-
Ο άλλος λέει οτι στη βροχή κόντεψε να σκοτωθεί. Σκέψου να περάσουν 1-2 χρόνια (να τα χτυπήσουν και τα ελληνικά καλοκαίρια) πως θα γίνουν. Αστο ρε φίλε δε παίζουμε μ αυτά. Καλύτερα βάλε καμια θυγατρική όπως kormoran, bf. Πολυ πιο αξιόλογες προτάσεις. Η ζωή μας και των υπολοίπων παίζεται στις ρόδες.
-
Ο χρήστης ze elias έγραψε:
http://www.elastika-online.gr/cgi-bin/rshop.pl?Marke=Sunny&X-Profil=SN3970&X-Name=215%2F55 ZR17 94W&dsco=137&details=Ordern&typ=R-256989&ranzahl=4&rsmFahrzeugart=PKW&sowigan=So&Breite=215&Quer=55&Felge=17&Speed=W ποια ή γνώμη σας;τα έβαλε πέρσυ,θείος μου σε σεβρολατσέτι ,μια χαρά λέει .............τουλάχιστον τον πρώτο χρόνο!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
τα έβαλε πέρσυ,θείος μου σε σεβρολατσέτι ,μια χαρά λέει .............τουλάχιστον τον πρώτο χρόνο!
Θείος + lacetti, ε δεν το λες και το καταλληλότερο άτομο να σου δώσει πληροφορίες για το αν είναι καλό ή όχι, για άνεση οκ
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
@jack ,bathan
Thanks, τα έχω βρεί και λίίίίγο πιο κάτω μέσω ενός φίλου , οπότε αφού είναι και ''δυνατό'' ελαστικό , θα το βάλω.
Άσε τα 'πιό κάτω' και,κοίταξε να είναι Made in Italy.....δώσε βάση σ'αυτό που λέω!!
Μπήκαν τα Cinturato p7 σήμερα, και όπως ''ζήτησες'' είναι και made in italy.
Το ερωτεύτηκα από τα πρώτα 10 χλμ που έκανα Νομίζω πως οδηγώ άλλο αυτοκίνητο, μετά από εκείνες τις σαμπρέλες τα energy saver . -
Καταρχήν καλοπάτητα και καλά και ασφαλή χιλιόμετρα. Πάντως είναι αυτό που λέγαμε παραπάνω, οτι εξαρτάται απο το αυτοκίνητο και τη διάσταση που φοράς. Για παράδειγμα εγω στο megane II σε 195/65/15 έχω energy saver και θεωρώ οτι είναι τι ιδανικό λάστιχο γι αυτό το αμάξι. Μιλάμε για οδηγική απόλαυση και άνεση, ασφάλεια.
-
For 'οδηγικη απολαυση' blame Megane, not Savers!
-
Δεν ξέρω , ίσως να ισχύει αυτό που λές. Στην ποιότητα κύλισης του ρενο, οι 'σαμπρέλες' ταιριάζουν γάντι πάντως. Το σαμπρέλες δεν το παρεξηγώ καταλαβαίνω τι εννοεί ο φίλος.
-
Πάντως και στο δικό μου Ρενάκι τα καινούρια Saver + σε 205/60-16 έχουν δέσει γάντι
-
Eπειδή έχω μπει άπειρες φορές σε Megane II φίλου, αν και δε θυμάμαι τι λάστιχα έχει, έχω παρατηρήσει ότι είναι πολύ 'σβηχτο' σε αίσθηση στο δρόμο και πολύ 'σίγουρο' στο δρόμο μέχρι που κοπανάει σε ανωμαλίες με μαμά ζάντες και διάσταση ελαστικού. Ισως έτσι εξηγείται το ότι τις χρειάζεται στις 'σαμπρέλες'.
-
Wow, δεν περίμενα ο όρος σαμπρέλες να σηκώσει τόσες αντιδράσεις . Πρώτα από όλα να σας ευχαριστήσω για το καλοπάτητα.
Έχω διαβάσει ότι τα saver+ σε σχέση με τα απλά saver είναι μέρα με την νύχτα, οπότε ίσως είναι αδόκιμο να κάνουμε συγκρίσεις (όπως αντίστοιχα πράγματα διάβασα για τα p7 με τα cinturato p7)
Προσωπικά, from day 1 είχα χαζογλιστρήματα με τα Michelin, συχνή εμφάνιση esp( οκ είναι αρκετά παρεμβατικό το esp της φάουβε) + abs και σε βρεγμένο αλλά και σε στεγνό -χωρίς να τα πιέζω ιδιαίτερα- , ενώ στις μισές και πλέον πλατείες του Ψυχικού με την άσφαλτο γυαλί, το αμάξι γύριζε για πλάκα (ποιο; το golf . Να κάτι που μου λείπει από τα energy ).
Τι να πω, ίσως έπεσα σε προβληματική παρτίδα. -
Φίλε Pierce καμια αντίδραση. Εγω περισσότερο για να τονίσω τη διαφορά μεταξυ του απλου που φόραγες και του Saver +
Το απλό energy φορούσαμε στη Laguna μας πάντως κι οκ σε εκείνο το αμάξι είχε φανεί ικανοποιητικό (αυτό με το γύρισμα πάντως στη Laguna παραήταν καθώς ήταν και ελαφρώς χαρούμενο το πίσω μέρος της από τα γεννοφάσκια της )
Πάντως και με τα Saver+ έχω παρατηρήσει μια αύξηση της ενεργητικότητας του πίσω μέρους και στο Fluence. -
Ίσως θα είναι άτυπη η σύγκριση των δύο ελαστικών αλλά θα το ριψοκινδυνέψω
Επι χρόνια βάζω Μichelin Energy Saver και γενικά Μichelin, ακόμα και πριν αρχίσω να οδηγάω, ο πατέρας μου έβαζε Michelin, 20 χρόνια σίγουρα. Πριν 2 χρόνια είχα μιά ατυχία και χρειάστηκε να αλλάξω τα 2 λάστιχα, επειδή βρισκόμουν όμως σε επαρχία δε μπορεσα να βρω ούτε Μichelin, ούτε την συγκεκριμένη διάσταση(185/60 14'). Τελικά είχα την τύχη να βρω τα Dunlop SP Sport FastResponse, δε ξέρω ποιά η άποψη για τα συγκεκριμένα ελαστικά κι αν μπορούν να συγκριθούν με τα Saver αλλά η μέρα με τη νύχτα. Εκτός το ότι μου ήρθαν 10 ευρώ φθηνότερα (ανα ελαστικό) σε σχέση με Saver και μάλιστα σε επαρχία, η αίσθηση στο τιμόνι έγινε πιο 'σκληρή', πιο άμεσο ίσως, πιο βαρύ στη κίνηση-επιτάχυνση(πιθανόν και αιτία της αισθηση μου στην αύξηση κατανάλωσης)και κάτι άλλο που παρατήρησα και σίγουρα δεν είναι φαινομενο placebo, είναι το ότι σε 'φρεναρίσματα πανικού' δε μπλοκάρουν εύκολα οι τροχοί παρότι δε διαθέτω ABS, ήταν συνηθές σε τέτοιες περιπτώσεις στα Saver. Μάλιστα σε μιά περίπτωση απoρώ πως με έσωσαν τα Dunlop και σταμάτησα μισό μέτρο απο τον μπροστινό χωρίς καν να μπλοκάρουν οι τροχοί και υπήρχαν και λίγα νερά στο δρόμο. Σε βρεγμένο πάλι δεν είδα κάτι άσχημο ή ενοχλητικό αλλά γενικά δε τα πίεσα για να δω τι κάνουν.
Επίσης κάτι άλλο που παρατήρησα στα τελευταία Saver είναι ότι στην τριετία εμφανίστηκαν σχισιματάκια στα πλαινα και στο πέλμα, ενδειξη ξηρότητας της γόμας. Θα μου πείτε ότι 'οκ δε τρεχεi τπτ' , επειδή όμως βάζω χρόνια Michelin ξέρω πολύ καλά ότι αυτά εμφανίζονταν στην 5ετια και με πάνω από 45.000χλμ άρα μήπως κάτι έχει αλλάξει στην ποιότητας τους για να μετατραπούν σε 'οικολογικά'.
Μετα απ'αυτή την εμπειρία σκέφτομαι να βάλω στο 'τραπέζι' και τα Dunlop για επόμενη αλλαγή αλλά το πιθανότερο τα BlueResponse, για λόγους κατανάλωσης και πιο κοντά στην προσωπικότητα και την χρήση του αυτοκινήτου, αλλά δε γνωρίζω αν είναι σκληρότερα από τα Saver και κοντά στα FastResponse. -
τα dunlop fast response τα εχω βαλει 2 φορες.εχει σκληρα πλαινα και μαλακη γομα.δεν συγκρινετε με το μπαλονι energy saver.τα blueresponse τα κοιταξα και εγω αλλα αμφιβαλω αν ειναι τοσο καλα οσο τα προηγουμενα μιας και τα πλαινα ειναι παρα πολυ μαλακα.αλλη φιλοσοφια το ενα λαστιχο αλλη το αλλο.φρεναρισμα και αισθηση τιμονιου πολυ καλο.ακομα και στο τελειωμα της ζωης του ελαστικου δυσκολα εμπαινε το abs.
-
Θα επιβεβαιωσω τους προηγουμενους για τα λεγομενα τους.
Τα Dunlop ΔEN EXOYN KAΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τα Michelin.Tα φοραω τωρα(Dunlop) και ακομα και τωρα που φτανει η ωρα ν αλλαχτουν ειναι ανωτερα απο τα Michelin που τα φορουσα πριν βαλω τα Dunlop.
Προβληματιζομαι μονο στο τι θα βαλω,γιατι στην διασταση μου (185/60/14) ολοι σχεδον οι κατασκευαστες βγαζουν οικολογικα λαστιχα και δεν τα πολυσυμπαθω.
Το να γλιτωσω καποια (λιγα) ευρω απο την καταναλωση και να να στουκαρω δε μου λεει τιποτα.
Προχθες π.χ. που πηγα να παρω τον μικρο απο το σχολειο και περιμενα να χτυπησει το κουδουνι,ειδα ενα αυτοκινητο που 'φορουσε' τα Kinergy' της Hankook.Μα λουλουδακια ρε πστ μου χαραγμενα στο λαστιχο;Λουλουδακια; -
Γιατι όχι λουλουδάκια?
Άνοιγμα στο γυναικείο κοινό -
#Barbatila
Sent from Corsair's brick
-
Product designers are to blame.
-
- Marketing
Sent from Corsair's brick
-
-
Ο χρήστης stergiosbik έγραψε:
Θα επιβεβαιωσω τους προηγουμενους για τα λεγομενα τους.
Τα Dunlop ΔEN EXOYN KAΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τα Michelin.Tα φοραω τωρα(Dunlop) και ακομα και τωρα που φτανει η ωρα ν αλλαχτουν ειναι ανωτερα απο τα Michelin που τα φορουσα πριν βαλω τα Dunlop.
Προβληματιζομαι μονο στο τι θα βαλω,γιατι στην διασταση μου (185/60/14) ολοι σχεδον οι κατασκευαστες βγαζουν οικολογικα λαστιχα και δεν τα πολυσυμπαθω.
Το να γλιτωσω καποια (λιγα) ευρω απο την καταναλωση και να να στουκαρω δε μου λεει τιποτα.
Προχθες π.χ. που πηγα να παρω τον μικρο απο το σχολειο και περιμενα να χτυπησει το κουδουνι,ειδα ενα αυτοκινητο που 'φορουσε' τα Kinergy' της Hankook.Μα λουλουδακια ρε πστ μου χαραγμενα στο λαστιχο;Λουλουδακια;PremiumContact5 ίσως;
Για τι αυτοκίνητο μιλάμε;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]