-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αν πας σε χειροποίητη θα φτιάξεις ανοξείδωτη να μη χαλάσει ποτέ όπως λες.Επειδή δεν το ανέφερα παραπάνω εννοούσα εσωτερικά οτι έχουν προβλημα. Ο εξατμισας μου είπε ότι δεν θα έχω πρόβλημα σαν κάτι άλλα που αργότερα χαλάει ο θόρυβος. Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο να τον εμπιστευτω.
-
Ο χρήστης nikos_audi_a3 έγραψε:
Αν πας σε χειροποίητη θα φτιάξεις ανοξείδωτη να μη χαλάσει ποτέ όπως λες.
Επειδή δεν το ανέφερα παραπάνω εννοούσα εσωτερικά οτι έχουν προβλημα. Ο εξατμισας μου είπε ότι δεν θα έχω πρόβλημα σαν κάτι άλλα που αργότερα χαλάει ο θόρυβος. Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο να τον εμπιστευτω.
Και τα εσωτερικά είναι ανοξείδωτα, δεν σκουριάζουν και δεν τρυπάνε, αν είναι σωστά φτιαγμένες και σωστά τα εσωτερικά κολλημένα ούτε θόρυβο κάνουν.
Όταν λέω σωστά φτιαγμένες, εννοώ οι σιγαστήρες να είναι σωστά σχεδιασμένοι και όχι να πνίγουν τον θόρυβο με πετροβάμβακα και ατσαλόμαλλο που μετά από 5000 χλμ καίγεται και χάνεται. -
επειδη ακριβως δεν ξερει κανεις αν ολα αυτα που λες ειναι φτιαγμενα σωστα και δη απο Ελληναρα ''εξατμισα''- νεα εκδοχη του Ηφαιστου, γι αυτο ειναι καλυτερο να επιλεξεις μια επωνυμη απ τα μεγαλα ευρωπαϊκα εργοστασια
-
Αν είσαι Αθήνα υπάρχουν μαγαζιά που λογικά φτιάχνουν εξατμίσεις και είναι επώνυμα όπως η exhaust center!
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
επειδη ακριβως δεν ξερει κανεις αν ολα αυτα που λες ειναι φτιαγμενα σωστα και δη απο Ελληναρα ''εξατμισα''- νεα εκδοχη του Ηφαιστου, γι αυτο ειναι καλυτερο να επιλεξεις μια επωνυμη απ τα μεγαλα ευρωπαϊκα εργοστασιαΌχι κανείς δεν ξέρει, και όχι ο Ήφαιστος και άλλα τέτοια χαριτωμένα, όπως εδώ υπάρχουν οι σοβαροί και οι σκιτζήδες, έτσι στο εξωτερικό υπάρχουν σκιτζήδες, δεν είναι όλα τους εξωτερικού χρυσά μήλα των εσπερίδων, ας μη τα βάζουμε όλα στο μίξερ και ας μην πετάμε λάσπη στον ανεμιστήρα, υπάρχουν πολλού που ξέρουν να φτιάχνουν σωστές εξατμίσεις, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ψάξει να τους βρεί.
Έτσι, ο ελληναράς - εξατμισάς - είναι η νέα εκδοσή του Ήφαιστου, όπως τα λρες, όλα τα λεφτά σε Αγγλία και Γερμανία, ακόμα και για ένα τετράκιλο λάδι στο e-bay και μετά λέμε γιατί κλείνουν τα μαγαζιά και γιατί δεν θα πάρουμε σύνταξη και γιατί η ανεργία είναι 2 μύρια.
Αν κάποιος είναι λογικός πρώτα θα εξαντλήσει τι μπορεί να βρεί εδώ και μετά θα στραφεί στα επώνυμα που λες, ο αδαής, ο τεμπέληςπου βαριέται να ψάξει και ο αδιάφορος θα βάλει την παραγγελία του στο εξωτερικό και στάχτη και μπούρμπερη τι γίνεται εδώ, άσχετα αν δίπλα του υπάρχει αυτό που ψάχνει, τούτες τις ώρες χρειάζεται λίγο σκέψη και λίγο διαφορετική αντιμετώπιση στα πράγματα από ότι πρίν λίγα χρόνια.
Αν δεν υπήρχαν αξιόλογοι εξατμισάδες δεν θα έκανα το δικηγόρο του διαβόλου, όμως σε πείσμα των πολλών υπάρχουν και εδώ καλοί εξατμισάδες, όπως υπάρχουν και τυποποιημένες ελληνικές ανοξείδωτες εξατμίσεις που είναι αν όχι ανώτερες, εφάμμιλες με τις πλέον επώνυμες.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αν κάποιος είναι λογικός πρώτα θα εξαντλήσει τι μπορεί να βρεί εδώ και μετά θα στραφεί στα επώνυμα που λες, ο αδαής, ο τεμπέληςπου βαριέται να ψάξει και ο αδιάφορος θα βάλει την παραγγελία του στο εξωτερικό και στάχτη και μπούρμπερη τι γίνεται εδώ, άσχετα αν δίπλα του υπάρχει αυτό που ψάχνει, τούτες τις ώρες χρειάζεται λίγο σκέψη και λίγο διαφορετική αντιμετώπιση στα πράγματα από ότι πρίν λίγα χρόνια.Αν δεν υπήρχαν αξιόλογοι εξατμισάδες δεν θα έκανα το δικηγόρο του διαβόλου, όμως σε πείσμα των πολλών υπάρχουν και εδώ καλοί εξατμισάδες, όπως υπάρχουν και τυποποιημένες ελληνικές ανοξείδωτες εξατμίσεις που είναι αν όχι ανώτερες, εφάμμιλες με τις πλέον επώνυμες.
Tα πες ολα. Επισης ολα τα ανταλακτικα και λιπαντικα ειναι ακριβοτερα στο ebay και απο το εξωτερικο γενικως(κυριως λογο μεταφορικων). Απλα κανείς δεν κανει ερευνα αγορας. Νοοτροπια ειναι αυτο, δεν αλλαζει.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
.... όπως υπάρχουν και τυποποιημένες ελληνικές ανοξείδωτες εξατμίσεις που είναι αν όχι ανώτερες, εφάμμιλες με τις πλέον επώνυμες.υπαρχουν Ελληνικες βελτιωτικες εξατμισεις (οπως πχ supersprint , milltek κτλ) ???
Επισης ολα τα ανταλακτικα και λιπαντικα ειναι ακριβοτερα στο ebay και απο το εξωτερικο γενικως(κυριως λογο μεταφορικων).
ποσο σιγουρος εισαι?
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Επισης ολα τα ανταλακτικα και λιπαντικα ειναι ακριβοτερα στο ebay και απο το εξωτερικο γενικως(κυριως λογο μεταφορικων).
ποσο σιγουρος εισαι?
Τι θες τωρα? Να σου δωσω παραδειγματα απο απλα αναλωσιμα και λιπαντικα για 2 αμαξια μου να συγκρινουμε? PM αμα θες. Οι πηγες που αγοραζω απο Αθηνα ανταλλακτικα και λιπαντικα δεν συγκρινονται καν με το εξωτερικο.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Επισης ολα τα ανταλακτικα και λιπαντικα ειναι ακριβοτερα στο ebay και απο το εξωτερικο γενικως(κυριως λογο μεταφορικων).
ποσο σιγουρος εισαι?
Τι θες τωρα? Να σου δωσω παραδειγματα απο απλα αναλωσιμα και λιπαντικα για 2 αμαξια μου να συγκρινουμε? PM αμα θες. Οι πηγες που αγοραζω απο Αθηνα ανταλλακτικα και λιπαντικα δεν συγκρινονται καν με το εξωτερικο.
δλδ θες να μας πεις οτι η Ελλαδα εχει τα φθηνοτερα ανταλλακτικα στην Ευρωπη?
καλο
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Επισης ολα τα ανταλακτικα και λιπαντικα ειναι ακριβοτερα στο ebay και απο το εξωτερικο γενικως(κυριως λογο μεταφορικων).
ποσο σιγουρος εισαι?
Τι θες τωρα? Να σου δωσω παραδειγματα απο απλα αναλωσιμα και λιπαντικα για 2 αμαξια μου να συγκρινουμε? PM αμα θες. Οι πηγες που αγοραζω απο Αθηνα ανταλλακτικα και λιπαντικα δεν συγκρινονται καν με το εξωτερικο.
δλδ θες να μας πεις οτι η Ελλαδα εχει τα φθηνοτερα ανταλλακτικα στην Ευρωπη?
καλο
Αυτο καταλαβες?
Λεω οτι το ισως φθηνοτερο ανταλλακτικο που θα βρεις στο εξωτερικο ( mister-auto, ebay κτλ) ερχεται στο τελος ακριβοτερο στο σπιτι σου με τα μεταφορικα σε σχεση με την τιμη που θα το βρεις σε ελληνικο καταστημα ανταλλακτικων. -
Παδια εχω αλλη μια ερώτηση. Για αλλαγή και του μεσαίου τι διάμετρο προτείνετε? Αν ξερει κάποιος ας μου απαντησει (1.6 102hp)
-
Δεν είναι εύκολη η απάντηση. Έχει σημασία τι θέλεις να πετύχεις με την αλλαγή αυτή και τι διατίθεσαι να θυσιάσεις.
Σε γενικές γραμμές βάζοντας πιο ελεύθερη εξάτμιση σε ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρίς άλλες αλλαγές κινδυνεύεις να χάσεις χαμηλά έχοντας κάποιο κέρδος στις ψηλές στροφές. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν είναι εύκολη η απάντηση. Έχει σημασία τι θέλεις να πετύχεις με την αλλαγή αυτή και τι διατίθεσαι να θυσιάσεις.
Σε γενικές γραμμές βάζοντας πιο ελεύθερη εξάτμιση σε ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρίς άλλες αλλαγές κινδυνεύεις να χάσεις χαμηλά έχοντας κάποιο κέρδος στις ψηλές στροφές.Θα με ενδιέφερε να κερδίσω απο μεσαία και πάνω. Έκανα την ερώτηση γιατί την προηγούμενη φορά που πήγα στον εξατμισά είχε ένα έτοιμο μεσαίο και μου είπε να το βάλουμε πάνω μαζί με το τελικό για να πηγαίνει καλύτερα χωρίς να μου πει την διάμετρο ή τι θα κέρδιζα. Εννοείται πως θα μπει αργότερα και πρόγραμμα.
-
-
Άν είναι δικός σου ο ήχος,θα σε ενοχλήσει λείαν συντόμως......been there,done that..!!! ...επίσης,να δώσεις 800-1000 ευρά τέτοια εποχή,για να'πάρεις 6-7 άλογα'placebo..αξίζει;!..πώς το βλέπεις;
-
Το βιντεο ειναι απο το 2011.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν είναι εύκολη η απάντηση. Έχει σημασία τι θέλεις να πετύχεις με την αλλαγή αυτή και τι διατίθεσαι να θυσιάσεις.
Σε γενικές γραμμές βάζοντας πιο ελεύθερη εξάτμιση σε ατμοσφαιρικό κινητήρα χωρίς άλλες αλλαγές κινδυνεύεις να χάσεις χαμηλά έχοντας κάποιο κέρδος στις ψηλές στροφές.Θα με ενδιέφερε να κερδίσω απο μεσαία και πάνω. Έκανα την ερώτηση γιατί την προηγούμενη φορά που πήγα στον εξατμισά είχε ένα έτοιμο μεσαίο και μου είπε να το βάλουμε πάνω μαζί με το τελικό για να πηγαίνει καλύτερα χωρίς να μου πει την διάμετρο ή τι θα κέρδιζα. Εννοείται πως θα μπει αργότερα και πρόγραμμα.
Τι να την κάνεις τη διάμετρο..... ξέρεις πόσο έχεις τώρα;; Έτσι κι αλλιώς στο καζανάκι η διάμετρος δε λέει τίποτα αλλά το τι έχει μέσα ή μάλλον τι δεν έχει μέσα.
Ίσως αντί για τα καζανάκια να αλλάξεις το σωλήνα με άλλον μεγαλύτερης διαμέτρου. Και πιο οικονομικό και με λιγότερη φασαρία (ηχητική).
Βασικά πρέπει αν είναι να το πάρεις απόφαση και να κάνεις πιο ολοκληρωμένη δουλειά. Άλλαξε όλη την εξάτμιση με μια λίγο πιο ελεύθερη (σωλήνας και καζανάκια, ίσως καταργήσεις και τελείως το ένα καζανάκι μετά από δοκιμή), αυτό θα βοηθήσει στα ψηλά (και θα χάσεις χαμηλά εκεί όπου λειτουργεί το αυτοκίνητο στο 90% του χρόνου του...). Αν είναι πολύ πιο ελεύθερη θα χάσεις πιο πολύ στις χαμηλές και στις μεσαίες και θα κερδίσεις ψηλά. Σίγουρα κάπου θα χάσεις. Και το κακό είναι ότι δεν είναι εύκολο να σου εξηγήσει πόσο κερδίζεις χάνεις. Πρέπει να βρεις ίδιο αυτοκίνητο για να το νιώσεις.
Κάτι άλλο που αξίζει και θα δεις αμέσως διαφορά είναι αν αλλάξεις τον καταλύτη με μεταλλικό με λιγότερες κυψέλες. Εκεί έχεις πιο συνολική βελτίωση με λιγότερη χασούρα. Να μη σου πω να κάνεις αυτό αντί για καζανάκια μέχρι να αλλάξεις όλη την εξάτμιση. -
Αν αλλάξω τον καταλύτη θα εχω πρόβλημα με το ΚΤΕΟ?
-
Ο χρήστης nikos_audi_a3 έγραψε:
Αν αλλάξω τον καταλύτη θα εχω πρόβλημα με το ΚΤΕΟχι βεβαια.
-
Σίγουρα ή θα εχω τρεχάματα? Γιατί το περνάω τον Αύγουστο.
Επιλογη εξατμισης