Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 48
    • 49
    • 12 / 49
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    113
    980
    1619
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tasosbmwe30 last edited by

      BMW for ever!!!!!!!!!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tel last edited by

        Ο χρήστης sakiss έγραψε:

        Και λίγα λόγια για το σύστημα τετρακίνησης των καινούργιων BMW μιας και κάπιοι από εδώ πάλι απαξιωτικά μίλησαν (ότι και καλά υπάρχει απλά για μερικές χώρες). Ορίστε λοιπόν διαβάστε τι τεχνολογία κρύβει:

        Το χ-drive πρωτοπαρουσιάστηκε στην BMW Χ3 ενώ στη συνέχεια τοποθετήθηκε και στα ανανεωμένα Χ5, αλλά και στην τετρακίνητη νέα σειρά 5.
        Τα παλιότερα Χ5 είχαν πλανητικό κεντρικό διαφορικό το οποίο έστελνε μόνιμα το 62% της ισχύος στον πίσω άξονα και το 38% στον μπροστινό, έτσι ώστε να διατηρείται το σπορ ταπεραμέντο όλων των BMW.
        Ο συμπλέκτης του χ-drive μεταβάλλει διαρκώς την κατανομή της ισχύος ανάμεσα στο εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Σε κανονικές συνθήκες η ισχύς κατανέμεται 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες, αλλά το αυτοκίνητο μπορεί να μετατραπεί ακόμα και σε 100% πισωκίνητο ανάλογα με την κρίση της ECU του συστήματος. Για παράδειγμα αυτό συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο υποστρέψει υπερβολικά ή κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος, όπου η τετρακίνηση δεν προσφέρει τίποτα.

        Σύμφωνα με την ίδια την BMW, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να ''προβλέψει'' το σπινάρισμα ενός τροχού και να ρυθμίσει την κατανομή ισχύος μεταξύ των αξόνων και μεταξύ των τροχών ανάλογα.
        Στη σειρά 5 το x-drive λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, με μοναδική διαφορά ότι για τη μετάδοση της ισχύος στον μπροστινό άξονα χρησιμοποιείται γρανάζωμα αντί για την αλυσίδα που χρησιμοποιούν τα χ3 και χ5.
        (Παρόμοιο σύστημα χ-drive στη πρώτη μορφή του μην ξεχνάμε ότι χρησιμοποίησε η Nissan στο Skyline καθώς και στο X-Trail και το ονόμαζε ATESSA E-TS Pro)

        Στην πραγματικότητα, ο πολύδισκος συμπλέκτης του Χ-drive δεν μπορεί να θεωρηθεί ακριβώς ''κεντρικό διαφορικό'' επειδή, αν και κατανέμει την ισχύ ανάμεσα στους δύο άξονες με συνεχώς μεταβαλλόμενο τρόπο όπως ένα ''κανονικό'' κεντρικό διαφορικό, δεν πληροί μια βασική προυπόθεση προκειμένου να θεωρηθεί διαφορικό.
        Η προυπόθεση αυτή είναι ότι, αν ακινητοποιήσουμε την είσοδο της ισχύος στο διαφορικό και περιστρέψουμε τη μια έξοδο, η άλλη πρέπει να περιστραφεί με αντίθετη φορά. Ο πολύδισκος συμπλέκτης δεν το κάνει αυτό και επομένως δεν μπορεί να θεωρηθεί ''διαφορικό'', τουλάχιστον με την αυστηρή έννοια του όρου, χωρις αυτό να σημαίνει ότι δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά.
        Για να μην μακρυγορώ να αναφέρω εδώ τον βασιλιά της τετρακίνησης την Porsche 959.To 1986 που παρουσιάστηκε χρησιμοποιούσε ένα σύστημα τετρακίνησης χωρίς κεντρικό διαφορικό, με πολύδισκο συμπλέκτη τριβής, ο οποίος ονομαζόταν PSK (Porsche Steuer Kupplung).
        To σύστημα αυτό έχει μείνει στην ιστορία ως το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που τοποθετήθηκε ποτέ σε αυτοκίνητο. Ο πολύδισκος συμπλέκτης αποτελούνταν από 6 ζεύγη δίσκων τριβής, καθένα από τα οποία μπορούσε να κλειδώσει ανεξάρτητα μέσω υδραυλικού επενεργητή.
        Όταν και τα 6 ζεύγη ήταν κλειδωμένα, η ισχύς κατανεμόταν 50:50. Επιπλέον για να ελαχιστοποιηθεί η υστέρηση απόκρισης του συστήματος οι μπροστινοί τροχοί ήταν κατά 1% μικρότεροι από τους πίσω.
        Με αυτόν τον τρόπο ο άξονας από το πίσω διαφορικό και ο άξονας από τον μπροστινό περιστρέφονταν με διαφορετικές γωνιακές ταχύτητες και έτσι η μεταφορά ισχύος (με το κλείδωμά του ή των συμπλεκτών) ήταν ακαριαία.
        Έτσι γινόταν μέγιστη εκμετάλευση της πρόσφυσης των ελαστικών, αφού η κατανομή βάρους στους δύο άξονες ήταν 60%-40%(όπως ήταν σε κανονικές συνθήκες).Σε συνθήκες μέγιστης επιτάχυνσης (όπου η κατανομή βάρους στον πίσω άξονα μεγάλωνε), η ισχύς πήγαινε κατά 80% στους πίσω τροχούς και κατά 20% εμπρός, ενώ στο βρεγμένο, το PSK ήταν τελείως κλειδωμένοκαι η κατανομή ήταν στο 50:50

        Τελικά γιατί το σύστημα αυτό ήταν τόσο ξεχωριστό? Επειδή μπορούσε να αλλάζει την κατανομή της ισχύος μεταξύ των πίσω και των μπροστινών τροχών πριν υπάρξει ολίσθηση!!(αξιολογώντας φυσικά μέσω αισθητήρων τις διάφορες παραμέτρους).
        Το σύστημα αυτό θεωρείται πρωτοποριακό και αξεπέραστο ακόμα και στις μέρες μας (τότε βέβαια θεωρούνταν από άλλο πλανήτη). Ήταν όμως εξαιρετικά βαρύ και ακριβό και δεν τοποθετήθηκε σε άλλο μοντέλο της Porsche.
        Τέλος θεωρώ πως αν λυθούν αυτά τα προβλήματα (κόστους -βάρους και με τη βοήθεια της τεχνολογίας) πιστεύω ότι αυτού του είδους μορφές ''ηλεκτρονικής'' τετρακίνησης μπορούν σύντομα να ξεπεράσουν
        τις ''παραδοσιακές'' και πιο συμβατικές μορφές που συναντάμε σήμερα στα αυτοκίνητα-αναφορά του είδους (βλέπε Subaru και Mitsubishi).

        Μια απλη ερωτηση....τι ειναι ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ?οχι handlex,οχι μπλοκε,οχι εγκεφαλοι,....Μην απαντησει καποιος αλλος!

        EΣΥ sakiss ΜΑΘΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.......ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tasosbmwe30 last edited by

          Ο χρήστης alfista έγραψε:
          Μπάχαλο κατάντησε το topic, και όχι μόνο από τα διπλά-τριπλά-τετραπλά posts αλλά και από τους ουρανοκατέβατους αλεξιπτωτιστές που έκαναν απόβαση και μας γέμισαν με τα μαργαρητάρια τους. Α! Και να μην το ξεχάσω, είναι όλοι τους και χεράδες.

          επειδη ειμαι ενας απο αυτους που εγραψαν πολλες φορες το ιδιο post θελω να σου οτι δεν φταιμε εμεις αλλα το site κατι ειχε παθει.....και δημιουργηθηκε το συγκεκριμενο προβλημα!!!

          ααα και κατι αλλο αν ξεραμε οτι η συζητηση ειναι 'κλειστη'.....δεν θα μπαιναμε στον κοπο να ποσταρουμε ρε φιλε.....θα λεγανε οτι η alfa ειναι καλυτερη και τελειωσε το θεμα!!!!κι αυτο το 'ειναι ολοι τους χεραδες'.....ειναι ασχημο ρε φιλε!!!!αλλα κι ετσι να ειναι.....τουλαχιστον δεν ειμαστε καθε μερα στον μαστορα............

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            syele last edited by

            Σας παρακαλώ να σταματήσουν οι ειρωνείες και οι αντιπαραθέσεις.
            Γυρίστε στο θέμα
            [moderator]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sakiss last edited by

              *Ο χρήστης *MICZ ** έγραψε:
              Και λίγα λόγια για το σύστημα τετρακίνησης των καινούργιων BMW μιας και κάπιοι από εδώ πάλι απαξιωτικά μίλησαν (ότι και καλά υπάρχει απλά για μερικές χώρες). Ορίστε λοιπόν διαβάστε τι τεχνολογία κρύβει:

              Το χ-drive πρωτοπαρουσιάστηκε στην BMW Χ3 ενώ στη συνέχεια τοποθετήθηκε και στα ανανεωμένα Χ5, αλλά και στην τετρακίνητη νέα σειρά 5.
              Τα παλιότερα Χ5 είχαν πλανητικό κεντρικό διαφορικό το οποίο έστελνε μόνιμα το 62% της ισχύος στον πίσω άξονα και το 38% στον μπροστινό, έτσι ώστε να διατηρείται το σπορ ταπεραμέντο όλων των BMW.
              Ο συμπλέκτης του χ-drive μεταβάλλει διαρκώς την κατανομή της ισχύος ανάμεσα στο εμπρός και πίσω άξονα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Σε κανονικές συνθήκες η ισχύς κατανέμεται 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες, αλλά το αυτοκίνητο μπορεί να μετατραπεί ακόμα και σε 100% πισωκίνητο ανάλογα με την κρίση της ECU του συστήματος. Για παράδειγμα αυτό συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο υποστρέψει υπερβολικά ή κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος, όπου η τετρακίνηση δεν προσφέρει τίποτα.

              Σύμφωνα με την ίδια την BMW, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να ''προβλέψει'' το σπινάρισμα ενός τροχού και να ρυθμίσει την κατανομή ισχύος μεταξύ των αξόνων και μεταξύ των τροχών ανάλογα.
              Στη σειρά 5 το x-drive λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο, με μοναδική διαφορά ότι για τη μετάδοση της ισχύος στον μπροστινό άξονα χρησιμοποιείται γρανάζωμα αντί για την αλυσίδα που χρησιμοποιούν τα χ3 και χ5.
              (Παρόμοιο σύστημα χ-drive στη πρώτη μορφή του μην ξεχνάμε ότι χρησιμοποίησε η Nissan στο Skyline καθώς και στο X-Trail και το ονόμαζε ATESSA E-TS Pro)

              Στην πραγματικότητα, ο πολύδισκος συμπλέκτης του Χ-drive δεν μπορεί να θεωρηθεί ακριβώς ''κεντρικό διαφορικό'' επειδή, αν και κατανέμει την ισχύ ανάμεσα στους δύο άξονες με συνεχώς μεταβαλλόμενο τρόπο όπως ένα ''κανονικό'' κεντρικό διαφορικό, δεν πληροί μια βασική προυπόθεση προκειμένου να θεωρηθεί διαφορικό.
              Η προυπόθεση αυτή είναι ότι, αν ακινητοποιήσουμε την είσοδο της ισχύος στο διαφορικό και περιστρέψουμε τη μια έξοδο, η άλλη πρέπει να περιστραφεί με αντίθετη φορά. Ο πολύδισκος συμπλέκτης δεν το κάνει αυτό και επομένως δεν μπορεί να θεωρηθεί ''διαφορικό'', τουλάχιστον με την αυστηρή έννοια του όρου, χωρις αυτό να σημαίνει ότι δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά.
              Για να μην μακρυγορώ να αναφέρω εδώ τον βασιλιά της τετρακίνησης την Porsche 959.To 1986 που παρουσιάστηκε χρησιμοποιούσε ένα σύστημα τετρακίνησης χωρίς κεντρικό διαφορικό, με πολύδισκο συμπλέκτη τριβής, ο οποίος ονομαζόταν PSK (Porsche Steuer Kupplung).
              To σύστημα αυτό έχει μείνει στην ιστορία ως το πιο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης που τοποθετήθηκε ποτέ σε αυτοκίνητο. Ο πολύδισκος συμπλέκτης αποτελούνταν από 6 ζεύγη δίσκων τριβής, καθένα από τα οποία μπορούσε να κλειδώσει ανεξάρτητα μέσω υδραυλικού επενεργητή.
              Όταν και τα 6 ζεύγη ήταν κλειδωμένα, η ισχύς κατανεμόταν 50:50. Επιπλέον για να ελαχιστοποιηθεί η υστέρηση απόκρισης του συστήματος οι μπροστινοί τροχοί ήταν κατά 1% μικρότεροι από τους πίσω.
              Με αυτόν τον τρόπο ο άξονας από το πίσω διαφορικό και ο άξονας από τον μπροστινό περιστρέφονταν με διαφορετικές γωνιακές ταχύτητες και έτσι η μεταφορά ισχύος (με το κλείδωμά του ή των συμπλεκτών) ήταν ακαριαία.
              Έτσι γινόταν μέγιστη εκμετάλευση της πρόσφυσης των ελαστικών, αφού η κατανομή βάρους στους δύο άξονες ήταν 60%-40%(όπως ήταν σε κανονικές συνθήκες).Σε συνθήκες μέγιστης επιτάχυνσης (όπου η κατανομή βάρους στον πίσω άξονα μεγάλωνε), η ισχύς πήγαινε κατά 80% στους πίσω τροχούς και κατά 20% εμπρός, ενώ στο βρεγμένο, το PSK ήταν τελείως κλειδωμένοκαι η κατανομή ήταν στο 50:50

              Τελικά γιατί το σύστημα αυτό ήταν τόσο ξεχωριστό? Επειδή μπορούσε να αλλάζει την κατανομή της ισχύος μεταξύ των πίσω και των μπροστινών τροχών πριν υπάρξει ολίσθηση!!(αξιολογώντας φυσικά μέσω αισθητήρων τις διάφορες παραμέτρους).
              Το σύστημα αυτό θεωρείται πρωτοποριακό και αξεπέραστο ακόμα και στις μέρες μας (τότε βέβαια θεωρούνταν από άλλο πλανήτη). Ήταν όμως εξαιρετικά βαρύ και ακριβό και δεν τοποθετήθηκε σε άλλο μοντέλο της Porsche.
              Τέλος θεωρώ πως αν λυθούν αυτά τα προβλήματα (κόστους -βάρους και με τη βοήθεια της τεχνολογίας) πιστεύω ότι αυτού του είδους μορφές ''ηλεκτρονικής'' τετρακίνησης μπορούν σύντομα να ξεπεράσουν
              τις ''παραδοσιακές'' και πιο συμβατικές μορφές που συναντάμε σήμερα στα αυτοκίνητα-αναφορά του είδους (βλέπε Subaru και Mitsubishi).

              Ειμαι ο μονος που παραμενω ακομα στο θεμα.Επαναλαμβανω την ερωτηση γιατι ειμαι αδαης.Τι σημαινει ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ?.....η ερωτηση ειναι προς συγκεκριμενο ατομο και θελω μονο την δικη του γνωμη για να καταλαβω καλυτερα το θεμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tasosbmwe30 last edited by

                Ο χρήστης syele έγραψε:
                Σας παρακαλώ να σταματήσουν οι ειρωνείες και οι αντιπαραθέσεις.
                Γυρίστε στο θέμα
                [moderator]

                BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BWM BMW BMW BMW

                AYTO EINAI TO ΘΕΜΑ ΜΑΣ!!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  syele last edited by

                  Ο χρήστης tasosbmwe30 έγραψε:

                  Σας παρακαλώ να σταματήσουν οι ειρωνείες και οι αντιπαραθέσεις.
                  Γυρίστε στο θέμα
                  [moderator]

                  BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BWM BMW BMW BMW

                  AYTO EINAI TO ΘΕΜΑ ΜΑΣ!!!!!

                  έχεις μετοχές;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης tasosbmwe30 έγραψε:

                    Σας παρακαλώ να σταματήσουν οι ειρωνείες και οι αντιπαραθέσεις.
                    Γυρίστε στο θέμα
                    [moderator]

                    BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BWM BMW BMW BMW

                    AYTO EINAI TO ΘΕΜΑ ΜΑΣ!!!!!

                    εδώ είσαι φίλε: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 858#294858
                    για όλα βρίσκουμε λύσεις εδώ! Καλή διασκέδαση!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manosm3 last edited by

                      Alfa romeo: beauty is not enough! Γι αυτο αγαπητοι μου φιλοι να ειστε σιγουροι! Παιζει ρολο και ο παραγοντας 'αξιοπιστια', 'επιδοσεις', 'ποιοτητα' κλπ κλπ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tasosbmwe30 last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                        Σας παρακαλώ να σταματήσουν οι ειρωνείες και οι αντιπαραθέσεις.
                        Γυρίστε στο θέμα
                        [moderator]

                        BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BWM BMW BMW BMW

                        AYTO EINAI TO ΘΕΜΑ ΜΑΣ!!!!!

                        εδώ είσαι φίλε: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 858#294858
                        για όλα βρίσκουμε λύσεις εδώ! Καλή διασκέδαση!

                        ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΦΙΛΕ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο νοών νοείτο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tel last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                            Σας παρακαλώ να σταματήσουν οι ειρωνείες και οι αντιπαραθέσεις.
                            Γυρίστε στο θέμα
                            [moderator]

                            BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BWM BMW BMW BMW

                            AYTO EINAI TO ΘΕΜΑ ΜΑΣ!!!!!

                            εδώ είσαι φίλε: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 858#294858
                            για όλα βρίσκουμε λύσεις εδώ! Καλή διασκέδαση!

                            Mαλλον εσυ την βρηκες την λυση πρωτος απο ολους!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              s-t-m last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                              Σας παρακαλώ να σταματήσουν οι ειρωνείες και οι αντιπαραθέσεις.
                              Γυρίστε στο θέμα
                              [moderator]

                              BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BWM BMW BMW BMW

                              AYTO EINAI TO ΘΕΜΑ ΜΑΣ!!!!!

                              εδώ είσαι φίλε: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 858#294858
                              για όλα βρίσκουμε λύσεις εδώ! Καλή διασκέδαση!

                              Οντος και για να φτασεις σε σημειο να την προτεινεις σε αλλους μαλλον την δοκιμασες πολλες φορες φιλε και σου αρεσε και πολυ....παντα τετοια μεγαλε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Παίδες, εδώ είναι 4ΤForum. Αν περιμένετε να σας βρίσω, να τσακωθούμε κλπ, είστε σε λάθος μέρος. Ευτυχώς για όλους εδώ μέσα, κάποια στιγμή θα βαρεθείτε και φύγετε, όπως όλοι όσοι προσπάθησαν να προκαλέσουν πρόβλημα στο παρελθόν. Να είστε καλά, keep trolling

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosm3 last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                  Οι τελευταίοι που μπορείτε να κατηγορήσετε άλλους για φανατισμό είστε οι 'οπαδοί' της Alfa Romeo.
                                  Σταθερά δεν αναγνωρίζετε κανένα μειονέκτημα (ή αν αναγνωρίσετε, πετάτε ένα 'σήμερα όλα τα αυτοκίνητα ίδια είναι' και τελειώσατε) και σταθερά θεοποιείτε τα πλεονεκτήματα!! Ο Τσουκαλάς ΠΟΛΥ πιο συζητήσιμος είναι.

                                  Πρόσεξε:
                                  άλλο οπαδός, άλλο φίλος. Ο φίλος της Άλφα Ρομέο, ο αληθινός αλφίστα, ξέρει και αναγνωρίζει πόσο καλή είναι μια καλή BMW (και όχι τίποτα 316/318...). Το ίδιο και ένας αγνός φίλος της BMW, αναγνωρίζει τα καλά ΆλφαΡομέο.

                                  οι οπαδοί και οι κάφροι, μακριά από μας...

                                  Αρα ειστε ολοι οπαδοι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tasosbmwe30 last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                    Ο νοών νοείτο

                                    εξηγησε μου ρε φιλε σε παρακαλω γιατι δεν εχω το μυαλο μου εδω αυτη την στιγμη.....ξερεις τι εγνοιες εχω???εχω παρει ενα alfa romeo και ειναι αυριο να το παω για service και επειδη δεν ξερω τι αλλα προβληματα μπορει να μου βγαλει κατα την διαρκεια του ελεγχου.....δεν ξερω ποσα λεφτα να βγαλω απο την τραπεζα για να παρω μαζι μου....!!!!ασε που απο ΑΤΜ δεν μπορεις να βγαλεις παραπανω απο 3000 ευρο....θα 'μεινω' και θα γινω ρεζιλι.......!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      s-t-m last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                      Παίδες, εδώ είναι 4ΤForum. Αν περιμένετε να σας βρίσω, να τσακωθούμε κλπ, είστε σε λάθος μέρος. Ευτυχώς για όλους εδώ μέσα, κάποια στιγμή θα βαρεθείτε και φύγετε, όπως όλοι όσοι προσπάθησαν να προκαλέσουν πρόβλημα στο παρελθόν. Να είστε καλά, keep trolling

                                      Μεγαλε δυσηχως το επιπεδο σου ειναι πολυ χαμηλο οπως και του μυαλου σου προφανως γιατι για να φτασεις σε σημειο να προσβαλεις τον αλλο ετσι οπως εκανες ακομα και εγω φιλε που ειμαι στα εκτος ξενερωσα αφανταστα με το ποιον σου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosm3 last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                        1. Τέλος, ο πραγματικός 'χεράς', ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ στη ζωή του δεν έχει ξεστομίσει τη φράση: 'Είμαι γρήγορος', 'Θα με ψάχνετε με τα κυάλια/Νικολούλη' κλπ

                                        Χαχαχα! Πραγματικα δεν εννοουσα αυτο! Εννοουσα οτι οι Αλφα ειναι πολυ πιο αργες απο τις βαυαρεζες και ετσι θα μας χασετε στην πιστα! Με μετρια χερια πραγματικα ναι, θα μας χασετε! Οχι οτι δεν μας χανετε και στο δρομο αλλα λεμε τωρα! Εκει χρειαζονται πραγματικα χερια!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tasosbmwe30 last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                          Παίδες, εδώ είναι 4ΤForum. Αν περιμένετε να σας βρίσω, να τσακωθούμε κλπ, είστε σε λάθος μέρος. Ευτυχώς για όλους εδώ μέσα, κάποια στιγμή θα βαρεθείτε και φύγετε, όπως όλοι όσοι προσπάθησαν να προκαλέσουν πρόβλημα στο παρελθόν. Να είστε καλά, keep trolling

                                          καπως 'ρατσιστικο' μου ακουγεται ρε φιλε αυτο......εγω δεν εβρισα κανεναν ...ουτε και προετρεψα καποιον να το κανει....ισως αν μας αφηνες να μπαιναμε στην 'δικη' σας παρεουλα και με γνωριζες καλυτερα.....αλλα περιμενεις μαλλον μεχρι να βαρεθω και να φυγω εεε!!!!!!??????

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosm3 last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                            Παίδες, εδώ είναι 4ΤForum. Αν περιμένετε να σας βρίσω, να τσακωθούμε κλπ, είστε σε λάθος μέρος. Ευτυχώς για όλους εδώ μέσα, κάποια στιγμή θα βαρεθείτε και φύγετε, όπως όλοι όσοι προσπάθησαν να προκαλέσουν πρόβλημα στο παρελθόν. Να είστε καλά, keep trolling

                                            Δε θα επρεπε να σε τιμαει αυτο γιατι εμμεσως πλην σαφως λες οτι εισαι βαρετος!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 12 / 49
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr