-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εγώ έχω την αίσθηση ότι έπεσε κάποιο 'σύρμα' κάπου και πλάκωσαν μαζεμένοι τις τελευταίες μέρες όλοι οι οπαδοί (η επιλογή της λέξης δεν είναι τυχαία) της BMW.Εγω γιατι εχω την εντυπωση οτι ειχατε κανει ολοι ντου στους 2-3 bmwδακηδες απο πριν, ενω ειστε 10-15, και τωρα χανετε τη γη κατω απο τα ποδια σας και προσπαθειτε να αλλαξετε θεμα; ΕΕΕΕεεεεεεεεε;
-
Ο χρήστης tasosbmwe30 έγραψε:
Σας παρακαλώ να σταματήσουν οι ειρωνείες και οι αντιπαραθέσεις.
Γυρίστε στο θέμα
[moderator]BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BWM BMW BMW BMW
AYTO EINAI TO ΘΕΜΑ ΜΑΣ!!!!!
ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Σας παρακαλώ να σταματήσουν οι ειρωνείες και οι αντιπαραθέσεις.
Γυρίστε στο θέμα
[moderator]BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BWM BMW BMW BMW
AYTO EINAI TO ΘΕΜΑ ΜΑΣ!!!!!
ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ
εεεε τι να πει κι αλλος ο κακομοιρης με το citroen!!!!????σε 1-1,5 χρονο που θα 'φοραει' κινητηρες bmw(1600 τουρμπατους) η citroen....για να δουμε θα λεει τα ιδια....ή θα κανει 10 σταυρους την ημερα που γλιτωσε απο τα προβληματα........αλλα ξεχασα.....θα πουλησει το citroen και θα παρει alfa romeo να γλιτωσει.....!!!!!
-
Ο χρήστης tasosbmwe30 έγραψε:
Σας παρακαλώ να σταματήσουν οι ειρωνείες και οι αντιπαραθέσεις.
Γυρίστε στο θέμα
[moderator]BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BWM BMW BMW BMW
AYTO EINAI TO ΘΕΜΑ ΜΑΣ!!!!!
ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ
εεεε τι να πει κι αλλος ο κακομοιρης με το citroen!!!!????σε 1-1,5 χρονο που θα 'φοραει' κινητηρες bmw(1600 τουρμπατους) η citroen....για να δουμε θα λεει τα ιδια....ή θα κανει 10 σταυρους την ημερα που γλιτωσε απο τα προβληματα........αλλα ξεχασα.....θα πουλησει το citroen και θα παρει alfa romeo να γλιτωσει.....!!!!!
Πιστεύω να σου αρέσει πολύ όταν σε πατάνε από πάνω τα AXακια και τα Saxakia ε;;;
-
Και που ξερεις τι αυτοκινητο εχει;
-
Ο χρήστης manosm3 έγραψε:
Και που ξερεις τι αυτοκινητο εχει;Γιατι αυτος ξερει τι έχω εγω?
-
Ο χρήστης tasosbmwe30 έγραψε:
εεεε τι να πει κι αλλος ο κακομοιρης με το citroen!!!!????σε 1-1,5 χρονο που θα 'φοραει' κινητηρες bmw(1600 τουρμπατους) η citroen....για να δουμε θα λεει τα ιδια....ή θα κανει 10 σταυρους την ημερα που γλιτωσε απο τα προβληματα........αλλα ξεχασα.....θα πουλησει το citroen και θα παρει alfa romeo να γλιτωσει.....!!!!!
Δεν είναι κακό να ....δείχνεις πόσο άσχετος είσαι με τα αυτοκίνητα, να είσαι αγενής, να προσβάλεις πίσω από μια οθόνη (αφού ξέρεις καλά ότι face to face θα είχες φάει την οθόνη κολλάρο), να ειρωνέυεσαι, να μειώνεις, να χαλάς ένα forum ...
το κακό είναι να επιμένεις σε όλα τα παραπάνω!
-
Ο χρήστης bmw_m3_csl έγραψε:
Êáé Üí êÜðïéïé áðü åóÜò åßóôå êáé ðéï èåñìüáéìïé ïäçãïß êáé ïðáäïß ôçò ¶ëöá, åßìáé åäþ, êïíôÜ åßíáé êáé ç ðßóôá, ôá ÷ñïíüìåôñá ðåñéìÝíïõí... ÐÜìå íá óáò äéáóýñïõìå êáé åðßóçìá.
Ñå öéëå íá óå ñùôçóù êáôé?Åìåíá ðïõ äåí ìå åíäéáöåñïõí ïé ÷ñïíïìåôñçóåéò ãéá äéáöïñïõò ÷,ø ëïãïõò(åíáò åê ôùí ïðïéùí åéíáé ïôé äåí ì'áñåóåé íá êëåâù åêêëçóéåò ìå ôá Pilot Sport Cup),ìðïñù íá åñèù êáé íá ÷áéñåôù ôá áõôïêéíçôá áðôï ðáñáèõñï ôïõ ïäçãïõ Þ ôïõ óõíïäçãïõ,áíáëïãùò ôç óôñïöç?Áí ðáñïëá áõôá ç ÷ñïíïìåôñçóç åéíáé õðï÷ñåùôéêç,ìðïñù íá êáíù ÷ñïíïìåôñçìåíïõò ãõñïõò ìå drift?
÷å÷åÁãáðçôÝ ößëå. ÕðÜñ÷ïõí êáé Üëëá êáëýôåñá ëÜóôé÷á áðü ôá äéêÜ óïõ. Åãþ Ý÷ù ADVAN A048 (ãüììá MH) êáé ôá Pilot Sport Cup åßíáé ðáéäéêÜ ìðñïóôÜ óôá äéêÜ ìïõ. Ãé'áõôü...
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
εεεε τι να πει κι αλλος ο κακομοιρης με το citroen!!!!????σε 1-1,5 χρονο που θα 'φοραει' κινητηρες bmw(1600 τουρμπατους) η citroen....για να δουμε θα λεει τα ιδια....ή θα κανει 10 σταυρους την ημερα που γλιτωσε απο τα προβληματα........αλλα ξεχασα.....θα πουλησει το citroen και θα παρει alfa romeo να γλιτωσει.....!!!!!
Δεν είναι κακό να ....δείχνεις πόσο άσχετος είσαι με τα αυτοκίνητα, να είσαι αγενής, να προσβάλεις πίσω από μια οθόνη (αφού ξέρεις καλά ότι face to face θα είχες φάει την οθόνη κολλάρο), να ειρωνέυεσαι, να μειώνεις, να χαλάς ένα forum ...
το κακό είναι να επιμένεις σε όλα τα παραπάνω!
φιλε μου δεν εκανα τιποτα απο τα παραπανω.....μαλλον τον εαυτο σου περιγρρφεις.....αλλα ουτως ή αλλως δεν χρειαζεται γιατι αν διαβασεις αυτα που εγραψες θα καταλαβεις αμεσως ποιος ειναι αγενης!!!οσο για το ασχετος με τα αυοκινητα.......μαλλον εσυ εισαι αυτος!!!αμφιβαλω αν εχεις βγαλει ακομα διπλωμα....γιατι ετσι μονο ενας 16χρονος γραφει....!!!!
-
.....
-
....
-
*Ο χρήστης *MICZ ** έγραψε:
Και λίγα λόγια για το σύστημα τετρακίνησης των καινούργιων BMW μιας και κάπιοι από εδώ πάλι απαξιωτικά μίλησαν (ότι και καλά υπάρχει απλά για μερικές χώρες). Ορίστε λοιπόν διαβάστε τι τεχνολογία κρύβει:Το χ-drive πρωτοπαρουσιάστηκε στην BMW Χ3 ενώ στη συνέχεια τοποθετήθηκε και στα ανανεωμένα Χ5, αλλά και στην τετρακίνητη νέα σειρά 5.
Τα παλιότερα Χ5 είχαν πλανητικό κεντρικό διαφορικό το οποίο έστελνε μόνιμα το 62% της ισχύος στον πίσω άξονα και το 38% στον μπροστινό, έτσι ώστε να διατηρείται το σπορ ταπεραμέντο όλων των BMW.
Ο συμπλέκτης του χ-drive μεταβάλλει διαρκώς την κατανομή της ισχύος ανάμεσα στο εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Σε κανονικές συνθήκες η ισχύς κατανέμεται 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες, αλλά το αυτοκίνητο μπορεί να μετατραπεί ακόμα και σε 100% πισωκίνητο ανάλογα με την κρίση της ECU του συστήματος. Για παράδειγμα αυτό συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο υποστρέψει υπερβολικά ή κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος, όπου η τετρακίνηση δεν προσφέρει τίποτα.Σύμφωνα με την ίδια την BMW, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να ''προβλέψει'' το σπινάρισμα ενός τροχού και να ρυθμίσει την κατανομή ισχύος μεταξύ των αξόνων και μεταξύ των τροχών ανάλογα.
Στη σειρά 5 το x-drive λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, με μοναδική διαφορά ότι για τη μετάδοση της ισχύος στον μπροστινό άξονα χρησιμοποιείται γρανάζωμα αντί για την αλυσίδα που χρησιμοποιούν τα χ3 και χ5.
(Παρόμοιο σύστημα χ-drive στη πρώτη μορφή του μην ξεχνάμε ότι χρησιμοποίησε η Nissan στο Skyline καθώς και στο X-Trail και το ονόμαζε ATESSA E-TS Pro)Στην πραγματικότητα, ο πολύδισκος συμπλέκτης του Χ-drive δεν μπορεί να θεωρηθεί ακριβώς ''κεντρικό διαφορικό'' επειδή, αν και κατανέμει την ισχύ ανάμεσα στους δύο άξονες με συνεχώς μεταβαλλόμενο τρόπο όπως ένα ''κανονικό'' κεντρικό διαφορικό, δεν πληροί μια βασική προυπόθεση προκειμένου να θεωρηθεί διαφορικό.
Η προυπόθεση αυτή είναι ότι, αν ακινητοποιήσουμε την είσοδο της ισχύος στο διαφορικό και περιστρέψουμε τη μια έξοδο, η άλλη πρέπει να περιστραφεί με αντίθετη φορά. Ο πολύδισκος συμπλέκτης δεν το κάνει αυτό και επομένως δεν μπορεί να θεωρηθεί ''διαφορικό'', τουλάχιστον με την αυστηρή έννοια του όρου, χωρις αυτό να σημαίνει ότι δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά.
Για να μην μακρυγορώ να αναφέρω εδώ τον βασιλιά της τετρακίνησης την Porsche 959.To 1986 που παρουσιάστηκε χρησιμοποιούσε ένα σύστημα τετρακίνησης χωρίς κεντρικό διαφορικό, με πολύδισκο συμπλέκτη τριβής, ο οποίος ονομαζόταν PSK (Porsche Steuer Kupplung).
To σύστημα αυτό έχει μείνει στην ιστορία ως το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που τοποθετήθηκε ποτέ σε αυτοκίνητο. Ο πολύδισκος συμπλέκτης αποτελούνταν από 6 ζεύγη δίσκων τριβής, καθένα από τα οποία μπορούσε να κλειδώσει ανεξάρτητα μέσω υδραυλικού επενεργητή.
Όταν και τα 6 ζεύγη ήταν κλειδωμένα, η ισχύς κατανεμόταν 50:50. Επιπλέον για να ελαχιστοποιηθεί η υστέρηση απόκρισης του συστήματος οι μπροστινοί τροχοί ήταν κατά 1% μικρότεροι από τους πίσω.
Με αυτόν τον τρόπο ο άξονας από το πίσω διαφορικό και ο άξονας από τον μπροστινό περιστρέφονταν με διαφορετικές γωνιακές ταχύτητες και έτσι η μεταφορά ισχύος (με το κλείδωμά του ή των συμπλεκτών) ήταν ακαριαία.
Έτσι γινόταν μέγιστη εκμετάλευση της πρόσφυσης των ελαστικών, αφού η κατανομή βάρους στους δύο άξονες ήταν 60%-40%(όπως ήταν σε κανονικές συνθήκες).Σε συνθήκες μέγιστης επιτάχυνσης (όπου η κατανομή βάρους στον πίσω άξονα μεγάλωνε), η ισχύς πήγαινε κατά 80% στους πίσω τροχούς και κατά 20% εμπρός, ενώ στο βρεγμένο, το PSK ήταν τελείως κλειδωμένοκαι η κατανομή ήταν στο 50:50Τελικά γιατί το σύστημα αυτό ήταν τόσο ξεχωριστό? Επειδή μπορούσε να αλλάζει την κατανομή της ισχύος μεταξύ των πίσω και των μπροστινών τροχών πριν υπάρξει ολίσθηση!!(αξιολογώντας φυσικά μέσω αισθητήρων τις διάφορες παραμέτρους).
Το σύστημα αυτό θεωρείται πρωτοποριακό και αξεπέραστο ακόμα και στις μέρες μας (τότε βέβαια θεωρούνταν από άλλο πλανήτη). Ήταν όμως εξαιρετικά βαρύ και ακριβό και δεν τοποθετήθηκε σε άλλο μοντέλο της Porsche.
Τέλος θεωρώ πως αν λυθούν αυτά τα προβλήματα (κόστους -βάρους και με τη βοήθεια της τεχνολογίας) πιστεύω ότι αυτού του είδους μορφές ''ηλεκτρονικής'' τετρακίνησης μπορούν σύντομα να ξεπεράσουν
τις ''παραδοσιακές'' και πιο συμβατικές μορφές που συναντάμε σήμερα στα αυτοκίνητα-αναφορά του είδους (βλέπε Subaru και Mitsubishi).Συγνωμη για την ενοχληση αλλα το ξαναποσταρω για να μην χαθει-Τι σημαινει ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ?.....η ερωτηση ειναι προς τον MICZ και με ενδιαφερει μονο! η δικη του γνωμη!!Συγνωμη και παλι για την παρεμβαση.
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
[quote='tasosbmwe30!Πιστεύω να σου αρέσει πολύ όταν σε πατάνε από πάνω τα AXακια και τα Saxakia ε;;;[/quote]
δεν μου αρεσει οταν με πατανε.....αυτο ειναι αληθεια....αλλα τουλαχιστον δεν εχω γεματο το πορτ-μπαγκαζ οταν ειναι να κανω ενα ταξιδι με ενα 4λιτρο κουτακι λαδι,extra λουρακι,paraflu,ενα ζευγαρι καλωδια για την μπαταρια και 10ρακια κλειδια και......και......και..... και τα τηλ ολων των οδικων βοηθειων!!!!!
-
-
Ο χρήστης tasosbmwe30 έγραψε:
[quote='tasosbmwe30!
Πιστεύω να σου αρέσει πολύ όταν σε πατάνε από πάνω τα AXακια και τα Saxakia ε;;;
δεν μου αρεσει οταν με πατανε.....αυτο ειναι αληθεια....αλλα τουλαχιστον δεν εχω γεματο το πορτ-μπαγκαζ οταν ειναι να κανω ενα ταξιδι με ενα 4λιτρο κουτακι λαδι,extra λουρακι,paraflu,ενα ζευγαρι καλωδια για την μπαταρια και 10ρακια κλειδια και......και......και..... και τα τηλ ολων των οδικων βοηθειων!!!!![/quote]
Τα torx ξέχασες
-
Ο χρήστης tasosbmwe30 έγραψε:
[quote='tasosbmwe30!
Πιστεύω να σου αρέσει πολύ όταν σε πατάνε από πάνω τα AXακια και τα Saxakia ε;;;
δεν μου αρεσει οταν με πατανε.....αυτο ειναι αληθεια....αλλα τουλαχιστον δεν εχω γεματο το πορτ-μπαγκαζ οταν ειναι να κανω ενα ταξιδι με ενα 4λιτρο κουτακι λαδι,extra λουρακι,paraflu,ενα ζευγαρι καλωδια για την μπαταρια και 10ρακια κλειδια και......και......και..... και τα τηλ ολων των οδικων βοηθειων!!!!![/quote]
Συγνώμη φίλε μου, αλλά ποιο πολλές BMW έχω δει πάνω σε οδική βοήθεια παρά Citroen... Σορρυ κιόλας
-
χμμμμ μαλλον πλακωσανε 'κλωνοι' στο topic
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
[quote='tasosbmwe30!
Πιστεύω να σου αρέσει πολύ όταν σε πατάνε από πάνω τα AXακια και τα Saxakia ε;;;
δεν μου αρεσει οταν με πατανε.....αυτο ειναι αληθεια....αλλα τουλαχιστον δεν εχω γεματο το πορτ-μπαγκαζ οταν ειναι να κανω ενα ταξιδι με ενα 4λιτρο κουτακι λαδι,extra λουρακι,paraflu,ενα ζευγαρι καλωδια για την μπαταρια και 10ρακια κλειδια και......και......και..... και τα τηλ ολων των οδικων βοηθειων!!!!!
Τα torx ξέχασες [/quote]
ειδες!!!!!!!!!!εσυ τα ξερεις καλυτερα!!!!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Συγνώμη φίλε μου, αλλά ποιο πολλές BMW έχω δει πάνω σε οδική βοήθεια παρά Citroen... Σορρυ κιόλας[/b:1v188m3z]
δεν αμφιβαλω οτι μπορει να εχεις δει πολλα bmw πανω σε οδικη βοηθεια....αλλα παντως δεν ειναι σε καμια περιπτωση περισσοτερα απο οτι τα citroen!!!!!οταν λεω πως βγαζουν ζημιες τα citroen ή τα alfa romeo δεν εννοω σπασιματα μοτερ και τετοιες 'ακραιες' καταστασεις...αλλα 1002 αλλα μικροπραγματακια που σε αναγκαζουν να εισαι συνεχεια στην αντιπροσωπια!!!πχ citroen κλουβακι(αυτο της δουλειας μου) εκαψε τον εγκεφαλο.....20 μερες αφοτου το ειχα παρει 'ολοκαινουριο' και στην αντιπροσωπια αρνηθηκαν να το αλλαξουν στην εγγυηση(σημειωση οτι την ιδια ζημια την ειχαν παθει αλλα τουλαχιστον 12 αυτοκινητα ιδιο μοντελο με το δικο μου)!!!εεε μετα απο 3-4 αλλα τετοια περισταστικα(τρομπα βεζινης,αισθητηρας λ και τρομπα νερου....το εδωσα και πηγα για toyota!!!!
-
Φίλε μου εγώ τώρα σοβαρά... ζημιές μεγάλες δεν έχω πάθει, άλλα έχουν πάθει πολύ μεγαλύτερες.
Αλλά σαν παράδειγμα μπορώ να φέρω και τον 320Ci 01’ του γείτονα μου που ακριβός μια εβδομάδα μετά το πέρας της εγγύησης έκαψε την μονάδα του κλιματισμού, με αποτέλεσμα να πάει και να ρίξει 300+ χιλιάρικα μόνο και μόνο για να βγάζει κρύο αέρα...
Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3