν αλλά γιατί κατεβάζουν στην ίδια ταχύτητα με 6000 στροφές 21 λίτρα στιγμιαία ενω εγώ ήμουν με 3000 και 150/160 και 8 με 9 λίτρα στιγμιαία. Δεν είναι λοιπον απο την ίδια μου εμπειρία όπως τα λες τα πραγματα.

                            Εν τω μεταξύ το Golf 6 GTi στα 160 έχει κάτω από 4000 στροφές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dasimo last edited by

                              Δεν λέω οτι δεν μπορούν, απλα αναρωτιέται πόση ωρα μπορεί ένας κινητήρας να ανεβαίνει μια ανηφορια με 21 λίτρα στιγμιαία κατανάλωση σε σχέση με εναν ντίζελ που κανει το ίδιο με 9 έως 11 λίτρα. Η συγκεκριμένη μέτρηση έχει γίνει απο καθιερωμένα γερμανικά περιοδικά που καταδυκνυει οτι σε ακραίες συνθήκες η ενεργειακή αποδοση του ντίζελ είναι πολύ καλύτερη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Μπορεί να ανεβαίνει μέχρι να του τελειώσει η βενζίνη στο ρεζερβουάρ. Τι ερώτηση είναι αυτή;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cpp last edited by

                                  Διαβάζουμε θεϊκά πράγματα.
                                  Επειδή συνήθως ταξιδεύω σταθερά με 150+ το κομμάτι Κόρινθος Τσακώνα και ευτυχώς πάντα με διλιτρα+ Το μόνο diesel που έχω πετυχει να ακολουθεί αξιοπρεπώς (εννοώ και στροφές) ειναι ενα taxi Merc S430. Με 100 ποσά άλογα λέτε δεν έχεις καμμιά ελπίδα. Ξεκινά απο τα διόδια στο Σπαθοβουνι για Τριπολιτσά και μέχρι να ξεδιπλώνει τα 100 ατια ο diesel ο tfsi πχ που λες θα έχει εξαφανισθεί. Και καλά η δύναμη, μερικές στροφές θέλουν πολυ καλά στημένο αυτοκίνητο για να μπεις γρήγορα. Έχει και κάτι ωραίες κατηφορικες.

                                  Ρε dasimo τι να πάθει ο κινητήρας. Με 6η και 170 ενα διλιτρο θα βγάλει όλη την διαδρομή μέχρι Καλαμάτα με λιγότερες απο 4,000 στροφές και μέση κατανάλωση πες 14 λίτρα. Ασε τις στιγμιαίες. Σιγά τωρα αυτος που έχει διλιτρο να νοιαστεί στα λεφτα για 15 euro βενζίνη παραπάνω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dasimo last edited by

                                    Συμφωνώ ,αλλά δεν είναι θέμα χρημάτων η κατανάλωση ! Εγώ μιλάω για ενεργειακή αποδοση , εδώ ακούω για κατηφόρες ,ανηφόρες, παντιλικια και δεν ξέρω τι άλλο. Δεύτερον, δεν τίθεται καμια αμφιβολία οτι οποιοδήποτε διλιτρο + τούρμπο βενζίνης θα είναι πιο γρήγορο συνολικά , απο εκεί και πέρα αν οδηγησεις το 2.7 TDI A6 quattro που εγώ είχα κάποια στιγμη στο Λουξεμβούργο, δεν ξαναγυρνας σε βενζίνη για all around αμάξι. Επαναλαμβάνω, το ερώτημα που τέθηκε είναι αν είναι ανεπαρκή τα μικρά TDI 105 ίππων φορτωμένα ....και η απάντηση οφείλει να είναι ενα καθαρό όχι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Άλλα αντί άλλων...

                                      ΥΓ: Οδήγα το ίδιο με τον 3.0 TFSi και τα ξαναλέμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cpp last edited by

                                        Αν ξέρεις τι οδηγείς και που ειναι τα όρια του θα φτάσεις στον προορισμό σου και με 50hp.
                                        Το πρόβλημα ειναι ότι όλοι νομίζουν ότι το αμάξι τους ειναι μοναδικό τα κανει ολα και οι άλλοι που πήραν διαφορετικό ειναι ηλίθιοι. Ξεκολλατε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dasimo last edited by

                                          Πολύ σωστη παρατήρηση η παραπάνω απο τον cpp

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Για αυτό υιοθετείστε την όλοι και τέλος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 381
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 384
                                            • 385
                                            • 524
                                            • 525
                                            • 383 / 525
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr