Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 48
    • 49
    • 14 / 49
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    113
    980
    1586
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      obelix last edited by

      Ο χρήστης tasosbmwe30 έγραψε:

      [quote='tasosbmwe30!

      Πιστεύω να σου αρέσει πολύ όταν σε πατάνε από πάνω τα AXακια και τα Saxakia ε;;;

      δεν μου αρεσει οταν με πατανε.....αυτο ειναι αληθεια....αλλα τουλαχιστον δεν εχω γεματο το πορτ-μπαγκαζ οταν ειναι να κανω ενα ταξιδι με ενα 4λιτρο κουτακι λαδι,extra λουρακι,paraflu,ενα ζευγαρι καλωδια για την μπαταρια και 10ρακια κλειδια και......και......και..... και τα τηλ ολων των οδικων βοηθειων!!!!!

      Τα torx ξέχασες

      ειδες!!!!!!!!!!εσυ τα ξερεις καλυτερα!!!!

      Βεβαια με ενα σετ τορξ οτι χρειαστει το φτιαχνω επι τοπου!!
      Δεν εχω E30 να κουβαλαω αργκον μαζι για να κολλαω την γεφυρα πισω καθε φορα που αποφασιζω να οδηγησω την μπεμβε οπως πρεπει, εσυ τα ξερεις καλυτερα βεβαια😉

      edit: επειδη το σκισαμε(σκισατε) το θεμα εδω (159 vs 3αρα ειναι αν θυμαμε καλα ) δεν ασχολουμε αλλο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tasosbmwe30 last edited by

        Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
        Φίλε μου εγώ τώρα σοβαρά... ζημιές μεγάλες δεν έχω πάθει, άλλα έχουν πάθει πολύ μεγαλύτερες.
        Αλλά σαν παράδειγμα μπορώ να φέρω και τον 320Ci 01’ του γείτονα μου που ακριβός μια εβδομάδα μετά το πέρας της εγγύησης έκαψε την μονάδα του κλιματισμού, με αποτέλεσμα να πάει και να ρίξει 300+ χιλιάρικα μόνο και μόνο για να βγάζει κρύο αέρα...

        και παλι συμφωνω μαζι σου...αλλα ποσοι ειναι ειναι αυτοι που επαθαν τετοια ζημια σε bmw και ποσοι σε citroen!?ολα τα αυτοκινητα βγαζουν προβληματα κακα τα ψεματα..κι αυτο επειδη εχουν πολλα ηλεκτρονικα σε σχεση με παλιοτερα μοντελα και ολο και κατι θα χαλασει,ετσι δεν ειναι???απλα τα bmw και 2-3 αλλες μαρκες ειναι αυτες που βγαζουν πολυ λιγοτερα!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tasosbmwe30 last edited by

          Ο χρήστης chrmes έγραψε:
          [!

          Βεβαια με ενα σετ τορξ οτι χρειαστει το φτιαχνω επι τοπου!!
          Δεν εχω E30 να κουβαλαω αργκον μαζι για να κολλαω την γεφυρα πισω καθε φορα που αποφασιζω να οδηγησω την μπεμβε οπως πρεπει, εσυ τα ξερεις καλυτερα βεβαια😉

          edit: επειδη το σκισαμε(σκισατε) το θεμα εδω (159 vs 3αρα ειναι αν θυμαμε καλα ) δεν ασχολουμε αλλο![/quote]

          αυτο με το αργκον για το Ε30 ειναι εντελως λαθος....μαλλον εχεις μπερδεψει τα μοντελα!!!!!

          καλα κανεις και δεν ασχολεισαι αλλο....γιατι τα post σου μονο ειρωνια περιελεμβαναν(οχι τιποτα αλλο αλλα με παρεσυρες κι εμενα)!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanos last edited by

            Δεν διαφωνώ.. αλλά τα BMW και τα κάθε BMW δεν είναι υπερτιμημένα για αυτά που προσφέρουν στο κάτω κάτω;
            316 με κοντά τα 30.000 ευρώ...
            Ενώ πχ ένα Citroen κάνει λιγότερο από τα μισά χρήματα.
            Πολλά προβλήματα δεν έχω ακούσει, ίσως και να υπάρχουν.
            Από εκεί και πέρα είναι... ότι όταν αγοράζεις και όνομα, πρέπει να πληρώνεις Χρυσό και τα ανταλλακτικά...

            Αλλά όπως δεν μπορούμε να λέμε ότι οι Άλφα ή οι μπέμπες είναι μούφα σαν αυτοκίνητα δεν μπορούμε να το λέμε και για τα γαλλάκια... διότι αν γνωρίζεις αυτά είναι που πριν 50 χρόνια έδωσαν πολλά στην αυτοκίνηση...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              thanos last edited by

              Και λογικό είναι να αγαπάμε όλοι τα αυτοκίνητα μας...
              Απλά να μην φτάνουμε σε ακραία σημεία όπως το σημερινό... δεν αξίζει...
              Μπορούμε μέσα από ένα φόρουμ να αποδείξουμε πιο είναι το καλύτερο και γιατί; ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
              Απλά θα φαγωνόμαστε όπως τώρα... πραγματικά δεν λέει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tasosbmwe30 last edited by

                Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                Δεν διαφωνώ.. αλλά τα BMW και τα κάθε BMW δεν είναι υπερτιμημένα για αυτά που προσφέρουν στο κάτω κάτω;
                316 με κοντά τα 30.000 ευρώ...
                Ενώ πχ ένα Citroen κάνει λιγότερο από τα μισά χρήματα.
                Πολλά προβλήματα δεν έχω ακούσει, ίσως και να υπάρχουν.
                Από εκεί και πέρα είναι... ότι όταν αγοράζεις και όνομα, πρέπει να πληρώνεις Χρυσό και τα ανταλλακτικά...

                Αλλά όπως δεν μπορούμε να λέμε ότι οι Άλφα ή οι μπέμπες είναι μούφα σαν αυτοκίνητα δεν μπορούμε να το λέμε και για τα γαλλάκια... διότι αν γνωρίζεις αυτά είναι που πριν 50 χρόνια έδωσαν πολλά στην αυτοκίνηση...

                μα δεν ειπα οτι ειναι μουφα ολα τα αυτοκινητα εκτος απο τα bmw....απλα στους περισσοτερους τομεις....ειναι πολυ πανω απο το μεσο ορο απο τα υπολοιπα αυτοκινητα!!!!οσο για το αν ειναι υπερτιμημενα....λιγο ναι!!!αλλα οχι στο βαθμο που νομιζεις εσυ...!!!30000 ευρο για ενα 316ι ειναι πολλα λεφτα,κατα την αποψη μου επρεπε να στοιχιζουν 25-26 χιλιαρικα που κι αυτα ειναι πιο πολλα απο οτι στοιχιζει ενα αντιστοιχο citroen....αλλα αν βαλεις μεσα και αυτα τα μικροπροβληματα που ανεφερα πιο πανω,που τα πληρωνεις απο την τσεπη σου,οπως εγω τα 650 ευρο για τον εγκεφαλο σου ερχεται μια η αλλη(στα 25 χιλιαριακ παντα μιλαω)!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thanos last edited by

                  Δεν έχεις άδικο... αλλά μιας και μιλάμε και περί Citroen, υπάρχουν άλλες εταιρίες πολύ πιο ακριβές που βγάζουν πολύ περισσότερα και ακριβότερα προβλήματα.
                  Συνεπώς το να καεί ένας εγκέφαλος δεν το θεωρό και μείζων πρόβλημα, απλά έτυχε. σε εμένα όπως και σε άλλα παιδία με την ίδια μάρκα δεν έχει παρουσιαστεί κάτι παρόμοιο.

                  Απλά αυτό που με πειράζει σε πολλούς κατόχους BMW είναι το υπεροπτικό ύφος που έχουν όταν βλέπουν ή ακούνε κάτι για άλλες εταιρίες μικρότερες... και ειδικά όταν οι ίδιοι έχουν λιώσει πληρώνοντας δώσεις και δώσεις για μία 316... ήμαρτον δηλαδή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tasosbmwe30 last edited by

                    Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                    Και λογικό είναι να αγαπάμε όλοι τα αυτοκίνητα μας...
                    Απλά να μην φτάνουμε σε ακραία σημεία όπως το σημερινό... δεν αξίζει...
                    Μπορούμε μέσα από ένα φόρουμ να αποδείξουμε πιο είναι το καλύτερο και γιατί; ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
                    Απλά θα φαγωνόμαστε όπως τώρα... πραγματικά δεν λέει.

                    φυσικα και δεν προκειται να βγει το καλυτερο αυτοκινητο...αφου απο μονο του το θεμα 'αυτοκινητο' ειναι καθαρα υποκειμενικο.....παντα ο καθενας θα λεει τη μ.......α του.....κουβεντα να γινεται.....!!!!εγω παντως λεω bmw E90 χαχαχα!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tasosbmwe30 last edited by

                      Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
                      Δεν έχεις άδικο... αλλά μιας και μιλάμε και περί Citroen, υπάρχουν άλλες εταιρίες πολύ πιο ακριβές που βγάζουν πολύ περισσότερα και ακριβότερα προβλήματα.
                      Συνεπώς το να καεί ένας εγκέφαλος δεν το θεωρό και μείζων πρόβλημα, απλά έτυχε. σε εμένα όπως και σε άλλα παιδία με την ίδια μάρκα δεν έχει παρουσιαστεί κάτι παρόμοιο.

                      Απλά αυτό που με πειράζει σε πολλούς κατόχους BMW είναι το υπεροπτικό ύφος που έχουν όταν βλέπουν ή ακούνε κάτι για άλλες εταιρίες μικρότερες... και ειδικά όταν οι ίδιοι έχουν λιώσει πληρώνοντας δώσεις και δώσεις για μία 316... ήμαρτον δηλαδή.

                      αυτο το υφακι που λες το εχουν ολοι οι οδηγοι οι οποιοι βλεπουν ενα αμαξι που 'νομιζουν' πως ειναι χειροτερο απο αυτο που οδηγουν οι ιδιοι.....ετσι μας κοιτανε κι εμας αυτοι που εχουν mercedes...ή ετσι κοιτας κι εσυ που εχεις citroen τα kia ή αλλες κορεατικες μαρκες....αυτο δεν σημαινει οτι 'μουφα' αυτοκινητα......απλα υπαρχουν μερικα που ειναι καλυτερα απο καποια αλλα(κι αυτο οχι σε ολους τους τομεις...αλλου ειναι ενα καλυτερο και αλλου ειναι ενα αλλο)!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thanos last edited by

                        Ναι βρε συ, δεν διαφωνώ σε αυτό, απλά όπως είπα και παραπάνω, ότι δεν μου κάθετε καλά, να βλέπω έναν που κοιτάει υπεροπτικά τους άλλους, ενώ σκίζετε να πληρώσει τις δώσεις από μια είτε καινούρια είτε μεταχειρισμένη 316... για να λέει μόνο και μόνο ότι έχει μια μπέμπα...

                        Αυτό θα το βρεις και σε άλλες μάρκες. Απλά στην BMW θα το δεις περισσότερο.
                        Ίσως να μην το έχεις προσέξει εσύ, λόγο ότι είσαι κάτοχος μια τέτοιας, απλά συμβαίνει συχνά.

                        Και να πω την αλήθεια... δεν με χάλαγε μια Ε46 320++Ci φτάνει να έχω και ένα Citroen !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          micz last edited by

                          Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                          Και λίγα λόγια για το σύστημα τετρακίνησης των καινούργιων BMW μιας και κάπιοι από εδώ πάλι απαξιωτικά μίλησαν (ότι και καλά υπάρχει απλά για μερικές χώρες). Ορίστε λοιπόν διαβάστε τι τεχνολογία κρύβει:

                          Το χ-drive πρωτοπαρουσιάστηκε στην BMW Χ3 ενώ στη συνέχεια τοποθετήθηκε και στα ανανεωμένα Χ5, αλλά και στην τετρακίνητη νέα σειρά 5.
                          Τα παλιότερα Χ5 είχαν πλανητικό κεντρικό διαφορικό το οποίο έστελνε μόνιμα το 62% της ισχύος στον πίσω άξονα και το 38% στον μπροστινό, έτσι ώστε να διατηρείται το σπορ ταπεραμέντο όλων των BMW.
                          Ο συμπλέκτης του χ-drive μεταβάλλει διαρκώς την κατανομή της ισχύος ανάμεσα στο εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Σε κανονικές συνθήκες η ισχύς κατανέμεται 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες, αλλά το αυτοκίνητο μπορεί να μετατραπεί ακόμα και σε 100% πισωκίνητο ανάλογα με την κρίση της ECU του συστήματος. Για παράδειγμα αυτό συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο υποστρέψει υπερβολικά ή κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος, όπου η τετρακίνηση δεν προσφέρει τίποτα.

                          Σύμφωνα με την ίδια την BMW, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να ''προβλέψει'' το σπινάρισμα ενός τροχού και να ρυθμίσει την κατανομή ισχύος μεταξύ των αξόνων και μεταξύ των τροχών ανάλογα.
                          Στη σειρά 5 το x-drive λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, με μοναδική διαφορά ότι για τη μετάδοση της ισχύος στον μπροστινό άξονα χρησιμοποιείται γρανάζωμα αντί για την αλυσίδα που χρησιμοποιούν τα χ3 και χ5.
                          (Παρόμοιο σύστημα χ-drive στη πρώτη μορφή του μην ξεχνάμε ότι χρησιμοποίησε η Nissan στο Skyline καθώς και στο X-Trail και το ονόμαζε ATESSA E-TS Pro)

                          Στην πραγματικότητα, ο πολύδισκος συμπλέκτης του Χ-drive δεν μπορεί να θεωρηθεί ακριβώς ''κεντρικό διαφορικό'' επειδή, αν και κατανέμει την ισχύ ανάμεσα στους δύο άξονες με συνεχώς μεταβαλλόμενο τρόπο όπως ένα ''κανονικό'' κεντρικό διαφορικό, δεν πληροί μια βασική προυπόθεση προκειμένου να θεωρηθεί διαφορικό.
                          Η προυπόθεση αυτή είναι ότι, αν ακινητοποιήσουμε την είσοδο της ισχύος στο διαφορικό και περιστρέψουμε τη μια έξοδο, η άλλη πρέπει να περιστραφεί με αντίθετη φορά. Ο πολύδισκος συμπλέκτης δεν το κάνει αυτό και επομένως δεν μπορεί να θεωρηθεί ''διαφορικό'', τουλάχιστον με την αυστηρή έννοια του όρου, χωρις αυτό να σημαίνει ότι δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά.
                          Για να μην μακρυγορώ να αναφέρω εδώ τον βασιλιά της τετρακίνησης την Porsche 959.To 1986 που παρουσιάστηκε χρησιμοποιούσε ένα σύστημα τετρακίνησης χωρίς κεντρικό διαφορικό, με πολύδισκο συμπλέκτη τριβής, ο οποίος ονομαζόταν PSK (Porsche Steuer Kupplung).
                          To σύστημα αυτό έχει μείνει στην ιστορία ως το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που τοποθετήθηκε ποτέ σε αυτοκίνητο. Ο πολύδισκος συμπλέκτης αποτελούνταν από 6 ζεύγη δίσκων τριβής, καθένα από τα οποία μπορούσε να κλειδώσει ανεξάρτητα μέσω υδραυλικού επενεργητή.
                          Όταν και τα 6 ζεύγη ήταν κλειδωμένα, η ισχύς κατανεμόταν 50:50. Επιπλέον για να ελαχιστοποιηθεί η υστέρηση απόκρισης του συστήματος οι μπροστινοί τροχοί ήταν κατά 1% μικρότεροι από τους πίσω.
                          Με αυτόν τον τρόπο ο άξονας από το πίσω διαφορικό και ο άξονας από τον μπροστινό περιστρέφονταν με διαφορετικές γωνιακές ταχύτητες και έτσι η μεταφορά ισχύος (με το κλείδωμά του ή των συμπλεκτών) ήταν ακαριαία.
                          Έτσι γινόταν μέγιστη εκμετάλευση της πρόσφυσης των ελαστικών, αφού η κατανομή βάρους στους δύο άξονες ήταν 60%-40%(όπως ήταν σε κανονικές συνθήκες).Σε συνθήκες μέγιστης επιτάχυνσης (όπου η κατανομή βάρους στον πίσω άξονα μεγάλωνε), η ισχύς πήγαινε κατά 80% στους πίσω τροχούς και κατά 20% εμπρός, ενώ στο βρεγμένο, το PSK ήταν τελείως κλειδωμένοκαι η κατανομή ήταν στο 50:50

                          Τελικά γιατί το σύστημα αυτό ήταν τόσο ξεχωριστό? Επειδή μπορούσε να αλλάζει την κατανομή της ισχύος μεταξύ των πίσω και των μπροστινών τροχών πριν υπάρξει ολίσθηση!!(αξιολογώντας φυσικά μέσω αισθητήρων τις διάφορες παραμέτρους).
                          Το σύστημα αυτό θεωρείται πρωτοποριακό και αξεπέραστο ακόμα και στις μέρες μας (τότε βέβαια θεωρούνταν από άλλο πλανήτη). Ήταν όμως εξαιρετικά βαρύ και ακριβό και δεν τοποθετήθηκε σε άλλο μοντέλο της Porsche.
                          Τέλος θεωρώ πως αν λυθούν αυτά τα προβλήματα (κόστους -βάρους και με τη βοήθεια της τεχνολογίας) πιστεύω ότι αυτού του είδους μορφές ''ηλεκτρονικής'' τετρακίνησης μπορούν σύντομα να ξεπεράσουν
                          τις ''παραδοσιακές'' και πιο συμβατικές μορφές που συναντάμε σήμερα στα αυτοκίνητα-αναφορά του είδους (βλέπε Subaru και Mitsubishi).

                          Μια απλη ερωτηση....τι ειναι ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ?οχι handlex,οχι μπλοκε,οχι εγκεφαλοι,....Μην απαντησει καποιος αλλος!

                          Το απλο διαφορικο εχει σκοπό να επιτρέπει στους δύο κινητήριους τροχούς στα προσθιοκίνητα ή οπισθιοκίνητα αυτοκίνητα, ή στους δύο άξονες μετάδοσης στα τετρακίνητα, να κινούνται με διαφορετικές ταχύτητες. Αποτελείται από κωνικά γρανάζια και έχει την ιδιότητα να κατανέμει τη ροπή ισομερώς. Έτσι υπάρχει κίνδυνος σε περίπτωση ολισθηρού οδοστρώματος το όχημα να ακινητοποιηθεί όταν ένας και μόνο τροχός χάσει την πρόσφυσή του. Γιατί σ 'αυτή την περίπτωση ελαχιστοποιείται η ροπή που μεταδίδεται σ 'αυτόν και ανάλογα μικρή είναι και η ροπή που μεταδίδεται στον τροχό που έχει πρόσφυση. Ο ένας τροχός περιστρέφεται «τρελά» και ο άλλος ακινητοποιείται (η ροπή που μεταδίδεται σ 'αυτόν είναι πλέον μικρή για να υπερνικήσει την τριβή του οδοστρώματος). Για την αποφυγή αυτού του φαινομένου υπάρχουν διαφορικά που διαθέτουν μηχανισμούς που περιορίζουν τις διαφορές ταχύτητας μεταξύ των δύο αξόνων εξόδου του διαφορικού. Σ 'αυτά έχει δοθεί η ονομασία «μπλοκέ». Έχουν τη δυνατότητα, ανάλογα με το βαθμό περιορισμού της ολίσθησης που μπορούν να επιτύχουν, να μεταφέρουν μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στον τροχό με την μεγαλύτερη πρόσφυση.

                          Τώρα sakiss ρωτώντας τι είναι το διαφορικό και λέγωντας να μην απαντήσει κανένας άλλος, τι θέλεις να πεις? Κουιζ μου βάζεις? Ή μήπως θέλεις να μας τα πεις καλύτερα.
                          Κοίτα, δεν το παίζω γνώστης, απλά ενημερώνω όσους θέλουν να μάθουν. Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι υπάρχει λάθος απλά διόρθωσέ το και άσε τα σχόλια του τύπου ''μην απαντήσει κανένας άλλος''. Στο κάτω-κάτω απάντα εσύ καλύτερα. ΑΥΤΑ.

                          A και αν δεν ικανοποιήσαι με τις απαντήσεις μου, άνοιξε καμμιά εγκυκλοπαίδεια ή κανά βιβλίο (άλλωστε έχεις πολλά για την alfa) ή σήκωσε το αμάξι σου να το δεις. Αν και πάλι δεν ικανοποιηθείς να σου δώσω δύο σπασμένα δικά μου (από BMW) να κάνεις πλήρη ανατομία!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Μπορείτε να πείτε και τίποτα για το θέμα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bimmer last edited by

                              Καλημερα
                              Εγω εχω ενα Ε46 2000 κ.ε. κουπε μοντελο 2000 στεπτρονικ το οποιο απο τον Απριλιο του 2003 εχω κανει 328 με το αντιστοιχο τροπετο εχω 120000 στο κοντερ και οι μονες ζημιες που ειχα μεχρι σημερα ηταν μια αντλια βενζινας και ενας ενισχυτης για τον εμπρος αριστερα προβολεα ξενον( και οι δυο πριν ενα μηνα.)
                              Κατα τα αλλα ειναι λουλουδι.
                              Bimmer

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Διάβασα το θέμα, αλλά δεν κατάφερα να βγάλω συμπέρασμα...
                                Τελικά ποιο είναι καλύτερο; Το Σιβίκ, ή η Κορόλλα;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakiss last edited by

                                  Ο χρήστης MICZ έγραψε:

                                  Το χ-drive πρωτοπαρουσιάστηκε στην BMW Χ3 ενώ στη συνέχεια τοποθετήθηκε και στα ανανεωμένα Χ5, αλλά και στην τετρακίνητη νέα σειρά 5.
                                  Τα παλιότερα Χ5 είχαν πλανητικό κεντρικό διαφορικό το οποίο έστελνε μόνιμα το 62% της ισχύος στον πίσω άξονα και το 38% στον μπροστινό, έτσι ώστε να διατηρείται το σπορ ταπεραμέντο όλων των BMW.
                                  Ο συμπλέκτης του χ-drive μεταβάλλει διαρκώς την κατανομή της ισχύος ανάμεσα στο εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Σε κανονικές συνθήκες η ισχύς κατανέμεται 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες, αλλά το αυτοκίνητο μπορεί να μετατραπεί ακόμα και σε 100% πισωκίνητο ανάλογα με την κρίση της ECU του συστήματος. Για παράδειγμα αυτό συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο υποστρέψει υπερβολικά ή κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος, όπου η τετρακίνηση δεν προσφέρει τίποτα.

                                  Σύμφωνα με την ίδια την BMW, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να ''προβλέψει'' το σπινάρισμα ενός τροχού και να ρυθμίσει την κατανομή ισχύος μεταξύ των αξόνων και μεταξύ των τροχών ανάλογα.
                                  Στη σειρά 5 το x-drive λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, με μοναδική διαφορά ότι για τη μετάδοση της ισχύος στον μπροστινό άξονα χρησιμοποιείται γρανάζωμα αντί για την αλυσίδα που χρησιμοποιούν τα χ3 και χ5.
                                  (Παρόμοιο σύστημα χ-drive στη πρώτη μορφή του μην ξεχνάμε ότι χρησιμοποίησε η Nissan στο Skyline καθώς και στο X-Trail και το ονόμαζε ATESSA E-TS Pro):

                                  Οι δυνατοτητες που αναφερεις ειναι αποκυηματα της φαντασιας σου.Καταρχας εχουμε συγκριση εγκεφαλου διαφορικου με συμπλεκτη και οχι διαφορικο με εγκεφαλο.Στο ηλεκτρονικο συστημα της Bmw η μεταδοση της κινησης γινεται στους πισω τροχους και οταν οι συνθηκες το επιβαλουν μεσω ενος ηλεκτρονικα πολυδισκου συμπλεκτη μεταδιδεται και μπροστα.

                                  Στην πραγματικότητα, ο πολύδισκος συμπλέκτης του Χ-drive δεν μπορεί να θεωρηθεί ακριβώς ''κεντρικό διαφορικό'' επειδή, αν και κατανέμει την ισχύ ανάμεσα στους δύο άξονες με συνεχώς μεταβαλλόμενο τρόπο όπως ένα ''κανονικό'' κεντρικό διαφορικό, δεν πληροί μια βασική προυπόθεση προκειμένου να θεωρηθεί διαφορικό.
                                  Η προυπόθεση αυτή είναι ότι, αν ακινητοποιήσουμε την είσοδο της ισχύος στο διαφορικό και περιστρέψουμε τη μια έξοδο, η άλλη πρέπει να περιστραφεί με αντίθετη φορά. Ο πολύδισκος συμπλέκτης δεν το κάνει αυτό και επομένως δεν μπορεί να θεωρηθεί ''διαφορικό'', τουλάχιστον με την αυστηρή έννοια του όρου, χωρις αυτό να σημαίνει ότι δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά.):

                                  Πιο απλα......

                                  Ερχεται η προοδος της τεχνολογιας και προσπαθει εν μερει καταφερνωντας το,να χρησιμοποιησει τον συμπλεκτη οχι για την κλασσικη του χρηση(απομονωνει η επιτρεπει την μεταφορα ισχυος απο τον κινητηρα στο κιβωτιο) αλλα για καθε που αρχικα ηταν αποκλειστικη υποθεση ενος (ενδιαμεσου) κιβωτιου και αργοτερα ενος διαφορικου δηλαδη για την μεταδοση της κινησης εκτος του αξονα των κινητηριων τροχων και στο δευτερο επιτυγχανοντας ουσιαστικα τετρακινηση αλλα δια πλαγιας οδου.

                                  Στην κλασσικη χρηση του συμπλεκτη,χρειαζεται καποιος να το ενεργοποιησει και αυτος ειναι ο οδηγος μεσω του πατηματος του πενταλ.Οταν ομως ο συμπλεκτης χρησιμοποιειται για τετρακινηση τοτε τι συμβαινει?Αυτο λοιπον που παιζει τον ρολο της ενεργοποιησης ειναι η ολισθηση η καλυτερα η απωλεια της προσφυσης των κινητηριων τροχων.Αρχικα με πιο αρχεγονο τροπο,αργοτερα οσο προχωρουσε η ηλεκτρονικη με πιο συνθετο τροπο και με την αξιολογιση των στοιχειων απο τους σενσορες προσπαθουν να τελοιοποιησουν την λειτουργια του συστηματος.Ποιος ομως θα αξιολογησεις τις πληροφοριες απο τους αισθητηρες και θα συντονισει την λειτουργια του συμπλεκτη?....εγκεφαλος.

                                  Οι λογοι που χρησιμοποιουν αυτα τα συστηματα ειναι...το μικροτερο βαρος,ογκος,ο μικροτερος αριθμος των κινουμενων μερων αρα μικροτερες αναγκες συντηρησης και λιγοτερες τριβες αρα λιγοτερες απωλειες ισχυος αρα οικονομια.Υπαρχουν ομως και μειονεκτηματα για ενα συστημα το οποιο χρησιμοποιουν προσομοιαζοντας την χρηση του για συνθηκες και λογους στους οποιους εχει original πεδιο δρασης το διαφορικο.Αναμφισβητητα λοιπον υπαρχει χρονικη υστερηση στην εμπλοκη του δευτερου(μπροστινου) συνηθως αξονα.Εχουν καταφερει την υστερηση αυτη να την περιορισουν και προσπαθουν(ματαια κατ εμε) να την εξαφανισουν.Επισης το κλασσικο διαφορικο μπορει να διαχειρειστει ιπποδυναμεις που ο συμπλεκτης δεν μπορει.Πιθανοτατα να εχεις διαβασει κατ'επαναληψη για Handlex που καταστραφηκαν μετα απο ουσιαστικη αυξηση της δυναμης γι'αυτο και η audi στις ισχυρες εκδοσεις χρησιμοποιει torsen 2ης γενιας.

                                  Αρα προκυτε για δυο διαφορετικα συστηματα που οι κατασκευαστες προσπαθουν μεσω των δυνατοτητων του συμπλεκτη να τον χρησιμοποιησουν σαν ενα υποκαταστατο του διαφορικου.Επισης ως υποστηρικτης του ''απολυτο μηχανιμα οδηγησης'' θα επρεπε να ειχες μια απεχθεια προς καθετι το ηλεκτρονικο.Η αισθηση που σου δινει ενα κλασσικο δισκατο μπλοκε η ακομα καλυτερα ενα torsen ειναι κορυφαια.Το torsen εχει πληρη αμεσοτητα και συνεχη λειτουργια.Δεν υπαρχει καθυστερηση στην εμπλοκη του απλα τιθασευει την δυναμη και την περναει στον δρομο χωρις πολλα πολλα.

                                  Για να μην μακρυγορώ να αναφέρω εδώ τον βασιλιά της τετρακίνησης την Porsche 959.To 1986 που παρουσιάστηκε χρησιμοποιούσε ένα σύστημα τετρακίνησης χωρίς κεντρικό διαφορικό, με πολύδισκο συμπλέκτη τριβής, ο οποίος ονομαζόταν PSK (Porsche Steuer Kupplung).
                                  To σύστημα αυτό έχει μείνει στην ιστορία ως το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που τοποθετήθηκε ποτέ σε αυτοκίνητο. Ο πολύδισκος συμπλέκτης αποτελούνταν από 6 ζεύγη δίσκων τριβής, καθένα από τα οποία μπορούσε να κλειδώσει ανεξάρτητα μέσω υδραυλικού επενεργητή.
                                  Όταν και τα 6 ζεύγη ήταν κλειδωμένα, η ισχύς κατανεμόταν 50:50. Επιπλέον για να ελαχιστοποιηθεί η υστέρηση απόκρισης του συστήματος οι μπροστινοί τροχοί ήταν κατά 1% μικρότεροι από τους πίσω.
                                  Με αυτόν τον τρόπο ο άξονας από το πίσω διαφορικό και ο άξονας από τον μπροστινό περιστρέφονταν με διαφορετικές γωνιακές ταχύτητες και έτσι η μεταφορά ισχύος (με το κλείδωμά του ή των συμπλεκτών) ήταν ακαριαία.
                                  Έτσι γινόταν μέγιστη εκμετάλευση της πρόσφυσης των ελαστικών, αφού η κατανομή βάρους στους δύο άξονες ήταν 60%-40%(όπως ήταν σε κανονικές συνθήκες).Σε συνθήκες μέγιστης επιτάχυνσης (όπου η κατανομή βάρους στον πίσω άξονα μεγάλωνε), η ισχύς πήγαινε κατά 80% στους πίσω τροχούς και κατά 20% εμπρός, ενώ στο βρεγμένο, το PSK ήταν τελείως κλειδωμένοκαι η κατανομή ήταν στο 50:50

                                  Τελικά γιατί το σύστημα αυτό ήταν τόσο ξεχωριστό? Επειδή μπορούσε να αλλάζει την κατανομή της ισχύος μεταξύ των πίσω και των μπροστινών τροχών πριν υπάρξει ολίσθηση!!(αξιολογώντας φυσικά μέσω αισθητήρων τις διάφορες παραμέτρους).
                                  Το σύστημα αυτό θεωρείται πρωτοποριακό και αξεπέραστο ακόμα και στις μέρες μας (τότε βέβαια θεωρούνταν από άλλο πλανήτη). Ήταν όμως εξαιρετικά βαρύ και ακριβό και δεν τοποθετήθηκε σε άλλο μοντέλο της Porsche.

                                  Δεν με πειθουν τα επιχειρηματα σου διοτι οπως ειπες λαθος για την bmw μπορεις να το κανεις για την porche.Eαν ηταν τοσο κορυφαιο συστημα οπως το παρουσιαζεις γιατι δεν το χρησιμοποιει η ιδια porche για να αποσβεση μια τοσο δαπανηρη τεχνογνωσια?Σου θυμιζω οτι το torsen πρωτοεφαρμοστηκε στην Lancia και σημερα το χρησιμοποιουν απαντες......ιταλοι-γερμανοι-ιαπωνες.Αυτο εμενα μου λεει οτι οταν κατι ειναι επιτυχημενο και αξιζει βρισκει καθολικο πεδιο εφαρμογης.Απο το 1986 εως σημερα εχουν περασει 19 χρονια,η ηλεκτρονικη εχει κανει καλπασμο και επελαση,η τεχνολογια των υλικων εχει κανει αλματα κατασκευαζοντας παναλαφρα και με τρομερη αντοχη κραματα.Με βαση λοιπον αυτα πως μπορεις να με πεισεις οτι οι λογοι τους οποιους επικαλεισαι για την μη εμπορικη εκμεταλευση-επικρατηση του συγκεκριμενου συστηματος ειναι πραγματικοι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                                    Οι λογοι που χρησιμοποιουν αυτα τα συστηματα ειναι...το μικροτερο βαρος,ογκος,ο μικροτερος αριθμος των κινουμενων μερων αρα μικροτερες αναγκες συντηρησης και λιγοτερες τριβες αρα λιγοτερες απωλειες ισχυος αρα οικονομια.Υπαρχουν ομως και μειονεκτηματα για ενα συστημα το οποιο χρησιμοποιουν προσομοιαζοντας την χρηση του για συνθηκες και λογους στους οποιους εχει original πεδιο δρασης το διαφορικο.Αναμφισβητητα λοιπον υπαρχει χρονικη υστερηση στην εμπλοκη του δευτερου(μπροστινου) συνηθως αξονα.Εχουν καταφερει την υστερηση αυτη να την περιορισουν και προσπαθουν(ματαια κατ εμε) να την εξαφανισουν.Επισης το κλασσικο διαφορικο μπορει να διαχειρειστει ιπποδυναμεις που ο συμπλεκτης δεν μπορει.Πιθανοτατα να εχεις διαβασει κατ'επαναληψη για **Handlex **που καταστραφηκαν μετα απο ουσιαστικη αυξηση της δυναμης γι'αυτο και η audi στις ισχυρες εκδοσεις χρησιμοποιει torsen 2ης γενιας.

                                    Θα σταματήσεις να (αντί)γράφεις ανακρίβειες;;;;

                                    Στις ισχυρές πχ A3 3.2 250 χρησιμοποιεί HALDEX ή Torsen;

                                    Στιην 'αδύναμη' του Α4 QTFSI 200 χρησιμοποιεί HALDEX ή Torsen;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                                      Πιθανοτατα να εχεις διαβασει κατ'επαναληψη για Handlex που καταστραφηκαν μετα απο ουσιαστικη αυξηση της δυναμης γι'αυτο και η audi στις ισχυρες εκδοσεις χρησιμοποιει torsen 2ης γενιας.

                                      Kαταρχήν, Haldex.

                                      Kατά δεύτερον, ποιές εννοείς 'ισχυρότερες εκδόσεις' ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        micz last edited by

                                        Λοιπόν sakiss επειδή είμαστε και πολύ off-topic, θα πω αυτό και δεν ξανααναφέρομαι στο θέμα και όποιος καταλάβει ας τα αξιολογήσει όπως νομίζει.
                                        Πρώτα απ'όλα όσον αφορά την BMW δεν κατάλαβες καλά και ξαναδιάβασε τα ''αποκυήματα της φαντασίας μου (λέω για 62% πίσω και 38% εμπρός μέσω πλανητικού κεντρικού διαφορικού). Τώρα αν εσύ θεωρείς το Torcen ''θεό'' της τετρακίνησης δικαιωμά σου. Για πια σύγκριση μεταξύ ''εγκεφάλων'', διαφορικών και συμπλεκτών μιλάς μόνο εσύ πιστεύω τα καταλαβαίνεις!

                                        Τέλος όσον αφορά το σύστημα της Porche εξηγώ καλύτερα (όσον αφορά την αξιολόγηση των παραμέτρων μέσω αισθητήρων από τον εγκέφαλο, καθώς και για την κατανομή της ισχύος ανάμεσα στους δύο άξονες πριν υπάρξει ολίσθηση).
                                        Το PSK λοιπόν αξιολογούσε τα σήματα που έπαιρνε από αισθητήρες που μετρούσαν διάφορες παραμέτρους (όπως τη γωνία στροφής του τιμονιού, την επιτάχυνση και το άνοιγμα της πεταλούδας του γκαζιού) η ECU του συστήματος ''προέβλεπε'' την ολίσθηση των τροχών και έπραττε ανάλογα.
                                        Για παράδειγμα, κατά την απότομη επιτάχυνση από στάση η ECU έστελνε περισσότερη ισχύ στον πίσω άξονα (ο οποίος ''πατούσε'' καλύτερα από τον μπροστινό) πριν εκδηλωθεί σπινάρισμα των μπροστινών τροχών.
                                        Επιπλέον η ECU μπορούσε να μπλοκάρει κατά βούληση το πίσω διαφορικό όταν έκρινε ότι ένας από τους πίσω τροχούς επρόκειτο να μπλοκάρει ή να σπινάρει.
                                        Ακόμα και οι σημερινές τετρακίνητες Carrera4 και Turbo, έχουν ένα πολύ απλούστερο σύστημα με συνεκτικό συμπλέκτη το οποίο δεν ''προλαμβάνει'' αλλά ''θεραπεύει'' την ολίσθηση.
                                        Και ΞΑΝΑΛΕΩ (και όποιος θέλει ας το πιστέψει-δεν προσπαθώ να πείσω κανένα) ότι η Porche 959 ήταν και είναι ένα τεχνολογικό θαύμα και διέθετε το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης όλων των εποχών, ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα.
                                        Τώρα να μην αναφέρω και γίνω πάλι ''κακός'' ότι την εποχή που η Γερμανοί έφτιαχναν τέτοιο αμάξι οι Ιταλοί...
                                        Δεν έχω σχέση με Γερμανούς, Έλληνας είμαι αλλά ο φανατισμός, κακώς βέβαια το ξέρω, με φανατίζει και μένα ανάλογα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Τώρα το είδα!!!

                                          Μάλιστα.
                                          Προς τα παιδιά που τους αρέσουν οι BMW:
                                          Μια χαρά επιλογή κάνατε (κι εγω BMW έχω και είμαι γραμμένος και στο Φόρουμ σας).Αλλά όπως ζητάτε να σέβονται τους κανόνες του δικού σας Φόρουμ πρέπει να μάθετε να σέβεστε τους κανόνες των υπολοίπων!
                                          Το να προσβάλετε ή να κάνετε προσβλητικούς υπαινιγμούς δεν τιμάει πρώτα εσας!

                                          Οσο για τις BMW....ξεκαβαλήστε...ότι πρόβλημα μπορεί να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο το έχουν κι αυτές!Και όσο για ταχύτητες και κόντρες...κάνουμε Track Day συχνά! Ελατε να μετρήσουμε χρόνους!!!Ο καθένας με το δικό του!

                                          Εκει μπορούμε να ξεχωρίσουμε και την ήρα από το στάρι!

                                          Ηρεμα λοιπόν!Ψύχραιμα!Με σεβασμό στους άλλους!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            micz last edited by

                                            Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                            Τώρα το είδα!!!

                                            Μάλιστα.
                                            Προς τα παιδιά που τους αρέσουν οι BMW:
                                            Μια χαρά επιλογή κάνατε (κι εγω BMW έχω και είμαι γραμμένος και στο Φόρουμ σας).Αλλά όπως ζητάτε να σέβονται τους κανόνες του δικού σας Φόρουμ πρέπει να μάθετε να σέβεστε τους κανόνες των υπολοίπων!
                                            Το να προσβάλετε ή να κάνετε προσβλητικούς υπαινιγμούς δεν τιμάει πρώτα εσας!

                                            Οσο για τις BMW....ξεκαβαλήστε...ότι πρόβλημα μπορεί να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο το έχουν κι αυτές!Και όσο για ταχύτητες και κόντρες...κάνουμε Track Day συχνά! Ελατε να μετρήσουμε χρόνους!!!Ο καθένας με το δικό του!

                                            Εκει μπορούμε να ξεχωρίσουμε και την ήρα από το στάρι!

                                            Ηρεμα λοιπόν!Ψύχραιμα!Με σεβασμό στους άλλους!!!

                                            Kouk θα είσουν πιο πειστικός αν μαζί με τα ''παιδιά'' της BMW έκανες και (μια μικρή έστω) αναφορά και στα ''παιδιά'' της Alfa που από ότι έχω δει εγώ τουλάχιστον κάθε αναφορά τους σε γερμανικό αμάξι (και δη Golf ή BMW σειρά 3) γράφουν ότι μπορείς να φανταστείς! Από ''καλά κρασιά'' μέχρι και υπογραφή Βόλφσμπουρκ είσαι και φαίνεσαι!!!!!!!!!
                                            Μην κάτσω και απαριθμήσω τα post που έχουν καταντήσει το λιγότερο αηδία λόγω των παρεμβολών τους γιατί η σύγκριση θα είναι πολύ άνιση υπέρ τους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 14 / 49
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr